4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/ 4GROW
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
4GROW firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie

Zarządzanie relacjami z klientem szkolenie

Zapoznaj się ze szkoleniem z tego tematu oraz opiniami na jego temat:

Jak wdrożyć wiedzę i techniki poznane podczas szkolenia?

szkolenie wdrożenie wiedzyGłowa pełna nowych informacji, dużo energii, chęci i motywacji do wprowadzenia zmian. Z takim poczuciem wychodzisz z sali i przy różnych sytuacjach wykorzystujesz wiedzę zdobytą podczas szkolenia. Na początku bywa różnie – raz lepiej, a raz gorzej. To naturalne. Pomogą Ci wówczas nasze dodatkowe materiały, rozmowy z trenerem i … wiara we własne możliwości!

Wiedza i doświadczenie zdobyte na szkoleniu to dopiero początek drogi do trwałych zmian w Twoim życiu. Po szkoleniu zaczyna się walka ze starymi przyzwyczajeniami, próby wdrożenia nowych technik i narzędzi. Prawdziwy poligon doświadczalny. W tym czasie próby uczestnicy naszych szkoleń  mogą liczyć na nasze wsparcie, tak potrzebne po wyjściu z sali szkoleniowej. Jesteśmy w kontakcie z tymi, którzy chcą uzyskać porady i wskazówki. To okazja, żeby podzielić się swoimi wątpliwościami, opowiedzieć o jakiejś sytuacji, nawiązać do konkretnych przykładów z życia wziętych.

 

Trenerze, powiedz mi…

Nasze rozmowy poszkoleniowe toczą się wokół kompetencji, która była rozwijana podczas szkolenia. Ktoś akurat wdraża system oceny okresowej, przygotowuje się do rozmowy rozwojowej – i chce zapytać o radę. Ktoś inny brał udział w szkoleniu z prezentacji biznesowych, teraz szykuje się do wystąpienia i… rodzi się niepewność. Telefon do trenera może wówczas pomóc. Przed menedżerem stoi zadanie przeprowadzenia ważnej rozmowy z zespołem - pojawia się potrzeba omówienia jakiegoś szczegółu. Organizujemy też ekstra treningi indywidualne: 60-minutowe po 1-dniowym szkoleniu, 90 min. po 2-dniowym, 150 min. po 3-dniowym szkoleniu. Takie spotkanie sam na sam z trenerem to kolejna możliwość, żeby w praktyce, w odniesieniu do konkretnych sytuacji i indywidualnych potrzeb, rozwijać wybraną kompetencję. 
 

Od czego zacząć?

Po wyjściu z sali szkoleniowej czujesz ogrom wiedzy, inspiracji, technik? Masz w sobie dużo energii i najchętniej od razu przystąpiłbyś do działania i wdrażania zmian? Świetnie! Pamiętaj także o tym, żeby:

•    Dać sobie czas
Na przemyślenia, refleksję, obserwację, zmiany, decyzje – daj sobie czas. Wiele działań, wdrażanych rozwiązań, wypracowywanych nawyków stanowi proces. Niektóre rzeczy zmienisz od razu, szybciej, na inne będziesz musiał poczekać. Jeśli to zaakceptujesz, to znaczy, że już zrobiłeś duży krok…

•    Dać sobie prawo do błędu
Być może podczas szkolenia miałeś momenty, kiedy uświadamiałeś sobie: „Faktycznie! To takie proste, wystarczy, że od jutra zacznę robić to, a z tamtego zrezygnuję”. A potem przychodzą różne sytuacje, coś zaskakującego, niespodziewanego, raz masz lepszy dzień, raz gorszy, pojawia się stres – i wdrażanie zmian nie zawsze udaje się wtedy, kiedy byśmy sobie tego życzyli. Wyciągaj więc wnioski, pochylaj się nad swoimi błędami i potknięciami, analizuj, twórz case study, rozmawiaj z innymi, szukaj wskazówek, ucz się, konfrontuj z wyzwaniami…Tylko poprzez próby i działanie będziesz mógł faktycznie wdrożyć wiedzę i techniki, które zdobyłeś podczas szkolenia. 

•    Otworzyć się na różne doświadczenia
„Ale na szkoleniu było tak, a w firmie to już inaczej”. Wiedza zdobyta na szkoleniu jest uniwersalna, przydatna każdemu, ale życie pisze własne scenariusze i układa też sceny, które nie były analizowane na sali szkoleniowej. Nie jesteś w stanie przygotować się na wszystkie reakcje swoich rozmówców, przewidzieć, co powie lub zrobi Twój współpracownik, przełożony itd. Nie wiesz na sto procent, jak wpłynie na Ciebie jakieś wydarzenie. Możesz za to w świadomy sposób wybrać swoją reakcję oraz dopasować wiedzę i techniki do swoich potrzeb. Znaleźć rozwiązanie uszyte na miarę Twoich możliwości. Dzięki temu to, co robisz, będzie naturalne i autentyczne. Zachowaj otwartość i akceptację dla faktu, że mogą pojawiać się wyjątki od jakiejś reguły, że czasem nie ta, a inna technika będzie najlepszym wyborem, że może lepiej zmienić kolejność jakiegoś elementu, dobrać inne narzędzie, jeszcze raz coś przeanalizować. 

•    Nie zniechęcać się

Nie pozwól, żeby zniechęcenie i rozgoryczenie zastąpiły szkoleniową energię i entuzjazm. Asertywność, komunikację interpersonalną, zarządzanie emocjami  i wiele innych kompetencji społecznych rozwijasz przez całe życie. Im większe Twoje zaangażowanie i chęć nauki, tym lepiej wykształcone też Twoje kompetencje biznesowe. Ty sam – stale się zmieniasz, z wiekiem, z latami doświadczeń, więc to naturalne, że zmieniają się też Twoje potrzeby, możliwości i kompetencje. Ważne, że nad nimi pracujesz i widzisz postępy – to już naprawdę dużo!

 

Przyjdź na szkolenie, rozwijaj potrzebne kompetencje i przełóż wiedzę na praktykę!

Źródło fot.: Pixabay.com

Kategoria wpisu
Wprowadzenie

Głowa pełna nowych informacji, dużo energii, chęci i motywacji do wprowadzenia zmian. Z takim poczuciem wychodzisz z sali i przy różnych sytuacjach wykorzystujesz wiedzę zdobytą podczas szkolenia. Na początku bywa różnie – raz lepiej, a raz gorzej. To naturalne. Pomogą Ci wówczas nasze dodatkowe materiały, rozmowy z trenerem i … wiara we własne możliwości!

 

Pokaż na liście
Wyłączony

Dodaj komentarz

Czysty tekst

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Adresy web oraz email zostaną automatycznie skonwertowane w odnośniki
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.

Rozwój na wakacjach - poszukaj swoich mocnych stron!

wakacyjna przygoda i rozwój osobisty

 

Wakacyjne przeżycia, urlopowy relaks i … myśli o samym sobie? Okazuje się, że gdy znajdziemy przestrzeń na spokojną refleksję, to zauważymy rzeczy, których nie dostrzegaliśmy w biegu i nadmiarze codziennych spraw. Błogie leniuchowanie można połączyć z  kreowaniem nowych wizji i pomysłów oraz zawieraniem bliższej znajomości z … samym sobą. Wyruszając w mniej lub bardziej odległe rejony, poszukaj swoich mocnych stron.
 

Wakacyjną atmosferę rozluźnienia warto wykorzystać na odpoczynek i złapanie oddechu od pędzącej rzeczywistości. Jednocześnie to właśnie stan odprężenia pozwala spojrzeć na wiele spraw i wydarzeń pod innym kątem niż do tej pory. Burza mózgów na plaży? Czemu nie! Relaks i większa swoboda służą snuciu planów. Aby jednak były one realne, szczere i autentyczne, trzeba dobrze określić swoje zasoby. Kto wie, może po urlopie wrócisz z decyzją o zdobyciu nowej specjalizacji albo rozwijaniu kolejnych kompetencji? Blisko połowa Polaków myśli o przebranżowieniu i zmianie zawodu jako jednej z opcji na przyszłość. Tak pokazują wyniki 33. edycji badania Monitor Rynku Pracy firmy Randstad.

Letnia przerwa w pracy i czas dla samego siebie pozwolą Ci zastanowić się, co dalej. Poczucie sensu ma bowiem bardzo duże znaczenie, dlatego nie warto bagatelizować kwestii motywacji i satysfakcji z tego, co się na co dzień robi. Jak podaje raport Deloitte „Global Human Capital Trends 2019, jednym z tegorocznych wyzwań jest poprawa jakości doświadczenia pracownika, uwzględnienie indywidualnych aspiracji i zwrócenie uwagi na poczucie sensu wykonywanej pracy. Jeszcze inny trend HR mówi o ustawicznym kształceniu się, uczeniu się jako ważnym aspekcie życia. Z raportu wynika, że firmy powinny budować taką kulturę organizacyjną, która będzie zachęcać i motywować pracowników do zdobywania nowych umiejętności i rozwijania użytecznych kompetencji.

 

☼☼Wyciąganie wniosków w wakacyjnej aurze☼☼

W znalezieniu odpowiedzi na różne pytania mogą pomóc profesjonalne testy kompetencji. Analizując swoją sytuację, weź pod uwagę:

  • Kompetencje twarde

Co chcesz zmienić, udoskonalić, poprawić? Kompetencje językowe, umiejętność obsługi systemów i programów komputerowych, znajomość wybranych zagadnień branżowych, a może coś jeszcze innego?

  • Kompetencje biznesowe

Interesuje Cię diagnoza Twoich kompetencji miękkich i biznesowych? Możesz ją otrzymać, rozwiązując bezpłatny test kompetencji miękkich 4GROW , opracowany przed doświadczonych ekspertów, psychologów i praktyków biznesu. Sprawdź się w różnych obszarach – to może być m.in. zarządzanie czasem, asertywność, wywieranie wpływu, zarządzanie zespołem, zarządzanie kontaktem z klientem. Udzielając odpowiedzi na pytania testowe, przekonasz się, czy jesteś charyzmatycznym liderem, czy potrafisz prowadzić negocjacje albo czy umiesz rozpoznawać i wpływać na swoje emocje.

  • Mocne strony

Relaksując się z dala od pracy, pomyśl o tym, czy nie gubisz na co dzień swoich pasji i aspiracji, czy nie marnujesz talentów, wrodzonych i nabytych umiejętności. O Twoich atutach i mocnych stronach najwięcej powiedzą Twoje różne doświadczenia i aktywności, ale warto też poznać inną perspektywę i skorzystać z dostępnych narzędzi, np. testu Gallupa, testu predyspozycji, testu osobowości albo kompetencji menedżera. Rozwiązując zadania psychologiczne, możesz odkryć coś, czego nie byłeś świadomy albo interpretowałeś to w inny sposób. Może chciałbyś się rozwijać jako lider i wkroczyć na drogę menedżerską? Wakacyjne podróże, w połączeniu z rozwiązywaniem profesjonalnych testów, wskażą Ci kierunek zawodowy.

Kategoria wpisu
Wprowadzenie

Wakacyjne przeżycia, urlopowy relaks i … myśli o samym sobie? Okazuje się, że gdy znajdziemy przestrzeń na spokojną refleksję, to zauważymy rzeczy, których nie dostrzegaliśmy w biegu i nadmiarze codziennych spraw. Błogie leniuchowanie można połączyć z  kreowaniem nowych wizji i pomysłów oraz zawieraniem bliższej znajomości z … samym sobą. Wyruszając w mniej lub bardziej odległe rejony, poszukaj swoich mocnych stron.

Pokaż na liście
Wyłączony

Dodaj komentarz

Czysty tekst

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Adresy web oraz email zostaną automatycznie skonwertowane w odnośniki
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.

Jak sprawić, żeby klient do Ciebie wracał? Co zrobić, żeby nie tylko był lojalny, ale stał się ambasadorem marki i przyciągał do Ciebie kolejnych klientów? Oprócz wysokiej jakości produktów i usług, kluczowe znaczenie ma profesjonalna obsługa klienta na każdym etapie jego doświadczeń z firmą.

- Na co zwrócić szczególną uwagę podczas obsługi klienta?
- Jak komunikować się profesjonalnie i z troską dbać o potrzeby klienta?
- Jak zaopiekować się obiekcjami i zyskać przychylność klienta w trudnych sytuacjach?
- Jak zadbać o siebie, by być jak najlepszym wsparciem dla klienta?

Odpowiedzi, najlepsze techniki, narzędzia i dużo praktyki odnajdziesz przychodząc na nasze szkolenie z obsługi klienta.

Sprawdź program lub ZAREZERWUJ

Świetne szkolenie! Podejście prowadzącego, profesjonalizm, cała intensywność oraz niezwykle ciekawy sposób prowadzenia zajęć sprawił, że bardzo zainteresowałem się tematyką inteligencji emocjonalnej.

Szkolenie pomogło mi znaleźć sposób na poradzenie sobie z ''trudnymi'' klientami. Ustrukturyzowało również wiedzę, którą już zdobyłam w praktyce. Na pewno skorzystam z wielu omówionych metod!

Bardzo profesjonalne szkolenie, które pomoże mi jeszcze lepiej pracować z klientami i rozumieć ich potrzeby.

Szkolenie prowadzone w bardzo dobrych warunkach: wygodne fotele, przyjemne pomieszczenie, dobre jedzenie i kawa, dobra atmosfera. Bardzo dużo praktycznych ćwiczeń i przykładów. Dużo inspiracji do pracy nad sobą w obsłudze klienta.

Indywidualne podejście do uczestnika, wiele praktycznych przykładów, oraz bardzo przyjemna atmosfera. ;) Polecam zdecydowanie!

Bardzo merytoryczne szkolenie z dużą liczbą praktyki. Duża, przydatna wiedza, która na pewno przyda mi się w życiu zawodowym.

Indywidualne podejście, szczegółowe badanie potrzeb kursanta, profesjonalizm.