Szkolenie: HR Biznes Partner prawdziwym Partnerem. Szkolenia, Warszawa

 

HR Biznes Partner prawdziwym Partnerem.
Szkolenie, Warszawa

Jak zbudować autorytet wobec menedżerów, zarządu, gdy wydaje im się, że potrafią to co Ty, a nawet więcej, bo oni mają jeszcze wiedzę merytoryczną, a Ty zajmujesz się tylko tymi "miękkimi" kwestiami? Jak się zachować, gdy mają wobec Ciebie pretensje albo sprowadzają Cię do roli operacyjnej? Poznaj techniki, dzięki którym zbudujesz relację partnerską, w której inni będą potrzebowali Ciebie i Twoich opinii, relację w której będziesz szanowanym autorytetem. Staniesz się prawdziwym Partnerem!

Szkolenie 3-dniowe + trening indywidualny.
Cena pakietu: od 1779 do 2385 zł netto
Szkolenie: HR Biznes Partner

W razie pytań zapraszamy do kontaktu: 791 412 204

 

Program szkolenia


Moduł I: HR Biznes Partner moderuje dyskusje, rozwiązywanie problemów i wspiera menedżerów w budowaniu zespołów

PROBLEM:

Pracownik HR często towarzyszy biznesowi w spotkaniach, naradach i dyskusjach. Wszyscy wiemy jak najczęściej wyglądają te spotkania - bicie piany, niewspółmierna ilość czasu w stosunku do efektów, bo... nikt nas nie uczy w szkole moderowania dyskusji i rozwiązywania problemów w dyskusji zespołowej. Nikt nie uczy nas budowania zespołu, a spotkania powodują, że zawiązuje się na jego czas zespół - mający skład, cel, relacje (czyli zespół projektowy). Oczywiście w praktyce ten zespół nie funkcjonuje lub kuleje - poważnie.

CEL:

Wyposażyć pracowników HR w kompetencje:

  • prowadzenia spotkań
  • moderowania dyskusją menedżerów
  • rozwiązywania problemów w dyskusji zespołowej
  • budowania zespołu

TECHNIKI:

  • 5 dysfunkcji zespołu
  • Narzędzia do budowania zespołu
  • Strategia Disney'a

KORZYŚCI:

Dlatego Ty będziesz wyróżniać się, jako ekspert-moderator, dzięki któremu spotkania i dyskusje będą przebiegały płynnie, szybko i efektywnie i przede wszystkim - w przedniej atmosferze. Każdy poczuje się członkiem zespołu zaangażowanego w osiąganie wspólengo celu. Po takich spotkaniach wszyscy będą wychodzić pozytywnie naładowani energią i nie będą już wyobrażali sobie spotkań bez Ciebie! Dodatkowo - dzięki tym narzędziom będziesz wspierać biznes w tworzeniu ich zespołów!

Moduł II: Jak HR Biznes Partner powinien stawiać granice

PROBLEM:

HR Biznes Partnerzy mogą nie stawiać granic albo stawiają je popełniając błędy (np. używając komunikatu rodzic-dziecko, roszczeniowego lub wręcz agresywnego). W obydwu przypadkach nie buduje to pozytywnego wizerunku HR - w wpierwszym wypadku wspiera wizerunek zwykłego wykonawcy poleceń, sekretarki, marginalizując rolę działu, w drugim wypadku - przysparza wrogów działowi HR. HR Biznes Partnerzy nie stawiając granic, powodują dodatkowe konsekwencje - albo są mniej efektywni czy wręcz nieefektywni, albo biorą na siebie za dużo i rekompensują to nakładami swojego prywatnego czasu, płacąc za to stresem i frustracją. Z powodu przeładowania liczbą zadań, HR Biznes Partnerzy nie angażują się w rozmowy, budowanie relacji, co z kolei prowadzi do rozpadu zespołu na pojedynczo funkcjonujące jednostki, utratę wspierającej i inspirującej atmosfery pracy i wielu innych korzyści płynących z optymalnie zbudowanego zespołu.

CEL:

Wyposażyć pracowników HR w gotowość do zachowań asertywnych i techniki asertywnego stawiania granic tak, aby przywrócić odpowiedzialność po stronie osób uprawiających "spychologię" i tym samym zaburzających efektywność procesów biznesowych.

TECHNIKI:

  • 7 kroków do wywoływania w sobie asertywnych zachowań
  • Zdarta płyta
  • Otwarte drzwi / zasłona dymna
  • Jujitsu
  • Odroczenie asertywne

KORZYŚCI:

HR Biznes Partnerzy stawiają granicę by wybierać działania najefektywniejsze z punktu widzenia biznesu, uwzględniającego perspektywy wszystkich działów, a nie - ponieważ trudno im odmówić. W większość wypadków racjonalnie myślący ludzie powinni odbierać takie zachowania konstruktywnie. HR Biznes Partnerzy budują wizerunek HR jako partnera, z którego zdaniem warto się liczyć. Dzięki stawianym granicom, HR Biznes Partner ma czas na wspieranie biznesu w motywowaniu systemowym ludzi, budowaniu przynależności do firmy, podnoszeniu atmosfery pracy, budowaniu wspierającej kultury organizacyjnej, a tym samym podnosi efektywność działania firmy. To z kolei przyciąga do firmy nowych, cennych kompetentnych pracowników, zwiększając wartość firmy i jej efektywność produkcyjną.

HR Biznes Partnerzy dzięki dbałości o higienę pracy utrzymują wysoki poziom motywacji i efektywności.

Moduł III: Gdy druga strona ma pretensje - HR Biznes Partner buduje porozumienie

PROBLEM:

Asertywność często nie jest przyjemna dla drugiej strony – wcześniej ktoś się godził na wszystko, teraz stawia granice. Choćby stawiał je najkonstruktywniej w świecie, druga strona może się buntować i mieć pretensje. Czasami jest też tak, że druga strona będzie miała pretensje nie w związku z naszym zachowaniem – po prostu, może mieć za wysokie oczekiwania, albo być pod wpływem trudnych emocji. Takie sytuacje kończą się zawsze przepychankami słownymi, nieporozumieniami, kłótniami albo wycofaniem się jednej ze stron i jej frustracją. Każda z tych dwóch reakcji zabija współpracę i obustronną satysfakcję.

Dodatkowo, żeby HR Biznes Partner chciał zacząć stawiać granice, potrzebuje mieć przekonanie, że w razie gdy reakcja na jego granicę będzie negatywna, będzie w stanie sobie spokojnie poradzić z trudną sytuacją. U niektórych HR Biznes Partnerów obawa przed reakcją zablokuje zachowania asertywne.

CEL:

Wyposażyć HR Biznes Partnerów w technikę do zarządzania pretensjami, oporem i konfliktowymi zachowaniami drugiej strony tak, żeby niekonstruktywny zachowanie ze strony wewnętrznego klienta zawsze obrócić w konstruktywną, satysfakcjonującą i merytoryczną rozmowę.

TECHNIKI:

  • Strategia zarządzania konfliktem, oporem i pretensjami EGO™

KORZYŚCI:

Mając narzędzie do zarządzania trudnymi, wręcz konfliktowymi sytuacjami, HR Biznes Partner staje się charyzmatycznym liderem prowadzącym wewnętrznego klienta w stronę komfortu i zrozumienia. Jest gotowy do stawiania granic – odważa się, gdyż wie, że zarządzi konstruktywnie każdą konsekwencją swojego zachowania. Znika prawdopodobieństwo jakiegokolwiek konfliktu, braku konstruktywności czy nieprzyjemności w kontakcie klienta z działem HR.

Moduł IV: Egzekwowanie HR Biznes Partnera – wywieranie wpływu i perswazja

PROBLEM:

HR Biznes Partnerzy do wykonywania pracy dla biznesu potrzebują często współpracy ze strony biznesu. Niestety czasami dzieje się tak, że dany pracownik ze strony biznesu nie myśli w kategorii interesu firmy, tylko własnego interesu – którym jest np. nie wywiązywać się ze swoich zobowiązań, bo problem wystarczająco długo ignorowany w końcu zmieni swojego właściciela. Niestety ze szkodą dla biznesu. HR Biznes Partner chcący zadbać o firmę najczęściej prosi, przypomina się i w końcu rezygnuje, gdy druga strona wykazuje konsekwentne milczenie lub mydlenie oczu pod postacią „tak, tak, zrobię”. Każdy pracownik w firmie, a szczególnie współpracujący z innymi działami, będzie spotykał się z opornymi jednostkami, które uważają, że wiedzą najlepiej co jest dobre dla firmy i zazwyczaj ogranicza się to do interesu własnego zespołu, działu, czy wręcz stanowiska. Cierpi na tym biznes.

CEL:

Wyposażyć HR Biznes Partnerów w techniki do takiego wpływania na drugą stronę, by chciała zrobić to, o co ją prosimy, mimo jej początkowego oporu lub lekceważenia tak, by HR Biznes Partner mógł dbać o interes firmy.

TECHNIKI:

  • Zasady konstruktywnej krytyki
  • FUKO
  • Technika Zawiszy™
  • 4AS™
  • Alternatywy™

KORZYŚCI:

HR Biznes Partnerzy wywierają wpływ na opornych klientów tak, że zaczynają współpracować, brać odpowiedzialność za własną część procesu. Pracownik HR uświadamia, pokazuje konsekwencje decyzji klientowi, dostarcza mu potrzebnego materiału do podjęcia najlepszej dla firmy decyzji. Staje się prawdziwym HR Biznes Partnerem – osobą która posiada w pewnych obszarach (HRowych i interpersonalnych) autorytet.

Do spisu

Możesz też zaproponować dowolny inny termin - na każdą propozycję odpowiemy w ciągu 1 dnia: info (at) 4grow.pl, 500 294 035, lub zapisz się do powiadomień o nowych terminach tego szkolenia i objęciu gwarancją kolejnych terminów (możesz wypisać się w dowolnym momencie przez link w stopce maila):

Do spisu

Dla kogo jest to szkolenie


Szkolenie jest dedykowane wszystkim pracownikom HR mającym kontakt z klientem wewnętrznym, szczególnie na ścieżce rozwojowej prowadzącej do HR Biznes Partnera. To szkolenie jest trudnym szkoleniem, pracujemy w większości na zaawansowanych technikach i niedostępnej ogólnie wiedzy.

Opinie o trenerze


Perfekcyjnie prowadzone szkolenie, doskonale dostosowane do określonego zapotrzebowania. Doskonały trener perfekcyjnie nawiązujący kontakt z uczestnikami, prowadzący grupę do określonego celu i wyniku. Najlepsze szkolenie na jakim do tej pory byłem.
Mirosław Tauer, Dyrektor Techniczny, Vaillant Saunier Duval Sp. z o.o.

Zaskakująca metoda prowadzenia szkolenia, nadająca mu nowy wymiar i wartość. Fantastyczne rezultaty! Wiele się dowiedziałam o sobie, a co więcej dzięki poznanym technikom byłam w stanie wprowadzić zmiany od razu. I to zmiany, które zostały pozytywnie zweryfikowane przez pozostałych uczestników szkolenia. Polecam wszystkim.
Monika Grzegrzółka, Manager ds. aplikacji, Bank Handlowy w Warszawie S.A.

Innowacyjne oraz psychologiczne podejście do uczestników. Zaskoczenie i fakt, że co chwilę byłem pobudzony do coraz to innych interakcji na pewno w znacznym stopniu przyczynią się do polecenia przeze mnie tego szkolenia.
Michał Grabowski, ds. operacyjnego zarządzania procesami sprzedaży, Bre Bank S.A.

Bardzo praktyczne szkolenie porządkujące dotychczasowe umiejętności oraz wprowadzające nowe techniki. Szkolenie inne niż wszystkie, o wyraźnym rysie psychologicznym. Aktywizujące, skłaniające do działania.
Michał Glinka, Dyrektor ds. Strategii Bankowości Osobistej, Raiffeisen Bank Polska Sp. z o.o.

Mateusz, to trener o wyjątkowej osobowości. Jego styl pracy zachęcał mnie do bardzo aktywnego uczestnictwa. Uważam szkolenie za bardzo owocne i bardzo polecam wszystkim, którzy chcą wziąć odpowiedzialność za swoje życie.
Jadwiga Moszyńska, Dyrektor Sprzedaży - Kluczowi Klienci OEM, Tikkurila Polska S.A.

Więcej opinii

 

Do spisu

8 cech, którymi nasze szkolenia wygrywają z konkurencją


1. Gwarantujemy realizację szkolenia już od pierwszego uczestnika!

Jesteśmy jedyną firmą szkoleniową na rynku, która gwarantuje realizację szkolenia już od pierwszego uczestnika. Jeżeli widzisz etykietę "Termin gwarantowany" na naszym szkoleniu, to znaczy, że szkolenie odbędzie się na 100%. Etykieta "Gwarancja terminu" oznacza, że zostanie on zagwarantowany wraz z pierwszym zapisem. Nawet gdyby tak się zdarzyło, że na dany termin zapiszesz się tylko Ty, przeprowadzimy to szkolenie tylko dla Ciebie. To oznacza, że otrzymasz  droższą i efektywniejszą formę szkolenia: trening indywidualny! Dlaczego nie odwołujemy szkoleń? Ponieważ większą wartość ma dla nas bycie odpowiedzialnym i wiarygodnym partnerem, niż maksymalizowanie zysków za wszelką cenę. Jest to również z naszej strony wyraz szacunku dla klienta.

2. Przez rok przesyłamy Ci materiały utrwalające wiedzę

Nowo zdobytą wiedzę najefektywniej zapamiętujemy, gdy w pierwszych miesiącach regularnie ją odświeżamy na różne sposoby oraz gdy wykorzystujemy ją do rozwiązywania nowych problemów. Dlatego przez rok będziemy przysyłać Ci, Uczestniku, najciekawsze i najważniejsze treści ze szkolenia pod różnorodną postacią:

  • Study case – opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Materiały z teorią – opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Quizy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów. Po rozwiązaniu każdego zadania quizu uczestnik otrzymuje automatycznie informacje zwrotną z poprawnymi odpowiedziami oraz ich uzasadnieniem, dzięki czemu od razu uczysz się, jeśli popełnisz błąd. Na końcu quizu uczestnik otrzymuje podsumowanie wyników z raportem i punktacją.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Pięciosekundówki – jedno, dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.
    Ilość: 12, forma – zawartość w mailu.

3. Dostajesz trening indywidualny po szkoleniu

Chcemy, by był taki czas, gdy trener jest tylko dla Ciebie, Uczestniku, i nikogo więcej - byś mógł nie przejmując się niczyją obecnością zająć się najtrudniejszymi dla Ciebie sprawami, byś mógł przećwiczyć z trenerem techniki sam na sam i dostać spersonalizowany feedback, by cała uwaga trenera była tylko dla Ciebie. Dlatego w ciągu roku od szkolenia dajemy Ci 60 min indywidualnego treningu - sam na sam ze mną - trenerem.

4. Zbadamy Twoje potrzeby przed szkoleniem

Trener kontaktuje się z Tobą 2 dni po zgłoszeniu, by poznać Twoje potrzeby (czyli co jest dla Ciebie problemem, wyzwaniem, trudnością w temacie szkolenia) i kontekst zawodowy, dzięki czemu wie, co dla każdego uczestnika jest ważne i na co zwrócić uwagę prowadząc szkolenie. Jeśli Twoje potrzeby będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi Ci zmianę tematu szkolenia.

5. Uczestnik ma kontakt telefoniczny z trenerem

Już dwa dni po szkoleniu trener badając Twoje potrzeby zostawia do siebie telefon, byś miał swobodę kontaktu z nim w razie potrzeby. A po szkoleniu, przez 3 miesiące, trener wspiera Cię telefonicznie, gdy chcesz porozmawiać, potrzebujesz porady, masz pytania lub wątpliwości.

6. Najwyższy poziom wygody

Sala szkoleniowa 4GROW

Postanowiliśmy stworzyć w Warszawie, w naszym biurze własną salę szkoleniową, z najwyższym poziomem wygody dla uczestnika. Postawiliśmy przede wszystkim na szerokie, wygodne fotele, ładny widok za oknami na zieleń i bogatą przerwę kawową obejmującą deskę serów z orzechami, oliwkami, owoce, kawę z ekspresu ciśnieniowego i soki owocowe 100%. Wynajmując sale w innych miastach dbamy o to, aby poziom wygód był jak najwyższy - zwracamy uwagę na toalety, okna, siedzenia, a nawet widok za oknami.

7. Opinie o naszych szkoleniach są wiarygodne, bo weryfikowalne

Większość opinii o naszych szkoleniach jest podpisanych pełnym nazwiskiem, stanowiskiem i nazwą firmy uczestnika. Dzięki temu masz pewność, że opinia ta jest prawdziwa - możesz ją zweryfikować dzwoniąc do tejże firmy i prosząc odpowiednią osobę. Oczywiście nie każdy piszący opinię chce podać pełne dane osobowe, ale jest to mniejszość.

8. Wraz z zapisem 10 osoby zamykamy zapisy na dany termin

Każdy uczestnik zużywa około 30 minut czasu szkolenia – na swoje wypowiedzi, pytania, indywidualne ćwiczenia na forum. Dwie osoby więcej i potencjalnie godzina mniej dla Ciebie - dlatego stawiamy twardą granicę wraz z liczbą10, by każdy miał czas na własną aktywność w komfortowych warunkach.

Do spisu

Nasza polityka rabatowa


Mocno wierzymy w to, że są wartości, które budują pozytywne relacje, także z klientami. Dlatego nasza polityka rabatowa jest oparta o wartości:

  • Sprawiedliwość - każdy klient może otrzymać u nas rabat na tych samych zasadach:
    • Terminu płatności (rabat 10% za przedpłatę najpóźniej 30 dni przed szkoleniem – liczymy datę zaksięgowania środków na naszym koncie);
    • Liczby uczestników (rabat 20% dla każdej kolejnej zgłoszonej osoby na ten sam termin przez tego samego zgłaszającego).
  • Wiarygodność i uczciwość - nasze ceny i rabaty są prawdziwe i nie zmieniamy ich pod wpływem negocjacji – oferujemy najlepsze ceny i rabaty, jakie możemy dać. 

Do spisu

 

Trener prowadzący szkolenie


Mateusz Dąbrowski

Trener szkolenie Warszawa: Mateusz DąbrowskiPrezes, trener i coach 4GROW. Certyfikowany coach ICC oraz trener AKN. Praktyk biznesu – stworzył firmę 4GROW i obecnie nią zarządza. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Jest członkiem jury w konkursie "Bohater HR" organizowanego przez HR Standard. Wcześniej pracował w obszarze HR wspierając menedżerów korporacji w zakresie procesów rekrutacyjnych, szkoleniowych i rozwojowych. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia. Psycholog biznesu, metodyk – twórca teorii oraz technik efektywnego działania, m.in. technik konstruktywnej krytyki, asertywności i egzekwowania ... Czytaj więcej

Do spisu

Możesz też zaproponować dowolny inny termin - na każdą propozycję odpowiemy w ciągu 1 dnia: info (at) 4grow.pl, 500 294 035

Do spisu

Informacje organizacyjne


  • Dzień szkoleniowy trwa 8 godzin, 1 przerwa na lunch (45 min) i 2 przerwy kawowe (15 min). Pierwszy dzień szkolenia rozpoczyna się o godzinie 10:00 i kończy o 18:00, w szkoleniach kilkudniowcyh kolejny dzień szkolenia rozpoczynamy o godz 9:00 i kończymy o 17:00.
  • Szkolenie odbywa się w 95% przypadków przy ulicy Panieńskiej 9 lokal 16 w siedzibie 4GROW.
  • Dla osób przyjezdnych: najdogodniejsze połączenie pociągiem jest na Dworzec Wschodni - który mieście się 11 minut drogi komunikacją miejską od naszego biura (tramwaj 13 i 23 do przystanku Park Praski). W połowie drogi, przystanek Ząbkowska, mieści się Hotel Hetman, z którego korzysta większość naszych przyjezdnych uczestników. Piechotą z naszego biura do hotelu idzie się 10 min, do dworca 20min.
  • Trener kontaktuje się z uczestnikiem 2 dni po zgłoszeniu, by poznać jego potrzeby i kontekst zawodowy, dzięki czemu będzie wiedział, co dla niego jest ważne i na co zwrócić uwagę prowadząc szkolenie. Jeśli potrzeby uczestnika będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi zmianę tematu szkolenia.
  • Pakiet szkoleniowy składa się ze szkolenia i treningu indywidualnego, na którym trener będzie tylko i wyłącznie do dyspozycji uczestnika.
  • Obiady jemy w restauracji 10 minut spacerem od sali, a podczas przerw do dyspozycji uczestników są: kawa, herbata, naturalne soki, owoce, deska serów z orzechami i suszonymi owocami oraz czekoladowe i kruche ciastka.
  • Grupa składa się maksymalnie z 10 osób - tworzymy małe grupy, by każdemu dać więcej przestrzeni do wypowiedzi oraz uwagi od trenera.
  • Trening indywidualny trwa 60 min dla szkolenia 1-dniowego, 90 minut dla 2-dniowego i dłuższych szkoleń, termin należy umówić z trenerem w ciągu roku od szkolenia. Trening odbywa się w siedzibie 4GROW lub w przypadku szkoleń w innych miastach miejsce jest ustalane odrębnie. Treningi odbywają się raz w miesiącu.
  • Jeżeli szkolenie jest prowadzone w postaci treningu indywidualnego, odbywa się w siedzibie 4GROW.
  • Cena szkolenia zawiera: badanie potrzeb przed szkoleniem, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, kontakt telefoniczny z trenerem bez ograniczeń, follow-upy przez 12 miesięcy, trening indywidualny do wykorzystania w ciągu roku po szkoleniu oraz  pełny catering - obiad i przerwy kawowe.

 

Do spisu

Metodologia naszych szkoleń


Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta LewinaProjektujemy szkolenia zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia ćwiczonej kompetencji
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów uczestnika do rozwoju kompetencji
  3. Przekazywanie oraz prowokowanie do tworzenia techniki dotyczącej radzenia sobie z sytuacją
  4. Wsparcie uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia w kontekście jego życia zawodowego
  5. Przećwiczenie z uczestnikiem techniki lub narzędzia w sytuacji realnej lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROWFormy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko.

Trenerzy korzystają z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:

  • Gorące krzesło
  • Konkurs z nagrodami
  • Nagranie kamerą
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Do spisu

Kup voucher, nie trać budżetu!


Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2017 roku. Voucher ma ważność do końca 2017 roku - niewykorzystane środki z vouchera zostaną zwrócone na konto płatnika (Twojej firmy bądź Twoje, w zależności kto płacił), a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Zleceniodawcy otrzymują  do wypełnienia i podpisania formularz Vouchera Formularz zapisu na szkolenie 4GROW.pdf, w którym opisane są wszystkie szczegóły. Jeżeli voucher jest prezentem - zostanie przesłany pocztą tradycyjną.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Moniką Dąbrowską: 500 29 40 35.

Do spisu

HR Biznes Partner prawdziwym Partnerem? To możliwe!

W wielu organizacjach na ostatnim miejscu pod względem autorytetu i strefy wpływu często znajduje się HR Biznes Partner. Prawdziwym Partnerem zazwyczaj jest handlowiec, który przynosi do firmy zyski, pracownik IT, bez którego pomocy nikt w biurze nie może pracować czy menedżer, którego statusu nikt nie ośmiela się podważyć. Osoby, dla których HR Biznes Partner prawdziwym partnerem nie jest, często są przekonane o zbyt miękkim charakterze jego zadań i nie doceniają odpowiedzialności, jaka na nim spoczywa. Nie musi tak być! HR Biznes Partner prawdziwym partnerem może się stać. Budowanie autorytetu, wyznaczanie granic, egzekwowanie pożądanych zachowań, przekonywanie do własnych pomysłów – to kompetencje, które HR Biznes Partner w tym celu powinien nabyć.

Niestety zazwyczaj sami osłabiamy własną pozycję w firmie, nie mając świadomości, jakie zachowania budują autorytet i nie znając konstruktywnych strategii współpracy. To samo dzieje się w przypadku HR Biznes Partnerów. Prawdziwy partner potrafi zyskać szacunek i pozycję, niezależnie od miejsca zajmowanego w hierarchii organizacji. Spójność komunikatów, postawa, dobór wyrażeń, a nawet pojedynczych słów – to wszystko ma znaczenie! Często to, co powstrzymuje HR-owców przed asertywnym budowaniem wizerunku, to przekonania samych HR Biznes Partnerów! Prawdziwy Partner  w ich oczach to osoba bardziej charyzmatyczna  i stanowcza, jednak nie chcą rozwijać własnej asertywności z obawy przed utratą dobrych relacji w firmie. To błąd! Asertywność to umiejętność zadbania o własne interesy i granice, zazwyczaj przy pomocy bardzo dyplomatycznych narzędzi.  Z ich pomocą HR Biznes Partner zbuduje autorytet, zyska szacunek i zwiększy efektywność pracy, nie pogarszając relacji (wręcz przeciwnie).

Adekwatne techniki i reakcje wymagają jedynie opanowania i wielokrotnego przećwiczenia. Najważniejszy krok dla HR Biznes Partnera, prawdziwego Partnera to odważyć się na asertywność i większy zakres wpływu. Często nie jest to łatwe po wielu latach funkcjonujących, choć niekonstruktywnych schematów. Bardzo pomocny jest wtedy mechanizm wzbudzania asertywnego zachowania. Podczas szkolenia HR Biznes Partner prawdziwym Partnerem wypracujesz z nami niezbędne do tego umiejętności: robienia stop-klatki, analizy tego, co Ci przeszkadza, uświadamiania sobie własnych potrzeb, podejmowania decyzji i adekwatnego ich wyrażania.

Pamiętaj, że to od Ciebie zależy, jaką masz pozycję w firmie! Pomożemy Ci stać się prawdziwym partnerem biznesu, nauczymy skutecznych strategii budowania autorytetu podczas szkolenia „HR Biznes Partner prawdziwym Partnerem.” Zapraszamy!

 

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski