Inteligencja emocjonalna. Szkolenia 4GROW
Inteligencja emocjonalna Szkolenia | Warszawa
Stres to niesamowita energia! Czujesz ją jako zimno, ucisk, albo spięcie? Wyobraź sobie, że uwalniasz tę energię... Chcesz ją wykorzystać do realizacji swoich planów w sposób konstruktywny?
Jeśli masz już dość stresu i wybierasz życie w spokoju i harmonii, to...
Jesteś w dobrym miejscu, bo...
Dostaniesz od nas 10 technik, dzięki którym poczujesz w sobie kojący spokój a stres zamienisz w energię działania!
Dlaczego właśnie nasze szkolenie z zarządzania stresem jest wyjątkowe?
lub
Najprawdopodobniej to jest... najlepiej oceniane Szkolenie z Zarządzania Stresem.
Tak, śmiała teza. I mamy na nią dowody - spójrz niżej!
Za co uwielbiają nasze szkolenia
Nauczysz się na treningu antystresowym:
- prawidłowo reagować na sytuacje stresujące
- zwiększyć świadomość przyczyn stresu w życiu zawodowym i prywatnym
- opanować i w praktyce stosować techniki redukujące napięcie
- osiągać większą satysfakcję z życia
- w praktyce najskuteczniejszych technik relaksacyjnych
- jak powstaje stres i w jaki sposób możesz efektywnie nim zarządzać.
Wiemy, że po szkoleniu - szczególnie w tych najtrudniejszych chwilach – przydają się wszelkiego rodzaju mapy, drogowskazy, schematy postępowania, które pomagają, bo podpowiadają kierunek myślenia i działania oraz przyspieszają kształtowanie nowych, konstruktywnych nawyków.
Otrzymasz od nas:
- Technikę rozpoznawania stresu i jego funkcji w odniesieniu do Twoich celów
- Narzędzie do rozpoznawania 3 różnych stylów radzenia sobie ze stresem
- Narzędzie do wzmacniania własnej proaktywności i wpływu
- Technikę do zmiany własnych obaw na motywację do działania
- Narzędzia do pracy z własnymi ograniczającymi, destruktywnymi przekonaniami
- Techniki obniżające napięcie i stres
- Autorskie narzędzie 4GROW: Algorytm Zarządzania Stresem
- Techniki rozwijające optymizm i umiejętność wpływania na własne poczucie szczęścia ?
Jak zadbamy o Twoje potrzeby?

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny
program GRATIS
Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin GRATIS
Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały GRATIS
Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

Twoje szkolenie odbędzie się na 100% GRATIS
Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy że zapiszesz się a my potwierdzimy zapis, by termin został automatycznie objęty gwarancją.




















Nasza jakość - Twój komfort
i max 10 osób w grupie
Trenerzy prowadzący szkolenie z zarządzania czasem
Jeśli masz preferencje co do trenera – skontaktuj się z nami i wskaż wybranego trenera, a podamy Ci termin, w którym prowadzi szkolenie.

Piotr Drozdowski
Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter. Założyciel i CEO działającego na rynku od 2009 roku konsorcjum szkoleniowego. Certyfikowany konsultant metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina. Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR. W latach 2010-2012 ekspert portalu Pracuj.pl w zakresie rekrutacji i employer brandingu dla klientów portalu. Od 2014 roku wykładowca na podyplomowych studiach Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, w latach 2012-2013 wykładowca na podyplomowych studiach na wydziale zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Współpracował z międzynarodowymi firmami doradczo-szkoleniowymi w zakresie przygotowywania i wdrażania projektów edukacyjnych dla wszystkich poziomów organizacji dla firm z branży IT, medycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, FMCG, energetycznej a także jednostek budżetowych Skarbu Państwa. Prowadził szkolenia dla pracowników takich firm, jak: Auchan Retail Polska, TVN, PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Ceramika Tubądzin, Bank BPH, Nordea Bank, Sanitec Koło, Grupa Pracuj, Fresenius Medical Care, EGB Investments i wielu innych.
Program szkolenia
Program jednodniowego szkolenia: Inteligencja emocjonalna
- Emo Sapiens – czyli funkcje emocji w życiu człowieka.
- Do czego potrzebne są nam emocje – ewolucyjne znaczenie dla przetrwania gatunku.
- Czy istnieją emocje pozytywne i negatywne? – emocja jako informacja o znaczeniu, jakie ma dla nas dane zdarzenie.
- Emocje podstawowe wg Paula Eckmana – znaczenie emocji podstawowych dla prawidłowego funkcjonowania człowieka (funkcja złości, strachu, smutku, radości i zaskoczenia)
- Rozumieć emocje. Emocje a potrzeby – jak odczytywać znaczenie naszych stanów emocjonalnych?
- Sprzężenie zwrotne między emocjami i myśleniem.
- Mózg jaszczurki, szympansa i człowieka – czyli dlaczego tak często reagujemy z poziomu naszych praprzodków.
- W jaki sposób nasze doświadczenie prowokuje powstawanie emocji w określonych sytuacjach – w jaki sposób kontrolować ten mechanizm.
- Świadome zarządzanie emocjami poprzez wykorzystanie fizjologii organizmu
- Świadome zarządzanie emocjami przy użyciu technik wizualizacyjnych i afirmacyjnych
- Czym są nasze przekonania i w jaki sposób zarządzać emocjami poprzez analizę przekonań.
- Różnie ludzie - różna percepcja stanów emocjonalnych.
- Dlaczego niektórzy ludzie w podobnych sytuacjach reagują skrajnie odmiennie? – typologia umysłów wg. C. G. Junga.
- Sposób przeżywania i komunikowania emocji przez różne typy osobowości – po czym poznasz z kim masz do czynienia.
- 4 typy osobowości w odniesieniu do zarządzania emocjami i komunikacji – jak zapobiegać konfliktom, rozumieć zachowania ludzi, będących naszym typem antagonistycznym i podejmować z nimi dialog, jednocześnie samemu nie dając się wyprowadzić z równowagi.
Oni już skorzystali z naszego szkolenia – jakie mają wrażenia?
Lepiej poznałam siebie i obszary nad którymi muszę popracować. Trenerka w ciekawy sposób, odkryła przed nami techniki, które pozwolą samodoskonalić się i poradzić nawet w najbardziej stresującej sytuacji. W porównaniu do innych szkoleń, dopiero na tym byłam w stanie otworzyć się przed trenerką i innymi uczestnikami. Przyjazna atmosfera pozwoliła na przepracowanie nawet najtrudniejszych i niewygodnych przykładów. Za to bardzo serdecznie dziękuję.
Szkolenie umożliwiło mi zdobycie cennej wiedzy z zakresu zarządzania stresem. Przebiegało w przyjaznej atmosferze, dostarczyło miłych wrażeń podczas seansów relaksacji. Polecam wszystkim którzy stres postrzegają jako swojego wroga.
Metodologia szkolenia zarządzanie stresem i emocjami
Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.
Szkolenie z zarządzania stresem projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:
- Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji z obszaru zarządzania stresem
- Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w obszarze zarządzania stresem
- Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik zarządzania stresem
- Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia zarządzania stresem do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
- Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia zarządzania stresem w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
- Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi zarządzania stresem
Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.
Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji w obszarze zarządzania stresem. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.
Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:
- Gorące krzesło
- Nagranie kamerą
- Odgrywanie ról i scenek
- Dyskusja moderowana
- Instruktaż
- Przykłady audio i video
- Ćwiczenia indywidualne, w grupach
- Trening ze stop-klatką na feedback
Kup voucher, skorzystaj ze szkolenia w dowolnym momencie!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Jak dbamy o Ciebie na sali szkoleniowej w związku z epidemią COVID-19?
Zależy nam na bezpieczeństwie, zdrowiu i spokoju ducha uczestników naszych szkoleń, dlatego też wprowadziliśmy na nasze sale szkoleniowe zasady i procedury wynikające z wytycznych dot. COVID- 19:
- Zapewniamy naszym uczestnikom jednorazowe maseczki/przyłbice/rękawiczki/płyny dezynfekujące
- Odstępy między uczestnikami i ustawienie miejsc siedzących dostosowujemy do aktualnie obowiązujących przepisów
- Wszystkie powierzchnie użytkowe dezynfekujemy (przed, po i w trakcie szkolenia)
- Trenerzy 4GROW prowadzą szkolenia w przyłbicy i rękawiczkach
- Każdy uczestnik otrzymuje indywidualny pakiet cateringowy: woda (gazowana, niegazowana), sok, pakowane oddzielnie ciasteczka zbożowe, sezamki, pierniczki, orzeszki.
- Kawę i herbatę serwuje tylko trener i podaje w jednorazowych kubkach
- Niezbędne informacje i procedury udostępniliśmy dla każdego w sali szkoleniowej
- Wszyscy pracownicy 4GROW otrzymali szczegółowe wytyczne związane z postępowaniem w trakcie epidemii COVID-19