Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie!
Obniż koszt szkolenia nawet do 0%!
Programy wsparcia z BUR i KFS oferują dofinansowania do szkoleń, a my pomożemy Ci je uzyskać!
Przeczytaj o tych programach, lub zostaw numer – zadzwonimy i opowiemy Ci wszystko. A Ty zdecydujesz, czy chcesz skorzystać ze wsparcia.

Szkolenie live online: Zarządzanie stresem i emocjami (3 dni po 4h)
Wersje szkolenia:
online
Emocje i stres są zasobem, który możesz świadomie używać tak, by wspierał Cię w realizacji celów. Jeżeli czujesz, że przez większość czasu coś tłumisz w sobie, zżera Cię stres, nieśmiałość, lub wybuchasz złością, mamy dla Ciebie dobre wiadomości - możesz nauczyć się jak zmienić własny styl radzenia sobie ze stresem oraz jak zmieniać swoje dowolne emocje, np. złość, smutek – na spokój i zadowolenie!
Jak Twoje życie zmieni się, gdy zamiast irytacji, złości i stresu będziesz odczuwać satysfakcję, pogodę ducha i radość? Pomożemy Ci to osiągnąć dzięki nowej wiedzy i umiejętnościom oraz praktycznym technikom, które od nas dostaniesz.
lub
Efekty udziału w szkoleniu Zarządzanie stresem i emocjami
Wiemy, że po szkoleniu - szczególnie w tych najtrudniejszych chwilach – przydają się wszelkiego rodzaju mapy, drogowskazy, schematy postępowania, które pomagają, bo podpowiadają kierunek myślenia i działania oraz przyspieszają kształtowanie nowych, konstruktywnych nawyków. Dzięki 12 technikom, w które Cię wyposażymy:
- Poznasz jaka jest Twoja naturalna reakcja na czynniki wywołujące stres
- Zmienisz swoją strategię myślenia o własnych emocjach i zachowaniach
- Odkryjesz i wzmocnisz swoje wewnętrzne zasoby, które pomogą Ci zachować równowagę w najbardziej wymagających sytuacjach
- Dowiesz się, jak szybciej rozpoznać swoje emocje i zapobiegać frustracjom
- Nauczysz się postępować spokojnie i skutecznie w okolicznościach stresowych
- Nauczysz się utrzymywać swoje emocje na poziomie, w którym czujesz pozytywną mobilizację do działania
- Dowiesz się, jak regenerować swój organizm po wyczerpujących emocjonalnie wydarzeniach
- Rozwiniesz swój optymizm i umiejętność wpływania na własne poczucie szczęścia
Na naszym szkoleniu będziesz trenować na własnych, prawdziwych emocjach zarządzanie nimi!
My wiemy, jak zaprojektować i poprowadzić szkolenie tak, abyś wziął z niego więcej! Kluczowe są nie tylko wiedza i umiejętności, które z nami rozwiniesz, ale przede wszystkim:
- Praca warsztatowa na Twoich prawdziwych doświadczeniach, dzięki której przećwiczysz w działaniu nowo poznane techniki;
- Twoje głębokie, osobiste „odkrycia”, które gwarantują, że będziesz miał wewnętrzną motywację do wykorzystania nowych umiejętności po szkoleniu;
- Twoje własne, różnorodne emocje, którymi nie dość, że będziesz mógł od razu zarządzić, to jeszcze właśnie dzięki nim więcej się nauczysz a nasze szkolenie zapadnie Ci na długo w pamięć!
Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?
Polecam z całego serca prowadzącego. Nie spotkałam się wcześniej z tak dużą wiedzą i dogłębnym zrozumieniem tematu.
Szkolenie Inteligencja emocjonalna pokazało mi praktyczne narzędzia do pracy nad sobą i swoimi umiejętnościami. Chętnie podzielę się zdobytą wiedzą, nie tylko w pracy, ale przede wszystkim w życiu osobistym. Zbudowała się we mnie ogromna nadzieja na umiejętne panowanie nad swoimi emocjami i zarządzanie nimi.
Dla kogo szkolenie Zarządzanie stresem i emocjami – Inteligencja emocjonalna
Wzmacnianie inteligencji emocjonalnej zalecamy szczególnie pracownikom, którzy:
- zarządzają zespołem/procesami - presja operowania na styku dwóch punktów widzenia i oczekiwań (zarząd - zespół) rodzi często trudne emocje, np. złość, bezsilność, frustrację
- mają kontakt z klientami lub kontrahentami - radzenie sobie z emocjami, frustracjami i oczekiwaniami klientów/kontrahentów, przy nacisku na dbałość o wizerunek firmy oraz opanowanie własnych emocji i reakcji
- ich stanowisko wymaga podejmowania licznych kluczowych decyzji - osoby na stanowiskach zarządczych, związanych z dużą odpowiedzialnością
- pracują twórczo; ich praca podlega ciągłej ocenie lub efekty działań są widoczne w późniejszym czasie - niepewność rezultatu podjętych działań i sprostanie oczekiwaniom innych może prowadzić do frustracji i wypalenia zawodowego
- wykonują powtarzalne, monotonne zadania - codzienna rutyna może prowadzić do frustracji i wypalenia zawodowego
- w miejscu pracy łatwo wpadają w złość, rozdrażnienie, smutek - co może obniżać satysfakcję w pracy u współpracowników
- wykonują pracę obarczoną ryzykiem - świadomość dużej odpowiedzialności potrafi czasem paraliżować i powodować silny stres
Argumenty dla szefa
Za co biznes ceni zarządzanie emocjami i stresem?
Inteligencja emocjonalna to umiejętność zarządzania emocjami i stresem, tak, by efektywnie realizować cele biznesowe. Wbrew przekonaniom, nie jest to cecha wrodzona - można ją nabyć w każdym momencie!
Firma, która inwestuje w kompetencje zarządzania stresem i emocjami wśród swoich pracowników osiąga przewagę skuteczności i efektywności, ponieważ nasz umysł dysponuje ograniczoną przestrzenią operacyjną - gdy wypełnią go trudne emocje, brakuje miejsca na analizę, wyciąganie wniosków i podejmowanie najlepszych dla firmy decyzji.
Pracownik pod wpływem stresu i trudnych emocji:
- traci z oczu cele biznesowe i działania strategiczne dla firmy, próbując poradzić sobie z sytuacją
- może uciekać od problemów i odpowiedzialności, odbierając przełożonym możliwość zabezpieczenia dalszego ryzyka dla firmy
- rzadziej podejmuje odważne decyzje i działania, które mogą przynieść firmie duże korzyści
- w napiętych sytuacjach może reagować gniewem/agresją/apatią, wpływając na morale i zaangażowanie zespołu
- ma trudności z wykonywaniem powierzonych mu zadań w terminie i/lub działa zachowawczo, nie wykorzystując w pełni swojego potencjału operacyjnego
- może reagować emocjonalnie na otrzymaną informację zwrotną, utrudniając wypracowanie konstruktywnego rozwiązania
- może unikać kontaktu, odczuwać brak satysfakcji z pracy frustrację lub wypalenie
- częściej choruje i jest bardziej skłonny do rezygnacji z pracy na danym stanowisku lub w konkretnej firmie
Pracownik z rozwiniętą inteligencją emocjonalną:
- dąży do realizacji celów strategicznych dla firmy, radząc sobie z podejmowaniem niezbędnego ryzyka i proaktywnie podchodząc do trudności
- bierze odpowiedzialność za powierzone mu zadania i swój zespół, bo poszukuje rozwiązań, a problemy traktuje jak wyzwania
- potrafi poradzić sobie z trudnymi emocjami w stresujących sytuacjach (np. podczas prezentacji, rozmowy z trudnym klientem, negocjacji handlowych)
- zachowuje więcej spokoju i swobody w relacjach z klientami/kontrahentami i współpracownikami – nawet w „najgorętszych” momentach potrafi racjonalnie myśleć i działać
- jest ważnym ogniwem scalającym zespół – potrafi reagować empatycznie na emocje innych, bez jednoczesnego przyjmowania ich na siebie
- komunikuje w otwarty i konstruktywny sposób swoje emocje i potrzeby, dzięki czemu jego zachowanie jest „czytelne” dla otoczenia, a współpraca z nim jest efektywniejsza
- w nowych lub trudnych sytuacjach, poszukuje korzyści i pozytywów zamiast koncentrować się tylko na problemach i ryzykach – może być dobrym ambasadorem zmian w organizacji
- jest skuteczniejszy, a przez to bardziej pewny w działaniu
- poprzez swoje opanowanie, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i optymizm buduje pozytywny wizerunek firmy, dla której pracuje
Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program
Program szkolenia: Zarządzanie stresem i emocjami - wersja live online (3 dni po 4h):
-
1. W jaki sposób rozwijać w sobie inteligencję emocjonalną i korzystać z niej w praktyce? – zrozum emocje i naucz się je rozpoznawać:
-
-
Jak powstają emocje? - proces powstawania emocji kluczem do świadomego zarządzania nimi.
-
Rozpoznawanie emocji – jak wsłuchać się w sygnały wysyłane przez ciało (fizjologia emocji) i właściwie nazywać pojawiające się emocje?
-
Jakie znaczenie dla procesu regulacji emocji ma ich nazywanie?
-
Jakie przeszkody stoją na drodze do skutecznego radzenia sobie z emocjami – poznaj najważniejsze mechanizmy obronne.
-
-
2. Zarządzanie emocjami - jak radzić sobie ze złością, frustracją, smutkiem, strachem i innymi trudnymi emocjami?
-
- Jakie są pozytywne aspekty złości i innych trudnych emocji (tak, tak, pozytywne!)?
- Jak za pomocą odpowiednich pytań dotrzeć do źródła emocji i znaleźć konstruktywne rozwiązanie w każdej trudnej sytuacji?
- Algorytm wygaszania złości - autorskie narzędzie, umożliwiającego zmianę złości w neutralny stan, umożliwiający komfortowe, normalne funkcjonowanie.
- Jak zmieniać negatywne przekonania, które stoją za przeżywaną złością, frustracją, strachem – trening modyfikacji przekonań i radzenie sobie z nawykowymi, nawracającymi myślami.
-
3. Inteligencja emocjonalna w relacjach - jak rozmawiać o emocjach, reagować na emocje innych i budować porozumienie w najtrudniejszych interpersonalnych sytuacjach?
-
- Czym jest empatia i czy jest dla niej miejsce w biznesie?
- Jak zareagować w sposób empatyczny na trudne emocje współpracowników/partnerów biznesowych/klientów i skierować rozmowę w stronę konstruktywnego rozwiązania?
- Jak odkrywać potrzeby kryjące się za emocjami innych ludzi – model komunikacji w duchu Porozumienia bez Przemocy Marshalla Rosenberga.
- Jak konstruktywnie wyrażać swoje emocje – nawet w biznesie!
-
4. Zarządzanie stresem - jak rozpoznać swoje stresory, oswoić stres i przekuć w konstruktywne działanie?
-
- Czym jest stres, jak powstaje i kiedy staje się zagrożeniem – poznaj proces powstawania stresu.
- Źródła stresu: trudna rozmowa, presja czasu, natłok spraw, konflikty, zawodowe wyzwania itd. – jakie potrzeby, przekonania, wartości kryją się pod doświadczeniem stresu w różnych zawodowych sytuacjach?
- Stres objawia się w ciele i w Twojej głowie – jak rozpoznawać stresory i odpowiednio reagować na pierwsze sygnały stresu?
- Co na to nauka? – najnowsze badania dotyczących stresu i ich praktyczne zastosowaniu.
- 6 kroków radzenia sobie ze stresem - autorskie narzędzie, które pomoże Ci zamienić niepokój w mobilizację i ukierunkować się na konstruktywne działanie.
-
5. W jaki sposób budować swoją odporność emocjonalną - narzędzia i techniki wspierające „walkę” ze stresem:
-
- Techniki oddechowe – jak pracować oddechem, by skutecznie regulować własną reakcję stresową.
- Mindfulness, czyli praktyka uważności – poznaj skuteczny sposób na przeciwdziałanie skutkom funkcjonowania w chronicznym stresie.
- Techniki relaksacyjne - sposób na rozluźnienie po ciężkim dniu i redukcję napięcia mięśni w reakcji na stres: trening Jacobsona, trening autogenny Schultza.
- Neuropsychologia w praktyce, czyli jak zmienić negatywne nastawienie mózgu i mieć więcej energii do działania? – trening pozytywnego myślenia wg Ricka Hansona.
Wykorzystaj potencjał energii tkwiący w emocjach i stresie - na własną korzyść.
Program dwudniowego szkolenia:
Zarządzanie stresem i emocjami - Inteligencja emocjonalna
-
1. W jaki sposób rozwijać w sobie inteligencję emocjonalną i korzystać z niej w praktyce? – zrozum emocje i naucz się je rozpoznawać:
-
-
Jak powstają emocje? - proces powstawania emocji kluczem do świadomego zarządzania nimi.
-
Rozpoznawanie emocji – jak wsłuchać się w sygnały wysyłane przez ciało (fizjologia emocji) i właściwie nazywać pojawiające się emocje?
-
Jakie znaczenie dla procesu regulacji emocji ma ich nazywanie?
-
Jakie przeszkody stoją na drodze do skutecznego radzenia sobie z emocjami – poznaj najważniejsze mechanizmy obronne.
-
-
2. Zarządzanie emocjami - jak radzić sobie ze złością, frustracją, smutkiem, strachem i innymi trudnymi emocjami?
-
- Jakie są pozytywne aspekty złości i innych trudnych emocji (tak, tak, pozytywne!)?
- Jak za pomocą odpowiednich pytań dotrzeć do źródła emocji i znaleźć konstruktywne rozwiązanie w każdej trudnej sytuacji?
- Algorytm wygaszania złości - autorskie narzędzie, umożliwiającego zmianę złości w neutralny stan, umożliwiający komfortowe, normalne funkcjonowanie.
- Jak zmieniać negatywne przekonania, które stoją za przeżywaną złością, frustracją, strachem – trening modyfikacji przekonań i radzenie sobie z nawykowymi, nawracającymi myślami.
-
3. Inteligencja emocjonalna w relacjach - jak rozmawiać o emocjach, reagować na emocje innych i budować porozumienie w najtrudniejszych interpersonalnych sytuacjach?
-
- Czym jest empatia i czy jest dla niej miejsce w biznesie?
- Jak zareagować w sposób empatyczny na trudne emocje współpracowników/partnerów biznesowych/klientów i skierować rozmowę w stronę konstruktywnego rozwiązania?
- Jak odkrywać potrzeby kryjące się za emocjami innych ludzi – model komunikacji w duchu Porozumienia bez Przemocy Marshalla Rosenberga.
- Jak konstruktywnie wyrażać swoje emocje – nawet w biznesie!
-
4. Zarządzanie stresem - jak rozpoznać swoje stresory i oswoić stres?
-
- Czym jest stres, jak powstaje i kiedy staje się zagrożeniem – poznaj proces powstawania stresu.
- Źródła stresu: trudna rozmowa, presja czasu, natłok spraw, konflikty, zawodowe wyzwania itd. – jakie potrzeby, przekonania, wartości kryją się pod doświadczeniem stresu w różnych zawodowych sytuacjach?
- Stres objawia się w ciele i w Twojej głowie – jak rozpoznawać stresory i odpowiednio reagować na pierwsze sygnały stresu?
- Skutki długotrwałego napięcia i stresu – do czego może doprowadzić funkcjonowanie w warunkach chronicznego stresu?
- Co na to nauka? – najnowsze badania dotyczących stresu i ich praktyczne zastosowaniu.
-
5. Zarządzanie stresem - jak przekuć stres w konstruktywne działanie?
-
- Jaki jest Twój styl radzenia sobie w trudnych sytuacjach – autodiagnoza.
- Konflikt, presja czasu, posiadanie dużej odpowiedzialności, wystąpienia publiczne - co zrobić aby umiejętnie posługiwać się wszystkimi stylami adekwatnie do sytuacji i celu jaki chcesz, uzyskać.
- 6 kroków radzenia sobie ze stresem - autorskie narzędzie, które pomoże Ci zamienić niepokój w mobilizację i ukierunkować się na konstruktywne działanie.
- Co zrobić, żeby nie przenosić emocji i stresu z domu do pracy i z pracy do domu?
-
6. W jaki sposób budować swoją odporność emocjonalną - narzędzia i techniki wspierające „walkę” ze stresem:
-
- Co sprawia, że niektórzy ludzie lepiej radzą sobie z emocjami i stresem niż inni?
- Techniki oddechowe – jak pracować oddechem, by skutecznie regulować własną reakcję stresową.
- Czym jest mindfulness i jak trenować uważność – poznaj skuteczny sposób na przeciwdziałanie skutkom funkcjonowania w chronicznym stresie.
- Techniki relaksacyjne - sposób na rozluźnienie po ciężkim dniu i redukcję napięcia mięśni w reakcji na stres: trening Jacobsona, trening autogenny Schultza.
- Neuropsychologia w praktyce, czyli jak zmienić negatywne nastawienie mózgu i mieć więcej energii do działania? – trening pozytywnego myślenia wg Ricka Hansona.
Wykorzystaj potencjał energii tkwiący w emocjach i stresie - na własną korzyść.
Program jednodniowego szkolenia z Zarządzania Stresem
-
1. Poznaj stres – by wygrać z wrogiem, musisz go dobrze poznać…
-
Ściśnięty żołądek, szybsze tętno, napięcie, bóle pleców, migrena… Znasz to? Bezsenność, zamartwianie się, natłok czarnych myśli… Masz tak? Większość z nas ma łatwość rozpoznawania objawów stresu w momencie, gdy przybierają intensywną formę i trudniej jest nad nimi zapanować. Czy chciałbyś nauczyć się rozpoznawać pierwsze symptomy stresu, by szybciej go zneutralizować?
- By było to możliwe, sam odkryjesz czym w rzeczywistości jest stres, jak powstaje od strony psychologicznej i neurobiologicznej oraz kiedy staje się zagrożeniem – poznając proces powstawania stresu będziesz mógł zareagować szybciej i skuteczniej.
- Co na to nauka? – poznasz praktyczne zastosowanie wyników najnowszych badań dotyczących stresu.
- Stres objawia się w ciele i w Twojej głowie – nauczysz się rozpoznawać „stresory” zewnętrzne i wewnętrzne i będziesz przygotowany, by odpowiednio reagować na pierwsze sygnały stresu.
-
2. Zaprzyjaźnij się ze stresem
-
Czy to w ogóle możliwe? Pewnie chętnie pozbyłbyś się stresu raz na zawsze? A czy słyszałeś o ostatnich badaniach naukowych, które dowiodły, że bardziej szkodliwe jest to, co myślisz o stresie niż stres sam w sobie? Na naszym szkoleniu odkryjesz, jaka mądrość kryje się w stresie, i jak zmienić go z wroga – w przyjaciela.
- W czasie szkolenia będziesz mieć niepowtarzalną okazję, by wypełnić prawdziwy test psychologiczny (CISS), dzięki któremu będziesz mógł przyjrzeć się swoim strategiom radzenia sobie w trudnych sytuacjach i zdecydować, który styl radzenia sobie ze stresem chcesz świadomie stosować w przyszłości. Dowiesz się także, co zrobić, aby umiejętnie posługiwać się wszystkimi stylami - adekwatnie do sytuacji i celu jaki chcesz, uzyskać.
- Poznasz nasz autorski Algorytm Zarządzania Stresem, który w 6 krokach pomoże Ci zamienić niepokój w mobilizację i ukierunkować się na konstruktywne działanie.
-
3. Opanuj stres i działaj skutecznie
-
Czy wiesz, że żołnierze służb specjalnych uczą się regulować i uspokajać oddech, rozluźniać różne partie ciała, wyciszać się? Podobno nie ma „twardych ludzi”, są tylko dobrze przygotowani - wyszkoleni. Ty również możesz przygotować się na wyzwania, które pojawiają się przed Tobą: ważne wystąpienie, spotkanie zarządu, rozmowa z kluczowym klientem, itp. – naucz się technik i metod, które pomagają skutecznie radzić sobie w sytuacjach stresowych, zachować zimną krew i jasny umysł.
- Czy wiesz, jak potężnym narzędziem do zarządzania stresem jest oddech? Nauczysz się techniki kontroli oddechu w celu obniżenia niepokoju i napięcia (trening autogenny Schultza). Dowiesz się czym jest mindfulness i jak trenować uważność - poznasz sposoby na zrelaksowanie się nawet wtedy, gdy masz do dyspozycji tylko 3 minuty oraz niezależnie od tego w jakim miejscu się znajdujesz.
- Poznasz sposób na kontrolowanie napięcia mięśni w reakcji na stres: trening Jacobsona.
- Czemu potrzebujesz relaksu? Dowiesz się, jakie mogą być skutki długotrwałego napięcia i stresu i sam znajdziesz własną motywację do zaplanowania dla siebie czasu na relaksację.
- Odkryjesz także rolę Twojego mózgu gadziego i ssaczego oraz pesymizmu i optymizmu w długotrwałym zarządzaniu stresem.
- Nauczysz się, w jaki sposób możesz wykorzystać neuroplastyczność Twojego mózgu do tego, by częściej zamiast stresu odczuwać spokój i szczęście!
Zacznij tworzyć nowego siebie już dziś!
Terminy szkoleń
TERMINY | WARIANT SZKOLENIA | LOKALIZACJA | |||
---|---|---|---|---|---|
2022-06-13 - 2022-06-14 |
|
Online
lub
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2022-07-11 - 2022-07-12 |
|
Online
lub
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
Do uzgodnienia |
|
Mix: Online lub dowolne miasto | Zapytaj | ||
2022-08-29 - 2022-08-30 |
|
Online
lub
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2022-10-03 - 2022-10-04 |
|
Online
lub
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2022-11-14 - 2022-11-15 |
|
Online
lub
Warszawa
|
Zarezerwuj | ||
2022-12-12 - 2022-12-13 |
|
Online
lub
Warszawa
|
Zarezerwuj |
Metodyka szkolenia z inteligencji emocjonalnej
W naszych szkoleniach dostajesz właśnie w takich proporcjach:


Techniki i narzędzia konkretne strategie działania adekwatne do sytuacji i optymalne narzędzia (np. formularze, scenariusze rozmów, matryce, ściągi) – gotowce, które wiesz jak wykorzystać na co dzień
Warsztat dzięki ćwiczeniom grupowym, grom, pracy w parach, na gorącym krześle, prowokacjom, wdrażasz nowe techniki i narzędzia, doświadczasz omawianych mechanizmów na sobie także w zaskakujących eksperymentach
Wiedza niezbędne informacje, teorie przełamujące schematy i mity, badania i odkrycia z różnych dziedzin: psychologii, neurobiologii, coachingu, NLP
- Szkolenie z inteligencji emocjonalnej jest prowadzone warsztatowo - uczestnicy ćwiczą poznawane techniki i narzędzia w bardzo zróżnicowany sposób (tu przeczytasz więcej).
- Każdy otrzymuje materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i narzędzia (formularze, ściągi, planery, itp).
- Po szkoleniu z inteligencji emocjonalnej uczestnik otrzymuje dostęp do platformy szkoleniowej 4GROW, na której:
- są osadzone wszystkie materiały szkoleniowe oraz
- jest forum do komunikacji pisemnej z trenerem i uczestnikami szkoleń z tego tematu, umożliwiające zadawanie pytań oraz wymianę doświadczeń.
- Uczestnicy online łączą się za pomocą platformy video-szkoleniowej z trenerem.
Benefity - co dostaniesz oprócz szkolenia?

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z inteligencji emocjonalnej, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia z inteligencji emocjonalnej, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS
Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS
Bo my nie odwołujemy szkoleń. Przy każdym szkoleniu jest informacja o tym, czy termin szkolenia jest już gwarantowany. Terminy naszych szkoleń objęte są gwarancją – w zależności od tematu szkolenia – już od 3, 2 lub nawet 1 uczestnika!
Przekonaj się osobiście, jak miły i efektywny może być rozwój!
Uczestnicy polecają nasze szkolenia live online
Trener prowadzący szkolenie live online z zarządzanie stresem i emocjami

Karolina Prusińska
Pracując jako trener w międzynarodowej korporacji wspierała pracowników różnych szczebli w radzeniu sobie ze stresem, presją związana z wynikami oraz trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Prowadziła szkolenia i warsztaty oparte na autorskich scenariuszach.
Obszar zarządzania emocjami i stresem fascynował ją już w czasach studiów. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Warszawskim, a tematem jej pracy magisterskiej była inteligencja emocjonalna i jej związki z osobowością. By skutecznie wspierać klientów w rozwoju inteligencji emocjonalnej, korzysta z profesjonalnych narzędzi psychologicznych: testów i kwestionariuszy. Opracowała algorytm radzenia sobie ze stresem oraz trudnymi emocjami, którym dzieli się z uczestnikami swoich szkoleń.
Praktykuje mindfulness, ćwiczy jogę i promuje styl życia oparty na filozofii zen – gdzie głównym celem jest zarządzanie własnymi emocjami i stresem, by osiągnąć stan spokoju i konstruktywnie podchodzić do wyzwań pojawiających się w codziennym życiu.
Pracuje również jako coach, wpierając klientów indywidualnie.
Szkolenia prowadziliśmy dla:




















Za co uczestnicy cenią sobie nasze szkolenie z inteligencji emocjonalnej?
i dołącz do grona zadowolonych Klientów!