Szkolenie - Motywowanie pracowników, inspirowanie i coaching w zarządzaniu. Warszawa

Zaproponuj
 

Motywowanie pracowników, inspirowanie i coaching w zarządzaniu. Szkolenie, Warszawa

Nauczę Cię motywowania poprzez zaawansowane, coachingowe metody oraz pracy nad inspirowaniem zespołu i zarządzaniem nim podczas spotkań. Jest jeden wymóg - deklarujesz, że będziesz przeznaczać czas na rozmowy z ludźmi, w zamian ja Ci deklaruję, że niezależnie od problemu dzięki temu szkoleniu takie rozmowy staną się jednym z najprzyjemniejszych momentów Twojego dnia.

Szkolenie 2-dniowe + trening indywidualny.
Cena pakietu: od 1395 do 1890 zł netto
Szkolenie - Motywowanie pracowników, inspirowanie i coaching w zarządzaniu. Warszawa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu: 791 412 204

 

Akademia Charyzmatycznego Lidera
4GROW

To szkolenie jest pierwszym szkoleniem w ramach Akademii, dzięki której rozwiniesz wszystkie niezbędne kompetencje do bycia efektywnym i charyzmatycznym liderem wyznaczającym standardy!

W Akademii dostaniesz najbardziej zaawansowane techniki w trzech obszarach:

  1. Szkolenie: Motywowanie pracowników, inspirowanie i coaching w zarządzaniu
  2. Szkolenie: Informacja zwrotna i rozmowa oceniająca w praktyce
  3. Szkolenie: Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem

Program szkolenia


Jak motywować pracownika indywidualnie?

  • Zdziwisz się jak wiele jest motywatorów pozafinansowych i jak silnie oddziałują na Ciebie - eksperyment...
    Zaczynam od eksperymentu, dzięki któremu wszyscy uczestnicy poprzez własne doświadczenie przekonują się, jakie są najsilniej działające motywatory. I podwyżki tam nie ma, a jeśli jest - to na szarym końcu. Wypracujesz z innymi zatem gotową listę silnie inspirujących i pobudzających motywatorów.
  • Wiesz czym jest motywacja?
    Od czego zależy? Jak ją wzbudzić? Podnosić? Przeprowadzę Cię przez psychologiczne podłoże procesu motywacji tak, że wreszcie zrozumiesz to niby proste zagadnienie na takim poziomie, który pozwoli Ci swobodnie posługiwać się motywacją w dowolnym obszarze życia.
  • Opowiem Ci najnowsze psychologiczne badania nad motywowaniem
    Dowiesz się, jak wzbudzać motywację wewnętrzną i jak motywować, gdy jest tylko motywacja zewnętrzna. Poznasz najnowsze badania psychologiczne nad motywowaniem pracowników, które Cię bardzo zaskoczą, bo zmienią Twoje dotychczasowe przekonania na temat motywowania pracowników.
  • Jakich błędów uniknąć w motywowaniu
  • Z teorią Maslowa, Herzberga niektórzy są zaznajomieni, ale jakie jest jej praktycznie zastosowanie do stosowania motywatorów i nie popełniania długo żałowanych błędów? Wiesz jakie? Dowiesz się.
  • Przećwiczysz zaawansowane techniki motywowania - trening
    A teraz do dzieła - poznasz moją autorską, coachingową technikę do motywowania pracownika oraz przećwiczysz ją - sam na sobie doświadczysz jak działa stosowana w Twojej zawodowej sytuacji przez Twojego nowego szefa (w tej roli będzie inny uczestnik szkolenia) i Ty również innemu uczestnikowi zrobisz to samo - zainspirujesz, zmotywujesz, zbudujesz głębszą relację.

Jakie nagrody stosować w motywowaniu pracowników?

  • Kiedy stosować nagrody warunkowe a kiedy bezwarunkowe?
    Dowiesz się, kiedy stosować nagrodę warunkową a kiedy bezwarunkową. Pokażę Ci przykłady systemów motywacyjnych, premiowych i wynagrodzeniowych, które poprzez złe zastosowanie nagród niszczą motywację wewnętrzną i proaktywność doprowadzając do roszczeniowości pracowników.
  • Jak zbudować system motywacyjny w Twoim zespole?
    Pokażę Ci różnicę pomiędzy systemem motywacyjnym a systemem wynagrodzeń oraz udowodnię, że wiele tzw. systemów motywacyjnych znanych Ci z pracy lub biznesu nie ma nic wspólnego z motywacją i motywowaniem, przeważnie wręcz przeciwnie i jest mylnie nazywanym systemem wynagrodzeń lub systemem premiowym. Zatem Ty zbudujesz przy moim wsparciu prawdziwy system motywacyjny równoległy do aktualnych systemów finansowych, na miarę Twoich możliwości jako menadżera - zapewniam Cię - w 100% skuteczny. A jeśli Twój system wynagrodzeń przeciwdziała motywacji - dostaniesz mnóstwo argumentów do rozmów z osobami decyzyjnymi, aby zmieniać ten system na lepszy.

Jak motywować różne typy osobowości pracowników?

Jak rozpoznawać, z jakim typem osobowości pracownika mam do czynienia?
Jung wyróżnił dwa wymiary osobowości, które tworzą matrycę czterech typów osobowości, potocznie nam znanych pod nazwami: czerwony (Dominujący), żółty (Influnecial - wpływający), zielony (Steady- zrównoważony), niebieski (Compliant- dostosowujący). Typologia Junga jest stosowana w różnych kwestionariuszach osobowości, można też rozumiejąc te wymiary nauczyć się rozpoznawać samemu typy osobowości pracowników i tego Cię nauczę. Nauczę Cię także:

  • Jak dostosować sposób komunikacji do różnych typów osobowości?
  • Jakie motywatory preferują pracownicy z danych typów osobowości?
  • Jak zbudować relację i przywiązanie pracownika z danego typu osobowości

Jak motywować pracowników zespołowo?

  • Jak zaangażować członków zespołu do wspierania się, utożsamiania z firmą i brania odpowiedzialności za wyniki?
    Zespół tworzy się od nowa, gdy zmieni się przynajmniej jedna osoba... Wiedziałeś o tym? Zmieniają się alianse, relacje, siły oddziaływań, role w sensie socjologicznym. Pokażę Ci naturalny proces budowania się zespołu czyli tak na prawdę naturalnie pojawiających się dysfunkcji w zespole, które gdy nie zarządzone, tworzą postawy pracowników: "ja tu przychodzę wykonać swoją robotę i dostać pensję" lub samodzielnie, niezależnie pracujących jednostek niezainteresowanych dobrem ogólnym, wynikami zespołu/działu, a tylko swoim indywidualnym wynikiem. Dostaniesz techniki i sposoby zapobiegania tym dysfunkcjom, dzięki czemu Twój zespół stanie się 2-krotnie bardziej zaangażowanym i wspierającym się teamem, dbającym o wynik całego zespołu, działu i firmy.
  • Czym jest najnowszy trend - zarządzanie przez wartości?
    Czy wiesz, że najnowszym trendem na zachodzie jest zarządzanie przez wartości? Zarządzanie przez cele już traci na znaczeniu. Do Polski dopiero powoli docierają pierwsze sygnały zza oceanu... Zobaczysz i doświadczysz czym są wartości i jak można nimi motywować w trakcie spotkań.
  • A teraz doświadczysz efektów motywowania zespołowego
    Zrobimy wspólnie dwie techniki motywowania, dzięki którym zobaczysz jak nasz zespół szkoleniowy, jeszcze wczoraj obcych sobie ludzi, nagle stanie się zintegrowanym, świetnie czującym się w swoim towarzystwie ludzi, którzy chcą sobie pomagać. Zabawne, że ludzie często szukają czegoś fajnego na wyjazdy integracyjne, bo już wszystko jest "oklepane", a tak wiele fajnego można zrobić własnym sumptem...

Jak prowadzić spotkania, by motywować do aktywnego udziału?

  • Dlaczego uczestnicy spotkań zmieniają temat, uciekają w dywagacje, utrudniają sprawny przebieg dyskusji?
    Ludzie przybierają różne role w zespołach - zrozumienie tych ról pozwoli Ci zarządzać każdym uczestnikiem inaczej i adekwatnie, dzięki czemu zyskasz sobie sprzymierzeńców, którzy wesprą Cię w trudnych momentach dyskusji. Poza tym ludzie wchodzą w dyskusje zgodnie z pewnym schematem - jeśli będziesz działać zgodnie z nim, miło zaskoczy Cię to, jak ludzie chętnie, otwarcie będą brać udział w dyskusji. Poznasz ten proces.
  • Jak możesz zaangażować ludzi w dyskusję, którą rozwiążecie kreatywnie problem?
    Zdarza Ci się, że Twój lub Twojego członka zespołu pomysł zostaje skrytykowany na forum? Może nawet Ty to robisz, nieświadom negatywnych konsekwencji... Jeśli dyskusja merytorycznie "idzie jak po grudzie", ludzie biją pianę, nie poruszając się na przód to mam dla Ciebie świetną wiadomość - dostaniesz ode mnie coachingową technikę moderowania dyskusji, która zaangażuje każdego członka, uporządkuję przebieg dyskusji, wprowadzi atmosferę współpracy i poczucia humoru i przede wszystkim zamieni krytykę w kreatywne rozwiązywanie problemów i zapobieganie ryzykom.
  • Przetrenujesz prowadzenie spotkania i moderowanie dyskusji
    Poprowadzisz część dyskusji ukierunkowanej na rozwiązanie konkretnego problemu przed otrzymaniem powyższych technik i po. Doświadczysz olbrzymiej różnicy w jakości, szybkości osiągania efektów i przyjemności w dyskusji. Od tej pory w Twojej pracy szybkie, merytoryczne i efektywne spotkania z zaangażowanymi i konstruktywnymi uczestnikami, co Ty na to?

Czujesz gotowość do zmian? Zapisz się na szkolenie!

Jeżeli wydaje Ci się, że jesteś w tym obszarze kompetentny - wykonaj 5-minutowy test i sprawdź, ile możesz jeszcze się nauczyć!

Chcesz upewnić się, że to szkolenie zmieni Cię? Przeczytaj opinie poniżej:

Do spisu

Opinie o szkoleniu: Motywowanie pracowników, inspirowanie i coaching w zarządzaniu


Wychodzę ze szkolenia z nastawieniem, że mój zespół jest moimi wyzwaniem, a ja chcę być dla nich inspiracją. Techniki i zagadnienia podane przez Mateusza są do wdrożenia od dziś -zrobię to! Mega szacunek dla trenera za siłę, która w nim drzemie.
Paweł Musiałowski, Kierownik oddziału

Te dwa dni z całą pewnością sprawią, że będę lepszym przełożonym i człowiekiem. Dzięki szkoleniu uświadomiłam sobie jak ważną rolę pełnię i jak wiele ode mnie zależy, jak wiele też muszę zmienić w swoim dotychczasowym sposobie postępowania.
Joanna Siedlecka, Lider ds. bezpieczeństwa produktu

Znakomite podejście trenera do uczestników wyzwala wolę aktywnego udziału i zaangażowania się w prezentowaną tematykę.
Piotr Bartosiak, Kierownik biura, Promark sp. z o.o.

Moimi korzyściami ze szkolenia było poznanie nowych technik motywacji – nowe pomysły na odbudowę zespołu. Podczas szkolenia dało się odczuć dobry przekaz wiedzy – slajdy i materiały szkoleniowe. Zaskoczeniem w pozytywnym znaczeniu była sala szkoleniowa i jej wysoki komfort. Trener dzięki fajnym ćwiczeniom zbudował przyjemną relację z uczestnikami. Sama osoba trenera bardzo konkretna, umiejąca zainteresować tematem.
Adam Woźniak, Z-ca kierownika działu, Teleaudio DWA Sp. z o.o. SK

 

Chcesz poznać jeszcze parę innych powodów, dla których nasi klienci do nas wracają i polecają nas? Przeczytaj:

8 cech, którymi nasze szkolenia wygrywają z konkurencją


1. Gwarantujemy realizację szkolenia już od pierwszego uczestnika!

Jesteśmy jedyną firmą szkoleniową na rynku, która gwarantuje realizację szkolenia już od pierwszego uczestnika. Jeżeli widzisz etykietę "Termin gwarantowany" na naszym szkoleniu, to znaczy, że szkolenie odbędzie się na 100%. Etykieta "Gwarancja terminu" oznacza, że zostanie on zagwarantowany wraz z pierwszym zapisem. Nawet gdyby tak się zdarzyło, że na dany termin zapiszesz się tylko Ty, przeprowadzimy to szkolenie tylko dla Ciebie. To oznacza, że otrzymasz  droższą i efektywniejszą formę szkolenia: trening indywidualny! Dlaczego nie odwołujemy szkoleń? Ponieważ większą wartość ma dla nas bycie odpowiedzialnym i wiarygodnym partnerem, niż maksymalizowanie zysków za wszelką cenę. Jest to również z naszej strony wyraz szacunku dla klienta.

2. Przez rok przesyłamy Ci materiały utrwalające wiedzę

Nowo zdobytą wiedzę najefektywniej zapamiętujemy, gdy w pierwszych miesiącach regularnie ją odświeżamy na różne sposoby oraz gdy wykorzystujemy ją do rozwiązywania nowych problemów. Dlatego przez rok będziemy przysyłać Ci, Uczestniku, najciekawsze i najważniejsze treści ze szkolenia pod różnorodną postacią:

  • Study case – opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Materiały z teorią – opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Quizy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów. Po rozwiązaniu każdego zadania quizu uczestnik otrzymuje automatycznie informacje zwrotną z poprawnymi odpowiedziami oraz ich uzasadnieniem, dzięki czemu od razu uczysz się, jeśli popełnisz błąd. Na końcu quizu uczestnik otrzymuje podsumowanie wyników z raportem i punktacją.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Pięciosekundówki – jedno, dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.
    Ilość: 12, forma – zawartość w mailu.

3. Dostajesz trening indywidualny po szkoleniu

Chcemy, by był taki czas, gdy trener jest tylko dla Ciebie, Uczestniku, i nikogo więcej - byś mógł nie przejmując się niczyją obecnością zająć się najtrudniejszymi dla Ciebie sprawami, byś mógł przećwiczyć z trenerem techniki sam na sam i dostać spersonalizowany feedback, by cała uwaga trenera była tylko dla Ciebie. Dlatego w ciągu roku od szkolenia dajemy Ci 60 min indywidualnego treningu - sam na sam ze mną - trenerem.

4. Zbadamy Twoje potrzeby przed szkoleniem

Trener kontaktuje się z Tobą 2 dni po zgłoszeniu, by poznać Twoje potrzeby (czyli co jest dla Ciebie problemem, wyzwaniem, trudnością w temacie szkolenia) i kontekst zawodowy, dzięki czemu wie, co dla każdego uczestnika jest ważne i na co zwrócić uwagę prowadząc szkolenie. Jeśli Twoje potrzeby będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi Ci zmianę tematu szkolenia.

5. Uczestnik ma kontakt telefoniczny z trenerem

Już dwa dni po szkoleniu trener badając Twoje potrzeby zostawia do siebie telefon, byś miał swobodę kontaktu z nim w razie potrzeby. A po szkoleniu, przez 3 miesiące, trener wspiera Cię telefonicznie, gdy chcesz porozmawiać, potrzebujesz porady, masz pytania lub wątpliwości.

6. Najwyższy poziom wygody

Sala szkoleniowa 4GROW

Postanowiliśmy stworzyć w Warszawie, w naszym biurze własną salę szkoleniową, z najwyższym poziomem wygody dla uczestnika. Postawiliśmy przede wszystkim na szerokie, wygodne fotele, ładny widok za oknami na zieleń i bogatą przerwę kawową obejmującą deskę serów z orzechami, oliwkami, owoce, kawę z ekspresu ciśnieniowego i soki owocowe 100%. Wynajmując sale w innych miastach dbamy o to, aby poziom wygód był jak najwyższy - zwracamy uwagę na toalety, okna, siedzenia, a nawet widok za oknami.

7. Opinie o naszych szkoleniach są wiarygodne, bo weryfikowalne

Większość opinii o naszych szkoleniach jest podpisanych pełnym nazwiskiem, stanowiskiem i nazwą firmy uczestnika. Dzięki temu masz pewność, że opinia ta jest prawdziwa - możesz ją zweryfikować dzwoniąc do tejże firmy i prosząc odpowiednią osobę. Oczywiście nie każdy piszący opinię chce podać pełne dane osobowe, ale jest to mniejszość.

8. Wraz z zapisem 10 osoby zamykamy zapisy na dany termin

Każdy uczestnik zużywa około 30 minut czasu szkolenia – na swoje wypowiedzi, pytania, indywidualne ćwiczenia na forum. Dwie osoby więcej i potencjalnie godzina mniej dla Ciebie - dlatego stawiamy twardą granicę wraz z liczbą10, by każdy miał czas na własną aktywność w komfortowych warunkach.

Do spisu

Nasza polityka rabatowa


Mocno wierzymy w to, że są wartości, które budują pozytywne relacje, także z klientami. Dlatego nasza polityka rabatowa jest oparta o wartości:

  • Sprawiedliwość - każdy klient może otrzymać u nas rabat na tych samych zasadach:
    • Terminu płatności (rabat 10% za przedpłatę najpóźniej 30 dni przed szkoleniem – liczymy datę zaksięgowania środków na naszym koncie);
    • Liczby uczestników (rabat 20% dla każdej kolejnej zgłoszonej osoby na ten sam termin przez tego samego zgłaszającego).
  • Wiarygodność i uczciwość - nasze ceny i rabaty są prawdziwe i nie zmieniamy ich pod wpływem negocjacji – oferujemy najlepsze ceny i rabaty, jakie możemy dać. 

Do spisu

 

To prawda - jednym z najważniejszych narzędzi na szkoleniu jest sam trener. Poznaj mnie:

Kim jestem? Trener prowadzący szkolenie


Mateusz Dąbrowski

Trener szkolenie Warszawa: Mateusz Dąbrowski

Prezes, trener i coach 4GROW. Certyfikowany coach ICC oraz trener AKN. Praktyk biznesu – stworzył firmę 4GROW i obecnie nią zarządza. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Wcześniej pracował w obszarze HR wspierając menedżerów korporacji w zakresie procesów rekrutacyjnych, szkoleniowych i rozwojowych. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia. Psycholog biznesu, metodyk – twórca teorii oraz technik efektywnego działania, m.in. technik konstruktywnej krytyki, asertywności i egzekwowania ... Czytaj więcej

Do spisu

Możesz też zaproponować dowolny inny termin - na każdą propozycję odpowiemy w ciągu 1 dnia: info (at) 4grow.pl, 500 294 035, lub zapisz się do powiadomień o nowych terminach tego szkolenia i objęciu gwarancją kolejnych terminów (możesz wypisać się w dowolnym momencie przez link w stopce maila):

Do spisu

Informacje organizacyjne


  • Dzień szkoleniowy trwa 8 godzin, 1 przerwa na lunch (45 min) i 2 przerwy kawowe (15 min). Pierwszy dzień szkolenia rozpoczyna się o godzinie 10:00 i kończy o 18:00, w szkoleniach kilkudniowcyh kolejny dzień szkolenia rozpoczynamy o godz 9:00 i kończymy o 17:00.
  • Szkolenie odbywa się w 95% przypadków przy ulicy Panieńskiej 9 lokal 16 w siedzibie 4GROW.
  • Dla osób przyjezdnych: najdogodniejsze połączenie pociągiem jest na Dworzec Wschodni - który mieście się 11 minut drogi komunikacją miejską od naszego biura (tramwaj 13 i 23 do przystanku Park Praski). W połowie drogi, przystanek Ząbkowska, mieści się Hotel Hetman, z którego korzysta większość naszych przyjezdnych uczestników. Piechotą z naszego biura do hotelu idzie się 10 min, do dworca 20min.
  • Trener kontaktuje się z uczestnikiem 2 dni po zgłoszeniu, by poznać jego potrzeby i kontekst zawodowy, dzięki czemu będzie wiedział, co dla niego jest ważne i na co zwrócić uwagę prowadząc szkolenie. Jeśli potrzeby uczestnika będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi zmianę tematu szkolenia.
  • Pakiet szkoleniowy składa się ze szkolenia i treningu indywidualnego, na którym trener będzie tylko i wyłącznie do dyspozycji uczestnika.
  • Obiady jemy w restauracji 10 minut spacerem od sali, a podczas przerw do dyspozycji uczestników są: kawa, herbata, naturalne soki, owoce, deska serów z orzechami i suszonymi owocami oraz czekoladowe i kruche ciastka.
  • Grupa składa się maksymalnie z 10 osób - tworzymy małe grupy, by każdemu dać więcej przestrzeni do wypowiedzi oraz uwagi od trenera.
  • Trening indywidualny trwa 60 min dla szkolenia 1-dniowego, 90 minut dla 2-dniowego i dłuższych szkoleń, termin należy umówić z trenerem w ciągu roku od szkolenia. Trening odbywa się w siedzibie 4GROW lub w przypadku szkoleń w innych miastach miejsce jest ustalane odrębnie. Treningi odbywają się raz w miesiącu.
  • Jeżeli szkolenie jest prowadzone w postaci treningu indywidualnego, odbywa się w siedzibie 4GROW.
  • Cena szkolenia zawiera: badanie potrzeb przed szkoleniem, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, kontakt telefoniczny z trenerem bez ograniczeń, follow-upy przez 12 miesięcy, trening indywidualny do wykorzystania w ciągu roku po szkoleniu oraz  pełny catering - obiad i przerwy kawowe.

 

Do spisu

Metodologia naszych szkoleń


Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta LewinaProjektujemy szkolenia zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia ćwiczonej kompetencji
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów uczestnika do rozwoju kompetencji
  3. Przekazywanie oraz prowokowanie do tworzenia techniki dotyczącej radzenia sobie z sytuacją
  4. Wsparcie uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia w kontekście jego życia zawodowego
  5. Przećwiczenie z uczestnikiem techniki lub narzędzia w sytuacji realnej lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROWFormy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko.

Trenerzy korzystają z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:

  • Gorące krzesło
  • Konkurs z nagrodami
  • Nagranie kamerą
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Do spisu

Kup voucher, nie trać budżetu!


Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2017 roku. Voucher ma ważność do końca 2017 roku - niewykorzystane środki z vouchera zostaną zwrócone na konto płatnika (Twojej firmy bądź Twoje, w zależności kto płacił), a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Zleceniodawcy otrzymują  do wypełnienia i podpisania formularz Vouchera Formularz zapisu na szkolenie 4GROW.pdf, w którym opisane są wszystkie szczegóły. Jeżeli voucher jest prezentem - zostanie przesłany pocztą tradycyjną.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Moniką Dąbrowską: 500 29 40 35.

Do spisu

Bądź liderem na miarę możliwości swoich pracowników – poznaj skuteczne strategie motywowania pracowników, inspirowania i coachingu w zarządzaniu

Motywowanie pracowników, inspirowanie i coaching w zarządzaniu to tematy bardzo aktualne. Motywacja w dużej mierze decyduje o indywidualnych osiągnięciach pracownika, a w konsekwencji o powodzeniu całej organizacji, dlatego jej znaczenia nie da się przecenić.

Z kolei brak właściwego motywowania pracowników, inspirowania i coachingu szybko przekłada się na spadek jakości pracy, zaangażowania i efektywności w firmie, generując koszty. Nic dziwnego, że wielu menedżerów chce uniknąć tych konsekwencji i dąży do zbudowania silnego, lojalnego zespołu. W tym celu rozwija kompetencje właśnie w zakresie motywowania pracowników, inspirowania i coachingu w zarządzaniu.

Zazwyczaj pracownicy rozpoczynają współpracę z firmą z wysokim poziomem motywacji wewnętrznej i zaangażowania, nie wymagają specjalnego motywowania i inspirowania. Z czasem zaczynają konfrontować własne wyobrażenia i oczekiwania z rzeczywistością w firmie, doświadczają swoich luk kompetencyjnych, nie czują wsparcia. Ten częsty scenariusz ma miejsce, gdy w firmie brakuje odpowiedniego systemu motywowania pracowników, inspirowania i coachingu w zarządzaniu. To, co w takiej sytuacji widzi lider, to mało zaangażowany pracownik, popełniający błędy, unikający odpowiedzialności…
Rozwiązanie, po jakie często sięga sprowadza się do materialnych środków motywowania, inspirowanie na oślep, np. za pomocą odgórnie narzuconych szkoleń. Nietrudno przewidzieć, że skuteczność takich metod motywowania pracowników i inspirowania jest ograniczona, jeśli w ogóle zauważalna.

Szkolenie dla charyzmatycznych liderów otwiera nowe możliwości motywowania pracowników, inspirowania. Coaching w zarządzaniu zakłada indywidualne podejście do pracownika - poznanie jego możliwości, obszarów do rozwoju, aspiracji i wspólne szukanie najbardziej satysfakcjonujących rozwiązań. Taki styl motywowania pracowników, inspirowania i coachingu będzie skuteczny, ponieważ opiera się na strukturze potrzeb danej osoby, a nie na strukturze systemu motywacyjnego firmy  - jednakowej dla wszystkich.

Inwestycja w skuteczne motywowanie i inspirowanie pracowników zwraca się z dużą nawiązką – firma zaczyna wykorzystywać pełnię potencjału ludzi, którzy ją tworzą. Coaching w zarządzaniu napędza zatem nie tylko indywidualne kariery, ale sukces całego zespołu i przedsiębiorstwa.

 

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski