test kalendarz

 
Termin gwarantowany
 
Termin gwarantowany z zapisem pierwszego Uczestnika

 

Legenda:
 
Termin gwarantowany
 
Termin zagwarantujemy wraz z zapisem pierwszego Uczestnika *
 
Święta

* wyjątek: szkolenie AC/DC certyfikacja dla asesorów - gwarancja od drugiego uczestnika

Święto Pracy

Święta Wielkanocne

Wniebowzięcie NMP

Wszystkich Świętych

Narodowe Święto Niepodległości

Boże Narodzenie

Trzech Króli

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Szkolenie dedykowane / zamknięte

Święto Pracy

Święto Konstytucji 3 Maja

Wszystkich Świętych

Święto Niepodległości

Boże Narodzenie

Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny

Negocjacje w biznesie

Negocjacje w biznesie

Asertywność, konstruktywna krytyka i egzekwowanie w biznesie

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem

Komunikacja interpersonalna z elementami NLP

Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

Rekrutacja i selekcja pracowników

Wywieranie wpływu i perswazja

Efektywne zarządzanie czasem pracy

Zarządzanie zespołem i motywowanie

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka.

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka.

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka.

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem

Inteligencja emocjonalna...

Inteligencja emocjonalna...

Komunikacja interpersonalna i trening interpersonalny

Komunikacja interpersonalna i trening interpersonalny

Komunikacja interpersonalna i trening interpersonalny

Prezentacje biznesowe i wystąpienia

Prezentacje biznesowe i wystąpienia

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki.

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki.

Wywieranie wpływu i perswazja

Zarządzanie czasem i sobą w czasie pracy

Zarządzanie czasem i sobą w czasie pracy

Zarządzanie zespołem i motywowanie

Zarządzanie zepołem i motywowanie

MS PowerPoint® w prezentacjach biznesowych. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Komunikacja interpersonalna i trening interpersonalny

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Ania Krawcewicz

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Ania Krawcewicz

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Negocjacje w biznesie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki. Trener: Ania Krawcewicz

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki. Trener: Anna Krawcewicz

Wywieranie wpływu i obrona przed manipulacjami. Trener: Ania Krawcewicz

Wywieranie wpływu i obrona przed manipulacjami. Trener: Ania Krawcewicz

Wywieranie wpływu i obrona przed manipulacjami. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Ania Krawcewicz

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym. Trener: Marta Krawczyk

Zarządzanie zespołem i motywowanie. Trener: Gaweł Podwysocki

Zarządzanie zespołem i motywowanie. Trener: Gaweł Podwysocki

Zarządzanie zespołem i motywowanie. Trenerzy: Mateusz Dąbrowski i Gaweł Podwysocki

Zarządzanie zespołem i motywowanie. Trenerzy: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Gaweł Podwysocki

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Ania Krawcewicz

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Ania Krawcewicz

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym. Trener: Marta Krawczyk

Biznes partner. Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym. Trener: Marta Krawczyk

Zarządzanie zespołem i motywowanie. Trener: Gaweł Podwysocki

Coaching w zarządzaniu. Trener: Gaweł Podwysocki

Profesjonalna obsługa Klienta. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

MS PowerPoint w prezentacjach biznesowych. Trener: Mateusz Dąbrowski

MS PowerPoint 2013 w prezentacjach biznesowych. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie czasem przez Outlook 2013. Trener: Mateusz Dąbrowski

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Negocjacje w biznesie

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Profesjonalna obsługa Klienta. Trener: Marta Krawczyk

Zarządzanie zespołem i motywowanie. Trener: Gaweł Podwysocki

MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie czasem przez Outlook 2010. Trener: Mateusz Dąbrowski

Inteligencja emocjonalna Trener: Ania Krawcewicz

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem i motywowanie. Trenerzy: Mateusz Dąbrowski

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Anna Krawcewicz

Negocjacje w biznesie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki. Trener: Ania Krawcewicz

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Ania Krawcewicz

Zarządzanie zespołem i motywowanie. Trener: Gaweł Podwysocki

MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych. Trener: Mateusz Dąbrowski

MS PowerPoint 2013 w prezentacjach biznesowych. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie czasem przez Outlook 2010. Trener: Mateusz Dąbrowski

MS PowerPoint 2013 w prezentacjach biznesowych. Trener: Mateusz Dąbrowski

MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych. Trener: Monika Dąbrowska

Zarządzanie czasem przez Outlook 2010. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie czasem przez Outlook 2013. Trener: Mateusz Dąbrowski

MS PowerPoint 2013 w prezentacjach biznesowych. Trener: Monika Dąbrowska

MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych. Trenerzy: Monika Dąbrowska i Mateusz Dąbrowski

Charyzma i skuteczność interpersonalna lidera. Trener: Mateusz Dąbrowski

Assessment/Development Center - certyfikacja dla asesorów AC/DC. Trener: Anna Krawcewicz

Biznes partner. Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym. Trener: Marta Krawczyk

Negocjacje w biznesie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie zespołem i motywowanie, Katowice. Trener: Gaweł Podwysocki

Zarządzanie zespołem i motywowanie, Katowice. Sala szkoeniowa ul Jordana 18 Trener: Gaweł Podwysocki

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Anna Krawcewicz

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Anna Krawcewicz

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Anna Krawcewicz

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Anna Krawcewicz

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Anna Krawcewicz

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Negocjacje w biznesie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Negocjacje w biznesie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Negocjacje w biznesie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Wywieranie wpływu i obrona przed manipulacjami. Trener: Anna Krawcewicz

Wywieranie wpływu i obrona przed manipulacjami. Trener: Anna Krawcewicz

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki. Trener: Anna Krawcewicz

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki. Trener: Anna Krawcewicz

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki. Trener: Anna Krawcewicz

Profesjonalna obsługa Klienta. Trener: Marta Krawczyk

Profesjonalna obsługa Klienta. Trener: Marta Krawczyk

Profesjonalna obsługa Klienta. Trener: Marta Krawczyk

Biznes partner. Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym. Trener: Marta Krawczyk

Informacja zwrotna i rozmowa oceniająca w praktyce. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie stresem i trening antystresowy. Trener: Anna Krawcewicz

MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych. Trener: Monika Dąbrowska

MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych. Trener: Monika Dąbrowska

Zarządzanie czasem przez Outlook 2010. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie czasem przez Outlook 2013. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie czasem przez Outlook 2013. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie czasem przez Outlook 2010. Trener: Mateusz Dąbrowski

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk sala szkoleniowa BusinessRoom ul. Grójecka1/3

Assessment Center-certyfikacja dla asesorów AC/DC. Trener: Anna Krawcewicz

Charyzma i skuteczność interpersonalna lidera. Trener: Mateusz Dąbrowski

HR Biznes Partner prawdziwym Partnerem. Trener: Mateusz Dąbrowski

HR Biznes Partner prawdziwym Partnerem. Trener: Mateusz Dąbrowski

MS PowerPoint 2013 w prezentacjach biznesowych. Trener: Monika Dąbrowska

MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych. Trener: Monika Dąbrowska

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Komunikacja interpersonalna. Trener: Karolina Prusińska

Komunikacja interpersonalna. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Komunikacja interpersonalna. Trener: Marta Krawczyk

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Anna Krawcewicz

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Anna Krawcewicz

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Wywieranie wpływu i obrona przed manipulacjami. Trener: Mateusz Dąbrowski

Wywieranie wpływu i obrona przed manipulacjami. Trener: Anna Krawcewicz

Wywieranie wpływu, perswazja i budowanie autorytetu. Trener: Mateusz Dąbrowski

Asertywność, egzekwowanie i konstruktywna krytyka. Trener: Mateusz Dąbrowski

Negocjacje w biznesie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Negocjacje w biznesie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Biznes partner. Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym. Trener: Marta Krawczyk

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki. Trener: Anna Krawcewicz

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki. Trener: Anna Krawcewicz

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki. Trener: Anna Krawcewicz

Zarządzanie stresem i trening antystresowy. Trener: Anna Krawcewicz

MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych. Trener: Monika Dąbrowska

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Marta Krawczyk

Akademia Charyzmatycznego Lidera: Charyzma i zarządzanie konfliktem. Trener: Mateusz Dąbrowski

Akademia Charyzmatycznego Lidera 1: Motywowanie pracowników indywidualnie i zespołowo. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie stresem i trening antystresowy. Trener: Anna Krawcewicz

Komunikacja interpersonalna. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

MS PowerPoint 2010 w prezentacjach biznesowych. Trener: Monika Dąbrowska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Akademia Charyzmatycznego Lidera 3: Charyzma i zarządzanie konfliktem. Trener: Mateusz Dąbrowski

Akademia Charyzmatycznego Lidera 1: Motywowanie pracowników indywidualnie i zespołowo. Trener: Mateusz Dąbrowski

Akademia Charyzmatycznego Lidera 2: Precyzja w delegowaniu, perswazja w egzekwowaniu, sprawiedliwość w rozmowie oceniającej. Trener: Mateusz Dąbrowski

Profesjonalna Obsługa Klienta. Trener: Karolina Prusińska

Zaawansowane negocjacje handlowe i zakupowe. Trener: Mateusz Dąbrowski

Wywieranie wpływu, perswazja i budowanie autorytetu. Trener: Mateusz Dąbrowski

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Karolina Prusińska

Komunikacja interpersonalna. Trener: Karolina Prusińska

Komunikacja interpersonalna. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Karolina Prusińska

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Komunikacja interpersonalna. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Wywieranie wpływu, perswazja i budowanie autorytetu. Trener: Mateusz Dąbrowski

Komunikacja interpersonalna. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Karolina Prusińska

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Wywieranie wpływu, perswazja i budowanie autorytetu. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Profesjonalna Obsługa Klienta wewnętrznego - Biznes Partner. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Profesjonalna Obsługa Klienta. Trener: Karolina Prusińska

Wywieranie wpływu, perswazja i budowanie autorytetu. Trener: Mateusz Dąbrowski

Wywieranie wpływu, perswazja i budowanie autorytetu. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zaawansowane negocjacje handlowe i zakupowe. Trener: Mateusz Dąbrowski

Wywieranie wpływu, perswazja i budowanie autorytetu. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie. Trener: Mateusz Dąbrowski

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Asertywność i obrona przed manipulacjami. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Zarządzanie czasem - efektywność i automotywacja. Trener: Karolina Prusińska

Profesjonalna Obsługa Klienta. Trener: Karolina Prusińska

Profesjonalna Obsługa Klienta wewnętrznego - Biznes Partner. Trener: Karolina Prusińska

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Karolina Prusińska

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Karolina Prusińska

Komunikacja interpersonalna. Trener: Karolina Prusińska

Prezentacje biznesowe i wystąpienia. Trener: Karolina Prusińska

Komunikacja interpersonalna. Trener: Karolina Prusińska

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Trener: Karolina Prusińska

Podziel się z przyjaciółmi przez:

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski