Program szkolenia z informacji zwrotnej

Jak ważne jest udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej

  • Zasady konstruktywnej informacji zwrotnej i konsekwencje niekonstruktywnej informacji w zaangażowaniu i motywacji pracowników

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, np. kiedy pracownik nie zgadza się z wystawioną oceną

  • Algorytm zmieniania obiekcji i oporu pracownika w zrozumienie i akceptację

Jak prowadzić trudne rozmowy i wyrażać krytykę

  • Technika sprawiedliwego oceniania – STAR
  • Technika komunikowania oceny, krytyki - Feedback

Wyznaczanie celów pracownikom (tak żeby były one zrozumiałe, jasno zdefiniowane, realistyczne, żeby jasny był sposób ich rozliczenia)

  • Rozróżnienie celu i efektu
  • Czym jest efektywność
  • Technika wyznaczania celów SMART-UP
  • Wyznaczanie mierników efektywności

Techniki rozmowy rozwojowej - przeprowadzanie oceny w taki sposób, by pracownicy mogli się dowiedzieć jakie obszary są ich słabymi i mocnymi stronami, żeby proces ten motywował pracownika do dalszego rozwoju

  • Matryca Satysfakcji
  • Informacja Zwrotna
  • Kanapka

Co jeszcze dostaniesz EXTRA do szkolenia?

Jak nasze szkolenia z informacji zwrotnej oceniają Uczestnicy i Zamawiający

Co mówią o szkoleniu uczestnicy i sponsorzy?

Nauczysz się na szkoleniu z informacji zwrotnej

  • Efektywnie prowadzić trudne rozmowy z pracownikami,
  • Udzielać skutecznej, konstruktywnej i szczerej informacji zwrotnej,
  • Konstruować wypowiedzi, by były inspirujące oraz motywujące,
  • Prawidłowo przeprowadzać rozmowę oceniającą,
  • Umiejętności egzekwowania ustaleń z rozmowy oceniającej,
  • Budować porozumienie i chęć działania u pracowników,
  • Stosowania efektywnych wzorców komunikacji oraz budowania dialogu podczas rozmowy oceniającej,
  • Wykorzystywać system ocen do budowania motywacji i zaangażowania pracowników.

Trener prowadzący szkolenie z informacji zwrotnej

Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

Mateusz Dąbrowski

prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Certyfikowany coach ICC oraz trener. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.

Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.
W 2009 zdecydował się zrezygnować z  pracy w korporacji i otworzył firmę 4GROW. W ten sposób rozpoczął  niesamowitą przygodę bogatą w okazje do rozwijania wszystkich kompetencji specjalistycznych i menedżerskich. Jako lider stworzył wizję, misję, cele długoterminowe i wartości, wokół których buduje rosnący stopniowo zespół.

Szkolenia prowadziliśmy dla

Szkolenie dla Accenture Szkolenie dla Alianz Szkolenia dla Asseco Szkolenia dla Bakoma Szkolenia dla British american tabacco Szkolenie dla Bosh Siemens Szkolenie dla Carrefour Szkolenie dla Cemex Szkolenie dla Centrum nauki Kopernik Szkolenie dla Paradyż Szkolenie dla Cisco Szkolenie dla Detnorske Szkolenie dla Emerson Szkolenie dla Enegizer Szkolenie dla Esselte Szkolenie dla Eurest Szkolenie dla General Motors Szkolenie dla Lufthansa System Szkolenie dla Nespresso Szkolenie dla Nespresso Szkolenie dla Vaillant