Program szkolenia

Jak ważne jest udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej

  • Zasady konstruktywnej informacji zwrotnej i konsekwencje niekonstruktywnej informacji w zaangażowaniu i motywacji pracowników

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, np. kiedy pracownik nie zgadza się z wystawioną oceną

  • Algorytm zmieniania obiekcji i oporu pracownika w zrozumienie i akceptację

Jak prowadzić trudne rozmowy i wyrażać krytykę

  • Technika sprawiedliwego oceniania – STAR
  • Technika komunikowania oceny, krytyki - Feedback

Wyznaczanie celów pracownikom (tak żeby były one zrozumiałe, jasno zdefiniowane, realistyczne, żeby jasny był sposób ich rozliczenia)

  • Rozróżnienie celu i efektu
  • Czym jest efektywność
  • Technika wyznaczania celów SMART-UP
  • Wyznaczanie mierników efektywności

Techniki rozmowy rozwojowej - przeprowadzanie oceny w taki sposób, by pracownicy mogli się dowiedzieć jakie obszary są ich słabymi i mocnymi stronami, żeby proces ten motywował pracownika do dalszego rozwoju

  • Matryca Satysfakcji
  • Informacja Zwrotna
  • Kanapka

Co jeszcze dostaniesz od nas EXTRA?

Nauczysz się

  • Efektywnie prowadzić trudne rozmowy z pracownikami,
  • Udzielać skutecznej, konstruktywnej i szczerej informacji zwrotnej,
  • Konstruować wypowiedzi, by były inspirujące oraz motywujące,
  • Prawidłowo przeprowadzać rozmowę oceniającą,
  • Umiejętności egzekwowania ustaleń z rozmowy oceniającej,
  • Budować porozumienie i chęć działania u pracowników,
  • Stosowania efektywnych wzorców komunikacji oraz budowania dialogu podczas rozmowy oceniającej,
  • Wykorzystywać system ocen do budowania motywacji i zaangażowania pracowników.

Trenerzy

Mateusz Dąbrowski prezes, psycholog biznesu , trener i coach ICC

Mateusz Dąbrowski

prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk – twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Certyfikowany coach ICC oraz trener. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Członek International Coaching Community, psycholog, absolwent UKSW (specjalność: Psychologia Kliniczna i Osobowości) oraz Akademii Leona Koźmińskiego (specjalność: Zarządzanie Ludźmi w Firmie).

Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.

Trener z międzynarodową akredytację trenerską firmy SHL, psycholog biznesu, konsultant z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów dla międzynarodowych korporacji. Ekspert w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Jako psycholog pasjonuje się zagadnieniami z zakresu efektywności osobistej, wywierania wpływu, inteligencji emocjonalnej i komunikacją. Autorka licznych publikacji, jej artykuły pojawiły się m.in. w magazynach "Personel i zarządzanie" oraz "International Business Voice"...

Opinie i referencje

Opinie i referencje

Chcesz wiedzieć jakich efektów możesz się spodziewać? Najlepiej sprawdź co o szkoleniu mówią jego uczestnicy.

Jest Moc, ale tylko ode mnie zależy czy ją wykorzystam. Podobało mi się innowacyjne podejście do uczestnika:
ekspert, notatki w materiałach, prezentacje.
Magdalena Opacka
Koordynator ds. Organizacji Pionu
Credit Agricole Bank Polska S.A.

Szkolenie bardzo mi się podobało i oceniam je jako bardzo wartościowe, szczególnie w kontekście mojego stanowiska. Szkolenie zostało poprowadzone w doskonałej atmosferze, wzajemnym szacunku, poczuciu bezpieczeństwa i zaufania.
Nie bez znaczenia są komfortowe warunki lokalowe, w których odbywa sie szkolenie, jednak najważniejsze jest bardzo dobre przygotowanie i pozytywna postawa trenera, p. Ani Krawcewicz. Szkolenie było prowadzone praktycznie, zrealizowano wszystkie zaplanowane moduły. Na uwagę zasługują również materiały szkoleniowe, przerywniki filmowe, ciekawe ćwiczenia i otwartość na sugestie uczestników.
Jolanta Adamiec
Konsultant ds. Medycznych

Szkolenie podniosło świadomość roli sprawnie przygotowanej rekrutacji (wywiadu). Wspaniały, oparty na współpracy kontakt trenera z uczestnikami i dbanie o ich potrzeby.
Sylwia Snitkiewicz

Metodologia

Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Szkolenie "Informacja zwrotna i rozmowa oceniająca w praktyce" projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji związanych z informacją zwrotną i rozmową oceniającąCykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta Lewina
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju kompetencji związanych z informacją zwrotną
  3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik związanych z informacją zwrotną
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia związanego z informacją zwrotną do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia informacji zwrotnej w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi informacji zwrotnej i rozmowy oceniającej

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji związanych z informacją zwrotną. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROW

  • Gorące krzesło
  • Nagranie kamerą
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2018 roku. Voucher ma ważność do końca 2018 roku - niewykorzystane środki z vouchera zostaną zwrócone na konto płatnika (Twojej firmy bądź Twoje, w zależności kto płacił), a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Moniką Dąbrowską: 500 29 40 35.

Tagi
Informacja zwrotna i rozmowa oceniająca
Informacja zwrotna szkolenia
Informacja zwrotna szkolenie
Rozmowa oceniająca szkolenia
Rozmowa oceniająca szkolenie
Szkolenia informacja zwrotna
Szkolenia rozmowa oceniająca
Szkolenie informacja zwrotna
Szkolenie rozmowa oceniająca
Szkolenie z informacji zwrotnej