Szkolenie sprzedażowe: Techniki sprzedaży relacyjnej.
Szkolenia, Warszawa

 

Szkolenie: Techniki
sprzedaży relacyjnej.
Szkolenia, Warszawa

Kiedyś szczytem sprzedaży było "wciśnięcie" Klientowi wszystkiego, co możliwe. Teraz, szczytem sprzedaży jest zbudowanie relacji, w której Klient będzie się czuł na tyle komfortowo, że odkryje swoje najgłębsze potrzeby i ich uzasadnienie. Relacji, której Klient ufa, ponieważ wie, że dostanie najlepsze rozwiązanie i przede wszystkim - uczciwe. Wdzięczny Klient staje się ambasadorem - poleca kontrahenta innym, ponieważ chce się podzielić tym, co cenne.

Zamiast łowić klietów, spraw,
że oni będą łowić Ciebie!
WYŚLIJ ZAPYTANIE
Lokalizacja:
cała Polska
 



Szkolenie: Techniki sprzedaży relacyjnej - Warszawa
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
 

Dobrze trafiłeś. To szkolenie jest wysoko oceniane przez Uczestników!


Szkolenie przygotowane profesjonalnie. Przeprowadzone w miłej atmosferze. Poruszone zagadnienia przedstawione zostały w sposób jasny i czytelny. Zdobyte umiejętności na pewno zostaną przeze mnie zastosowane podczas pracy.
Tomasz Mrowiński
 
Ciekawa forma prowadzenia zajęć, przyjazna atmosfera i oczywiście ogromna wiedza prowadzących sprawiły, że szkolenie było naprawdę interesujące. Polecam, aby móc spojrzeć na własne błędy z innej perspektywy.
Karolina Krupska, startpraca.pl
 
Podobała mi się atmosfera zajęć. Jestem przekonana, że wykorzystam zdobytą tu wiedzę w dalszej pracy.
Sylwia Sośniak, STAR Express
 
Szkolenie zostało przeprowadzone bardzo profesjonalnie, podobnie zaplecze organizacyjne. Bonusem szkolenia jest dwóch uzupełniających się trenerów oraz dużo ćwiczeń praktycznych uzupełnionych o wiedzę teoretyczną. Do tego otwarta i miła atmosfera podczas zajęć
Agnieszka Wielgocka
 
Pełne profesjonalizmu i dobrego humoru szkolenie, które na pewno przełoży się na wyniki. Dziękuję:)
Mateusz Szczepaniak, startpraca.pl
 
Szkolenie przeprowadzone w sposób bardzo ciekawy. Trenerzy kładli duży nacisk na praktykę i dawali szybki feedback. Ich odmienne charaktery i sposób prowadzenia szkolenia doskonale się uzupełniały.
Janusz Krzeczek, startpraca.pl

Więcej opinii >>

Program szkolenia


Strategia sprzedaży

  • Produkt
  • Cele sprzedażowe (model SMART i 10)
  • Grupa docelowa
  • Odbiorca - decydent
  • Środki realizacji

Otwarcie i budowanie relacji w sprzedaży

  • Percepcja wg A. Mehrabiana
  • Komunikacja werbalna - budownaie skutecznego przekazu
  • Komunikacja niewerbalna w zdobywaniu zaufania i budowaniu autorytetu
  • Czynniki sprzyjajace budowaniu relacji

Radzenie sobie z pierwszym oporem i zastrzeżeniami w sprzedaży

  • Opór na początku rozmowy wynikający ze stereotypów Klienta (np. Dziękuję, do widzenia / Nie mam czasu teraz)
  • Zastrzeżenia wynikające z braku relacji z Klientem (np. Każdy tak mówi)
  • Obiekcje wynikające z niedostosowania przebiegu rozmowy do potrzeb Klienta (np. Za drogo)
  • Zastrzeżenia wynikające z niedostosowania propozycji do potrzeb Klienta (np. Zastanowię się jeszcze / Chyba nie)
  • Zastrzeżenia jawne i ukryte oraz sposoby wydobywania ich na jaw

Badanie potrzeb w sprzedaży

  • Dochodzenie do potrzeb wśród tematów, problemów i celów
  • Rodzaje pytań i algorytmy prowadzenia rozmowy
  • Poziomy Diltsa i 4GROW - siła potrzeb emocjonalnych i poznawczych
  • Rola wartości i przekonań we wpływaniu na zmianę potrzeb oraz budowaniu relacji partnerskiej
  • Proporcje: słuchanie, pytanie, odpowiadanie

Język korzyści w sprzedaży

  • PCK, czyli jak mówić językiem korzyści, zamiast językiem cech lub jeszcze gorzej - problemów
  • Presupozycje słów i wyrażeń, czyli jak programować pozytywny odbiór
  • Jak odwrócić role - sprawić, by to Klient chciał wiedzieć i zadawał Ci pytania
  • Jak kierować Klienta ku rozwiązaniu dając mu poczucie, że to on kieruje rozmową i podejmuje decyzje

Zamknięcie sprzedaży

  • Rola zamknięcia
  • Zakontraktowanie dalszego przebiegu
  • Algorytmy finalizacji sprzyjającej dalszej współpracy
  • Cross-selling

Post analiza

  • Co zadziałało, a co nie wyszło
  • Weryfikacja założeń, celów i planów
  • Korygowanie strategii operacyjnej

To szkolenie jest dla osób, które chcą nauczyć się:


  • Budowania z Klientem takiej relacji, która wpływa na decyzję Klienta o wyborze dostawcy
  • Badania potrzeb Klienta i proponowania najlepszych sposobów realizacji ich
  • Technik radzenia sobie z obiekcjami Klienta (np. nie mam czasu, za drogo, mam już dostawcę, nie teraz, itp)
  • Języka korzyści
  • Budowania autorytetu
  • Wydobywania potrzeb Klienta oraz ich uzasadnień na poziomie przekonań i wartości
  • Niestereotypowego myślenia
  • Posługiwania się mową ciała
  • Traktowania Klienta jako partnera
  • Dbania o potrzeby Klienta

Trener prowadzący szkolenie


Mateusz Dąbrowski

Trener szkolenie Warszawa: Mateusz DąbrowskiPrezes, trener i coach 4GROW. Certyfikowany coach ICC oraz trener AKN. Praktyk biznesu – stworzył firmę 4GROW i obecnie nią zarządza. Odpowiedzialny za sprzedaż usług i negocjacje z Klientami i kontrahentami. Wcześniej pracował w sprzedaży usług z obszaru HR gdzie również był odpowiedzialny za negocjacje warunków umowy, w tym ceny. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia. Psycholog biznesu, metodyk – twórca teorii oraz technik efektywności, programów szkoleniowych ... Czytaj więcej

Metodologia naszych szkoleń


Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta LewinaProjektujemy szkolenia zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia ćwiczonej kompetencji
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju kompetencji
  3. Przekazywanie oraz prowokowanie do tworzenia techniki dotyczącej radzenia sobie z sytuacją
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia w kontekście jego życia zawodowego
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia w sytuacji realnej lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROWFormy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko.

Trenerzy korzystają z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:

  • Gorące krzesło
  • Konkurs z nagrodami
  • Nagranie kamerą
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Do spisu

Dlaczego mamy tylu zadowolonych Klientów?


  1. Wiemy, jak robić bardzo dobre szkolenia.

Nasi trenerzy są bardzo wysoko oceniani - średnia ocen satysfakcji Uczestników oscyluje pomiędzy 4,7 a 5,0. Średnia rekomendacji osculuje pomiędzy 4,9 a 5,0. Oczywiście w skalach 5-cio stopniowych. 

  1. Każdego Uczestnika traktujemy indywidualnie, dostosowując program szkolenia do jego potrzeb.

Program szkolenia nie tylko dostosowujemy lub wręcz szyjemy na miarę potrzeb Klienta - również przeprowadzamy badanie potrzeb z każdym Uczestnikiem szkolenia. Dzięki temu każdy wychodzi ze szkolenia z tym, co najbardziej chciał uzyskać.

  1. Jesteśmy praktykami biznesu

Naszą kadrę trenerską stanowią osoby na bieżąco wykorzystujące prezentowane techniki, narzędzia i kompetencje w swojej praktyce biznesowej. Naszym Klientom i Uczestnikom oferujemy zatem sprawdzone i wyselekcjonowane najefektywniejsze narzędzia, których zastosowanie możemy poprzeć własnym doświadczeniem.

  1. Dajemy 2x więcej uwagi i wsparcia trenerskiego Uczestnikom.

Szkolenie możemy poprowadzić w zgranym tandemie. Dzięki temu, w porównaniu z tradydyjnymi szkoleniami prowadzonymi przez 1 trenera:

  • Poświęcamy 2x więcej uwagi każdemu Uczestnikowi = więcej odpowiedzi, feedbacków, obserwacji, większa dbałość o zaangażowanie Uczestnika
  • Przy formach pracy grupowej dzielimy się wspierając informacją zwrotną i pytaniami sokratejskimi 2x więcej Uczestników w porównaniu z trenerem prowadzącym solo
  • Wykorzystujemy w 200% potencjał ćwiczeń opartych o odgrywanie ról – jeden trener wchodzi w rolę aktora, drugi moderuje i obserwuje, a profesjonalny feedback pochodzi z obydwu ról przyjętych przez trenerów.
  • Reprezentujemy różne doświadczenia i życiorys zapewniając bogatszy bagaż przykładów i przypadków zawodowych.
  • Dwa różne style prowadzenia, a tym samym 2x większa szansa na dotarcie z przekazem do wszystkich Uczestników szkolenia
  • Dynamizujemy przebieg szkolenia
  1. Proponujemy bogaty follow-up

Treningi indywidualne, dzień warsztatu w miesięcznym interwale, multimedialne quizy/testy odświeżające wiedzę, coaching, to tylko część propozycji - z przyjemnością zaproponujemy więcej.

Oferujemy bogaty follow-up szkoleń


Do naszych szkoleń oferujemy możliwość skorzystania z następujących form wspierania Uczestnika w rozwoju kompetencji:

  1. Gdy Uczestnik zapomina wiedzę ze szkolenia, my przypominamy ją.

Po 30 dniach od szkolenia Uczestnik pamięta 20%. Aby zapobiec procesowi zapominania, wiedzę należy odświeżać na różne sposoby po 30, 90 i 180 dniach. Dlatego 30, 90 i 180 dni po szkoleniu każdy Uczestnik otrzyma od nas dostęp do multimedialnych testów online, w których będzie odpowiadać na pytania, rozwiązywać zadania i opracowywać scenariusze rozwiązań. Testy kończą się poufną informacją zwrotną, dotyczącą poprawności odpowiedzi (procentowo), oraz poufnym raportem z informacją, które odpowiedzi były prawidłowe/nieprawidłowe i podanymi poprawnymi odpowiedziami.

  1. Gdy Uczestnik napotyka problemy po szkoleniu, my wspieramy jego efektywność.

Proces uczenia się składa się z kilku etapów - w tym z etapu własnych prób i błędów. Uczestnicy będą mieć jeszcze wiele pytań i wątpliwości, konfrontując swoje umiejętności z rzeczywistością. Chcemy wesprzeć ich w tym nie zawsze łatwym okresie tak, by nie zniechęcili się pierwszymi potknięciami i popełnianymi błędami, dlatego każdemu Uczestnikowi szkolenia proponujemy:

  • 60 min indywidualnego treningu/konsultacji w podejściu coachingowym.
    Uczestnik może ten czas przeznaczyć na przećwiczenie technik w napotkanych trudnych sytuacjach, otrzymanie technik wobec konkretnych sytuacji lub przedyskutowanie wybranych kwestii.
  • 1 dzień treningu grupowego.
    Na treningu grupowym przerabiamy  konkretne sytuacje zebrane przez uczestników, pokazujemy jak dostosować i korygować techniki do zmieniających się warunków, a zatem ćwiczymy na poziomie „mistrza”. Dodajemy także narzędzia i techniki, które wzbogacą warsztat tych uczestników, którzy opanowali wystarczająco dobrze wcześniej prezentowane techniki.
  1. Gdy Uczestnik po szkoleniu ma pytania, my odpowiadamy

Każde pytanie Uczestnika spotka się z odpowiedzią trenera w formie mailowej i telefonicznej np. w ciągu 3 miesięcy od ukończenia szkolenia;

 

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski