Program szkolenia zarządzanie stresem i emocjami

1) Zarządzanie stresem -  inteligencją emocjonalną zmienisz go w spokój

Stres utrudnia Ci efektywne działanie i nie pozwala zapomnieć o sprawach firmowych również po pracy? Nie możesz zasnąć, bo myślisz o czekających Cię spotkaniach, zadaniach i problemach do rozwiązania? Żyjesz w napięciu? Ścisk w żołądku, zimne dłonie, zalewający rumieniec… Jak sobie radzić ze stresem, martwieniem się, strachem, które blokują efektywne działanie?

Nauczę Cię naszego autorskiego algorytmu zamiany stresu w spokój!

  • Dowiesz  się także czym jest stres, jak powstaje i kiedy staje się zagrożeniem. Opowiem Ci o najnowszych badaniach naukowych dotyczących stresu i ich praktycznym zastosowaniu.
  • Przeanalizujesz jakie, stosowane przez Ciebie strategie radzenia sobie ze stresem, są skuteczne, a jakie Ci nie służą?
  • Dowiesz się, w jaki sposób obniżyć napięcie wynikające ze stresu i zrelaksować się, wykorzystując proste techniki relaksacji (mindfulness, oddychanie obniżające niepokój, trening Jacobsona, trening autogenny Schultza, i.in.)

2) Złość – inteligencją emocjonalną zmienisz ją w neutralny stan

Obserwujesz, że w Twoim życiu jest dużo złości, winnych osób? Czujesz, że złość wpływa negatywnie na Twoje relacje z koleżankami i kolegami  w pracy?

Zmienimy to – nauczę Cię naszego autorskiego algorytmu wygaszania złości do neutralnego stanu, umożliwiającego komfortowe, normalne funkcjonowanie.

  • Zobaczysz także pozytywne aspekty złości (tak, tak, pozytywne!).
  • Zapoznasz się z procesem powstawania emocji, dzięki czemu zrozumiesz, w którym miejscu możliwa jest zmiana pojawiających się uczuć – dowolnych!
  • Nauczysz się stawiać odpowiednie pytania, by dotrzeć do źródła złości i znaleźć konstruktywne rozwiązanie w każdej trudnej sytuacji – czyli uruchomisz w sobie sprawczość, zaradność.
  • Dowiesz się, jak zmieniać negatywne przekonania, które stoją za przeżywaną złością, frustracją, zniechęceniem oraz poznasz techniki konstruktywnego wyrażania emocji – nawet w biznesie!
  • Rozumiejąc, skąd się biorą „negatywne emocje” będziesz wiedzieć, jak poradzić sobie z emocjami innych. Powiem Ci, czym jest empatia i jak zareagować w sposób empatyczny na trudne emocje współpracowników, klientów, bliskich.

3) Smutek – inteligencją emocjonalną zmienisz go w pozytywną energię

Zamartwiasz się, smucisz i nie wiesz, jak wyjść z emocjonalnego dołka? Tak, w życiu każdego z nas bywają trudne momenty i zdarza się, że trwają długo, ale to nie oznacza, że jesteś skazany na smutek!

Nauczę Cię naszego autorskiego algorytmu zamiany smutku w pozytywny stan!

  • I to nie wszystko. W smutku jest głębszy sens. Nie tylko w smutku – każdej emocji. Rozumiejąc emocje, nauczysz się brać z nich wszystko to, co najlepsze i zamieniać na inne uczucia w optymalnym momencie!
  • Zmienisz swoją strategię myślową na sprzyjającą działaniu i realizacji Twoich celów.
  • Poznasz przeszkody stojące na drodze do skutecznego radzenia sobie z emocjami - mechanizmy obronne – i nauczysz się je niwelować
  • Czy wiesz, że jest ponad 100 uczuć? A Ty ile z nich rozpoznajesz w swoim życiu?
    Nauczę Cię rozpoznawać swoje emocje i powiem Ci, dlaczego ważne jest nazywanie swoich emocji.

    4) Radość, rozbawienie, pozytywny nastrój - inteligencją emocjonalną wzbudzisz je w sobie

    Widzisz wokół siebie uśmiechniętych ludzi, pozytywnie nastawionych do świata – i zastanawiasz się, jak oni to robią? Jak wzbudzić w sobie pozytywny nastrój? Jak wprowadzić do swojego życia więcej radości? Możesz wybrać to, jak się poczujesz!

    Nauczę Cię naszego autorskiego algorytmu zmiany dowolnego uczucia, dowolnej emocji w radość, rozbawienie, pozytywny nastrój!

    • Przeprowadzę Cię także przez trudne doświadczenie – dzięki poznanym narzędziom, zmienisz swój stan emocjonalny na taki, jaki wybierzesz.
    • Nauczę Cię optymizmu. Zapoznasz się z odkryciami psychologii pozytywnej i dowiesz się w jaki sposób patrzeć na swoje sukcesy i porażki.

    Wyobraź sobie stabilność w Twoich emocjach, lekko pobudzający do działania, przyjemny poziom stresu. I wszystkie Twoje reakcje w Twojej kontroli!

    Naucz się tego!

    Co jeszcze dostaniesz EXTRA do szkolenia?

    A na szkolenie przyjmujemy tylko 10 uczestników, więc...

    Zagwarantuj swoje miejsce już dziś!

    Jak nasze szkolenia zarządzanie stresem i emocjami oceniają Uczestnicy i Zamawiający

    Co mówią o szkoleniu uczestnicy i sponsorzy?

    Chcesz z taką samą satysfakcją ukończyć szkolenie? Zapraszamy Cię serdecznie -

    Dołącz do grona zadowolonych!

    Nauczysz się na szkoleniu zarządzanie stresem i emocjami

    • Większej efektywności w realizacji celów - szybszej reakcji w sytuacji wymagającej działania, a w której pojawiają się emocje i/lub stres oraz osiągania lepszych jakościowo rezultatów (im silniejsze emocje, tym widoczniejsza poprawa efektywności)
    • Zmiany swoich stanów emocjonalnych
    • Wbudzania pożądanych emocji
    • Poprawiania własnego nastroju oraz budowania pozytywnej atmosfery wokół siebie
    • Budowania głębszych, bezkonfliktowych relacji

    Trenerzy prowadzący szkolenie zarządzanie stresem i emocjami

     Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog-biznesu-warszawa

    Sabina Dąbrowska-Olbryś

    menedżer ds. rozwoju biznesu, trener, coach ICC, psycholog biznesu

    Menedżer z ponad 14-letnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Psycholog, trener, mediator i coach certyfikowany przez International Coaching Community. Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze zarządzania zespołami, jak i projektami. Ekspert z obszaru pozyskiwania talentów, rekrutacji, rozwoju pracowników oraz zarządzania efektywnością organizacyjną i zespołową.

    W szkoleniach łączy praktyczną wiedzę z zakresu współczesnej psychologii z bogatym doświadczeniem biznesowym, pasją oraz nastawieniem na widoczne efekty podejmowanych działań. Pracując z uczestnikami szkoleń, korzysta ze swojej wieloletniej praktyki zawodowej związanej z rozwojem inteligencji emocjonalnej specjalistów, menedżerów i całych zespołów.

    Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

    Mateusz Dąbrowski

    prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

    Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Certyfikowany coach ICC oraz trener. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.

    Twórca teorii i technik w obszarze inteligencji emocjonalnej oraz programów. szkoleniowych. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.

    Karolina Prusińska-psycholog-biznesu-warszawa

    Karolina Prusińska

    trener, coach, konsultant, psycholog biznesu

    Pracując jako trener w międzynarodowej korporacji wspierała pracowników różnych szczebli w radzeniu sobie ze stresem, presją związana z wynikami oraz trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Prowadziła szkolenia i warsztaty oparte na autorskich scenariuszach.

    Obszar zarządzania emocjami i stresem fascynował ją już w czasach studiów. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Warszawskim, a tematem jej pracy magisterskiej była inteligencja emocjonalna i jej związki z osobowością. By skutecznie wspierać klientów w rozwoju inteligencji emocjonalnej, korzysta z profesjonalnych narzędzi psychologicznych: testów i kwestionariuszy. Opracowała algorytm radzenia sobie ze stresem oraz trudnymi emocjami, którym dzieli się z uczestnikami swoich szkoleń.

    Praktykuje mindfulness, ćwiczy jogę i promuje styl życia oparty na filozofii zen – gdzie głównym celem jest zarządzanie własnymi emocjami i stresem, by osiągnąć stan spokoju i konstruktywnie podchodzić do wyzwań pojawiających się w codziennym życiu.

    Pracuje również jako coach, wpierając klientów indywidualnie. 

    Chcesz zdobyć nowe umiejętności od najlepszych trenerów?

    Poznaj nasze sposoby na stres i emocje!

     

     

    Szkolenie: Inteligencja emocjonalna - sekret sukcesu w biznesie?

    Korzyści wynikające z rozwijania kompetencji osobistych i interpersonalnych, w tym szkolenie Inteligencji Emocjonalnej (zarządzania emocjami i stresem), są już powszechnie dostrzegane i cenione zarówno w życiu osobistym, jak i (a może przede wszystkim) w biznesie. Szkolenia stanowią jedną z najpowszechniejszych form rozwoju i doskonalenia tych tzw. „miękkich” umiejętności. Najczęściej jednak decydujemy się „poprawić” swoją asertywność, autoprezentację czy zdolności negocjacyjne, traktując „po macoszemu” szkolenia: Inteligencja Emocjonalna, zarządzanie emocjami i stresem. Dlaczego zaniedbujemy ten ważny obszar, nie wykorzystując potencjału szkoleń? Inteligencja Emocjonalna jest nam przecież wyjątkowo potrzebna, zwłaszcza w dzisiejszych czasach!

    We współczesnym konkurencyjnym i mocno nastawionym na wynik świecie, chcemy zdobywać więcej, prezentować się jak najlepiej, żyć jak najwygodniej, co często oferują nam szkolenia. Inteligencja Emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem wydawać się może zbędnym luksusem. Przypuszczalnie szkolenie z asertywności czy negocjacji budzi też więcej skojarzeń z aktywnym działaniem nastawionym na realizację celu niż np. szkolenie Inteligencji Emocjonalnej
    Jednym z powodów wybiórczego rozwoju może być więc koncentracja na wyniku, innym - błędne postrzeganie samej kompetencji w kontekście szkolenia. Inteligencja Emocjonalna,  zarządzanie emocjami i stresem, mimo znacznego wzrostu świadomości, wciąż wielu osobom kojarzy się z czymś mglistym i tajemniczym.

    Nic bardziej mylnego - badacze i ludzie sukcesu potwierdzają doświadczenia z naszych szkoleń: Inteligencja Emocjonalna jest lepszym predykatorem powodzenia niż iloraz inteligencji czy wiedza specjalistyczna! Kontakt z drugą osobą jest w końcu podstawą niemal wszystkich naszych działań, a o ich powodzeniu decyduje często umiejętność zrozumienia, odpowiedniego prowadzenia rozmowy, kontrolowania odczuwanych emocji. Pomyśl, jak często brakowało ich w Twoich dotychczasowych relacjach i kontaktach biznesowych, a znajdziesz odpowiedź na pytanie o to, dlaczego szkolenia: Inteligencja Emocjonalna, zarządzanie emocjami i stresem dają prawdziwą przewagę konkurencyjną. Rozwój tych kompetencji wymaga jednak dużego zaangażowania i przełamywania własnych barier, dlatego szkolenie: Inteligencja Emocjonalna, zarządzania emocjami i stresem to wyzwanie dla odważnych.

    Bardzo ważnym elementem szkolenia: Inteligencja Emocjonalna, zarządzanie emocjami i stresem jest praca na własnych przekonaniach. To od nich bowiem zależy, w jaki sposób interpretujemy rzeczywistość, a w efekcie, jak na nią reagujemy. Podczas szkolenia: Inteligencja Emocjonalna doświadczysz tego, że zmieniając swoje przekonania, zmieniasz skutki napotykanych przez Ciebie trudności. Wyjaśnienia personalne („To ja jestem temu winien…”), stałe („zawsze tak się dzieje…”) i uniwersalne („czegokolwiek się nie tknę…”) podcinają skrzydła. Zamiast tego trudne sytuacje mogą być źródłem wzmożonej energii, wymaga to jednak bardziej zaawansowanych umiejętności zarządzania emocjami i stresem, który możesz osiągnąć podczas szkolenia: Inteligencja Emocjonalna!

    Warto wyjść ze schematów i stereotypów myślenia i zrealizować pełnię potencjału, jaki posiadasz. Dołącz do nas na szkoleniu - Inteligencja Emocjonalna to kompetencja, która przełoży się na wszystkie obszary Twojego życia. Podejmij to wyzwanie!

    Zacznij osiągać szybkie rezultaty!

    Zapisz się na szkolenie!

    Szkolenia prowadziliśmy dla

    Szkolenie dla Accenture Szkolenie dla Alianz Szkolenia dla Asseco Szkolenia dla Bakoma Szkolenia dla British american tabacco Szkolenie dla Bosh Siemens Szkolenie dla Carrefour Szkolenie dla Cemex Szkolenie dla Centrum nauki Kopernik Szkolenie dla Paradyż Szkolenie dla Cisco Szkolenie dla Detnorske Szkolenie dla Emerson Szkolenie dla Enegizer Szkolenie dla Esselte Szkolenie dla Eurest Szkolenie dla General Motors Szkolenie dla Lufthansa System Szkolenie dla Nespresso Szkolenie dla Nespresso Szkolenie dla Vaillant