Szkolenie: Negocjacje handlowe i zakupowe

3-4.02
 

Szkolenie: Zaawansowane negocjacje handlowe i zakupowe

Z pozoru różnimy się i nie widać porozumienia, ale ja nauczę Cię w Negocjacjach:

  • Stosowania stylu negocjacyjnego "Win-Win" do osiągania obustronnej satysfakcji
  • Świadomego budowania swojej siły negocjacyjnej i partnerskiej relacji z "drugą stroną"
  • Konstruktywnego zarządzania wszystkimi atakami - od chwytów poprzez impas aż do konfliktu
  • Spokoju, opanowania, charyzmy

To jak, negocjujemy?

Szkolenie 2-dniowe + trening indywidualny.
Cena pakietu: od 1542 do 2090 zł netto
Szkolenie: Zaawansowane negocjacje handlowe i zakupowe

W razie pytań zapraszamy do kontaktu: 791 412 204

 
 

Przebieg szkolenia


Jak negocjować, gdy ktoś stosuje na Tobie chwyty negocjacyjne

Wiesz ile jest chwytów negocjacyjnych? Kilkadziesiąt. Nie musisz uczyć się wszystkich, bo...

  • Jak stosować i bronić się przed chwytami negocjacyjnymi
    ...poznasz 7 reguł psychologicznych będących fundamentem chwytów, dzięki czemu obronisz się przed każdym chwytem w negocjacjach! Wyjaśnię Ci reguły psychologiczne tych chwytów, z którymi Ty się spotkałeś w sytuacjach zawodowych, a także jeszcze paręnastu innych najpopularniejszych chwytów.
  • Study-case video
    Zobaczysz mistrza negocjacji stosującego chwyty - pokażę Ci film ze sceną negocjacyjną naszpikowaną chwytami po brzegi. Przeanalizujemy wszystkie chywyty oraz to, jak ich stosowanie wpłynęło na sukces jednej strony i porażkę drugiej.
  • Trening negocjacji
    Teraz jesteś gotowy do praktyki - treningu negocjacji. Wyposażony w najlepsze chwyty negocjacyjne przystąpisz do wynegocjowania założonego celu w zawodach negocjacji biznesowych między Uczestnikami szkolenia. Zadanie jest trudne i ambitne, więc Uczestnicy wczuwają się tak mocno i bawią tak dobrze, że trudno im wyjść z roli negocjatora, żeby omówić ze mną, co się wydarzyło, kto wygrał i jak to osiągnął...

Jak być silnym i pewnym siebie w negocjacjach?

Patrzysz czasami z podziwem na tych spokojnych, pewnych siebie i zdecydowanych negocjatorów siedzących po drugiej stronie stołu?
Jeśli na Ciebie jeszcze tak nie patrzą, to za chwilę będą, bo...

  • Jakie są techniki budowania siły negocjacyjnej
    ...siła w negocjacji to nie cecha charakteru czy osobowość, tylko efekt stosowania odpowiednich technik. Tak! Siła negocjacyjna pochodzi ze stosowania technik, których nauczę Cię na tym szkoleniu:
    • Wyznaczania własnych granic negocjacyjnych i ZOPA
    • Tworzenia własnej BATNY
    • I najważniejszej - rozpoznawania BATNY drugiej strony, aby użyć jej do konstruktywnego zakończenia negocjacji.
  • Study-case video
    Jak wygląda budowanie siły negocjacyjnej w sytuacji wielkiej słabości i beznadziei? Pokażę Ci to w urywkach innego filmu - przeprowadzę Cię przez analizę siły negocjacyjnej po obydwu stronach, której przewaga zmieniając się w końcu zbuduje sukces jednej ze stron.
  • Trening negocjacji
    Wdrażasz techniki w życie - weźmiesz udział w negocjacjach zakupowo-sprzedażowych (każdy Uczestnik będzie negocjował w małej grupie, aby angażować w ćwiczenie wszystkich na najwyższym poziomie). Celem tej gry jest przećwiczenie budowania siły negocjacyjnej. Negocjacje będą bardzo trudne i znów - bardzo emocjonująco, a finał negocjacji - zaskakujący. Gra jest bardzo podchwytliwa, sukces negocjacyjny prawie że niemożliwy do osiągnięcia, ale ... czyż nie po to przychodzisz na szkolenie z negocjacji, żeby nauczyć się negocjować w najtrudniejszych sytuacjach?

Jak negocjować z atakującym negocjatorem?

Zdarza Ci się usłyszeć nieprzyjemną lub agresywną uwagę w negocjacjach?
Zostać sprowadzonym do roli niższej - ubiegającej się, nie mającej nic do powiedzenia poza zgadzaniem się?
A może nawet poniżonym, obrażonym? Powodowanie sytuacji konfliktowych w negocjacjach nie jest rzadką sytuacją...

Świetnie! Nic bardziej satysfakcjonującego, jak odniesienie sukcesu w negocjacjach z taką osobą!

  • Zarządzanie trudnym negocjatorem i konfliktem
    Poznasz i przećwiczysz jedną z najpotężniejszych technik negocjacyjnych, która z wroga po drugiej stronie stołu negocjacji uczyni Twojego partnera. A Ty - zbudujesz z nim relację, porozumienie, otworzysz go na swój punkt widzenia! Z tą techniką zarządzisz najtrudniejszymi konfliktami w negocjacjach. Ta technika pozwoli Ci w opanowany sposób, ze spokojnymi emocjami, prowadzić rozmowę. Stosowanie jej daje mnóstwo satysfakcji!
  • Trening charyzmy w negocjacjach
    Będę też podczas ćwiczeń zwracać Ci uwagę na Twoją mowę ciała, sformułowania, którymi podkopujesz swój autorytet i charyzmę oraz będę dostarczać Ci wskazówek i gotowych sformułowań, dzięki którym będziesz budować autorytet w oczach rozmówcy.

Jak stosuje się to słynne "WIN-WIN"?

Wyobraź sobie: Ty chcesz kupić za 800 tys. np. podzespoły, a druga strona chce je sprzedać za1 mln.

  • Jak negocjować w stylu Win-Win, czyli żeby obydwie strony miały poczucie sukcesu przy założeniu, że każda ze stron już odkryła swój margines negocjacyjny?
  • Jak wynegocjować to etycznie?

Kompromis, czyli "coś pomiędzy" nie jest rozwiązaniem Win-Win. Mało kto opanował tą sztukę, zazwyczaj negocjatorzy stosują twardy styl, bo Win-Win jest bardzo trudny, ale czy Ty na szkolenie przychodzisz po łatwe rozwiązania? Czy po skuteczne rozwiązania? Ten moduł będzie najwyższym poziomem wtajemniczenia w negocjacjach - zobaczysz, przećwiczysz i odkryjesz:

  • Dlaczego WIN-WIN to nie kompromis negocjacyjny
  • Z czego powstaje stanowisko negocjacyjne i dlaczego negocjatorzy "okopują się" na stanowiskach
  • Jak zbudować relację z negocjatorem - obcym człowiekiem
  • Co jest czynnikiem przewagi konkurencyjnej w negocjacjach sprzedażowo-zakupowych
  • Kulminacyjny punkt i dźwignia Win-Win - jak zbadać psychikę negocjatora: co kryje się pod jego oczekiwaniami? Zagłębimy się nie tylko w potrzeby drugiej strony, ale także w najgłębsze poziomy psychiki człowieka - w wartości i przekonania,
  • po to by wreszcie sprawić, że Twój negocjator zmieni swoje stanowisko na takie, które realizuje Twoje interesy i jego interesy i abyście byli z tego zadowoleni!

Na końcu przećwiczysz wszystkie poznane techniki w grze negocjacyjnej

  • W której wybierzesz najefektywniejszą strategię negocjacyjną i narzędzia do zastosowania w praktyce
  • A że jak zwykle będzie emocjonująco, trudno, to... ja będę robić stop-klatki na konfrontowanie Cię z popełnionymi błędami oraz możliwością zrewidowania założeń i poprawienia działań
  • Po zakończeniu wszyscy wspólnie przeanalizujemy przebieg, czynniki sukcesu i porażki a Ty wyciągniesz wnioski do wdrożenia w swojej pracy - zapewniam Cię, Twoje negocjacje się zmienią, na bardziej satysfakcjonujące i efektywne!

Bonus - w pakiecie ze szkoleniem - masz szansę dołączyć do Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu!

Czujesz gotowość do zmian? Zapisz się na szkolenie!

Przeczytaj poniższy blok, jeśli chcesz upewnić się, że to szkolenie jest dla Ciebie:

Do spisu

Czy to szkolenie z negocjacji jest dla Ciebie?


Program tego szkolenia jest kompletny, tzn przygotowuje do prowadzenia negocjacji na poziomie zaawansowanym, tzn negocjacji trudnych, emocjonujących, z konfliktami, gdzie drugą stroną jest wprawny negocjator. Nie uczę podstaw. Ważne jest, by mieć świadomość, że techniki, chwyty, taktyki, style i metodologia strategii są takie same dla różnych przedmiotów negocjacji (negocjacje ceny, warunków prawnych, SLA, itp.). Nazwy "negocjacje biznesowe", "negocjacje handlowe" mówią o grupie uczestników, nie zaś o zawartości merytorycznej szkolenia. My zapraszamy reprezentantów różnych działów, dzięki czemu szkolenie jest bogate w różne perspektywy, doświadczenia i inspiracje wykraczające poza dotychczasowy schemat myślenia. Dlatego nasze szkolenie z negocjacji jest dla:

  • pracowników zakupów
  • pracowników sprzedaży
  • osób negocjujących międzydziałową współpracę, usługi na linii dział-dział (np. produkcja - sprzedaż, sprzedaż - marketing, IT - produkcja)
  • osób kupujących usługi zewnętrzne (np. dział HR kupujący szkolenia, usługi rekrutacyjne, dział produkcji kupujący outsourcing)

Jeśli masz już pewność zapisz się na szkolenie!

Chcesz upewnić się, że to szkolenie zmieni Cię? Przeczytaj opinie poniżej:

Do spisu

Referencje szkolenia: Negocjacje w zakupach, sprzedaży i biznesie


Niniejszym listem udzielamy referencji firmie 4GROW, która realizowała dla pracowników Banku szkolenia: „Negocjacje w biznesie” oraz „Zaawansowany trening negocjacji”. Wszystkie zrealizowane szkolenia zostały ocenione bardzo wysoko. Opinie potwierdzają, że uczestnicy cenią sobie trenera, Pana Mateusza Dąbrowskiego, za jego doświadczenie i szeroką wiedzę oraz warsztatowy sposób prowadzenia szkoleń, dzięki któremu przekonują się o skuteczności przedstawianych narzędzi negocjacyjnych poprzez własne zastosowanie ich w praktyce.[...]

Iwona Demidowicz-Wawrzyniuk
Dyrektor Centrum Zarządzania Wiedzą i Działaniami Rozwojowymi
ING Bank Śląski S.A.

Więcej referencji

Szkolenie w bardzo efektywny sposób obrazowało zagadnienie negocjacji w biznesie, ale nie tylko. Daje okazje do przećwiczenia wielu case study i uświadomienia sobie własnych obszarów do dalszego rozwoju. Prowadzone w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze prze kompetentnego trenera. Dzięki Mateusz.
Krzysztof Janusz, Kierownik Programu, Gtech Poland Sp. z o.o.

Szkolenie nauczyło mnie praktycznych narzędzi, które można wykorzystać w negocjacji, ale także tego, jak spowodować, żeby narzędzia nie były potrzebne. Jedno z bardziej inspirujących szkoleń w jakich brałam udział.
Agnieszka Pietrzak, Dyrektor Biura ds. Badań Naukowych, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

Świetne szkolenie! Lepszego nie mogłabym sobie życzyć :) Rzetelne, przydatne, życiowe, dające przestrzeń do wymiany poglądów i bardzo pozytywne! :) Dziękuję :)
Julita Schodowska, Lider ds. transportu/logistyki, Jabil Circuit Poland Sp. z o.o.

 
W szkoleniu najcenniejsze było bezpośrednie połączenie treści teoretycznych oraz ćwiczenie ich w zadaniach. Atmosfera na warsztatach pomogła w szczerych i konstruktywnym wyrażaniu uwag.
Treści merytoryczne na bardzo wysokim poziomie przekazywane przystępnie i łatwo.
Anna Kalicka, Specjalistka ds. rozwoju organizacji, PKPP Lewiatan
 
Chcesz poznać jeszcze parę innych powodów, dla których nasi Klienci do nas wracają i polecają nas? Przeczytaj:

Do spisu

8 cech, którymi nasze szkolenia wygrywają z konkurencją


1. Gwarantujemy realizację szkolenia już od pierwszego uczestnika!

Jesteśmy jedyną firmą szkoleniową na rynku, która gwarantuje realizację szkolenia już od pierwszego uczestnika. Jeżeli widzisz etykietę "Termin gwarantowany" na naszym szkoleniu, to znaczy, że szkolenie odbędzie się na 100%. Etykieta "Gwarancja terminu" oznacza, że zostanie on zagwarantowany wraz z pierwszym zapisem. Nawet gdyby tak się zdarzyło, że na dany termin zapiszesz się tylko Ty, przeprowadzimy to szkolenie tylko dla Ciebie. To oznacza, że otrzymasz  droższą i efektywniejszą formę szkolenia: trening indywidualny! Dlaczego nie odwołujemy szkoleń? Ponieważ większą wartość ma dla nas bycie odpowiedzialnym i wiarygodnym partnerem, niż maksymalizowanie zysków za wszelką cenę. Jest to również z naszej strony wyraz szacunku dla klienta.

2. Przez rok przesyłamy Ci materiały utrwalające wiedzę

Nowo zdobytą wiedzę najefektywniej zapamiętujemy, gdy w pierwszych miesiącach regularnie ją odświeżamy na różne sposoby oraz gdy wykorzystujemy ją do rozwiązywania nowych problemów. Dlatego przez rok będziemy przysyłać Ci, Uczestniku, najciekawsze i najważniejsze treści ze szkolenia pod różnorodną postacią:

  • Study case – opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Materiały z teorią – opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Quizy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów. Po rozwiązaniu każdego zadania quizu uczestnik otrzymuje automatycznie informacje zwrotną z poprawnymi odpowiedziami oraz ich uzasadnieniem, dzięki czemu od razu uczysz się, jeśli popełnisz błąd. Na końcu quizu uczestnik otrzymuje podsumowanie wyników z raportem i punktacją.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Pięciosekundówki – jedno, dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.
    Ilość: 12, forma – zawartość w mailu.

3. Dostajesz trening indywidualny po szkoleniu

Chcemy, by był taki czas, gdy trener jest tylko dla Ciebie, Uczestniku, i nikogo więcej - byś mógł nie przejmując się niczyją obecnością zająć się najtrudniejszymi dla Ciebie sprawami, byś mógł przećwiczyć z trenerem techniki sam na sam i dostać spersonalizowany feedback, by cała uwaga trenera była tylko dla Ciebie. Dlatego w ciągu roku od szkolenia dajemy Ci 60 min indywidualnego treningu - sam na sam ze mną - trenerem.

4. Zbadamy Twoje potrzeby przed szkoleniem

Trener kontaktuje się z Tobą 2 dni po zgłoszeniu, by poznać Twoje potrzeby (czyli co jest dla Ciebie problemem, wyzwaniem, trudnością w temacie szkolenia) i kontekst zawodowy, dzięki czemu wie, co dla każdego uczestnika jest ważne i na co zwrócić uwagę prowadząc szkolenie. Jeśli Twoje potrzeby będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi Ci zmianę tematu szkolenia.

5. Uczestnik ma kontakt telefoniczny z trenerem

Już dwa dni po szkoleniu trener badając Twoje potrzeby zostawia do siebie telefon, byś miał swobodę kontaktu z nim w razie potrzeby. A po szkoleniu, przez 3 miesiące, trener wspiera Cię telefonicznie, gdy chcesz porozmawiać, potrzebujesz porady, masz pytania lub wątpliwości.

6. Najwyższy poziom wygody

Sala szkoleniowa 4GROW

Postanowiliśmy stworzyć w Warszawie, w naszym biurze własną salę szkoleniową, z najwyższym poziomem wygody dla uczestnika. Postawiliśmy przede wszystkim na szerokie, wygodne fotele, ładny widok za oknami na zieleń i bogatą przerwę kawową obejmującą deskę serów z orzechami, oliwkami, owoce, kawę z ekspresu ciśnieniowego i soki owocowe 100%. Wynajmując sale w innych miastach dbamy o to, aby poziom wygód był jak najwyższy - zwracamy uwagę na toalety, okna, siedzenia, a nawet widok za oknami.

7. Opinie o naszych szkoleniach są wiarygodne, bo weryfikowalne

Większość opinii o naszych szkoleniach jest podpisanych pełnym nazwiskiem, stanowiskiem i nazwą firmy uczestnika. Dzięki temu masz pewność, że opinia ta jest prawdziwa - możesz ją zweryfikować dzwoniąc do tejże firmy i prosząc odpowiednią osobę. Oczywiście nie każdy piszący opinię chce podać pełne dane osobowe, ale jest to mniejszość.

8. Wraz z zapisem 10 osoby zamykamy zapisy na dany termin

Każdy uczestnik zużywa około 30 minut czasu szkolenia – na swoje wypowiedzi, pytania, indywidualne ćwiczenia na forum. Dwie osoby więcej i potencjalnie godzina mniej dla Ciebie - dlatego stawiamy twardą granicę wraz z liczbą10, by każdy miał czas na własną aktywność w komfortowych warunkach.

Do spisu

Nasza polityka rabatowa


Mocno wierzymy w to, że są wartości, które budują pozytywne relacje, także z klientami. Dlatego nasza polityka rabatowa jest oparta o wartości:

  • Sprawiedliwość - każdy klient może otrzymać u nas rabat na tych samych zasadach:
    • Terminu płatności (rabat 10% za przedpłatę najpóźniej 30 dni przed szkoleniem – liczymy datę zaksięgowania środków na naszym koncie);
    • Liczby uczestników (rabat 20% dla każdej kolejnej zgłoszonej osoby na ten sam termin przez tego samego zgłaszającego).
  • Wiarygodność i uczciwość - nasze ceny i rabaty są prawdziwe i nie zmieniamy ich pod wpływem negocjacji – oferujemy najlepsze ceny i rabaty, jakie możemy dać. 

Do spisu

 

To prawda - jednym z najważniejszych narzędzi na szkoleniu jest sam trener. Poznaj mnie:

Trener prowadzący szkolenie - kim jestem?


Nazywam się Mateusz Dąbrowski

Trener szkolenie Warszawa: Mateusz DąbrowskiJestem prezesem 4GROW, trenerem i coachem ICC, psychologiem biznesu. Jestem także prezesem Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu oraz praktykiem negocjacji łączącym dużą siłę negocjacyjną ze stylem WIN-WIN. Jestem praktykiem biznesu – stworzyłem firmę 4GROW i obecnie nią zarządzam, będąc odpowiedzialnym za sprzedaż oraz negocjacje z Klientami i kontrahentami. Wcześniej pracowałem w sprzedaży i realizacji usług z obszaru HR gdzie również byłem odpowiedzialny za negocjacje. Jako ekspert komentuję w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia.  Czytaj więcej

Do spisu

Zobacz video ze szkolenia: Negocjacje dla Dyrektorów Działów Prawnych


Zastanawiasz się, jak prowadzę szkolenie? Obejrzyj urywki z warsztatu Negocjacje dla Dyrektorów Działów Prawnych w ramach VIII Forum Pulsu Biznesu.

Czas trwania - 3,5 min.

 

Terminy w 2017 roku:


  • 7-8 września

    Warszawa

    - TERMIN GWARANTOWANY
  • 13-14 listopada

    Warszawa

    - TERMIN GWARANTOWANY

Możesz też zaproponować dowolny inny termin - na każdą propozycję odpowiemy w ciągu 1 dnia: info (at) 4grow.pl, 500 294 035, lub zapisz się do powiadomień o nowych terminach tego szkolenia i objęciu gwarancją kolejnych terminów (możesz wypisać się w dowolnym momencie przez link w stopce maila):

Do spisu

Informacje organizacyjne


  • Dzień szkoleniowy trwa 8 godzin, 1 przerwa na lunch (45 min) i 2 przerwy kawowe (15 min). Pierwszy dzień szkolenia z negocjacji rozpoczyna się o godzinie 10:00 i kończy o 18:00, drugi dzień szkolenia rozpoczynamy o godz 9:00 i kończymy o 17:00.
  • Szkolenie z negocjacji odbywa się w 95% przypadków przy ulicy Panieńskiej 9 lokal 16 w siedzibie 4GROW.
  • Dla osób przyjezdnych: najdogodniejsze połączenie pociągiem jest na Dworzec Wschodni - który mieście się 11 minut drogi komunikacją miejską od naszego biura (tramwaj 13 i 23 do przystanku Park Praski). W połowie drogi, przystanek Ząbkowska, mieści się Hotel Hetman, z którego korzysta większość naszych przyjezdnych Uczestników. Piechotą z naszego biura do hotelu idzie się 10 min, do dworca 20min.
  • Trener kontaktuje się z Uczestnikiem 2 dni po zgłoszeniu, by poznać jego potrzeby i kontekst zawodowy, dzięki czemu będzie wiedział, co dla niego jest ważne i na co zwrócić uwagę prowadząc szkolenie z negocjacji. Jeśli potrzeby Uczestnika będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi zmianę tematu szkolenia.
  • Pakiet szkoleniowy składa się ze szkolenia i treningu indywidualnego, na którym trener będzie tylko i wyłącznie do dyspozycji Uczestnika. Trening indywidualny trwa 90 min, termin należy umówić z trenerem w ciągu roku od szkolenia. Trening odbywa się w siedzibie 4GROW lub w przypadku szkoleń w innych miastach miejsce jest ustalane odrębnie. Treningi odbywają się raz w miesiącu.
  • Obiady jemy w restauracji 10 minut spacerem od sali, a podczas przerw do dyspozycji Uczestników są: kawa, herbata, naturalne soki, owoce, deska serów z orzechami i suszonymi owocami oraz czekoladowe i kruche ciastka.
  • Grupa składa się maksymalnie z 10 osób - tworzymy małe grupy, by każdemu dać więcej przestrzeni do wypowiedzi oraz uwagi od trenera.

 

Do spisu

Metodologia szkolenia z negocjacji


Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta LewinaSzkolenie z negocjacji projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji negocjacyjnych
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w obszarze negocjacji
  3. Przekazywanie technik negocjacji oraz prowokowanie do tworzenia technik negocjacyjnych
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia do sytuacji negocjacyjnych, z jakimi spotyka się zawodowo
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia w realnej sytuacji negocjacyjnej lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia negocjacyjnego oraz korygowaniu technik lub narzędzi

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROWFormy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji negocjacji. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli negocjujemy warunki.

Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:

  • Gorące krzesło
  • Nagranie kamerą
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Do spisu

Kup voucher, nie trać budżetu!


Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2017 roku. Voucher ma ważność do końca 2017 roku - niewykorzystane środki z vouchera zostaną zwrócone na konto płatnika (Twojej firmy bądź Twoje, w zależności kto płacił), a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Zleceniodawcy otrzymują  do wypełnienia i podpisania formularz Vouchera Formularz zapisu na szkolenie 4GROW.pdf, w którym opisane są wszystkie szczegóły. Jeżeli voucher jest prezentem - zostanie przesłany pocztą tradycyjną.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Moniką Dąbrowską: 500 29 40 35.

Do spisu

 

Negocjacje w zakupach, sprzedaży i biznesie – jak osiągnąć to, czego chcesz?

„Negocjacje w zakupach, sprzedaży i biznesie to świat, w którym nie ma miejsca na kompromisy, musisz być twardy, albo przegrywasz!”. To popularne przekonanie, często jest niestety powodem tego, że negocjacje w zakupach, sprzedaży i biznesie nie kończą się sukcesem. Rzeczywiście kompromis nie jest najlepszym rozwiązaniem – celem negocjacji nie są przecież wzajemne ustępstwa, a realizacja interesów obydwu stron. Jednak twardy styl negocjacji w zakupach, sprzedaży i biznesie w niewielu sytuacjach będzie najlepszą strategią.

Najbardziej efektywny styl negocjacji w zakupach, sprzedaży i biznesie, to WIN-WIN, w którym drugą stronę traktujemy jak wspólnika, a nie przeciwnika i razem z nią szukamy optymalnego rozwiązania. Wielu osobom wydaje się, że jest to styl niemożliwy do osiągnięcia podczas negocjacji w zakupach, sprzedaży i biznesie. Chociaż jest to trudne, wymaga nauki i praktyki, opanowanie tego poziomu, świadczyć będzie o Twoim profesjonalizmie. 

W trakcie szkolenia „Negocjacje w zakupach, sprzedaży i biznesie” zdobędziesz zasoby i praktykę niezbędną do tego, by stać się skutecznym negocjatorem, zapraszamy!

 

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski