Szkolenie: 5 zasad obsługi klienta podczas kryzysu

Wersja szkolenia online: webinar

W czasie zmiany i kryzysu, Klienci „wycofują się” częściowo z rynku, pozostając aktywnymi w tych obszarach, które związane są z produktami i usługami ich pierwszej potrzeby. Ich decyzjom zakupowym mogą towarzyszyć inne niż zwykle: emocje, cele i potrzeby. Jak jeszcze lepiej zrozumieć klienta, dostroić się do niego, zjednać i znaleźć najlepsze rozwiązanie w sytuacji zastrzeżenia. Dołącz do naszego webinaru, a poznasz 5 zasad obsługi klienta, o których warto pamiętać w sytuacji kryzysu na rynku lub w firmie Twojego klienta.

Sprawdź program lub przejdź do sekcji Cena i terminy

Za co uwielbiają nasze szkolenia

Szkolenie w pozytywny sposób zmuszające do pełnego zaangażowania w zadania, dające poczucie, że jesteśmy w stanie wykorzystać elementy szkolenia w realnym świecie, zdarzeniach.

Duże zaangażowanie i profesjonalizm trenera. Szkolenie w formie warsztatów, dużo pracy w grupach.

Dostałem gotową instrukcję jak postępować w określonych sytuacjach. Najbardziej podobało mi się i szczególnie wartościowe były wszelkie zagadnienia związane z motywowaniem. Zaskakującym elementem szkolenia było zestawienie tego co i jak robiłem versus tego jak to robić powinienem. Relacja zbudowana przez trenera była przyjacielska ale nie przeszkodziło to we wskazaniu wad, korekcie błędnych zachowań podczas ćwiczeń instruktarzowych. Bardzo podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia, ponieważ był otwarty i przejrzysty.

Od samego początku szkolenia mocne uderzenie. Trzymało w napięciu, ale nie było efekciarskie. Szkolenie tak interaktywne, że nie sposób wyjść z niego bez praktycznych umiejętności. W 100% polecam.

Małe grupy, przykłady „życiowe”, ciekawe dyskusje. Szkolenie dobrze zorganizowane w czasie.

Bardzo dobre przygotowanie trenera. Trener przez 100% czasu dbał o poziom zaangażowania wszystkich uczestników. Super balans pomiędzy treścią, przykładami i ćwiczeniami. Polecam. :)

Niewątpliwą zaletą szkolenia jest dostosowanie jego treści do potrzeb poszczególnych uczestników. Świetny kontakt prowadzącej z osobami biorącymi udział w szkoleniu. Całą wiedzę można od razu odnieść do praktyki i problemów, z którymi przyszliśmy.

Szkolenie bardzo praktyczne i przydatne dla każdego. Wiele rozwiązań zastosowanych w codziennym życiu, pogodzenia jakoś pracy i życia.

Lepiej poznałam siebie i obszary nad którymi muszę popracować. Trenerka w ciekawy sposób, odkryła przed nami techniki, które pozwolą samodoskonalić się i poradzić nawet w najbardziej stresującej sytuacji. W porównaniu do innych szkoleń, dopiero na tym byłam w stanie otworzyć się przed trenerką i innymi uczestnikami. Przyjazna atmosfera pozwoliła na przepracowanie nawet najtrudniejszych i niewygodnych przykładów. Za to bardzo serdecznie dziękuję.

Profesjonalnie prowadzone szkolenie, rewelacyjne ćwiczenia. Indywidualne podejście do każdego z uczestników.

Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program

5 zasad obsługi klienta podczas kryzysu
Cz. I - 90 minut

Program

1. Dwie połowy – jeden cel – czyli jak zadbać o profesjonalną obsługę klienta w trakcie trwania kryzysu.

2. Najpierw zrób wszystko, żeby zrozumieć klienta.

  • Jak prawidłowo korzystać z narzędzi aktywnego słuchania w rozmowach z klientami?
  • Jak dopasowywać pytania na różnych etapach rozmowy?
  • Jak efektywnie prowadzić klienta przez 4 fazy empatycznego słuchania?

3. Rozmawiaj z klientem językiem korzyści.

  • Do jakich korzyści nawiązywać i jak to robić w rozmowie z klientem, który chce ciąć koszty i ograniczyć lub zakończyć z Tobą współpracę?
  • Jak etycznie skierować klienta ku optymalnemu rozwiązaniu?
  • Jak umiejętnie stosować słowa tak, by wzmocnić w kliencie pożądane emocje i przekonania? – Poznaj tajniki lingwistyki perswazyjnej.

Sesja pytań i odpowiedzi (tzw. Q&A)

  • 30 ostatnich minut to sesja pytań i odpowiedzi (Q&A).

Trener odpowie na wszystkie pytania dotyczące programu szkolenia:

  • W trakcie webinaru i sesji Q&A będziemy analizować na bieżąco pojawiające się na czacie pytania.
  • W przypadku dużej liczby pytań, w czasie webinaru i/lub sesji Q&A, rener odpowie na te, które cieszą się największą popularnością.
  • Na wszystkie pozostałe pytania, które dotyczą programu szkolenia, nasi Trenerzy odpowiedzą na zamkniętym forum dostępnym tylko dla naszych uczestników.
Przejdź do sekcji: Cena i terminy

5 zasad obsługi klienta podczas kryzysu
Cz. II - 90 minut

Program

1. Zamień zastrzeżenia oraz NIE klienta na jego TAK

  • Poznaj nasz autorski Algorytm Przyjmowania Reklamacji i odkryj, jak wykorzystać niezadowolenie klienta do zbudowania jego lojalności na całe życie.

2. Buduj dobrą relację, gdy klient oczekuje od Ciebie niemożliwego

  • Jakich zwrotów unikać, bo zadziałają na Twojego klienta jak „płachta na byka?”
  • Jak prawidłowo stosować komunikaty z tzw. Ramą Rozwiązania, by działały kojąco?
  • Jak zastosować w praktyce techniki Asertywnej Odmowy, Asertywnego Odroczenia oraz Alternatywy™ - tak, by utrzymać dobrą relację z klientem?

Sesja pytań i odpowiedzi (tzw. Q&A)

  • 30 ostatnich minut to sesja pytań i odpowiedzi (Q&A).

Trener odpowie na wszystkie pytania dotyczące programu szkolenia:

  • W trakcie webinaru i sesji Q&A będziemy analizować na bieżąco pojawiające się na czacie pytania.
  • W przypadku dużej liczby pytań, w czasie webinaru i/lub sesji Q&A, rener odpowie na te, które cieszą się największą popularnością.
  • Na wszystkie pozostałe pytania, które dotyczą programu szkolenia, nasi Trenerzy odpowiedzą na zamkniętym forum dostępnym tylko dla naszych uczestników.
Przejdź do sekcji: Cena i terminy

Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

5 zasad obsługi klienta podczas kryzysu

Trener odpowie na Twoje pytania GRATIS

W trakcie webinaru i zaraz po nim będziesz mógł / mogła zadawać pytania. Trener odpowie na Twoje pytania w trakcie webinaru lub po nim - na naszym zamkniętym forum dla uczestników szkolenia.

 

5 zasad obsługi klienta podczas kryzysu

Trener przez rok służy odpowiedzią na Twoje pytania GRATIS

Bo przecież jakiś czas po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dlatego na naszym zamkniętym forum dla uczestników, w dziale Twojego szkolenia możesz zadawać pytania, dyskutować z innymi uczestnikami tego samego szkolenia, a trener przez rok będzie odpowiadał na każde Twoje pytanie dotyczące zakresu programu szkolenia.

 

Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką

Rożne formuły szkoleń to wiele możliwości! 

Szkolenia stacjonarne, czyli realizowane w określonym miejscu i czasie – jeśli są prowadzone przez świetnego trenera, w kameralnej grupie, w komfortowej sali i z wyjątkowym cateringiem – dostarczają jedynych w swoim rodzaju wrażeń. 

Jednocześnie współczesna technologia pozwala na takie szkolenia, jakie jeszcze kilka lat temu wydawały się niemożliwe! Okazuje się, że możemy rozwijać siebie i swoich pracowników korzystając także ze zdalnych form nauki. Dzisiaj szkolenia online są już standardem nie tylko na największych międzynarodowych uczelniach ale także w ramach dostępnych dla każdego usług realizowanych przez nowoczesne firmy szkoleniowe. 

Szkolenia online, zamiennie nazywane czasem e-learning mogą być realizowane w bardzo wielu różnorodnych formach, m.in. jako webinar, podcast, videocast, wideo-konferencja, szkolenia online w czasie rzeczywistym (tzw. synchroniczne lub live online) oraz gotowe – do odtwarzania w dowolnym czasie (tzw. asynchroniczne), blended learning – połączenie różnorodnych form (zdalnych i stacjonarnych). Jakie korzyści możesz mieć dzięki najbardziej popularnym rodzajom szkoleń? 

Korzyści ze szkolenia webinaru: 

  • Bezpieczeństwo - jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć kontakt fizyczny z innymi ludźmi - np. z powodu zagrożenia epidemicznego lub z powodu Twojej chory.
  • Oszczędność czasu - webinarium czyli web + seminarium to krótka (zazwyczaj pomiędzy 30-90 min) forma wykładu wideo.
  • Komfort nauki w dowolnym miejscu - w webinarze możesz wziąć udział gdziekolwiek jesteś, wystarczy, że masz dostęp do internetu i tablet, smartfon lub laptop/komputer, nawet bez kamery i mikrofonu.
  • Anonimowość - interakcje z uczestnikami webinarium zazwyczaj są ograniczone do kontaktu poprzez czat, uczestnicy nie widzą siebie nawzajem.
  • Wiedza w pigułce - webinary docenisz jeśli wolisz dostawać wiedzę w mniejszych "pigułkach", a nie w kilkugodzinnych lub kilkudniowych szkoleniach.
  • Minimum Twojego zaangażowania - będzie to dla Ciebie korzyść, jeśli wolisz uczyć się poprzez obserwację, słuchanie, spokojne notowanie, bez konieczności angażowania się w dyskusje na forum, ćwiczenia grupowe czy wideo interakcje. Wszelkie wątpliwości, pytania, dodatkową wiedzę możesz uzyskać poprzez czat aktywny w czasie webinaru lub zaraz "po".

Korzyści ze szkolenia live online: 

  • Bezpieczeństwo – jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć kontakt fizyczny z innymi ludźmi - np. z powodu zagrożenia epidemicznego lub z powodu Twojej choroby.
  • Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
  • Komfort bezpośredniej rozmowy w czasie rzeczywistym – jeśli ważny w procesie nauki jest dla Ciebie kontakt wzrokowy / słowny z trenerem i możliwość zadawania pytań, prowadzenia dyskusji „na żywo” mimo formuły zdalnej.
  • Wymiana wiedzy „na gorąco” – jeśli w Twoim szkoleniu bierze udział więcej osób i mimo udziału zdalnego, chcesz czerpać także z doświadczeń innych uczestników.
  • Komfort nauki (i korzystania z przerw w szkoleniu) w dowolnym miejscu przy jednoczesnym aktywnym udziale w szkoleniu, które realizowane jest w jasno określonym czasie.
  • Ekologia „osobista” – jeśli wartość stanowi dla Ciebie czas i pieniądze zaoszczędzone na braku konieczności dojazdu na miejsce szkolenia (ew. noclegów poza domem); jeśli zamiast dojeżdżać z innego miasta / miejscowości i spędzać kilka dni poza domem wolisz wieczory spędzić z rodziną; materiały szkoleniowe dostajesz tylko w wersji elektronicznej – środowisko też pewnie na tym zyska 😉

Korzyści ze szkolenia online: 

  • Swoboda i niezależność od terminów: kupujesz dostęp do gotowych plików szkoleniowych – dzięki temu, sam(a) decydujesz kiedy korzystasz ze szkolenia, dostęp masz od razu.
  • Różnorodność form: od razu zyskujesz dostęp do zróżnicowanych materiałów edukacyjnych – m.in. mogą to być filmy z udziałem trenera, animacje, prezentacje, artykuły, quizy, techniki, narzędzia, ćwiczenia.
  • Komfort nauki w dowolnym miejscu, nawet bez kamery i mikrofonu.
  • Komfort nauki „solo” – jeśli wolisz uczyć się we własnym tempie, być sam(a) ze swoimi myślami i w oderwaniu od kontaktu z innymi ludźmi.
  • Anonimowość – jeśli chcesz informację o tym, że podnosisz swoje kompetencje w danym obszarze zachować tylko dla siebie.
  • Stały dostęp do wiedzy – możesz wiele razy powracać do kupionego raz szkolenia.

Korzyści ze szkolenia stacjonarnego: 

  • Komfort nauki w oderwaniu od innych zadań, dystraktorów – jeśli wiesz, że w Twoim otoczeniu trudno byłoby Ci uczyć się efektywnie (np. w domu lub miejscu pracy).
  • Pełen, nieograniczony kontakt z drugim człowiekiem - jeśli wiesz, że efektywniej uczysz się dzięki bezpośredniemu, fizycznemu kontaktowi z ludźmi (bez pośredników w postaci kamery / mikrofonu, ekranu komputera).
  • Emocje i interakcje „na wyciągnięcie ręki” – w bezpośrednim kontakcie podczas szkolenia stacjonarnego często powstaje wyjątkowa atmosfera, „flow”, energia i specyficzna dynamika interakcji.
  • Pełna swoboda komunikacji, przepływu wiedzy i doświadczeń – gdy cenisz sobie bezpośrednie, także nieformalne rozmowy z trenerem i innymi uczestnikami.
  • Różnorodność form nauki i możliwość fizycznego ruchu – jeśli ważne dla Ciebie jest, aby móc co jakiś czas uczestniczyć w zadaniach, ćwiczeniach wymagających zmiany miejsca, pozycji, formy interakcji, perspektywy fizycznej, angażujących jak najwięcej Twoich zmysłów.
  • Komfort warunków fizycznych – my dbamy o wszystko: masz dla siebie duży wygodny fotel, klimatyczną salę, drukowane materiały szkoleniowe, kameralną grupę, przerwy kawowe klasy premium (nie tylko ciastka ale też deska serów, bakalie, owoce, oczywiście napoje zimne i gorące, kawa z ekspresu), prywatne komfortowe toalety, świetny dojazd z centrum Warszawy.

 

Przejdź do sekcji: Cena i terminy
Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Szkolenia prowadziliśmy dla:

Trenerzy prowadzący szkolenie 5 zasad obsługi klienta podczas kryzysu

Tomasz Krajewski trener 4GROW

Tomasz Krajewski

trener, konsultant, coach ICC

Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy.

Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję.

Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw. 

W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone diagnozą potrzeb.

Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

Piotr Drozdowski

trener, konsultant, psycholog biznesu

Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Terapeuta-praktyk NLP, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter.

Autor Projektu Niezatapialni (www.niezatapialni.blog), którego podstawowym celem i ideą jest dzielenie się najskuteczniejszymi strategiami zarządzania emocjami i motywacją, w szczególności w sytuacjach kryzysowych.

Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR.

Certyfikowany konsultant metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina.

Małgorzata Serwa psycholog biznesu 4GROW

Małgorzata Serwa

trener, konsultant, psycholog biznesu

Trener biznesu oraz organizator eventów z ponad 10 letnim doświadczeniem. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim na specjalizacji Psychologia Społeczna oraz studia podyplomowe z Marketingu i Zarządzania na wrocławskiej Akademii Ekonomicznej.

Prowadziła między innymi szkolenia rozwojowe z zakresu autoprezentacji, prezentacji biznesowych i wystąpień publicznych dla sieci sprzedawców międzynarodowej firmy z branży FMCG. Przygotowywała kluczowych Liderów firmy do wystąpień podczas Global Networking Forum dla międzynarodowej publiczności - 3500 osób oraz sprzedawców i lekarzy do wystąpień podczas konferencji medycznych, oraz spotkań z klientami.

Występowała podczas ogólnopolskich oraz międzynarodowych konferencji dla 800, 2500 a nawet 3000 osób. Prowadziła jako konferansjer Gale Rocznicowe dla kluczowych klientów między innymi w Dubaju, Turcji, Włoszech oraz Grecji.

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte?

Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

Masz pytania odnośnie szkolenia?

Z przyjemnością odpowiemy!
Wpisz treść zapytania
Pola wymagane

A może wolisz zadzwonić lub wysłać maila?

Ania Łukasiewicz
koordynator ds. szkoleń

Jak dbamy o Ciebie na sali szkoleniowej w związku z epidemią COVID-19?

Zależy nam na bezpieczeństwie, zdrowiu i spokoju ducha uczestników naszych szkoleń, dlatego też wprowadziliśmy na nasze sale szkoleniowe zasady i procedury wynikające z wytycznych dot. COVID- 19:

  • Zapewniamy naszym uczestnikom jednorazowe maseczki/przyłbice/rękawiczki/płyny dezynfekujące
  • Odstępy między uczestnikami i ustawienie miejsc siedzących dostosowujemy do aktualnie obowiązujących przepisów
  • Wszystkie powierzchnie użytkowe dezynfekujemy (przed, po i w trakcie szkolenia)
  • Trenerzy 4GROW prowadzą szkolenia w przyłbicy i rękawiczkach
  • Każdy uczestnik otrzymuje indywidualny pakiet cateringowy: woda (gazowana, niegazowana), sok, pakowane oddzielnie ciasteczka zbożowe, sezamki, pierniczki, orzeszki.
  • Kawę i herbatę serwuje tylko trener i podaje w jednorazowych kubkach
  • Niezbędne informacje i procedury udostępniliśmy dla każdego w sali szkoleniowej
  • Wszyscy pracownicy 4GROW otrzymali szczegółowe wytyczne związane z postępowaniem w trakcie epidemii COVID-19

 

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431