4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/ 4GROW
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
4GROW firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie
About searching

Wyniki wyszukiwania

  1. Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta – kluczowe kompetencje

    Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta – kluczowe kompetencje …

    0 komentarzy

  2. Nowoczesna Obsługa Klienta – kluczowe wyzwania i znaczenie szkoleń z obsługi klienta

    … Obsługa Klienta – kluczowe wyzwania i znaczenie szkoleń z obsługi klienta … lojalności klienta. W obliczu tych wyzwań, odpowiednie szkolenie pracowników działu obsługi klienta jest …

    0 komentarzy

  3. Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta.

    … Najprawdopodobniej jest to...  najlepiej oceniane Szkolenie z Profesjonalnej obsługi klienta. Tak, śmiała teza. I mamy na nią …

  4. 7 złotych zasad profesjonalnej obsługi klienta

    7 złotych zasad profesjonalnej obsługi klienta … się na tle konkurencji i zbudować trwałe relacje z klientami. 1. Szybkość odpowiedzi na zapytanie … i odpowiedzialność za błędy 7. Stałe szkolenie zespołu obsługi klienta 1. Szybkość …

    0 komentarzy

  5. Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta - Biznes Partner

    … Najprawdopodobniej jest to...  najlepiej oceniane Szkolenie z Profesjonalnej obsługi klienta. Tak, śmiała teza. I mamy na nią …

  6. Webinary - krótkie szkolenia online

    … także sposób na to, jak budować markę i dbać o relacje z pracownikami i kandydatami do pracy. Na czym polega … Czynników, które mają to wpływ, jest co najmniej kilka. Z pewnością jednak dużo zależy od potrzeb odbiorców, … metodologia – nasze webinary projektujemy zgodnie z autorskim modelem uczenia się opracowanym na bazie badań …

  7. Szkolenie z obsługi klienta: Rozmowa z trudnym klientem

    … szkolenia Program szkolenia: Rozmowa z trudnym klientem 1. Trudny klient = trudne emocje – … komunikować intencje i dlaczego jest to kluczowe podczas obsługi trudnego klienta? – poznasz Ukryte Poziomy … dalszego doskonalenia. Szkolenie zamknięte Szkolenie zamknięte …

  8. Szkolenia dla wszystkich: szkolenia miękkie z kompetencji biznesowych

    … Asertywność pomaga Ci działać w zgodzie z samym sobą. Dzięki komunikatywności budujesz lepszą … Twoją codzienność. Być może nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy. A to właśnie z nich utkana jest sieć dobrych relacji i wysoka jakość …

  9. Partnerskie relacje ze współpracownikami: Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej. Feedback i Feedforward w praktyce dla każdego.

    … Trzeciego Współpracując z innymi działami często odpowiadasz za realizowanie … Najprawdopodobniej jest to...  najlepiej oceniane Szkolenie z Partnerskich relacji z biznesie. Tak, … na tym szkoleniu poszerzyła moją wiedzę z zakresu obsługi trudnego Klienta biznesowego. Ewa Jeśkiewicz …

  10. Obsługa klienta – czy to się opłaca?

    … Procesy wdrażania systemu obsługi klienta dla jednych są inwestycją, dla innych … Czy warto wysyłać pracowników na s zkolenia z obsługi klienta? Jakie korzyści tak naprawdę … – nie przegap najbliższego terminu! Szkolenie Obsługa Klienta

    0 komentarzy