Wyniki wyszukiwania
-
Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta – kluczowe kompetencje
Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta – kluczowe kompetencje …
0 komentarzy
-
Nowoczesna Obsługa Klienta – kluczowe wyzwania i znaczenie szkoleń z obsługi klienta
… Obsługa Klienta – kluczowe wyzwania i znaczenie szkoleń z obsługi klienta … lojalności klienta. W obliczu tych wyzwań, odpowiednie szkolenie pracowników działu obsługi klienta jest …
0 komentarzy
-
Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta.
… Najprawdopodobniej jest to... najlepiej oceniane Szkolenie z Profesjonalnej obsługi klienta. Tak, śmiała teza. I mamy na nią …
-
7 złotych zasad profesjonalnej obsługi klienta
7 złotych zasad profesjonalnej obsługi klienta … się na tle konkurencji i zbudować trwałe relacje z klientami. 1. Szybkość odpowiedzi na zapytanie … i odpowiedzialność za błędy 7. Stałe szkolenie zespołu obsługi klienta 1. Szybkość …
0 komentarzy
-
Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta - Biznes Partner
… Najprawdopodobniej jest to... najlepiej oceniane Szkolenie z Profesjonalnej obsługi klienta. Tak, śmiała teza. I mamy na nią …
-
Webinary - krótkie szkolenia online
… także sposób na to, jak budować markę i dbać o relacje z pracownikami i kandydatami do pracy. Na czym polega … Czynników, które mają to wpływ, jest co najmniej kilka. Z pewnością jednak dużo zależy od potrzeb odbiorców, … metodologia – nasze webinary projektujemy zgodnie z autorskim modelem uczenia się opracowanym na bazie badań …
-
Szkolenie z obsługi klienta: Rozmowa z trudnym klientem
… szkolenia Program szkolenia: Rozmowa z trudnym klientem 1. Trudny klient = trudne emocje – … komunikować intencje i dlaczego jest to kluczowe podczas obsługi trudnego klienta? – poznasz Ukryte Poziomy … dalszego doskonalenia. Szkolenie zamknięte Szkolenie zamknięte …
-
Szkolenia dla wszystkich: szkolenia miękkie z kompetencji biznesowych
… Asertywność pomaga Ci działać w zgodzie z samym sobą. Dzięki komunikatywności budujesz lepszą … Twoją codzienność. Być może nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy. A to właśnie z nich utkana jest sieć dobrych relacji i wysoka jakość …
-
Partnerskie relacje ze współpracownikami: Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej. Feedback i Feedforward w praktyce dla każdego.
… Trzeciego Współpracując z innymi działami często odpowiadasz za realizowanie … Najprawdopodobniej jest to... najlepiej oceniane Szkolenie z Partnerskich relacji z biznesie. Tak, … na tym szkoleniu poszerzyła moją wiedzę z zakresu obsługi trudnego Klienta biznesowego. Ewa Jeśkiewicz …
-
Obsługa klienta – czy to się opłaca?
… Procesy wdrażania systemu obsługi klienta dla jednych są inwestycją, dla innych … Czy warto wysyłać pracowników na s zkolenia z obsługi klienta? Jakie korzyści tak naprawdę … – nie przegap najbliższego terminu! Szkolenie Obsługa Klienta …
0 komentarzy