Biznes Partner w praktyce - jak budować relację partnerską i autorytet

  • Magia słów – budowanie relacji poprzez stosowanie odpowiednich zwrotów
  • Dlaczego nie możemy się porozumieć i jak temu zapobiec? – bariery komunikacyjne we wzajemnych relacjach
  • Prezentacja własnych intencji oraz odkrywanie intencji naszego rozmówcy – czyli jak poprzez język wyrażać troskę i dbałość o drugą osobę oraz budować własny autorytet

Przepis na skuteczną komunikację - jak rozumieć i zostać zrozumianym

  • Co sprzyja a co utrudnia porozumieniu?
  • Słyszeć a słuchać – co to znaczy?
  • Kto pyta nie błądzi - sztuka zadawania pytań

Efektywna rozmowa - jak szybko i sprawnie zadbać o klienta wewnętrznego, zachowując najwyższą jakość obsługi

  • Przygotowanie do rozmowy
  • Struktura i przebieg rozmowy
  • Ja tu rządzę – czyli jak nie stracić kontroli nad rozmówcą i rozmową

Jaki jest Twój klient wewnętrzny

  • Typy klientów i rodzaje zachowań
  • Style komunikowania się - czyli co i jak do kogo mówić

Gdy pojawiają się obiekcje - jak radzić sobie z zastrzeżeniami i niezadowoleniem klienta wewnętrznego

  • Jak  rozpoznać jawne i utajone zastrzeżenia?
  • Techniki zarządzania obiekcjami – czyli jak sobie radzić z zastrzeżeniami i niezadowoleniem klienta?
  • Autorska technika 4U™
  • Bumerang
  • Kompensacja
  • Sprostowania pośrednie i bezpośrednie
  • Co każdy klient chciałby usłyszeć - kojące sformułowania
  • Czerwona płachta na byka - najczęściej popełniane przez nas błędy w kontakcie z klientem
  • Jak powiedzieć NIE - sztuka odmawiania

Informacja zwrotna - jak rozliczać z celów i egzekwować

  • Język korzyści – czyli jak etycznie skierować klienta ku optymalnemu rozwiązaniu
  • Praktyczne zastosowanie komunikatu JA w sytuacjach problemowych 
  • Techniki udzielania konstruktywnej krytyki/informacji zwrotnej – czyli w jaki sposób obiektywnie rozliczyć realizację zadań i celów

Co jeszcze dostaniesz EXTRA do szkolenia?

Co mówią o szkoleniu uczestnicy i sponsorzy?

[...] Firma 4GROW dała się poznać jako rzetelny partner zapewniający osiągnięcie zakładanych celów. Fakt, iż większość z przekazanych treści oraz technik została wykorzystana w codziennej pracy już po odbyciu szkolenia zasługuje na uznanie skuteczności nauczania, jaką wykazali się trenerzy 4GROW.

Opinia - Szkolenie: Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego

Łukasz Zieliński,
Kierownik IT ds. fabryki
British-American Tobacco Polska S.A.

Korzystając ze szkolenia 4GROW byłem całkowicie zaskoczony jego formą prowadzenia. Była ona całkowicie inna od tej, jaką znałem ze szkoleń, w których do tej pory uczestniczyłem. Dzięki temu było ono bardziej efektywne dla mnie.
Relacja zbudowane przez trenera z uczestnikami była wyjątkowa, pozytywnie wpływająca na sposób nauczania.
Myślę, że dzięki temu szkoleniu wiele ulegnie zmianie na lepsze, co pozwoli mi na osiągnięcie wielu, do tej pory niedostępnych dla mnie rzeczy.
Marcin Kryska
Grupa Żywiec S.A.

Szkolenie jest prowadzone przez praktyków w ciekawej, warsztatowej formie. Trenerzy bardzo indywidualnie podchodzą do każdego uczestnika. Naprawdę warto polecić.
Justyna Ciecierska
Raiffeisen Bank Polska S.A.

Szkolenie odbyło się, mimo, iż tylko dwóch uczestników sie na nie zgłosiło. Brawo za taką postawę.  Szkolenie było dobrze przemyślane, prowadzone w przyjaznej atmosferze, w trybie warsztatów. Dużo ćwiczeń praktycznych, scenek do odgrywania. Każda minuta spędzona na tym szkoleniu poszerzyła moją wiedzę z zakresu obsługi trudnego Klienta biznesowego.
Ewa Jeśkiewicz
Kontroler Projektów IT
RWE IT Poland Sp. z o.o.

  • Budować pozytywny wizerunek swojego działu/firmy poprzez dostarczanie rozwiązań w sposób satysfakcjonujący i profesjonalny dla Klienta
  • W profesjonalny sposób prowadzić Klienta do uświadomienia sobie i zwerbalizowania własnych potrzeb/oczekiwań
  • Prezentować Klientowi rozwiązania (produkty/usługi) w taki sposób, który będzie maksymalizował jego chęć skorzystania z nich
  • Dbać o szacunek dla siebie samego oraz Klienta, nawet w najtrudniejszych interpersonalnie sytuacjach
  • Mieć pozytywną postawę do służenia pomocą Klientowi
  • Widzieć korzyści z wychodzenia z inicjatywą do Klienta
  • Sprawiać, że Klient - okazujący swoje niezadowolenie pod różnymi postaciami: krzykiem, złośliwością, sarkazmem, oporem, milczeniem - przejdzie do konstruktywnej formy dialogu oraz wyrazi na koniec wdzięczność
Mateusz Dąbrowski psycholog biznesu warszawa

Mateusz Dąbrowski

prezes, trener, coach ICC, konsultant, psycholog biznesu

Prezes, trener, coach i konsultant 4GROW. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Praktyk biznesu - od 2010 roku zarządza firmą. Psycholog biznesu i metodyk - twórca teorii psychologicznych, technik efektywności oraz programów szkoleń. Certyfikowany coach ICC oraz trener. Wykładowca studiów podyplomowych w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.

Jako założyciel 4GROW odpowiedzialny za strategię sprzedaży i obsługi Klienta. Jako pierwszy na rynku wprowadził standard gwarancji terminu szkolenia już przy zapisie pierwszego Uczestnika. Wcześniej pracował w międzynarodowych firmach odpowiadając między innymi za obsługę Klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.

Karolina Prusińska-psycholog-biznesu-warszawa

Karolina Prusińska

trener, coach, konsultant, psycholog biznesu

Trener z wieloletnim doświadczeniem zawodowym; praktyk biznesu, certyfikowany coach, psycholog biznesu. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Warszawskim, na specjalizacji Wspieranie Rozwoju Osobowości oraz Psychologię Organizacji i Pracy. Posiada szeroką wiedzę z zakresu wspierania rozwoju kompetencji osobistych, projektowania i organizacji działań szkoleniowo-rozwojowych. Była jednym z trenerów w wewnętrznych programach rozwojowych: Akademia Rozwoju Menedżerów oraz TOP 15 (warsztaty dla „talentów”).

Tworzyła i wdrażała projekty rozwojowe oraz szkoleniowe z zakresu efektywności osobistej, zarządzania stresem, profesjonalnej prezentacji, komunikacji interpersonalnej, asertywności, zarządzania sobą w czasie, zarządzania emocjami oraz standardów obsługi klienta, obejmujące pracowników na różnych szczeblach organizacyjnych i w różnych obszarach.

Wszystkie terminy szkolenia

  • 6-7 września 2018 (2 dni) Warszawa

Szkolenia prowadziliśmy dla: