Szkolenie online - cykl webinarów: Trudne rozmowy z pracownikami dla „twardego” HRu

Wersja szkolenia online: webinar

Jak rozmawiać z pracownikami w trudnym dla organizacji czasie? Jak reagować, gdy pracownik przychodzi do Ciebie z silnymi emocjami? Jakich błędów w trudnych rozmowach unikać? Jaki scenariusz rozmowy przyjąć, gdy to Ty masz do przekazania pracownikowi najtrudniejsze dla niego informacje? Jakie aspekty psychologiczne warto znać, jeśli rozmawiasz z pracownikami w kryzysie, zmianie, w trudnych sytuacjach?
Jeśli pytania te brzmią Ci znajomo i szukasz krótkiej formy szkoleniowej online, to jesteś w dobrym miejscu - dzięki naszym webinarom poczujesz się pewniej w trudnych rozmowach!

Szkolenie podzielone jest na poszczególne sesje: każda po 90 minut oraz pierwszy, bezpłatny webinar trwający 60 minut.

Sprawdź program lub przejdź do sekcji Cena i terminy

Wybierz wariant szkolenia i sprawdź program

Co aligator i szympans mają wspólnego z rozmowami, czyli jak działa nasz mózg w trudnych sytuacjach?  

Sesja 1 - 90 min 

W czasie tej sesji webinarium, podzielę się z Tobą wybranymi aspektami fizjologii i psychologii emocji. Dzięki tej wiedzy zrozumiesz i będziesz lepiej stosować w praktyce techniki prowadzenia trudnych rozmów, którymi zajmiemy się w kolejnych sesjach. Aby opanować sztukę prowadzenia trudnych rozmów, niezbędne jest zrozumienie tego, jak działa ludzki organizm oraz psychika w stresie, kryzysie, w zmianach. Jaką funkcję pełnią wtedy emocje, hormony i co można zrobić, by wykorzystać je konstruktywnie w praktyce? 

Program 

  • Co Ty i Twoi współpracownicy macie wspólnego z aligatorem, gdy doświadczacie nagłej zmiany, kryzysu, odbieracie trudne informacje? 

  • Tak, Ty też masz w sobie szympansa! Odkryjesz co powoduje u człowieka uruchomienie pierwotnych reakcji emocjonalnych i jaka jest ich funkcja. 

  • Dostaniesz pigułkę wiedzy na temat fizjologii emocji oraz psychologicznych mechanizmów obronnych, które będą dla Ciebie bazą do zrozumienia praktycznych technik z kolejnych sesji webinarowych. 

  • Poznasz najczęściej popełniane błędy w czasie rozmów z pracownikiem, który jest niezadowolony, nie spodziewa się trudnych informacji albo przychodzi do Ciebie z prośbą, której nie chcesz lub nie możesz spełnić. 

  • Dowiesz się, co możesz zrobić w czasie dużych zmian w organizacji i trudnych rozmów z pracownikami, by pomóc im uciszyć wewnętrznego „gada" oraz „szympansa”. 

  • Przy okazji dostaniesz do ręki praktyczne techniki oraz wskazówki, które pomogą Ci lepiej kontrolować własne emocje i reakcje w tych najtrudniejszych sytuacjach. 

 Sesja pytań i odpowiedzi (tzw. Q&A) 

  • 30 ostatnich minut to sesja pytań i odpowiedzi (Q&A). 

Trener odpowie na wszystkie pytania dotyczące programu szkolenia: 

  • W trakcie webinaru i sesji Q&A będziemy analizować na bieżąco pojawiające się na czacie pytania. 

  • W przypadku dużej liczby pytań, w czasie webinaru i/lub sesji Q&A, rener odpowie na te, które cieszą się największą popularnością. 

  • Na wszystkie pozostałe pytania, które dotyczą programu szkolenia, nasi Trenerzy odpowiedzą na zamkniętym forum dostępnym tylko dla naszych uczestników. 

Przejdź do sekcji: Cena i terminy

Wprowadzenie: Jak nie wchodzić w Trójkąty Dramatyczne?

Sesja 0 - bezpłatne webinarium 90 min

Podczas tego webinarium, podzielę się z Tobą ciekawymi i bardzo ważnymi aspektami psychologicznymi trudnych interakcji między ludźmi. Będziesz mieć okazję by przyjrzeć się sobie i temu, jak reagujesz gdy pracownicy „zapraszają” Cię do niezbyt partnerskich relacji lub gdy trudne sytuacje mogą wyzwalać niekonstruktywne relacje. Dostaniesz także zestaw praktycznych wskazówek, które pomogą Ci wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce – odpowiednio reagować w trudnych rozmowach. 

Program

  • Co Trójkąt Dramatyczny (wg. Karpana) ma wspólnego z Działem HR?
  • Po czym poznasz Ofiarę, Prześladowcę i Wybawiciela w relacjach biznesowych i interakcjach pracowniczych?
  • Na czym polega niebezpieczeństwo dla Ciebie i Twojej organizacji płynące z relacji opartych o Trójkąt Dramatyczny?
  • Jakie korzyści mają ludzie z funkcjonowania w Trójkątach Dramatycznych?
  • Jak uniknąć świadomej i nieświadomej manipulacji stosowanej przez pracowników?
  • Jakie strategie myślowe oraz słowa pomogą Ci zachować partnerskie relacje ze współpracownikami?

Sesja pytań i odpowiedzi (tzw. Q&A)

  • 30 ostatnich minut to sesja pytań i odpowiedzi (Q&A).

Trener odpowie na wszystkie pytania dotyczące programu szkolenia:

  • W trakcie webinaru i sesji Q&A będziemy analizować na bieżąco pojawiające się na czacie pytania.
  • W przypadku dużej liczby pytań, w czasie webinaru i/lub sesji Q&A, rener odpowie na te, które cieszą się największą popularnością.
  • Na wszystkie pozostałe pytania, które dotyczą programu szkolenia, nasi Trenerzy odpowiedzą na zamkniętym forum dostępnym tylko dla naszych uczestników.
     
Przejdź do sekcji: Cena i terminy

Jak odmawiać z szacunkiem, zachowując partnerską relację?  

Sesja 2 - 90 min 

Dzięki wcześniejszym sesjom webinarowym masz już fundament do tego, by poznać i trenować kolejne praktyczne techniki. Tym razem podzielę się z Tobą sprawdzonymi sposobami reagowania, gdy potrzebujesz odmówić pracownikowi wykonania tego, o co Cię prosi lub od Ciebie oczekuje. Odkryjesz także jaka pułapka psychologiczna czeka na Ciebie, gdy odmawiasz. Poznasz sztukę odmawiania z pełnym szacunkiem i tak, by sama odmowa nie osłabiała Twojego autorytetu lub dobrej relacji ze współpracownikami.  

Program 

  • W jaki sposób prawidłowo zastosować Technikę Odroczenia Asertywnego – gdy jeszcze nie wiesz, jak chcesz się zachować, co odpowiedzieć, a chcesz podjąć świadomą decyzję. 
  • Jak zastosować Technikę Asertywnej Odmowy w połączeniu z tzw. Ramą Rozwiązania – gdy jesteś przekonany(a) do swojej decyzji, chcesz stanowczo odmówić i jednocześnie zachować dobrą relację, autorytet, pozytywny wizerunek. 
  • Jak budować mosty, gdy nie zgadzasz się z wypowiedzią rozmówcy. 
  • Technika alternatywy™ - gdy chcesz w dyplomatyczny sposób pokazać wartość innego rozwiązania oraz uświadomić rozmówcy negatywne konsekwencje jego prośby lub oczekiwania.   

Sesja pytań i odpowiedzi (tzw. Q&A) 

  • 30 ostatnich minut to sesja pytań i odpowiedzi (Q&A). 

Trener odpowie na wszystkie pytania dotyczące programu szkolenia: 

  • W trakcie webinaru i sesji Q&A będziemy analizować na bieżąco pojawiające się na czacie pytania. 
  • W przypadku dużej liczby pytań, w czasie webinaru i/lub sesji Q&A, rener odpowie na te, które cieszą się największą popularnością. 
  • Na wszystkie pozostałe pytania, które dotyczą programu szkolenia, nasi Trenerzy odpowiedzą na zamkniętym forum dostępnym tylko dla naszych uczestników. 
Przejdź do sekcji: Cena i terminy

Jak z klasą, po partnersku i z szacunkiem reagować na skargi, pretensje, zastrzeżenia? 

Sesja 3 - 90 min 

Mając bazę w postaci wybranej specjalnie dla Ciebie wiedzy z zakresu psychologii i fizjologii emocji z wcześniejszych sesji – z łatwością zrozumiesz sens i skuteczność technik, którymi podzielę się z Tobą w tym webinarium. Wiesz już, jak reagować asertywnie i znasz już ryzyka związane ze stawianiem granic. Teraz odkryjesz sposoby reagowania w sytuacji, gdy pracownik przychodzi do Ciebie z pretensjami, na skargę lub gdy ma zastrzeżenia do Ciebie / Twojej propozycji / Twojej pracy. Poznasz technikę, która przyda Ci się także w tych najtrudniejszych rozmowach – kończących współpracę lub zmieniających warunki współpracy. 

Program 

  • Jak rozmawiać z niezadowolonym pracownikiem, by pogodzić interesy wszystkich stron? 

  • „Kto pyta, ten rządzi” – sztuka zadawania pytań, dzięki którym:  

               -  Utrzymasz kontrolę nad rozmową  

               -  Nie dasz się „zmanipulować”  

               -  Zatroszczysz się o rozmówcę  

               -  Zapewnisz sobie asertywne odroczenie. 

  • Autorska technika EGO™ - dzięki niej będziesz sprawnie i spokojnie zarządzać obiekcjami, skargami, pretensjami. 

  • Rama Rozwiązania zamiast Ramy Problemu – odkryjesz kojące sformułowania wzmacniające pozytywne tzw. "employee experience". 

Sesja pytań i odpowiedzi (tzw. Q&A) 

  • 30 ostatnich minut to sesja pytań i odpowiedzi (Q&A). 

Trener odpowie na wszystkie pytania dotyczące programu szkolenia: 

  • W trakcie webinaru i sesji Q&A będziemy analizować na bieżąco pojawiające się na czacie pytania. 

  • W przypadku dużej liczby pytań, w czasie webinaru i/lub sesji Q&A, rener odpowie na te, które cieszą się największą popularnością. 

  • Na wszystkie pozostałe pytania, które dotyczą programu szkolenia, nasi Trenerzy odpowiedzą na zamkniętym forum dostępnym tylko dla naszych uczestników. 

Przejdź do sekcji: Cena i terminy

Jak zadbać o aspekty „miękkie” w rozmowie „rozstaniowej” z pracownikiem? 

Sesja 4 - 90 min 

Rozmowa zmieniająca warunki dotychczasowej współpracy lub je kończąca jest jedną z tych najtrudniejszych – zarówno dla pracownika, jak i dla menadżera lub przedstawiciela Działu HR, który tę rozmowę prowadzi. Z wcześniejszych webinarów wiesz już, z czego wynika to, że emocje w takich rozmowach są całkowicie normalnym zjawiskiem. Wiesz już też, jak w czasie tych najtrudniejszych rozmów reagować empatycznie, asertywnie, nie ulec manipulacji i jednocześnie dbać o partnerską relację dzięki słowom, którymi się posługujesz umiejętnie. W czasie tego webinarium podzielę się z Tobą scenariuszem prowadzenia rozmowy kończącej współpracę – krok po kroku przeprowadzę Cię przez poszczególne jej etapy od strony tzw. „miękkiej”. Wierzę, że jeśli jesteś ekspertem od tzw. twardego HRu, to masz niezbędną wiedzę z zakresu KP oraz wewnętrznych regulaminów Twojej organizacji. Ja podzielę się z Tobą moją wiedzą zdobytą przez wiele lat prowadzenia tych najtrudniejszych rozmów – zbudowaną zarówno na błędach, jak i na pozytywnych zakończeniach. Pokażę Ci te nieoczywiste niuanse słowne, psychologiczne oraz dam Ci praktyczne narzędzie, z którego będziesz mógł / mogła korzystać w przyszłości. 

Program 

  • Jak przygotować się przed tym najtrudniejszym spotkaniem aby nie zostało w Twojej pamięci jako jedno z najgorszych doświadczeń, tylko jako wyzwanie, z którym dobrze sobie poradziłeś(aś)? 

  • Które z wcześniej poznanych technik i zdobytej wiedzy warto powtórzyć, bo mogą się teraz przydać? 

  • Od czego zacząć rozmowę kończącą współpracę? 

  • 6 kluczowych kroków w rozmowie „rozstaniowej”. 

  • Dobrego pracodawcę poznasz po tym, jak kończy współpracę – jak możesz zadbać w ostatnim kroku o komfort pracownika oraz wizerunek Twojej organizacji? 

Sesja pytań i odpowiedzi (tzw. Q&A) 

  • 30 ostatnich minut to sesja pytań i odpowiedzi (Q&A). 

Trener odpowie na wszystkie pytania dotyczące programu szkolenia: 

  • W trakcie webinaru i sesji Q&A będziemy analizować na bieżąco pojawiające się na czacie pytania. 

  • W przypadku dużej liczby pytań, w czasie webinaru i/lub sesji Q&A, rener odpowie na te, które cieszą się największą popularnością. 

  • Na wszystkie pozostałe pytania, które dotyczą programu szkolenia, nasi Trenerzy odpowiedzą na zamkniętym forum dostępnym tylko dla naszych uczestników. 

Przejdź do sekcji: Cena i terminy

Za co uwielbiają nasze szkolenia

Szkolenie prowadzone bardzo profesjonalnie, o dynamicznym przebiegu. Trener w sposób fachowy i na bieżąco udzielał porad i instrukcji. Dobrze zachowane proporcje między teorią i praktyką.
Miła i przyjazna atmosfera. Wiedza wyniesiona ze szkolenia (przećwiczona na odgrywanych scenkach) absolutnie przydatna zarówno w pracy zawodowej jak i prywatnej. Szkolenie polecam.

Od samego początku szkolenia mocne uderzenie. Trzymało w napięciu, ale nie było efekciarskie. Szkolenie tak interaktywne, że nie sposób wyjść z niego bez praktycznych umiejętności. W 100% polecam.

Duże zaangażowanie i profesjonalizm trenera. Szkolenie w formie warsztatów, dużo pracy w grupach.

Profesjonalnie prowadzone szkolenie, rewelacyjne ćwiczenia. Indywidualne podejście do każdego z uczestników.

Dynamiczne, serdeczne, pozytywne, przydatne, pomocne, rozwijające. Przełamujesz siebie, by zdobyć cenną wiedzę także o sobie samym.

SZCZEGÓLNIE - PRAWDZIWOŚĆ
ZASKAKUJĄCE - TRAFNOŚĆ
WYRÓŻNIAJĄCE - PROWADZENIE

Bardzo dobre przygotowanie trenera. Trener przez 100% czasu dbał o poziom zaangażowania wszystkich uczestników. Super balans pomiędzy treścią, przykładami i ćwiczeniami. Polecam. :)

Dużo ćwiczeń, interakcje z innymi uczestnikami, przystępne prezentacje, bardzo dobra trener.

Szkolenie jest bardzo interesujące, dynamiczne, wyczerpuje zakres tematyczny, daje dużo siły do codziennego działania. Uczy jak wzmocnić pewność siebie i w etyczny sposób wywierać wpływ na innych. Organizacja szkolenia na najwyższym poziomie, stanowi wzór dla innych firm jak należy organizować szkolenia. 

Warto inwestować w siebie i uczestniczyć w szkoleniach w najlepszej firmie, jaką jest 4GROW.

Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

Trudne rozmowy z pracownikami - cykl webinarów dla „twardego” HRu

Trener odpowie na Twoje pytania GRATIS

W trakcie webinaru i zaraz po nim będziesz mógł / mogła zadawać pytania. Trener odpowie na Twoje pytania w trakcie webinaru lub po nim - na naszym zamkniętym forum dla uczestników szkolenia.

Trudne rozmowy z pracownikami - cykl webinarów dla „twardego” HRu

Wsparcie Trenera jeszcze przez rok GRATIS

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dlatego na naszym zamkniętym forum dla uczestników, w dziale Twojego szkolenia możesz zadawać pytania, dyskutować z innymi uczestnikami tego samego szkolenia, a trener przez rok będzie odpowiadał na każde Twoje pytanie dotyczące zakresu programu szkolenia

Szklenie online - zapoznaj się ze specyfiką

Rożne formuły szkoleń to wiele możliwości! 

Szkolenia stacjonarne, czyli realizowane w określonym miejscu i czasie – jeśli są prowadzone przez świetnego trenera, w kameralnej grupie, w komfortowej sali i z wyjątkowym cateringiem – dostarczają jedynych w swoim rodzaju wrażeń. 

Jednocześnie współczesna technologia pozwala na takie szkolenia, jakie jeszcze kilka lat temu wydawały się niemożliwe! Okazuje się, że możemy rozwijać siebie i swoich pracowników korzystając także ze zdalnych form nauki. Dzisiaj szkolenia online są już standardem nie tylko na największych międzynarodowych uczelniach ale także w ramach dostępnych dla każdego usług realizowanych przez nowoczesne firmy szkoleniowe. 

Szkolenia online, zamiennie nazywane czasem e-learning mogą być realizowane w bardzo wielu różnorodnych formach, m.in. jako webinar, podcast, videocast, wideo-konferencja, szkolenia online w czasie rzeczywistym (tzw. synchroniczne lub live online) oraz gotowe – do odtwarzania w dowolnym czasie (tzw. asynchroniczne), blended learning – połączenie różnorodnych form (zdalnych i stacjonarnych). Jakie korzyści możesz mieć dzięki najbardziej popularnym rodzajom szkoleń? 

Korzyści ze szkolenia webinaru: 

  • Bezpieczeństwo - jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć kontakt fizyczny z innymi ludźmi - np. z powodu zagrożenia epidemicznego lub z powodu Twojej chory.
  • Oszczędność czasu - webinarium czyli web + seminarium to krótka (zazwyczaj pomiędzy 30-90 min) forma wykładu wideo.
  • Komfort nauki w dowolnym miejscu - w webinarze możesz wziąć udział gdziekolwiek jesteś, wystarczy, że masz dostęp do internetu i tablet, smartfon lub laptop/komputer, nawet bez kamery i mikrofonu.
  • Anonimowość - interakcje z uczestnikami webinarium zazwyczaj są ograniczone do kontaktu poprzez czat, uczestnicy nie widzą siebie nawzajem.
  • Wiedza w pigułce - webinary docenisz jeśli wolisz dostawać wiedzę w mniejszych "pigułkach", a nie w kilkugodzinnych lub kilkudniowych szkoleniach.
  • Minimum Twojego zaangażowania - będzie to dla Ciebie korzyść, jeśli wolisz uczyć się poprzez obserwację, słuchanie, spokojne notowanie, bez konieczności angażowania się w dyskusje na forum, ćwiczenia grupowe czy wideo interakcje. Wszelkie wątpliwości, pytania, dodatkową wiedzę możesz uzyskać poprzez czat aktywny w czasie webinaru lub zaraz "po".

Korzyści ze szkolenia live online: 

  • Bezpieczeństwo – jeśli zależy Ci na tym, by ograniczyć kontakt fizyczny z innymi ludźmi - np. z powodu zagrożenia epidemicznego lub z powodu Twojej choroby.
  • Aktywność i zaangażowanie – jeśli cenisz warsztatową formę szkoleń stacjonarnych i szukasz szkolenia online najbardziej zbliżonego do stacjonarnego pod kątem angażowania Ciebie i Twoich interakcji z trenerem i/lub innymi uczestnikami.
  • Komfort bezpośredniej rozmowy w czasie rzeczywistym – jeśli ważny w procesie nauki jest dla Ciebie kontakt wzrokowy / słowny z trenerem i możliwość zadawania pytań, prowadzenia dyskusji „na żywo” mimo formuły zdalnej.
  • Wymiana wiedzy „na gorąco” – jeśli w Twoim szkoleniu bierze udział więcej osób i mimo udziału zdalnego, chcesz czerpać także z doświadczeń innych uczestników.
  • Komfort nauki (i korzystania z przerw w szkoleniu) w dowolnym miejscu przy jednoczesnym aktywnym udziale w szkoleniu, które realizowane jest w jasno określonym czasie.
  • Ekologia „osobista” – jeśli wartość stanowi dla Ciebie czas i pieniądze zaoszczędzone na braku konieczności dojazdu na miejsce szkolenia (ew. noclegów poza domem); jeśli zamiast dojeżdżać z innego miasta / miejscowości i spędzać kilka dni poza domem wolisz wieczory spędzić z rodziną; materiały szkoleniowe dostajesz tylko w wersji elektronicznej – środowisko też pewnie na tym zyska 😉

Korzyści ze szkolenia online: 

  • Swoboda i niezależność od terminów: kupujesz dostęp do gotowych plików szkoleniowych – dzięki temu, sam(a) decydujesz kiedy korzystasz ze szkolenia, dostęp masz od razu.
  • Różnorodność form: od razu zyskujesz dostęp do zróżnicowanych materiałów edukacyjnych – m.in. mogą to być filmy z udziałem trenera, animacje, prezentacje, artykuły, quizy, techniki, narzędzia, ćwiczenia.
  • Komfort nauki w dowolnym miejscu, nawet bez kamery i mikrofonu.
  • Komfort nauki „solo” – jeśli wolisz uczyć się we własnym tempie, być sam(a) ze swoimi myślami i w oderwaniu od kontaktu z innymi ludźmi.
  • Anonimowość – jeśli chcesz informację o tym, że podnosisz swoje kompetencje w danym obszarze zachować tylko dla siebie.
  • Stały dostęp do wiedzy – możesz wiele razy powracać do kupionego raz szkolenia.

Korzyści ze szkolenia stacjonarnego: 

  • Komfort nauki w oderwaniu od innych zadań, dystraktorów – jeśli wiesz, że w Twoim otoczeniu trudno byłoby Ci uczyć się efektywnie (np. w domu lub miejscu pracy).
  • Pełen, nieograniczony kontakt z drugim człowiekiem - jeśli wiesz, że efektywniej uczysz się dzięki bezpośredniemu, fizycznemu kontaktowi z ludźmi (bez pośredników w postaci kamery / mikrofonu, ekranu komputera).
  • Emocje i interakcje „na wyciągnięcie ręki” – w bezpośrednim kontakcie podczas szkolenia stacjonarnego często powstaje wyjątkowa atmosfera, „flow”, energia i specyficzna dynamika interakcji.
  • Pełna swoboda komunikacji, przepływu wiedzy i doświadczeń – gdy cenisz sobie bezpośrednie, także nieformalne rozmowy z trenerem i innymi uczestnikami.
  • Różnorodność form nauki i możliwość fizycznego ruchu – jeśli ważne dla Ciebie jest, aby móc co jakiś czas uczestniczyć w zadaniach, ćwiczeniach wymagających zmiany miejsca, pozycji, formy interakcji, perspektywy fizycznej, angażujących jak najwięcej Twoich zmysłów.
  • Komfort warunków fizycznych – my dbamy o wszystko: masz dla siebie duży wygodny fotel, klimatyczną salę, drukowane materiały szkoleniowe, kameralną grupę, przerwy kawowe klasy premium (nie tylko ciastka ale też deska serów, bakalie, owoce, oczywiście napoje zimne i gorące, kawa z ekspresu), prywatne komfortowe toalety, świetny dojazd z centrum Warszawy.

 

Przejdź do sekcji: Cena i terminy
Masz pytanie dot. programu?
Zostaw numer, oddzwonimy
Wpisz poprawny numer telefonu
Pola wymagane

Szkolenia prowadziliśmy dla:

Trenerzy prowadzący szkolenie Trudne rozmowy z pracownikami dla „twardego” HRu

Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

Sabina Dąbrowska-Olbryś psycholog biznesu Warszawa

Sabina Dąbrowska-Olbryś

menedżer ds. rozwoju biznesu, trener, coach ICC, psycholog biznesu

Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze Human Resources. Psycholog, trener, mediator i coach certyfikowany przez International Coaching Community (ICC). Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze zarządzania zespołami, jak i projektami oraz komunikacją wewnętrzną i kulturą organizacyjną.

Przez prawie 10 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj (właściciel m.in. Pracuj.pl, eRecruiter, emplo, Rabota.ua), gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera. Zarządzała strategią oraz wszystkimi procesami w ramach wewnętrznego HR-u Grupy Pracuj – zarówno „miękkiego”, jak i „twardego”. Odpowiadała za 16-to osobowy dział, raportując bezpośrednio do Prezesa firmy i współpracując blisko z zarządem grupy kapitałowej.  Zarządzała zespołami ds. onboardingu, szkoleń i rozwoju pracowników, rekrutacji, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz budowania angażującego środowiska pracy, wynagrodzeń, benefitów i administracji personalnej. Stworzyła strategię angażującego środowiska pracy, której ważnym elementem była komunikacja wewnętrzna, wzmocnienie kultury organizacyjnej, angażujący przywódcy i efektywny rozwój pracowników. Grupa Pracuj, przy jej wsparciu, co roku otrzymywała tytuł Najlepszego Pracodawcy w rankingu firmy Aon Hewitt. Kilkukrotnie wybrana przez pracowników jako zwycięzca wewnętrznego konkursu na Superbohatera wartości firmowych. Odpowiadała za wdrożenie w organizacji procedury antymobbingowej, koordynowała wieloetapowy proces szkolenia managerów z tego zakresu i wspólnego z nimi wypracowania najlepszych praktyk związanych z szacunkiem w miejscu pracy. Przez managerów wybrana na mediatora, wspierała organizację w zarządzaniu konfliktami i trudnymi sytuacjami, zmianami i komunikacją w zmianach. Wielokrotnie prowadziła najtrudniejsze rozmowy, w tym kończące współpracę z pracownikami. Wspierała i szkoliła także menadżerów w obszarze zarządzania konfliktami, zmianami, egzekwowania oraz prowadzenia rozmów rozstaniowych – z poszanowaniem pracownika i w zgodzie z wartościami firmowymi.

Posiada wieloletnie doświadczenie w roli mediatora, coacha, trenera i prelegenta. Wielokrotnie dzieliła się swoją ekspercką wiedzą w mediach. W ramach współpracy z 4GROW specjalizuje się w projektach doradczych dla kadry menedżerskiej, zarządów, działów HR; w szkoleniach m.in. z obszarów HR, zarządzania, komunikacji, inteligencji emocjonalnej, asertywności, wywierania wpływu i innych kompetencji tzw. „miękkich” w biznesie. Prowadzi dodatkowo warsztaty rozwojowe, sesje coachingu indywidualnego i zespołowego, mentoring, mediacje i konsultacje.

Wybierz wariant szkolenia i zarezerwuj miejsce

Zaproponuj termin szkolenia - czekamy na Twojego maila!

Cena Regular: 250 zł netto
Do wyczerpania miejsc.
Rodzaj szkolenia
Mój wybór to szkolenie:

Dane zgłaszającego

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz stanowisko/rolę
Wpisz poprawny email małymi literami
Wpisz poprawny nr telefonu
Informacja o stanowisku pozwala trenerowi dostosowywać treści szkolenia do profilu zawodowego Uczestnika a E-mail oraz telefon kontaktowy umożliwiają nam zbadanie potrzeb Uczestnika i przekazanie szczegółów organizacyjnych nt. szkolenia (SMS).

Dane 1 uczestnika szkolenia

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz stanowisko/rolę
Wpisz poprawny email małymi literami
Wpisz poprawny nr telefonu

Dane firmy

Skontaktuj się z nami

Interesuje Cię szkolenie zamknięte?

Przygotujemy dla Ciebie idealną ofertę!

Masz pytania odnośnie szkolenia?

Z przyjemnością odpowiemy!
Wpisz treść zapytania
Pola wymagane

A może wolisz zadzwonić lub wysłać maila?

Ania Łukasiewicz
koordynator ds. szkoleń

Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub zadzwoń 531 314 431