4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/ 4GROW
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
4GROW firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Black Friday - złap miejsce na szkolenie w specjalnej cenie!

black friday 4grow

 

Poniżej lista szkoleń, w których przygotowaliśmy dla naszych klientów miejsca z atrakcyjnym rabatem!
Zapisu dokonasz klikając nazwę szkolenia i wybierając odpowiednią datę w formularzu zapisu.
Kto pierwszy ten lepszy! :)

Uwaga: Ceny w formularzu zapisu pokazane na czerwono uwzględniają rabat. 

 

26-27 listopada ---- Zarządzanie stresem i emocjami - inteligencja emocjonalna ---- [100 zł rabatu]  1 miejsce w tej cenie! 

28-30 listopada ---- Zarządzanie Zespołem, przywództwo, motywowanie pracowników ---- [400 zł rabatu] !!!! 1 miejsce w tej cenie! 

5 grudnia ---- MS PowerPoint w prezentacjach biznesowych ---- [100 zł rabatu] Tylko 1 miejsca w tej cenie! 

5-7 grudnia ---- Zarządzanie Zespołem, przywództwo, motywowanie pracowników ---- [100 zł rabatu] 1 miejsce w tej cenie! 

6-7 grudnia ---- Profesjonalna obsługa klienta ---- [100 zł rabatu] 1 miejsce w tej cenie!

6-7 grudnia ---- Profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego - Biznes Partner ---- [100 zł rabatu] 1 miejsce w tej cenie!

12 grudnia ---- Autoprezentacja ---- [100 zł rabatu] 2 miejsca w tej cenie!

8-9 stycznia ---- Zarządzanie stresem i emocjami - inteligencja emocjonalna ---- [100 zł rabatu] 1 miejsce w tej cenie!

10-11 stycznia ---- Asertywność i obrona przed manipulacjami ---- [100 zł rabatu] 1 miejsce w tej cenie!

10-11 stycznia ---- Efektywne zarządzanie czasem ---- [100 zł rabatu]  1 miejsce w tej cenie! 

14-15 stycznia ---- Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne ---- [100 zł rabatu] 1 miejsce w tej cenie!

24-25 stycznia ---- Profesjonalna obsługa klienta ---- [100 zł rabatu] 1 miejsce w tej cenie!

24-25 stycznia ---- Profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego - Biznes Partner ---- [100 zł rabatu] 1 miejsce w tej cenie!

14-15 stycznia ---- Komunikacja interpersonalna ---- [100 zł rabatu] 1 miejsce w tej cenie!

16 stycznia ---- MS PowerPoint w prezentacjach biznesowych ---- [100 zł rabatu] 1 miejsce w tej cenie!

21-22 lutego ---- Asertywność i obrona przed manipulacjami ---- [100 zł rabatu] 1 miejsce w tej cenie!

21-22 lutego ---- Wywieranie wpływu, perswazja, argumentacja, budowanie autorytetu ---- [100 zł] 1 miejsce w tej cenie! 

Kategoria wpisu

Dodaj komentarz

Czysty tekst

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Adresy web oraz email zostaną automatycznie skonwertowane w odnośniki
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.

Nie trać budżetu 2019! Wybierz Voucher Szkoleniowy i zabezpiecz środki

Voucher szkoleniowy 4grow

Voucher na szkolenia biznesowe 4GROW

 

Voucher szkoleniowy 4GROW to idealne rozwiązanie dla Ciebie, jeśli jesteś HR-owcem lub menedżerem, który dotąd nie wykorzystał budżetu szkoleniowego, a jak wiadomo, jeśli nie zrobisz tego do końca roku – w 2020 będzie go mniej!

Na pewno planujesz na przyszły rok szkolenia, które mają rozwinąć kompetencje Twojego zespołu. A może jesteś HR Biznes Partnerem lub specjalistą, który odpowiada za rozwój umiejętności wszystkich pracowników: od menedżera po asystenta? Rok się kończy, a Ty nie wykorzystałeś budżetu?

 

Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Voucher szkoleniowy 4GROW kupujesz teraz i wykorzystujesz w dowolnym momencie. W naszej ofercie z pewnością znajdziesz szkolenia, które będą odpowiedzią na potrzeby rozwojowe w Twojej firmie.

Jeśli nie wiesz, na jakie szkolenie się zdecydować – zadzwoń lub napisz, a nasz doradca wybierze dla Ciebie szkolenia, dopasowane do Twoich potrzeb.
Masz na to dużo czasu, ponieważ środki z vouchera możesz wykorzystać w dogodnym dla Ciebie czasie.

 

Zadzwoń i zamów!

Jak działa Voucher 4GROW?

Zostają Ci pieniądze i kupujesz za nie Voucher, który możesz wymieniać na szkolenia, coaching lub konsulting w dogodnym dla siebie momencie - nie spieszysz się, więc wydajesz pieniądze przemyślanie, rozsądnie bez obaw, że Twój budżet w przyszłym roku zostanie pomniejszony o niewykorzystaną kwotę.

A jeśli nie wykorzystam środków?

Jeżeli nie wykorzystasz Vouchera, po prostu zwracamy pieniądze w pełnej kwocie na konto płatnika (fakturą korygującą).

Jak wykorzystać wydane środki?

W dogodnym dla siebie momencie wybierasz dowolne szkolenie na 2020 rok z naszego kalendarza szkoleń. Lub zamawiasz inną usługę (coaching, konsulting).

Jaki tytuł ma faktura?

Możemy dopasować usługę do specyfiki Twojego budżetu - np.  w tytule może być hasło "Voucher" lub nazwa konkretnego szkolenia.

Ile pieniędzy mogę w ten sposób wykorzystać?

Bez ograniczeń. Niewykorzystane środki, np. z tytułu zniżek za zapisanie więcej osób, możemy Ci zwrócić na konto lub przeznaczyć na kolejne szkolenia. Decyzja należy do Ciebie.

Jak technicznie to wygląda?

Zleceniodawcy otrzymują  do wypełnienia i podpisania  formularz Vouchera, w którym opisane są wszystkie szczegóły.

Jeżeli voucher jest prezentem - zostanie przesłany pocztą tradycyjną. Voucher może być wtedy imienny lub bezimienny.

Kategoria wpisu
Wprowadzenie

Voucher szkoleniowy 4GROW to idealne rozwiązanie dla Ciebie, jeśli jesteś HR-owcem lub menedżerem, który dotąd nie wykorzystał budżetu szkoleniowego, a jak wiadomo, jeśli nie zrobisz tego do końca roku – w 2020 będzie go mniej!

Pokaż na liście
Wyłączony

Dodaj komentarz

Czysty tekst

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Adresy web oraz email zostaną automatycznie skonwertowane w odnośniki
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.

Czym jest strategia negocjacji i jak koreluje ze strategiami innych działów?

W praktyce negocjacyjnej często myli się pojęcia i to, co jest stylem negocjacyjnym (np. styl twardy), nazywa się strategią negocjacyjną. Strategia owszem zawiera w sobie założenia co do stylu, ale może zawierać założenia różnych stylów w zależności od sytuacji, kontrahentów lub etapu relacji.

Czym zatem jest strategia negocjacji?

Strategia zawiera w sobie założenia i decyzje co do tego:

  1. Co jest naszą silną stroną, atutem - kartą przetargową, którą możemy osiągnąć nasz cel negocjacyjny?
  2. Jakie chcemy budować relacje poprzez negocjacje (np. długoterminowe vs. jednorazowa transakcja?) - ponieważ to będzie wpływało na dobór stylu negocjacyjnego i technik negocjacyjnych.
  3. Jakich stylów negocjacyjnych używamy i w jakich sytuacjach?
  4. Jakich chwytów, taktyk nie stosujemy, jakie stosujemy?
  5. Jak logistycznie prowadzimy negocjacje (np. spotkania czy tylko telefon)?
  6. Jakie marginesy negocjacyjne dobieramy do naszych stanowisk negocjacyjnych?
  7. Jaka jest nasza polityka negocjacyjna - czyli co komunikujemy kontrahentom na temat naszego podejścia do negocjacji i działań negocjacyjnych?
  8. Na jakich wartościach opieramy naszą politykę i argumentację negocjacyjną?
  9. Jaki mamy kodeks etyczny w negocjacjach?
  10. Jaki wizerunek firmy ma budować nasz proces negocjacyjny?

Jak widzisz decyzji do podjęcia jest dużo, każdy punkt jest potężnym obszarem wymagającym wielu działań i interakcji z innymi obszarami biznesu. No właśnie...

Jak strategia negocjacji wiąże się z innymi obszarami biznesu?

Zwróć uwagę na to, że punkt:

  • pierwszy bardzo mocno jest zależny od marketingu/produktu. Z jednej strony to strategia tych obszarów decyduje o tym, co ma być wyjątkowością firmy, z drugiej strony to Ty jako negocjator wracasz ze spotkań z informacjami o tym, w czym konkurencja jest lepsza i to Twoim bardzo ważnym zadaniem jest wpływać na kształtowanie się strategii produktu/marketingu. Twoja rolą jest powiedzieć: jeśli chcemy osiągać nasze założenia budżetowe, potrzebujemy unikatowości w naszym produkcie, ponieważ rynek jest tu bardzo konkurencyjny wobec nas, nie mamy siły przebicia.
  • drugi punkt: "Jakie chcemy budować relacje poprzez negocjacje" mocno wiąże się ze strategią sprzedaży i marketingu, które chcą podjąć decyzję o tym jak komunikować produkt i jak go sprzedawać, z drugiej strony, Twoją rolą jest powiedzieć, jak musimy mówić o produkcie i jak go sprzedawać, żeby osiągać cele negocjacyjne. Np. może być niezmiernie trudno budować długofalowe relacje ze zbyt wyżyłowany targetami sprzedażowymi/zakupowymi - najlepsi/najsilniejsi kontrahenci znajdą sobie z łatwością bardziej intratne kontrakty. Może być też trudno zbudować długofalowe relacje, gdy komunikaty marketingowe są naciągane i ciągle podważane.
  • punkty 3, 4, 7, 8, 9 i 10 z kolei oczywiście nieodłącznie wiążą się z PR. To, jaką strategię negocjacyjną obierzesz, będzie wpływało na to, jaki wizerunek będzie roztaczał się po rynku. I znowu w drugą stronę - PR swoją strategią będzie wpływać na Twoją strategię negocjacyjną.

Co zrobić zatem z obszarem negocjacji?

Wpływać! Kształtować! Oddziaływać!

Pełnisz niebywale ważną rolę w organizacji, bez względu na to czy jesteś Dyrektorem Sprzedaży czy Zakupów czy też specjalistą - to Ty stykasz się z rynkiem oddziałując na niego i zbierając od niego informacje. Informacje, które wpływają na strategie innych działów firmy.

A jeśli chcesz zdobyć więcej wiedzy na temat negocjacji rozważ Szkolenie z Negocjacji z nielimitowanym ilościowo kontaktem telefonicznym i 90 minutowym treningiem indywidualnym do wykorzystania rok po szkoleniu, albo... skorzystaj z mojej pomocy konsultingowej!

Skontaktuj się z Koordynatorką ds Szkoleń:
Ania Góralczuk
791 412 204
[email protected]

 

Autor: Mateusz Dąbrowski

Kim jestem i co mnie łączy z negocjacjami?

Negocjacje Mateusz Sprzedaję i negocjuję od 17 lat. Doradzam w negocjacjach z poziomu strategicznego zarządom, prezesom i właścicielom firm. Jestem prezesem 4GROW i prezesem Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Uczestnicy moich szkoleń żartują, że chcieliby mieć mnie na ukrytym połączeniu podczas negocjacji, bo w każdej nawet najtrudniejszej sytuacji  znajdę sposób na porozumienie satysfakcjonujące obydwie strony. Ale więcej o mnie dalej.
Teraz powiem Ci jedno - to co jest wyjątkowego w moim warsztacie negocjacyjnym to to, że zaglądam głęboko i tego uczę - umiejętności wydobywania tego, co ukryte, nawet początkowo dla samego rozmówcy, wykorzystywania tego tak, żeby obydwie strony były zadowolone.

Kategoria wpisu

Dodaj komentarz

Czysty tekst

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Adresy web oraz email zostaną automatycznie skonwertowane w odnośniki
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.

Regulamin korzystania z vouchera szkoleniowego 4GROW

voucher szkoleniowy 4GROW

 

  1. Voucher otrzymuje uczestnik, który wyraził pisemnie opinię na temat szkolenia 4GROW, którego był uczestnikiem, i zezwolił na opatrzenie swojej opinii danymi osobowymi w postaci imienia, nazwiska, stanowiska, nazwy firmy, a także zdjęciem umieszczonym na portalu Linkedin lub innego rodzaju medium społecznościowym o charakterze biznesowym.
     
  2. Voucher wysyłany jest na podany przez Uczestnika adres mailowy i ma formę elektroniczną.
     
  3. Voucher upoważnia do zniżki na szkolenia otwarte dostępne w ofercie firmy 4GROW.
     
  4. Wartość vouchera to 100zł netto
     
  5. Voucher można zrealizować w ustalonych przez Organizatora terminach poszczególnych szkoleń otwartych
    (kalendarz szkoleń)

     
  6. Voucher jest jednorazowy. 
     
  7. Voucher może być przekazany osobie trzeciej.
     
  8. Zapisy na szkolenie trwają 3 miesiące od daty wydania vouchera. Można przedłużyć ten termin, kontaktując się z Organizatorem.
     
  9. Voucher jest ważny przez rok od jego wydania (data wydania znajduje się na Voucherze).
     
  10. Voucher nie podlega wymianie na środki pieniężne. 
     
  11. Uczestnik może sumować vouchery i wykorzystać jednorazowo maksymalnie kwotę w wysokości 200 zł netto.
     
  12. Vouchery przyznawane w działaniach promocyjnych 4GROW nie łączą się z rabatami:
  • 20% rabat za zapis 2-giego i kolejnego uczestnika z tej samej firmy, na ten sam temat i termin szkolenia
  • 100 zł rabatu za kolejne Zgłoszenie tego samego Zgłaszającego
     

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Anna Góralczuk
[email protected]
791 412 204

 


 

Kategoria wpisu

Dodaj komentarz

Czysty tekst

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Adresy web oraz email zostaną automatycznie skonwertowane w odnośniki
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.

Jak budować zwycięskie zespoły – „Dobry szef martwy szef” Raya Immelmana

Recenzja książki

zarządzanie zespołemWspółczesny szef nie ma lekko, biorąc pod uwagę sytuację na rynku, rosnące wymagania klientów odwrotnie proporcjonalne do zaangażowania pracowników. Jest wiele recept na to, jak efektywnie zarządzać ludźmi. Ray Immelman w książce „Dobry szef martwy szef" opisuje jak skłonić organizacje do najwyższej efektywności i nie dać się przy tym "ukrzyżować”. Proponuje nam spojrzenie na zarządzenie zespołami przez pryzmat zachowań ludzkich panujących w najstarszych jednostkach społecznych, czyli plemionach.

Chęć przetrwania (bezpieczeństwo) i podniesienie indywidualnego poziomu wartości najsilniej wpływają na zachowania człowieka. Nikt z nas jednak nie działa w próżni, zawsze jesteśmy częścią jakiejś całości (zespołu, rodziny, firmy, organizacji etc.). Dlatego też autor dorzuca jeszcze 2 wymiary: wartość i bezpieczeństwo plemienia. Zidentyfikowanie zależności tych 4 atrybutów pozwala na zrozumienie wewnętrznych mechanizmów, które wpływają na rozwój potencjału i sukces przedsiębiorstwa lub mogą doprowadzić je na skraj przepaści. Wartością dodaną są analizy ciekawych studiów przypadków ze świata biznesu i polityki, które pokazują jak ta teoria działa w praktyce.Dobry szef martwy szef Ray Immelman

Całość została ubrana w dość lekkostrawną formę powieści biznesowej, z głównym bohaterem Gregiem, który ma przed sobą ogromne wyzwanie, jakim jest uratowanie firmy. Śledząc jego losy równocześnie poznajemy 23 cechy plemienne, których wdrożenie pozwala na osiągnięcie sukcesu i zbudowanie zwycięskiego zespołu. W spisie tych cech znajdziemy m.in. zasady skutecznej komunikacji, istotę budowania tożsamości firmy, poczucia przynależności, czy znalezienia wspólnego wroga.

Minus należy się Immelmanowi za to, że role kobiece zostały sprowadzone głównie do organizowania pokazu mody stroju firmowego, przygotowania imprezy, czy gazetki ściennej. W tej książce to mężczyźni podejmują strategiczne decyzje i mają do wykonania najważniejsze i najtrudniejsze zadania. Ale może się czepiam ;)


Monika Dąbrowska trener partner zarządzający 4GROWMonika Dąbrowska

partner zarządzający,
trener, konsultant

4GROW

Kategoria wpisu

Dodaj komentarz

Czysty tekst

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Adresy web oraz email zostaną automatycznie skonwertowane w odnośniki
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.

Recepta na sukces - "Plan lotu" Briana Tracy

Recenzja książki

Recepta na sukcesKażdy z nas chce być szczęśliwy, zdrowy, piękny i bogaty, a w dodatku chce to osiągnąć w możliwie jak najszybszy i najłatwiejszy sposób. Pomysłów na to, jak to zrobić jest wiele - fraza „recepta na sukces” ma 673 000 wyników w Google.  Wszyscy znamy poradnikowe „proste sposoby na…”, które rzadko przynoszą rezultaty. Okazuje się, że magiczny sekret, który w jeden dzień zapewnia szczęście i dobrobyt - nie istnieje, a samo pozytywne nastawienie i stałe myślenie o tym, co chcemy osiągnąć - nie wystarczy. Co jest tym niezbędnym składnikiem?

Odpowiedź na to pytanie znalazłam w książce „Plan lotu” Briana Tracy. Autor w prosty i inspirujący sposób pokazuje, że rozwiązanie tej zagadki jest w zasięgu ręki każdego z nas: sukces finansowy, osobisty, zawodowy to nie dzieło przypadku, czy szczęścia, ale celowego i konsekwentnego działania. Tylko tyle i aż tyle ???? To podróż, do której należy się dobrze przygotować, zrobić plan, zebrać niezbędne zasoby (kompetencje, doświadczenie etc.) i zacząć działać, dając z siebie wszystko. A w międzyczasie być gotowym na zmiany, turbulencje, trudy i porażki, ponieważ  „by zrobić coś, czego jeszcze nie zrobiłeś, musisz stać się kimś, kim nigdy nie byłeś” pisze Tracy.

Zdaniem autora wielkim celem w życiu każdego z nas jest wykorzystanie w pełni naszego potencjału, więc jedyne co musimy zrobić, to zacząć działać i zrobić coś dobrego z własnym życiem i coś, co zmieni ten świat. W jego książce znajdziesz narzędzia i wskazówki, jak to zrobić – skuteczność gwarantowana????


Oto trzy najważniejsze kroki, wykonywane przez prawie każdego człowieka sukcesu:

Brian Tracy Plan lotu.Prawdziwy sekret sukcesu1. Zdecyduj, czego dokładnie chcesz, zapisz to i przygotuj plan, jak to osiągnąć. Określ cel.

2. Zacznij działać. Wyrusz w kierunku punktu docelowego. Wyrusz z wiarą w powodzenie. Zrób pierwszy krok, nie mając gwarancji sukcesu. Rozpocznij podróż.

3. Przygotuj się na robienie nieustannych poprawek kursowych, gdy lecisz w kierunku punktu docelowego. Bądź przygotowany na nieuniknione problemy, trudności i przeszkody w każdym dniu i tygodniu życia. Nie możesz ich uniknąć, więc przygotuj się, aby reagować na nie w efektywny sposób.

Już teraz podejmij decyzję dotyczącą określenia celu, rozpocznij podróż i dokonuj nieustannych poprawek kursowych, dopóki nie osiągniesz wszystkiego, na co cię stać.

Brian Tracy, „Plan lotu.Prawdziwy sekret sukcesu”


Monika Dąbrowska trener, partner zarządzający 4GROWMonika Dąbrowska

partner zarządzający,
trener, konsultant

4GROW

 

 

 

Kategoria wpisu

Dodaj komentarz

Czysty tekst

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Adresy web oraz email zostaną automatycznie skonwertowane w odnośniki
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.