Szkolenie: 5 zasad obsługi klienta podczas kryzysu

Wersja szkolenia online: webinar

W czasie zmiany i kryzysu, Klienci „wycofują się” częściowo z rynku, pozostając aktywnymi w tych obszarach, które związane są z produktami i usługami ich pierwszej potrzeby. Ich decyzjom zakupowym mogą towarzyszyć inne niż zwykle: emocje, cele i potrzeby. Jak jeszcze lepiej zrozumieć klienta, dostroić się do niego, zjednać i znaleźć najlepsze rozwiązanie w sytuacji zastrzeżenia. Dołącz do naszego webinaru, a poznasz 5 zasad obsługi klienta, o których warto pamiętać w sytuacji kryzysu na rynku lub w firmie Twojego klienta.

Sprawdź program lub przejdź do sekcji Cena i terminy

Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program

5 zasad obsługi klienta podczas kryzysu
Cz. II - 90 minut

Program

1. Zamień zastrzeżenia oraz NIE klienta na jego TAK

  • Poznaj nasz autorski Algorytm Przyjmowania Reklamacji i odkryj, jak wykorzystać niezadowolenie klienta do zbudowania jego lojalności na całe życie.

2. Buduj dobrą relację, gdy klient oczekuje od Ciebie niemożliwego

  • Jakich zwrotów unikać, bo zadziałają na Twojego klienta jak „płachta na byka?”
  • Jak prawidłowo stosować komunikaty z tzw. Ramą Rozwiązania, by działały kojąco?
  • Jak zastosować w praktyce techniki Asertywnej Odmowy, Asertywnego Odroczenia oraz Alternatywy™ - tak, by utrzymać dobrą relację z klientem?

Sesja pytań i odpowiedzi (tzw. Q&A)

  • 30 ostatnich minut to sesja pytań i odpowiedzi (Q&A).

Trener odpowie na wszystkie pytania dotyczące programu szkolenia:

  • W trakcie webinaru i sesji Q&A będziemy analizować na bieżąco pojawiające się na czacie pytania.
  • W przypadku dużej liczby pytań, w czasie webinaru i/lub sesji Q&A, rener odpowie na te, które cieszą się największą popularnością.
  • Na wszystkie pozostałe pytania, które dotyczą programu szkolenia, nasi Trenerzy odpowiedzą na zamkniętym forum dostępnym tylko dla naszych uczestników.
Przejdź do sekcji: Cena i terminy

5 zasad obsługi klienta podczas kryzysu
Cz. I - 90 minut

Program

1. Dwie połowy – jeden cel – czyli jak zadbać o profesjonalną obsługę klienta w trakcie trwania kryzysu.

2. Najpierw zrób wszystko, żeby zrozumieć klienta.

  • Jak prawidłowo korzystać z narzędzi aktywnego słuchania w rozmowach z klientami?
  • Jak dopasowywać pytania na różnych etapach rozmowy?
  • Jak efektywnie prowadzić klienta przez 4 fazy empatycznego słuchania?

3. Rozmawiaj z klientem językiem korzyści.

  • Do jakich korzyści nawiązywać i jak to robić w rozmowie z klientem, który chce ciąć koszty i ograniczyć lub zakończyć z Tobą współpracę?
  • Jak etycznie skierować klienta ku optymalnemu rozwiązaniu?
  • Jak umiejętnie stosować słowa tak, by wzmocnić w kliencie pożądane emocje i przekonania? – Poznaj tajniki lingwistyki perswazyjnej.

Sesja pytań i odpowiedzi (tzw. Q&A)

  • 30 ostatnich minut to sesja pytań i odpowiedzi (Q&A).

Trener odpowie na wszystkie pytania dotyczące programu szkolenia:

  • W trakcie webinaru i sesji Q&A będziemy analizować na bieżąco pojawiające się na czacie pytania.
  • W przypadku dużej liczby pytań, w czasie webinaru i/lub sesji Q&A, rener odpowie na te, które cieszą się największą popularnością.
  • Na wszystkie pozostałe pytania, które dotyczą programu szkolenia, nasi Trenerzy odpowiedzą na zamkniętym forum dostępnym tylko dla naszych uczestników.
Przejdź do sekcji: Cena i terminy

Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

5 zasad obsługi klienta podczas kryzysu

Trener odpowie na Twoje pytania GRATIS

W trakcie webinaru i zaraz po nim będziesz mógł / mogła zadawać pytania. Trener odpowie na Twoje pytania w trakcie webinaru lub po nim - na naszym zamkniętym forum dla uczestników szkolenia.

5 zasad obsługi klienta podczas kryzysu

Trener przez rok służy odpowiedzią na Twoje pytania GRATIS

Bo przecież jakiś czas po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dlatego na naszym zamkniętym forum dla uczestników, w dziale Twojego szkolenia możesz zadawać pytania, dyskutować z innymi uczestnikami tego samego szkolenia, a trener przez rok będzie odpowiadał na każde Twoje pytanie dotyczące zakresu programu szkolenia.

Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką

Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Szkolenia prowadziliśmy dla:

Trenerzy prowadzący szkolenie 5 zasad obsługi klienta podczas kryzysu

Tomasz Krajewski trener 4GROW

Tomasz Krajewski

trener, konsultant, coach ICC

Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy.

Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję.

Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw. 

W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone diagnozą potrzeb.

Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

Piotr Drozdowski

trener, konsultant, psycholog biznesu

Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Terapeuta-praktyk NLP, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter.

Autor Projektu Niezatapialni (www.niezatapialni.blog), którego podstawowym celem i ideą jest dzielenie się najskuteczniejszymi strategiami zarządzania emocjami i motywacją, w szczególności w sytuacjach kryzysowych.

Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR.

Certyfikowany konsultant metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina.

Małgorzata Serwa psycholog biznesu 4GROW

Małgorzata Serwa

trener, konsultant, psycholog biznesu

Trener biznesu oraz organizator eventów z ponad 10 letnim doświadczeniem. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim na specjalizacji Psychologia Społeczna oraz studia podyplomowe z Marketingu i Zarządzania na wrocławskiej Akademii Ekonomicznej.

Wybierz wariant szkolenia i zarezerwuj miejsce

Zaproponuj termin szkolenia - czekamy na Twojego maila!

Cena Regular: 250 zł netto
Do wyczerpania miejsc
  • Trening indywidualny 60 minut gratis
  • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
  • Dodatkowe materiały edukacyjne przez rok gratis
  • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł

Dane zgłaszającego

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz stanowisko/rolę
Wpisz poprawny email małymi literami
Wpisz poprawny nr telefonu
Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).
Podaj dokładny adres do wysyłki w polu uwag poniżej.

Dane 1 uczestnika szkolenia

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz stanowisko/rolę
Wpisz poprawny email małymi literami
Wpisz poprawny nr telefonu

Dane do faktury

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte?

Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

Masz pytania odnośnie szkolenia?

Z przyjemnością odpowiemy!
Wpisz treść zapytania
Pola wymagane

A może wolisz zadzwonić lub wysłać maila?

Ania Łukasiewicz
koordynator ds. szkoleń

Jak dbamy o Ciebie na sali szkoleniowej w związku z epidemią COVID-19?

Zależy nam na bezpieczeństwie, zdrowiu i spokoju ducha uczestników naszych szkoleń, dlatego też wprowadziliśmy na nasze sale szkoleniowe zasady i procedury wynikające z wytycznych dot. COVID- 19:

  • Zapewniamy naszym uczestnikom jednorazowe maseczki/przyłbice/rękawiczki/płyny dezynfekujące
  • Odstępy między uczestnikami i ustawienie miejsc siedzących dostosowujemy do aktualnie obowiązujących przepisów
  • Wszystkie powierzchnie użytkowe dezynfekujemy (przed, po i w trakcie szkolenia)
  • Trenerzy 4GROW prowadzą szkolenia w przyłbicy i rękawiczkach
  • Każdy uczestnik otrzymuje indywidualny pakiet cateringowy: woda (gazowana, niegazowana), sok, pakowane oddzielnie ciasteczka zbożowe, sezamki, pierniczki, orzeszki.
  • Kawę i herbatę serwuje tylko trener i podaje w jednorazowych kubkach
  • Niezbędne informacje i procedury udostępniliśmy dla każdego w sali szkoleniowej
  • Wszyscy pracownicy 4GROW otrzymali szczegółowe wytyczne związane z postępowaniem w trakcie epidemii COVID-19

 

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431