Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!
Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!
Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!
Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.

Szkolenie: 5 zasad obsługi klienta podczas kryzysu
Wersja szkolenia online: webinar
W czasie zmiany i kryzysu, Klienci „wycofują się” częściowo z rynku, pozostając aktywnymi w tych obszarach, które związane są z produktami i usługami ich pierwszej potrzeby. Ich decyzjom zakupowym mogą towarzyszyć inne niż zwykle: emocje, cele i potrzeby. Jak jeszcze lepiej zrozumieć klienta, dostroić się do niego, zjednać i znaleźć najlepsze rozwiązanie w sytuacji zastrzeżenia. Dołącz do naszego webinaru, a poznasz 5 zasad obsługi klienta, o których warto pamiętać w sytuacji kryzysu na rynku lub w firmie Twojego klienta.
lub przejdź do sekcji
Czym jest webinar / webinarium w 4GROW?
- Uczestniczysz w krótkim (30 – 90 min) - szkoleniu online prowadzonym „na żywo”, w określonym terminie, z dowolnego miejsca.
- W webinarze może wziąć udział od kilku do nawet kilkuset osób.
- Dołączasz do webinaru poprzez link, który otrzymujesz mailem.
- W czasie webinaru korzystasz ze swojego komputera, telefonu lub tabletu, nie potrzebujesz kamery ani mikrofonu.
- Widzisz trenera i jego prezentację w oknie głównym webinaru, nie masz kontaktu wzrokowego i głosowego z innymi uczestnikami.
- Twój udział w webinarze polega w dużej mierze na słuchaniu trenera i oglądaniu wyświetlanej przez niego prezentacji / animacji / materiałów dodatkowych.
- Dodatkowe pytania możesz zadać, wpisując je w okienku tzw. czatu – trener na koniec webinaru odpowie na wybrane pytania, w zależności od dostępnego czasu.
- Jeśli w ramach webinaru trener udostępnia jakieś arkusze ćwiczeń albo dodatkowe pliki, to otrzymasz je mailowo przed/w trakcie lub po webinarze.
Program szkolenia online: 5 zasad obsługi klienta podczas kryzysu
5 zasad obsługi klienta podczas kryzysu
Cz. I - 90 minut
Program
1. Dwie połowy – jeden cel – czyli jak zadbać o profesjonalną obsługę klienta w trakcie trwania kryzysu.
2. Najpierw zrób wszystko, żeby zrozumieć klienta.
- Jak prawidłowo korzystać z narzędzi aktywnego słuchania w rozmowach z klientami?
- Jak dopasowywać pytania na różnych etapach rozmowy?
- Jak efektywnie prowadzić klienta przez 4 fazy empatycznego słuchania?
3. Rozmawiaj z klientem językiem korzyści.
- Do jakich korzyści nawiązywać i jak to robić w rozmowie z klientem, który chce ciąć koszty i ograniczyć lub zakończyć z Tobą współpracę?
- Jak etycznie skierować klienta ku optymalnemu rozwiązaniu?
- Jak umiejętnie stosować słowa tak, by wzmocnić w kliencie pożądane emocje i przekonania? – Poznaj tajniki lingwistyki perswazyjnej.
Sesja pytań i odpowiedzi (tzw. Q&A)
- 30 ostatnich minut to sesja pytań i odpowiedzi (Q&A).
Trener odpowie na wszystkie pytania dotyczące programu szkolenia:
- W trakcie webinaru i sesji Q&A będziemy analizować na bieżąco pojawiające się na czacie pytania.
- W przypadku dużej liczby pytań, w czasie webinaru i/lub sesji Q&A, rener odpowie na te, które cieszą się największą popularnością.
- Na wszystkie pozostałe pytania, które dotyczą programu szkolenia, nasi Trenerzy odpowiedzą na zamkniętym forum dostępnym tylko dla naszych uczestników.

Trener odpowie na Twoje pytania GRATIS
W trakcie webinaru i zaraz po nim będziesz mógł / mogła zadawać pytania. Trener odpowie na Twoje pytania w trakcie webinaru lub po nim - na naszym zamkniętym forum dla uczestników szkolenia.

Trener przez rok służy odpowiedzią na Twoje pytania GRATIS
Bo przecież jakiś czas po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dlatego na naszym zamkniętym forum dla uczestników, w dziale Twojego szkolenia możesz zadawać pytania, dyskutować z innymi uczestnikami tego samego szkolenia, a trener przez rok będzie odpowiadał na każde Twoje pytanie dotyczące zakresu programu szkolenia.
i max 9 osób na sali
Przekonaj się o naszej jakości -
Trenerzy prowadzący szkolenie 5 zasad obsługi klienta podczas kryzysu

Tomasz Krajewski
Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy.
Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję.
Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw.
W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone diagnozą potrzeb.

Piotr Drozdowski
Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Terapeuta-praktyk NLP, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter.
Autor Projektu Niezatapialni (www.niezatapialni.blog), którego podstawowym celem i ideą jest dzielenie się najskuteczniejszymi strategiami zarządzania emocjami i motywacją, w szczególności w sytuacjach kryzysowych.
Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR.
Certyfikowany konsultant metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina.

Małgorzata Serwa
Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką
Szkolenia prowadziliśmy dla:




















Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny