Szkolenie: Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem. Szkolenia zamknięte

 

Szkolenie: Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem.
Szkolenia zamknięte

Emocje i stres są zasobem, który możesz świadomie używać tak, by wspierał Cię w realizacji celów. Jeżeli czujesz, że przez większość czasu coś tłumisz w sobie, zżera Cię stres, nieśmiałość,  lub wybuchasz złością, mamy dla Ciebie dobre wiadomości - możesz nauczyć się rozpoznawać swoje emocje i wyrażać je na bieżąco tak, by budowały relacje, nawet jeśli Twoje uczucia są trudne i silne.
Emocje i stres, zarządzane świadomie, niosą energię potrzebną do działania!
 
Zadzwoń:
 
531 314 431
Szkolenie:  Inteligencja emocjonalna - Warszawa
 

Program szkolenia


Rozpoznawanie emocji własnych i innych ludzi

  • Co daje świadomość emocji?
  • Dlaczego nie dostrzegamy emocji innych, nawet jeśli jesteśmy empatyczni?
  • Jak kształtować empatię?
  • Jak poznać istotę swojej emocjonalności?

Rozumienie emocji, stresu i procesów emocjonalnych

  • Po co natura wyposażyła nas w emocje?
  • Czym jest stres?
  • Przeszkody w dostrzeganiu emocji – odkrywanie własnych mechanizmów obronnych.
  • Przewrotność myślenia o emocjach, czyli jak zamienić negatywne na pozytywne.
  • Dlaczego nie chcemy przeżywać niektórych emocji i co zrobić, by do takich sytuacji nie dopuszczać.

Zarządzanie emocjami i stresem

  • Jak osiągnąć kompromis pomiędzy realizacją celu a przeżywaniem emocji i stresu?
  • Jak regulować emocje i poziom stresu?
  • Jak wzbudzać w sobie pożądane stany emocjonalne?
  • Sztuka zadawania sobie pytań w zarządzaniu emocjami.
  • Dostrajanie się – syntonia.
  • Co zrobić, by emocje i stres zamiast przeszkadzać, ułatwiały osiąganie celu?

Inteligencja emocjonalna + optymizm, bezkonfliktowość

  • Korelacja optymizmu z inteligencją emocjonalną.
  • Jak zarządzać własnymi procesami psychicznymi (w tym emocjonalnymi), by łagodzić konflikt?

Do spisu

Co zawiera pakiet szkoleniowy i czym wyróżniamy się wśród konkurencji


Szkolenie - badamy potrzeby UczestnikaBadamy potrzeby Koordynatora i Uczestników przed szkoleniem

Na podstawie wyników badania program szkolenia w pełni dostosowujemy do firmy, tzn. jej kultury organizacyjnej, kontekstu branżowego, sytuacji problemowych i celów. Często tak się dzieje, że proponowany przez nas program jest punktem wyjścia do stworzenia zupełnie dedykowanego szkolenia.

Szkolenie - Follow-up przez rokPrzez rok utrwalamy wiedzę Uczestnika

Nowo zdobytą wiedzę najefektywniej zapamiętujemy, gdy w pierwszych miesiącach regularnie ją odświeżamy na różne sposoby oraz gdy wykorzystujemy ją do rozwiązywania nowych problemów. Dlatego przez rok będziemy przysyłać Ci, Uczestniku, najciekawsze i najważszniejsze treści ze szkolenia pod różnorodną postacią:

  • Study case – opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Materiały z teorią – opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Quizy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów. Po rozwiązaniu każdego zadania quizu Uczestnik otrzymuje automatycznie informacje zwrotną z poprawnymi odpowiedziami oraz ich uzasadnieniem, dzięki czemu od razu uczysz się, jeśli popełnisz błąd. Na końcu quizu Uczestnik otrzymuje podsumowanie wyników z raportem i punktacją.
    Ilość: 4, forma – ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Pięciosekundówki – jedno, dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.
    Ilość: 12, forma – zawartość w mailu.

Materiały szkolenioweProdukujemy materiały szkoleniowe sprzyjające uczeniu się

Uczestnicy otrzymają materiały, na które składa się część szkoleniowa i poszkoleniowa. Część szkoleniowa jest zaprojektowane tak, aby każdy Uczestnik słuchając w odpowiednich częściach szkolenia, mógł notować korzystając z nadawanej przez materiał struktury. Część poszkoleniowa materiałów zawiera opis przedstawianych teorii
i technik wraz z przykładami ich użycia. Nasze materiały są kolorowe i obfitują w zdjęcia, grafiki, diagramy ułatwiające kojarzenie i zapamiętywanie!

Do spisu

Cel szkolenia


Pełniejsze wykorzystywanie przez uczestników potencjału inteligencji emocjonalnej, czyli zwiększenie umiejętności:

  • rozpoznawania emocji
  • rozumienia emocji
  • wykorzystywania emocji
  • zarządzania stanami emocjonalnymi własnymi oraz innych ludzi

w celu rozwiązywania problemów oraz modyfikacji zachowania zgodnie z oczekiwaniami. Powyższe rozumienie inteligencji emocjonalnej jest zgodne z cztero-składnikowym modelem autorstwa Mayer, Salovey i Caruso i w oparciu o ten model będzie prowadzony trening.

Wróć do spisu

Efekty szkolenia


Nauczysz się:

  • Większej efektywności w realizacji celów - szybszej reakcji w sytuacji wymagającej działania, a w której pojawiają się emocje i/lub stres oraz osiągania lepszych jakościowo rezultatów (im silniejsze emocje, tym widoczniejsza poprawa efektywności)
  • Zmiany swoich stanów emocjonalnych
  • Wbudzania pożądanych emocji
  • Poprawiania własnego nastroju oraz budowania pozytywnej atmosfery wokół siebie
  • Budowania głębszych, bezkonfliktowych relacji

Do spisu

Opinie o szkoleniu


Szkolenie z IE pokazało mi praktyczne narzędzia do pracy nad sobą i swoimi umiejętnościami. Chętnie podzielę się zdobytą wiedzą, nie tylko w pracy, ale przede wszystkim w życiu osobistym. Zbudowała się we mnie ogromna nadzieja na umiejętne panowanie nad swoimi emocjami i zarządzanie nimi.
Michał Wroniszewski, Senior procurement officer CEE T&ES, Unilever Sp. z o.o.

Trener (Mateusz Dąbrowski) w bardzo ciekawy i przekonywujący sposób przedstawił kwestie radzenia sobie ze stresem i emocjami, zarówno na stopie zawodowej, jak i w sferze prywatnej. Początkowo nie byłem zbytnio przekonany do całego konceptu (2 dni o emocjach? – bo i po co i o czym), ale okazało się, ze szkolenie było ciekawą kombinacją teorii i praktyki. A drugi dzień...przerósł najśmielsze oczekiwania! Z taką huśtawką emocjonalną spotkałem się chyba poraz pierwszy...i aby ostatni..., ale było to niesmowite doświadczenie, i z takim bagażem łatwiej będzie zrozmieć pewne reakcje przyjaciół, pracowników, a nawet rodziny. Wspólnie, korzystając ze zdobytej wiedzy, i przy wsparciu Trenera, przekonaliśmy się w praktyce jak radzić sobie nawet w najtrudniejszych sytuacjach.
Mateusz Gołba, Kierownik ds. Zarządzania Centrum Operacyjnym, Capgemini Polska Sp. z o.o.

Bardzo polecam szkolenie z inteligencji emocjonalnej. Atmosfera jest wspaniała, scenki realistyczne, prowadzący wspiera w trudnych momentach i jednocześnie wskazuje popełniane błędy.
Ewa Jaśkiewicz, Kontroler Projektów IT, RWE IT Poland Sp. z o.o.

Czuję się po szkoleniu wypełniony ochotą do wdrażania prezentowanych metod, co jest najlepszym dowodem na to, że tak trudny temat został mi przekazany w sposób zrozumiały i pełny. Moje pytania znalazły szybką odpowiedź i po szkoleniu czuję, że również poprzez wspaniałą moderację i atmosferę sam znajdowałem na nie odpowiedź. Polecam każdemu, szczególnie tym sceptycznie nastawionym na tematy miękkie. To naprawdę przynosi pozytywne skutki.
Maciej Piotrowicz, Specjalista ds. analiz energetycznych, Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o.

Więcej opinii

 

Do spisu

Trener prowadzący szkolenie


Anna Krawcewicz

Anna Krawcewicz trener, konsultant, psycholog biznesu WarszawaTrener z międzynarodową akredytację trenerską firmy SHL, psycholog biznesu, konsultant z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów dla międzynarodowych korporacji. Ekspert w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Jako psycholog pasjonuje się zagadnieniami z zakresu efektywności osobistej, wywierania wpływu, inteligencji emocjonalnej i komunikacją. Autorka licznych publikacji, jej artykuły pojawiły się m.in. w magazynach "Personel i zarządzanie" oraz "International Business Voice"... Czytaj więcej

Mateusz Dąbrowski

Trener szkolenie Warszawa: Mateusz DąbrowskiPrezes, trener i coach 4GROW. Certyfikowany coach ICC oraz trener AKN. Praktyk biznesu – stworzył firmę 4GROW i obecnie nią zarządza. Odpowiedzialny za sprzedaż usług i negocjacje z Klientami i kontrahentami. Wcześniej pracował w sprzedaży usług z obszaru HR gdzie również był odpowiedzialny za negocjacje warunków umowy, w tym ceny. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia. Psycholog biznesu, metodyk – twórca teorii oraz technik efektywności, programów szkoleniowych ... Czytaj więcej

Do spisu

Metodologia naszych szkoleń


Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta LewinaProjektujemy szkolenia zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia ćwiczonej kompetencji
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju kompetencji
  3. Przekazywanie oraz prowokowanie do tworzenia techniki dotyczącej radzenia sobie z sytuacją
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia w kontekście jego życia zawodowego
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia w sytuacji realnej lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROWFormy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko.

Trenerzy korzystają z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:

  • Gorące krzesło
  • Konkurs z nagrodami
  • Nagranie kamerą
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Do spisu

Kup voucher, nie trać budżetu!


Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2017 roku. Voucher ma ważność do końca 2017 roku - niewykorzystane środki z vouchera zostaną zwrócone na konto płatnika (Twojej firmy bądź Twoje, w zależności kto płacił), a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Zleceniodawcy otrzymują  do wypełnienia i podpisania formularz Vouchera Formularz zapisu na szkolenie 4GROW.pdf, w którym opisane są wszystkie szczegóły. Jeżeli voucher jest prezentem - zostanie przesłany pocztą tradycyjną.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Moniką Dąbrowską: 500 29 40 35.

Do spisu

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski