Webinar: Zarządzanie zespołem zdalnym

Wersja szkolenia online: webinar

Zarządzanie zespołem rozproszonym nie jest trudne, ani łatwe -  jest inne. I dlatego jesteś na tej stronie - zarządzanie zespołem zdalnym wymaga nowych, innych narzędzi i technik miękkich.

Bądź spokojny, praca zdalna wywróciła "do góry nogami" funkcjonowanie wielu zespołów stacjonarnych, a przed Tobą postawiła nowe wyzwanie - dostosowania swojego zarządzania zespołem wirtualnym do zmian.
Zapewne zastanawiasz się:

  • co, kto robi i z jaką efektywnością
  • jak monitorować zdelegowane zadania
  • czego nauczyć zespół z obszaru zarządzania czasem, sobą, zadaniami
  • jak utrzymać zaangażowanie pracowników

To szkolenie z zarządzania zespołem rozproszonym w krótkiej i zwinnej formie wyposaży Cię w najważniejsze techniki i narzędzia wraz z przykładami zastosowania.

Sprawdź program lub przejdź do sekcji Cena i terminy

Za co uwielbiają nasze szkolenia

Szkolenie profesjonalnie poprowadzone. Praca na ciekawych tematach podparta przykładami. Trener z dużą wiedzą i doświadczeniem, potrafiący jasno i rzeczową ja przekazać. Przyjazna atmosfera podczas szkolenia. Bardzo komfortowe miejsce. Trener pozwalał na wypowiedzenie się. Ogólnie duży plus.

Niewątpliwą zaletą szkolenia jest dostosowanie jego treści do potrzeb poszczególnych uczestników. Świetny kontakt prowadzącej z osobami biorącymi udział w szkoleniu. Całą wiedzę można od razu odnieść do praktyki i problemów, z którymi przyszliśmy.

Szkolenie bardzo praktyczne i przydatne dla każdego. Wiele rozwiązań zastosowanych w codziennym życiu, pogodzenia jakoś pracy i życia.

Szkolenie pomaga spojrzeć na pracę w inny sposób – mimo że z pewnych rzeczy zdawałam sobie sprawę, to nie wiedziałam co z tym zrobić. Wychodzę stąd z poczuciem, że mogę coś zmienić w swoim życiu.

 

 

 

Dostałem gotową instrukcję jak postępować w określonych sytuacjach. Najbardziej podobało mi się i szczególnie wartościowe były wszelkie zagadnienia związane z motywowaniem. Zaskakującym elementem szkolenia było zestawienie tego co i jak robiłem versus tego jak to robić powinienem. Relacja zbudowana przez trenera była przyjacielska ale nie przeszkodziło to we wskazaniu wad, korekcie błędnych zachowań podczas ćwiczeń instruktarzowych. Bardzo podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia, ponieważ był otwarty i przejrzysty.

Świetne pomysły trenera na przekazanie wiedzy oraz zainteresowanie uczestników. Bardzo interesujące i przydatne szkolenie. Szczerze polecam.

Szkolenie w pozytywny sposób zmuszające do pełnego zaangażowania w zadania, dające poczucie, że jesteśmy w stanie wykorzystać elementy szkolenia w realnym świecie, zdarzeniach.

Profesjonalnie prowadzone szkolenie, rewelacyjne ćwiczenia. Indywidualne podejście do każdego z uczestników.

Lepiej poznałam siebie i obszary nad którymi muszę popracować. Trenerka w ciekawy sposób, odkryła przed nami techniki, które pozwolą samodoskonalić się i poradzić nawet w najbardziej stresującej sytuacji. W porównaniu do innych szkoleń, dopiero na tym byłam w stanie otworzyć się przed trenerką i innymi uczestnikami. Przyjazna atmosfera pozwoliła na przepracowanie nawet najtrudniejszych i niewygodnych przykładów. Za to bardzo serdecznie dziękuję.

Bardzo ciekawe szkolenie, profesjonalne podejście trenera. Sposób prowadzenia dostosowany do oczekiwań. Duża interakcja z uczestnikami.

Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program

Jak delegować zadania i projekty zespołowi pracującemu zdalnie?

Delegowanie zespołowi wirtualnemu nabiera podwójnego znaczenia, ponieważ nie widzimy pracownika wykonującego zadanie, nasz kontakt jest ograniczony. Zatem im lepiej zdelegujemy, tym mniej pracy i poprawek będziemy mieli na etapie monitorowania!

  • Jak delegować, by już na etapie delegowania móc zweryfikować czy pomysł, plan lub strategia pracownika jest efektywna?
  • Jak delegować pracownikowi, który:
    • dopiero rozpoczął pracę?
    • potrzebuje jeszcze wsparcia?
    • samodzielnemu?
    • myślącemu strategicznie?
  • Jak delegować:
    • pracownikowi: zaangażowanemu, kreatywnemu,
    • a jak pracownikowi "leniwemu", myślącemu schematycznie,
      by mieć pewność, że zadanie zostanie wykonane efektywnie, a nawet poziom realizacji przekroczy nasze oczekiwania?

Sesja pytań i odpowiedzi

  • 30 ostatnich minut każdej części to sesja pytań i odpowiedzi (Q&A).

Trener odpowie na wszystkie pytania dotyczące programu szkolenia:

  • Nasz moderator będzie zbierał w trakcie webinaru i sesji Q&A Wasze pytania wybierał do odpowiedzi przez trenera w trakcie sesji Q&A takie, które cieszą się największą popularnością.
  • Na wszystkie pozostałe pytania, które dotyczą programu szkolenia, nasi trenerzy odpowiedzą na zamkniętym forum dla naszych uczestników.

3 bezpłatne narzędzia współpracy i komunikacji zdalnej

Mailem nie ogarniesz skomplikowanej rzeczywistości i wielu zadań - pokażę Ci narzędzia, które pomogą Ci szybko delegować pojedynczym pracownikom jak i zespołom projektowym oraz monitorować postępy i efekty, a członkom zespołu umożliwią sprawną współpracę oraz komunikację.

Jak szybko i elastycznie wydobyć interesujące Cię informacje w Planner (bezpłatne w MS Office 365), Jira, Trello (bezpłatne do 10 osób):

  • przeglądać statusy zadań i postępy
  • monitorować terminy
  • weryfikować rozłożenie zadań
  • obłożenie pracowników
  • sortować, filtrować, grupować zadania, projekty, pracowników

Demonstrację szczegółową wykonam na Planner, następnie pokażę ogólnie jak można to samo osiągnąć w Trello i Jira.

Jak monitorować efekty i efektywność pracowników?

  • jakie pytania zadawać i zaramować rozmowę, by pracownik nie poczuł się "kontrolowany"
  • jak ewidencjonować czas pracy pracowników zdalnych

Jak szybko przystosować nawyki pracowników do nowej sytuacji?

  • jak i jakie kompetencje zarządzania zadaniami i czasem zdelegować na pracowników by zamiast tonąć w nadmiarze maili i zajmować się tylko pilnowaniem mieć czas na strategię i merytorykę
  • jaką formę wybrać i na jakie zasady umówić się, by z rozmów telefonicznych i maili nie powstał chaos?
  • jak często, o jakiej porze komunikować się?
  • jak długo powinna trwać rozmowa i jaką technikę zastosować, żeby za długo nie trwała?

Sesja pytań i odpowiedzi

Zapytamy Cię o potrzeby i wysłuchamy Twoich pytań:

  • po zapisie na szkolenie otrzymasz maila, w którym zapytamy Cię o Twoje potrzeby.
  • w trakcie webinaru będziesz także móc zadawać pytania
  • 30 ostatnich minut to sesja Q&A

Trener odpowie na wszystkie pytania dotyczące programu szkolenia:

  • nasz moderator będzie zbierał w trakcie webinaru i sesji Q&A Wasze pytania wybierał do odpowiedzi przez trenera w trakcie sesji Q&A takie, które cieszą się największą popularnością
  • na wszystkie pozostałe pytania, które dotyczą programu szkolenia, nasi trenerzy odpowiedzą na zamkniętym forum dla naszych uczestników

Część II - 90 min

Jak podtrzymywać zaangażowanie w zespole i motywować pracownika?

  • najważniejsze czynniki psychologiczne powodujące zaangażowanie i jego spadek
  • czego pracownicy potrzebują w pracy zdalnej a nie zawsze są tego świadomi bądź powiedzą Ci to, zwłaszcza w czasach kryzysu
  • jak przewidywać potrzeby na podstawie 4 typów osobowości, gdy pracownik nie potrafi ich nazwać:
    • jakie mają potrzeby i motywatory
    • co je frustruje
    • jak zadbać o ich potrzeby, by utrzymali swoje zaangażowanie
  • Jak szybko, prosto i w uporządkowany sposób zbadać potrzeby pracownika – technika i narzędzie: Matryca Motywacji
  • znaczenie cyklicznych rozmów i spotkań wirtualnych / wideokonferencji dla zaangażowania zespołu

Sesja pytań i odpowiedzi

Zapytamy Cię o potrzeby i wysłuchamy Twoich pytań:

  • po zapisie na szkolenie otrzymasz maila, w którym zapytamy Cię o Twoje potrzeby.
  • w trakcie webinaru będziesz także móc zadawać pytania
  • 30 ostatnich minut to sesja Q&A

Trener odpowie na wszystkie pytania dotyczące programu szkolenia:

  • nasz moderator będzie zbierał w trakcie webinaru i sesji Q&A Wasze pytania wybierał do odpowiedzi przez trenera w trakcie sesji Q&A takie, które cieszą się największą popularnością
  • na wszystkie pozostałe pytania, które dotyczą programu szkolenia, nasi trenerzy odpowiedzą na zamkniętym forum dostępnym tylko dla naszych uczestników

Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

Zarządzanie zespołem zdalnym, rozproszonym, wirtualnym

Trener odpowie na Twoje pytania GRATIS

W trakcie webinaru i zaraz po nim będziesz mógł / mogła zadawać pytania. Trener odpowie na Twoje pytania w trakcie webinaru lub po nim - na naszym zamkniętym forum dla uczestników szkolenia.

Szkolenie Zarządzanie zespołem zdalnym, rozproszonym, wirtualnym

Trener przez rok służy odpowiedzią na Twoje pytania GRATIS

Bo przecież jakiś czas po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dlatego na naszym zamkniętym forum dla uczestników, w dziale Twojego szkolenia możesz zadawać pytania, dyskutować z innymi uczestnikami tego samego szkolenia, a trener przez rok będzie odpowiadał na każde Twoje pytanie dotyczące zakresu programu szkolenia.

 

Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką

Rożne formuły szkoleń to wiele możliwości! 

Szkolenia stacjonarne, czyli realizowane w określonym miejscu i czasie – jeśli są prowadzone przez świetnego trenera, w kameralnej grupie, w komfortowej sali i z wyjątkowym cateringiem – dostarczają jedynych w swoim rodzaju wrażeń. 

Jednocześnie współczesna technologia pozwala na takie szkolenia, jakie jeszcze kilka lat temu wydawały się niemożliwe! Okazuje się, że możemy rozwijać siebie i swoich pracowników korzystając także ze zdalnych form nauki. Dzisiaj szkolenia online są już standardem nie tylko na największych międzynarodowych uczelniach ale także w ramach dostępnych dla każdego usług realizowanych przez nowoczesne firmy szkoleniowe. 

Szkolenia online, zamiennie nazywane czasem e-learning mogą być realizowane w bardzo wielu różnorodnych formach, m.in. jako webinar, podcast, videocast, wideo-konferencja, szkolenia online w czasie rzeczywistym (tzw. synchroniczne lub live online) oraz gotowe – do odtwarzania w dowolnym czasie (tzw. asynchroniczne), blended learning – połączenie różnorodnych form (zdalnych i stacjonarnych). Jakie korzyści możesz mieć dzięki najbardziej popularnym rodzajom szkoleń? 

Korzyści ze szkolenia webinaru: 

  • Bezpieczeństwo - jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć kontakt fizyczny z innymi ludźmi - np. z powodu zagrożenia epidemicznego lub z powodu Twojej chory.
  • Oszczędność czasu - webinarium czyli web + seminarium to krótka (zazwyczaj pomiędzy 30-90 min) forma wykładu wideo.
  • Komfort nauki w dowolnym miejscu - w webinarze możesz wziąć udział gdziekolwiek jesteś, wystarczy, że masz dostęp do internetu i tablet, smartfon lub laptop/komputer, nawet bez kamery i mikrofonu.
  • Anonimowość - interakcje z uczestnikami webinarium zazwyczaj są ograniczone do kontaktu poprzez czat, uczestnicy nie widzą siebie nawzajem.
  • Wiedza w pigułce - webinary docenisz jeśli wolisz dostawać wiedzę w mniejszych "pigułkach", a nie w kilkugodzinnych lub kilkudniowych szkoleniach.
  • Minimum Twojego zaangażowania - będzie to dla Ciebie korzyść, jeśli wolisz uczyć się poprzez obserwację, słuchanie, spokojne notowanie, bez konieczności angażowania się w dyskusje na forum, ćwiczenia grupowe czy wideo interakcje. Wszelkie wątpliwości, pytania, dodatkową wiedzę możesz uzyskać poprzez czat aktywny w czasie webinaru lub zaraz "po".

Korzyści ze szkolenia live online: 

  • Bezpieczeństwo – jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć kontakt fizyczny z innymi ludźmi - np. z powodu zagrożenia epidemicznego lub z powodu Twojej choroby.
  • Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
  • Komfort bezpośredniej rozmowy w czasie rzeczywistym – jeśli ważny w procesie nauki jest dla Ciebie kontakt wzrokowy / słowny z trenerem i możliwość zadawania pytań, prowadzenia dyskusji „na żywo” mimo formuły zdalnej.
  • Wymiana wiedzy „na gorąco” – jeśli w Twoim szkoleniu bierze udział więcej osób i mimo udziału zdalnego, chcesz czerpać także z doświadczeń innych uczestników.
  • Komfort nauki (i korzystania z przerw w szkoleniu) w dowolnym miejscu przy jednoczesnym aktywnym udziale w szkoleniu, które realizowane jest w jasno określonym czasie.
  • Ekologia „osobista” – jeśli wartość stanowi dla Ciebie czas i pieniądze zaoszczędzone na braku konieczności dojazdu na miejsce szkolenia (ew. noclegów poza domem); jeśli zamiast dojeżdżać z innego miasta / miejscowości i spędzać kilka dni poza domem wolisz wieczory spędzić z rodziną; materiały szkoleniowe dostajesz tylko w wersji elektronicznej – środowisko też pewnie na tym zyska 😉

Korzyści ze szkolenia online: 

  • Swoboda i niezależność od terminów: kupujesz dostęp do gotowych plików szkoleniowych – dzięki temu, sam(a) decydujesz kiedy korzystasz ze szkolenia, dostęp masz od razu.
  • Różnorodność form: od razu zyskujesz dostęp do zróżnicowanych materiałów edukacyjnych – m.in. mogą to być filmy z udziałem trenera, animacje, prezentacje, artykuły, quizy, techniki, narzędzia, ćwiczenia.
  • Komfort nauki w dowolnym miejscu, nawet bez kamery i mikrofonu.
  • Komfort nauki „solo” – jeśli wolisz uczyć się we własnym tempie, być sam(a) ze swoimi myślami i w oderwaniu od kontaktu z innymi ludźmi.
  • Anonimowość – jeśli chcesz informację o tym, że podnosisz swoje kompetencje w danym obszarze zachować tylko dla siebie.
  • Stały dostęp do wiedzy – możesz wiele razy powracać do kupionego raz szkolenia.

Korzyści ze szkolenia stacjonarnego: 

  • Komfort nauki w oderwaniu od innych zadań, dystraktorów – jeśli wiesz, że w Twoim otoczeniu trudno byłoby Ci uczyć się efektywnie (np. w domu lub miejscu pracy).
  • Pełen, nieograniczony kontakt z drugim człowiekiem - jeśli wiesz, że efektywniej uczysz się dzięki bezpośredniemu, fizycznemu kontaktowi z ludźmi (bez pośredników w postaci kamery / mikrofonu, ekranu komputera).
  • Emocje i interakcje „na wyciągnięcie ręki” – w bezpośrednim kontakcie podczas szkolenia stacjonarnego często powstaje wyjątkowa atmosfera, „flow”, energia i specyficzna dynamika interakcji.
  • Pełna swoboda komunikacji, przepływu wiedzy i doświadczeń – gdy cenisz sobie bezpośrednie, także nieformalne rozmowy z trenerem i innymi uczestnikami.
  • Różnorodność form nauki i możliwość fizycznego ruchu – jeśli ważne dla Ciebie jest, aby móc co jakiś czas uczestniczyć w zadaniach, ćwiczeniach wymagających zmiany miejsca, pozycji, formy interakcji, perspektywy fizycznej, angażujących jak najwięcej Twoich zmysłów.
  • Komfort warunków fizycznych – my dbamy o wszystko: masz dla siebie duży wygodny fotel, klimatyczną salę, drukowane materiały szkoleniowe, kameralną grupę, przerwy kawowe klasy premium (nie tylko ciastka ale też deska serów, bakalie, owoce, oczywiście napoje zimne i gorące, kawa z ekspresu), prywatne komfortowe toalety, świetny dojazd z centrum Warszawy.

 

Przejdź do sekcji: Cena i terminy
Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Szkolenia prowadziliśmy dla:

Trenerzy prowadzący szkolenie Zarządzanie zespołem zdalnym, rozproszonym, wirtualnym

Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

Mateusz Dąbrowski

prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW.

Praktyk zarządzania zespołem zdalnym - od 2010 roku zarządza rozproszonym zespołem 4GROW: trenerzy pracują zdalnie z domu gdy są poza salą szkoleniową, pracownicy marketingu pracują z innych miast z home-office, back-office pracuje w biurze lokalnym pod Warszawą.

Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Doradca i coach kadry zarządczej i menadżerskiej wyższego szczebla.
Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Certyfikowany coach ICC oraz trener, certyfikowany partner i konsultant Insights Discovery.
Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.

Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

Sabina Dąbrowska-Olbryś

menedżer ds. rozwoju biznesu, trener, coach ICC, psycholog biznesu

Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Psycholog, trener, mediator i coach certyfikowany przez International Coaching Community (ICC). Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze zarządzania zespołami, jak i projektami oraz komunikacją wewnętrzną i kulturą organizacyjną. 

Przez prawie 10 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj (właściciel m.in. Pracuj.pl, eRecruiter, emplo, Rabota.ua), gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera. Zarządzała strategią oraz wszystkimi procesami w ramach wewnętrznego HR-u Grupy Pracuj – zarówno „miękkiego”, jak i „twardego”. Odpowiadała za 16-to osobowy dział, raportując bezpośrednio do Prezesa firmy i współpracując blisko z zarządem grupy kapitałowej.  Zarządzała zespołami ds. onboardingu, szkoleń i rozwoju pracowników, rekrutacji, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz budowania angażującego środowiska pracy, wynagrodzeń, benefitów i administracji personalnej. Stworzyła strategię angażującego środowiska pracy, której ważnym elementem była komunikacja wewnętrzna, wzmocnienie kultury organizacyjnej, angażujący przywódcy i efektywny rozwój pracowników. Grupa Pracuj, przy jej wsparciu, co roku otrzymywała tytuł Najlepszego Pracodawcy w rankingu firmy Aon Hewitt. Kilkukrotnie wybrana przez pracowników jako zwycięzca wewnętrznego konkursu na Superbohatera wartości firmowych. Odpowiadała za wdrożenie w organizacji procedury antymobbingowej, koordynowała wieloetapowy proces szkolenia managerów z tego zakresu i wspólnego z nimi wypracowania najlepszych praktyk związanych z szacunkiem w miejscu pracy. Przez managerów wybrana na mediatora, wspierała organizację w zarządzaniu konfliktami i trudnymi sytuacjami, zmianami i komunikacją w zmianach. Wielokrotnie prowadziła najtrudniejsze rozmowy, w tym kończące współpracę z pracownikami. Wspierała i szkoliła także menadżerów w obszarze zarządzania konfliktami, zmianami, egzekwowania oraz prowadzenia rozmów rozstaniowych – z poszanowaniem pracownika i w zgodzie z wartościami firmowymi. 

Posiada wieloletnie doświadczenie w roli mediatora, coacha, trenera i prelegenta. Wielokrotnie dzieliła się swoją ekspercką wiedzą w mediach. W ramach współpracy z 4GROW specjalizuje się w projektach doradczych dla kadry menedżerskiej, zarządów, działów HR; w szkoleniach m.in. z obszarów HR, zarządzania, komunikacji, inteligencji emocjonalnej, asertywności, wywierania wpływu i innych kompetencji tzw. „miękkich” w biznesie. Prowadzi dodatkowo warsztaty rozwojowe, sesje coachingu indywidualnego i zespołowego, mentoring, mediacje i konsultacje. 

Tomasz Krajewski trener 4GROW

Tomasz Krajewski

trener, konsultant, coach ICC

Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy.

Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję.

Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw. 

W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone diagnozą potrzeb.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte?

Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

Masz pytania odnośnie szkolenia?

Z przyjemnością odpowiemy!
Wpisz treść zapytania
Pola wymagane

A może wolisz zadzwonić lub wysłać maila?

Ania Łukasiewicz
koordynator ds. szkoleń

Jak dbamy o Ciebie na sali szkoleniowej w związku z epidemią COVID-19?

Zależy nam na bezpieczeństwie, zdrowiu i spokoju ducha uczestników naszych szkoleń, dlatego też wprowadziliśmy na nasze sale szkoleniowe zasady i procedury wynikające z wytycznych dot. COVID- 19:

  • Zapewniamy naszym uczestnikom jednorazowe maseczki/przyłbice/rękawiczki/płyny dezynfekujące
  • Odstępy między uczestnikami i ustawienie miejsc siedzących dostosowujemy do aktualnie obowiązujących przepisów
  • Wszystkie powierzchnie użytkowe dezynfekujemy (przed, po i w trakcie szkolenia)
  • Trenerzy 4GROW prowadzą szkolenia w przyłbicy i rękawiczkach
  • Każdy uczestnik otrzymuje indywidualny pakiet cateringowy: woda (gazowana, niegazowana), sok, pakowane oddzielnie ciasteczka zbożowe, sezamki, pierniczki, orzeszki.
  • Kawę i herbatę serwuje tylko trener i podaje w jednorazowych kubkach
  • Niezbędne informacje i procedury udostępniliśmy dla każdego w sali szkoleniowej
  • Wszyscy pracownicy 4GROW otrzymali szczegółowe wytyczne związane z postępowaniem w trakcie epidemii COVID-19

 

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431