Szkolenie: Profesjonalna Obsługa Klienta w zmianie / w kryzysie

Wersje szkolenia: online | live online

W czasie zmiany i kryzysu, Klienci „wycofują się” częściowo z rynku, pozostając aktywnymi w tych obszarach, które związane są z produktami i usługami ich pierwszej potrzeby. Ich decyzjom zakupowym mogą towarzyszyć inne niż zwykle: emocje, cele i potrzeby. W jaki sposób je odkryć i profesjonalnie postąpić z klientem, aby zjednać go i utrzymać w tak trudnym dla sprzedaży czasie? Wejdź na szkolenie on-line.
 
Sprawdź program lub przejdź do sekcji Cena i terminy

Za co nas uwielbiają

Bardzo polecam szkolenia 4GROW, nie jest to sucha teoria, tylko cenna praktyka, którą już następnego dnia można wdrożyć w życie.

SZCZEGÓLNIE - PRAWDZIWOŚĆ
ZASKAKUJĄCE - TRAFNOŚĆ
WYRÓŻNIAJĄCE - PROWADZENIE

Energetyczne, wyczerpujące, uwalniające.

Małe grupy, przykłady „życiowe”, ciekawe dyskusje. Szkolenie dobrze zorganizowane w czasie.

Rzeczowe konkretne, różnorodne informacje. Bardzo profesjonalna i przygotowana merytorycznie trenerka. Polecam.

Czuję się po szkoleniu wypełniony ochotą do wdrażania prezentowanych metod, co jest najlepszym dowodem na to, że tak trudny temat został mi przekazany w sposób zrozumiały i pełny. Moje pytania znalazły szybką odpowiedź i po szkoleniu czuję, że również poprzez wspaniałą moderację i atmosferę sam znajdowałem na nie odpowiedź. Polecam każdemu, szczególnie tym sceptycznie nastawionym na tematy miękkie. To naprawdę przynosi pozytywne skutki.

To szkolenie realnie otworzyło pewne szuflady, nareszcie to poczułem.

Mega trening! Nauka bez wytchnienia! Każda minuta spędzona w sposób wartościowy. Trener, który uczy, chwali, koryguje – odkrywa Twój potencjał! Dziękuję!

Bardzo dobra dynamika. Inspirujące!

Szkolenie pozwoliło mi w komfortowych warunkach zmierzyć się ze swoimi niedoskonałościami, poznać ich przyczynę i nauczyć się z nimi radzić. Trener nieprzypadkowy, profesjonalny, cierpliwy, otwarty z pasją przekazujący wiedzę w sposób prosty i zrozumiały. Jednym słowem "WARTO". Wychodzę stąd bardziej świadoma!

Uczestnicy polecają nasze szkolenia live online

Podczas szkolenia Profesjonalna Obsługa Klienta w zmianie / w kryzysie dowiesz się:

1. W jaki sposób odkryć i zrozumieć potrzeby Klientów.

2. Jak zbudować wiarygodność i zaufanie w relacji z Klientem.

3. Jakie są typy klientów i jak dostosować do nich sposób rozmowy, aby była efektywna.

4. Jak „dostroić się” do Klienta przez telefon.

5. W jaki sposób efektywnie i profesjonalnie komunikować się drogą mailową.

6. Co jest kluczem prezentacji oferty produktu, usługi.

7. Jak zjednać sobie Klienta w trudnych sytuacjach.

8. Jak utrzymać Klienta w czasie kryzysu.

Program szkolenia

Obsługa klienta oparta na budowaniu relacji

  • Współczesny klient – potrzeby, zachowania
  • Decyzja o zakupie – czym kieruje się klient
  • Jak zbudować wiarygodność i zaufanie w relacji z klientem
  • Indywidualne podejście na masową skalę – jak to osiągnąć
  • 6 sposobów wzbudzania sympatii w trakcie obsługi klienta (wg. D. Carnegie)
  • Best practices – dobre praktyki, czyli skuteczne rozwiązania dla klientów w czasie kryzysu.

Obsługa klienta - strategia dopasowania do typu osobowości

  • Szybka ocena typu osobowości klienta (wg. Carla G. Junga)
  • Czego oczekuje od Ciebie dany typ klienta
  • Nawiązanie nici porozumienia z każdym typem osobowości
  • Jak zmienia się zachowanie każdego z typów pod wpływem stresu - „zły dzień” klienta

Zarządzanie emocjami w sytuacji zmiany/ kryzysu

  • Emocje klienta – smutek, lęk, zdenerwowanie – jak je rozpoznać i zmodyfikować
  • Bezcenne sformułowania budujące zrozumienie, lepszy nastrój, zaufanie, bezpieczeństwo
  • Spirala emocji – jak opanować emocje klienta i własne
  • Empatia w obsłudze klienta – jak zmniejszyć poziom napięcia w rozmowie i skierować ją w stronę rozwiązania

Mailowa i telefoniczna obsługa klienta

  • Zasady skutecznej komunikacji
  • Moc aktywnego słuchania – jak uniknąć błędów komunikacyjnych:
    • Jak słuchać – by wychwycić to, co najważniejsze i odpowiednio dopasować rozwiązanie do potrzeb klienta
    • Pytania na poszczególnych etapach rozmowy
    • Skuteczna parafraza
    • Podsumowanie rozmowy – jak zrobić „ostatnie” dobre wrażenie
  • Język korzyści - jak etycznie skierować klienta ku optymalnemu rozwiązaniu
  • Reguły profesjonalnego kontaktu mailowego
  • Zasady rozmowy telefonicznej

Obsługa „trudnego klienta” – jak opanować emocje i zjednać sobie klienta w trudnych sytuacjach

  • Rozpoznawanie jawnego i utajonego zastrzeżenia
  • Skuteczne reakcje na zażalenia i niezadowolenie klienta
  • Obsługa klienta na „nie” - techniki zarządzania obiekcjami:
    • Sprostowanie bezpośrednie
    • Sprostowanie pośrednie
    • Kompensacja
    • Bumerang
    • 4U™

Gdy reklamacja jest uzasadniona

  • Reklamacja jako jedna z najlepszych okazji do zjednywania klienta i zdobywania go na całe życie
  • Algorytm przyjmowania reklamacji - zasady postępowania wobec uzasadnionej reklamacji klienta
  • W jaki sposób naprawić swój błąd, aby zjednać klienta

Asertywność w obsłudze klienta

  • Wyznaczanie granic i asertywna odpowiedź na atak – technika stopniowania reakcji
  • Jak powiedzieć „nie”, zachowując przy tym dobre relacje:
    • Technika Zdartej Płyty
    • Technika Alternatywy™
    • Technika Zawiszy™

Indywidualny plan działania

  • Dekalog dobrej obsługi klienta
  • Start, Stop, Continue

Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

Profesjonalna Obsługa Klienta w zmianie / w kryzysie Szkolenia online

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Szkolenia online Profesjonalna Obsługa Klienta w zmianie / w kryzysie

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu
indywidualnym GRATIS

Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Szkolenia online z Profesjonalna Obsługa Klienta w zmianie / w kryzysie

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

 

Szkolenia online Profesjonalna Obsługa Klienta w zmianie / w kryzysie

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy że zapiszesz się a my potwierdzimy zapis, by termin został automatycznie objęty gwarancją.

Szkolenia online - zapoznaj się ze specyfiką

Rożne formuły szkoleń to wiele możliwości! 

Szkolenia stacjonarne, czyli realizowane w określonym miejscu i czasie – jeśli są prowadzone przez świetnego trenera, w kameralnej grupie, w komfortowej sali i z wyjątkowym cateringiem – dostarczają jedynych w swoim rodzaju wrażeń. 

Jednocześnie współczesna technologia pozwala na takie szkolenia, jakie jeszcze kilka lat temu wydawały się niemożliwe! Okazuje się, że możemy rozwijać siebie i swoich pracowników korzystając także ze zdalnych form nauki. Dzisiaj szkolenia online są już standardem nie tylko na największych międzynarodowych uczelniach ale także w ramach dostępnych dla każdego usług realizowanych przez nowoczesne firmy szkoleniowe. 

Szkolenia online, zamiennie nazywane czasem e-learning mogą być realizowane w bardzo wielu różnorodnych formach, m.in. jako webinar, podcast, videocast, wideo-konferencja, szkolenia online w czasie rzeczywistym (tzw. synchroniczne lub live online) oraz gotowe – do odtwarzania w dowolnym czasie (tzw. asynchroniczne), blended learning – połączenie różnorodnych form (zdalnych i stacjonarnych). Jakie korzyści możesz mieć dzięki najbardziej popularnym rodzajom szkoleń? 

Korzyści ze szkolenia live-online – realizowanego w czasie rzeczywistym: 

  • Bezpieczeństwo – jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć kontakt fizyczny z innymi ludźmi - np. z powodu zagrożenia epidemicznego lub z powodu Twojej choroby.
  • Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
  • Komfort bezpośredniej rozmowy w czasie rzeczywistym – jeśli ważny w procesie nauki jest dla Ciebie kontakt wzrokowy / słowny z trenerem i możliwość zadawania pytań, prowadzenia dyskusji „na żywo” mimo formuły zdalnej.
  • Wymiana wiedzy „na gorąco” – jeśli w Twoim szkoleniu bierze udział więcej osób i mimo udziału zdalnego, chcesz czerpać także z doświadczeń innych uczestników.
  • Komfort nauki (i korzystania z przerw w szkoleniu) w dowolnym miejscu przy jednoczesnym aktywnym udziale w szkoleniu, które realizowane jest w jasno określonym czasie.
  • Ekologia „osobista” – jeśli wartość stanowi dla Ciebie czas i pieniądze zaoszczędzone na braku konieczności dojazdu na miejsce szkolenia (ew. noclegów poza domem); jeśli zamiast dojeżdżać z innego miasta / miejscowości i spędzać kilka dni poza domem wolisz wieczory spędzić z rodziną; materiały szkoleniowe dostajesz tylko w wersji elektronicznej – środowisko też pewnie na tym zyska 😉

Korzyści ze szkolenia online „gotowego” – realizowanego w dowolnym czasie: 

  • Swoboda i niezależność od terminów: kupujesz dostęp do gotowych plików szkoleniowych – dzięki temu, sam(a) decydujesz kiedy korzystasz ze szkolenia, dostęp masz od razu.
  • Różnorodność form: od razu zyskujesz dostęp do zróżnicowanych materiałów edukacyjnych – m.in. mogą to być filmy z udziałem trenera, animacje, prezentacje, artykuły, quizy, techniki, narzędzia, ćwiczenia.
  • Komfort nauki w dowolnym miejscu, nawet bez kamery i mikrofonu.
  • Komfort nauki „solo” – jeśli wolisz uczyć się we własnym tempie, być sam(a) ze swoimi myślami i w oderwaniu od kontaktu z innymi ludźmi.
  • Anonimowość – jeśli chcesz informację o tym, że podnosisz swoje kompetencje w danym obszarze zachować tylko dla siebie.
  • Stały dostęp do wiedzy – możesz wiele razy powracać do kupionego raz szkolenia.

 

Przejdź do sekcji: Cena i terminy
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

"2 dni przed komputerem w czasie szkolenia live online nie stanowiły dla mnie żadnego problemu "
„Uważam, że forma szkolenia live online jest porównywalna z klasyczną formą. Jest to dobre rozwiązanie nie tylko na czas kryzysu..”

Szkolenia prowadziliśmy dla:

Trenerzy prowadzący szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta w zmianie / w kryzysie

Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

Małgorzata Serwa psycholog biznesu 4GROW

Małgorzata Serwa

trener, konsultant, psycholog biznesu

Trener biznesu oraz organizator eventów z ponad 10 letnim doświadczeniem. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim na specjalizacji Psychologia Społeczna oraz studia podyplomowe z Marketingu i Zarządzania na wrocławskiej Akademii Ekonomicznej. Prowadziła między innymi szkolenia rozwojowe z zakresu autoprezentacji, prezentacji biznesowych i wystąpień publicznych dla sieci sprzedawców międzynarodowej firmy z branży FMCG. Przygotowywała kluczowych Liderów firmy do wystąpień podczas Global Networking Forum dla międzynarodowej publiczności - 3500 osób oraz sprzedawców i lekarzy do wystąpień podczas konferencji medycznych, oraz spotkań z klientami. Występowała podczas ogólnopolskich oraz międzynarodowych konferencji dla 800, 2500 a nawet 3000 osób. Prowadziła jako konferansjer Gale Rocznicowe dla kluczowych klientów między innymi w Dubaju, Turcji, Włoszech oraz Grecji.

Tomasz Krajewski trener 4GROW

Tomasz Krajewski

trener, konsultant, coach ICC

Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję. Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw. W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone diagnozą potrzeb.

Piotr Drozdowski psycholog biznesu 4GROW

Piotr Drozdowski

trener, konsultant, psycholog biznesu

FAQ - szkolenia online

Szkolenia live online

1. Co to jest szkolenie live online?

Ta forma szkolenia zakłada spotkanie z trenerem i innymi uczestnikami w wirtualnej rzeczywistości, w określonym czasie, ale Ty możesz być w dowolnym miejscu – wystarczy, że masz dostęp do internetu oraz komputer z kamerą i mikrofonem.

2. Ile czasu trwa szkolenie live online?

Szkolenie takie może trwać od 1 godziny do nawet kilku dni – w zależności od tematu, programu i zakresu merytorycznego.

3. Do kogo skierowane są szkolenia live online?

Do osób, które szukają formuły pośredniej pomiędzy szkoleniem stacjonarnym a szkoleniem online gotowym (do odtworzenia w dowolnym czasie). Dzięki formule live-online, masz kontakt w czasie rzeczywistym z trenerem / grupą i jednocześnie możesz będąc wirtualnie na szkoleniu, fizycznie być w dowolnym innym miejscu.

4. Kiedy i jak otrzymam dostęp do szkolenia?

Po zapisie na konkretny termin szkolenia otrzymasz dane niezbędne do logowania mailem.

5. Jakie są wymagania sprzętowe?

Jedyne, czego potrzebujesz to komputer / laptop z kamerą i mikrofonem oraz prędkość internetu – min. 5Mb/s żeby zachować wysoką jakość transmisji audio i video.

6. Czy dostanę jakieś materiały?

Przed szkoleniem live online każdy uczestnik otrzymuje mailowo pliki z materiałami, z których będzie korzystał podczas szkolenia.

7. Czy szkolenie live online to wykład?

Technologia, w której prowadzimy szkolenia live online pozwala na wykorzystanie różnych narzędzi pracy warsztatowej m.in. moderowana dyskusja, Q&A, ćwiczenia w parach, gorące krzesło. Aby zadbać o efektywność nauki oraz dynamikę interakcji, uczestnicy biorą aktywny udział w dyskusjach i ćwiczeniach - komunikują się oraz widzą przez całe szkolenie z trenerem oraz ze sobą nawzajem.

8. Jak wygląda takie szkolenie live online?

Wszyscy biorący udział w szkoleniu będą widzieli siebie na podzielonym na okienka ekranie. Mogą zadawać pytania, ćwiczyć w parach. Trener moderuje spotkanie i dba o jego efektywność i dynamikę.

9. Jak mam dołączyć do szkolenia?

Po zapisie na szkolenie otrzymasz wszystkie szczegóły i dane do logowania.

10. Jak mam się przygotować do szkolenia live online?

Zadbaj o pozytywny nastrój oraz o przestrzeń do pracy w skupieniu, o takie warunki w Twoim otoczeniu abyś mógł swobodnie korzystać z kamery i mikrofonu.

11. W jaki sposób otrzymam certyfikat po szkoleniu live online?

Certyfikat otrzymasz w wersji elektronicznej (pdf na maila), a oryginał pocztą tradycyjną.

Szkolenia online: gotowe / asynchroniczne / e-learning / blended learning

1. Kiedy będą u Was do kupienia szkolenia online w wersji “gotowe” / e-learning?

Pracujemy obecnie nad takimi szkoleniami. Chcemy, aby były one w jakości premium i aby uczestnik kupując takie gotowe szkolenie, miał dostęp do różnorodnych materiałów. Pierwsze takie szkolenia planujemy udostępnić do sprzedaży jeszcze w kwietniu.

2. Jakiego sprzętu lub oprogramowania potrzebuję, aby odtwarzać takie szkolenie online?

Wystarczy komputer stacjonarny lub laptop z możliwością odtwarzania plików tekstowych, pdf, audio i video. Na czas pobierania plików potrzebny jest internet.

 3. Co zawiera gotowe szkolenie online?

Szkolenie online składa się z materiałów video, prezentacji i materiałów do ćwiczeń – do których masz dostęp, kiedy tylko chcesz. Wybrane szkolenia mogą zawierać w pakiecie także webinar na żywo z trenerem i innymi uczestnikami kursu.

4. Ile czasu trwa takie gotowe szkolenie online?

Każde szkolenie może zawierać różną liczbę modułów oraz program obejmujący różny zakres tematyczny. Czas trwania takiego szkolenia zależy także od indywidualnego tempa nauki i czasu, jaki poświęcisz na realizowanie zadań, ćwiczeń itp. Przy każdym szkoleniu online będziemy podawać jego zakres tematyczny, rodzaje modułów / treści oraz orientacyjny czas potrzebny na zrealizowanie całego programu.

5. Kiedy i jak otrzymam dostęp do szkolenia?

Po zakupie szkolenia, otrzymasz od nas dostęp do niego poprzez zalogowanie się na naszej stronie www.

 6. Czy ze szkolenia korzysta się tylko raz, czy wielokrotnie można je odtwarzać?

Zakupując szkolenie otrzymujesz dostęp do materiałów bez ograniczeń czasowych.

 7. Czy materiały można pobierać i zapisywać na swoim komputerze?

W ramach kursu online będą do pobrania materiały do ćwiczeń, hand-outy z narzędziami, pliki tekstowe np. z opisami technik lub podsumowania modułów.

 8. Czy program szkolenia online różni się od tradycyjnego?

W każdym szkoleniu online, podobnie jak w wersji stacjonarnej, wybraliśmy dla Ciebie najbardziej wartościowe i efektywne narzędzia oraz techniki z danego tematu. Przy każdym szkoleniu online znajdziesz szczegółowy opis programu.

9. A jeśli będę miał jakieś pytania?

W całym procesie nauki możesz liczyć na wsparcie trenera. W pakiecie ze szkoleniem online otrzymujesz dostęp do forum, na którym trener będzie odpowiadał na pytania uczestników.

Wybierz termin szkolenia i zarezerwuj miejsce

Zaproponuj termin szkolenia - czekamy na Twojego maila!

Cena Regular: 590 zł netto
Do wyczerpania miejsc
  • Trening indywidualny 60 minut gratis
  • Kontakt z trenerem bez limitu godzin gratis
  • Jeśli to Twoje kolejne szkolenie odbierz rabat 100zł
Pobierz papierowy formularz zgłoszenia

Dane zgłaszającego

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz stanowisko/rolę
Wpisz poprawny email małymi literami
Wpisz poprawny nr telefonu
Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).

Dane 1 uczestnika szkolenia

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz stanowisko/rolę
Wpisz poprawny email małymi literami
Wpisz poprawny nr telefonu

Dane firmy

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte?

Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

Masz pytania odnośnie szkolenia?

Z przyjemnością odpowiemy!
Wpisz treść zapytania
Pola wymagane

A może wolisz zadzwonić lub wysłać maila?

Ania Łukasiewicz
koordynator ds. szkoleń

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431