Szkolenie: Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem

16-17.01
 

Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem. Szkolenie, Warszawa

Charyzma jest jak "Św. Graal" rozwoju dla większości liderów. Wzbudza emocje, kontrowersje, jest obiektem marzeń. Niewiele osób ją posiada, bo też panuje powszechne przekonanie, że trzeba się z nią urodzić. To tylko wymówka. Charyzmatyczni liderzy nie szukają usprawiedliwień - odważnie przełamują schematy w poszukiwaniu nowych możliwości rozwoju a konfliktu się nie boją, bo wiedzą, że można nim konstruktywnie zarządzić. Wybierają świadomie.
Jaki jest Twój wybór?

 

Szkolenie 2-dniowe + trening 1na1 po szkoleniu
Cena pakietu: od 1911 do 2590 zł netto
Szkolenie: Charyzma, wywieranie wpływu, perswazja i zarządzanie konfliktem

W razie pytań zapraszamy do kontaktu: 791 412 204

 

Akademia Charyzmatycznego Lidera
4GROW

To szkolenie jest trzecim szkoleniem w ramach Akademii, dzięki której rozwiniesz wszystkie niezbędne kompetencje do bycia efektywnym i charyzmatycznym menedżerem – liderem wyznaczającym standardy!

W Akademii dostaniesz najbardziej zaawansowane techniki w trzech obszarach:

  1. Szkolenie: Motywowanie pracowników, inspirowanie i coaching w zarządzaniu
  2. Szkolenie: Wyznaczanie celów, egzekwowanie i ocena okresowa
  3. Szkolenie: Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem

Program szkolenia


To szkolenie jest inne niż te, z którymi zetknąłeś się do tej pory. Prowadzę je w metodologii prowokatywnej, team coachingu i treningu interpersonalnego. Program merytoryczny obejmuje następujące obszary:

1) Charyzmatyczne zarządzanie konfliktem na poziomie mistrza - czyli jak z wroga uczynić przyjaciela?

Ta część szkolenia jest żywym organizmem, który powstaje w wyniku zetknięcia się Uczestników i trenera. Trener w zależności od silnych i słabych stron Uczestników, stosuje interwencje powodujące trudne sytuacje, a następnie wprowadza odpowiednie techniki i narzędzia, doprowadzając do satysfakcji, porozumienia i pogłębienia relacji. Uczestnicy uczą się przez własne realne doświadczenie - zarówno problemu jak i skuteczności technik zarządzania konfliktem.

2) Charyzmatyczne przemawianie na poziomie mistrza - czyli jak zainspirować ludzi, tchnąć wiatr w żagle?

Jak przedstawić ludziom podsumowanie roku, żeby poczuli się dumni z pracy w tej firmie?
Żeby poczuli chęć dania z siebie wszystkiego w kolejnym roku?
Jak mówić o przyszłości firmy, żeby pracownicy pomyśleli, że skoczą za Tobą w ogień?
Jak być "naturalnym" liderem?
Techniki, techniki, techniki - dostaniesz je! A potem zinternalizujesz i zaczną postrzegać Ciebie jako naturalnego lidera.

3) Charyzmatyczna perswazja i argumentacja - czyli jak sprawić, żeby rozmówca zmienił decyzję?

Widzisz czasami, że Twój rozmówca "zabłądził"? Ale uparty jest - zwykłe argumenty do niego nie trafiają, nie chce zmienić zdania. Możesz oczywiście użyć argumentu - "bo ja tak mówię" ale... to takie autokratyczne i mało charyzmatyczne... A potrzebujesz jego zaangażowania, więc ... dam Ci piękną i potężną technikę. Technikę do zmiany przekonań, obaw, percpecji, sposobu myślenia, odczuwania. Jest to najpotężniejsza coachingowa technika, dzięki której ludzie dokonują niebywałych zmian w życiu, niesamowitych odkryć! I technika ta działa tylko w sposób etyczny, więc dostajesz bezpieczne narzędzie! Dodatkowo nauczę Cię też klasycznej argumentacji, która za czasów Arystotelesa była sztuką. Dowiesz się jakie arguementy stosować by podważać czyjąś tezę, a jakie by ją obalić. Każdy z nas na szkoleniu będzie mieć okazję, by doświadczyć zmiany swojej decyzji oraz by zmienić decyzję innej osobie.

4) Charyzmatyczne wywieranie wpływu poprzez reguły psychologiczne

Ludzki umysł funkcjonuje wedle pewnych reguł i wszyscy nieświadomie bazujemy na tych regułach wpływając na innych. Ja pokażę Ci jak to robić świadomie zachowując autentyczność i etyczność, by:

  • w łagodny sposób wywrzeć wpływ na kogoś, by spełnił Twoją prośbę
  • ludzie sami chcieli Ci pomagać
  • umiejętnie korzystać z "zasobów" ludzi Ci przychylnych w perswazji
  • budować i pogłębiać relacje
  • umiejętnie korzystać z treści, których większość ludzi nie chce podważać
  • zamienić ograniczenia w zasoby
  • wzmocnić swój wpływ na osoby mądre, inteligentne lub z innymi zaletami korzystając ... z ich zalet
  • pokazywać korzyści odnosząc się do kontekstu
  • czyjeś odmowy wzmacniały chęć spełnienia Twej prośby

 

Do spisu

Dla kogo jest to szkolenie


Uwaga. To szkolenie jest trudne - wymaga odwagi i gotowości na dyskomfort, w zamian - udział dostarcza wrażeń i satysfakcji. 

A teraz bardzo ważna kwestia - program nabycia charyzmy jest ułożony w Akademię Charyzmatycznego Lidera, trzy szkolenia dwudniowe, każde z nich na bardzo zaawansowanym poziomie, każde z nich będące fundamentalnym składnikiem charyzmy. Trudno mówić o charyzmie i zarządzaniu konfliktem, jeśli nie posiadło się mistrzowskiej kompetencji w delegowaniu, egzekwowaniu i ocenianiu (przecież konflikt może być wynikiem nieprofesjonalnej oceny lub niesprawiedliwego egzekwowania) - to drugie szkolenie w ramach Akademii. Trudno też zabierać się za egzekwowanie, czyli motywowanie negatywne, jeśli nie wykorzystało się wszystkich możliwości motywowania pozytywnego - to pierwsze szkolenie w ramach Akademii. Zatem kolejność szkoleń w ramach Akademii ma swój sens i taką kolejność rekomendujemy.

Do spisu

Czym to szkolenie wyróżnia się wśród konkurencji


Bazując na swoim bogatym doświadczeniu trenersko-coachingowym oraz wykształceniu psychologicznym, stworzyłem autorską metodologię, którą charakteryzują następujące cechy:

  1. Unikatowość: szkoleń z charyzmy praktycznie nie ma na rynku, ponieważ niewielu jest trenerów, którzy są charyzmatyczni, w dodatku sama definicja charyzmy i wypracowanie narzędzi potrzebnych do jej wyćwiczenia, jak do tej pory nastręcza trenerom trudności.Stworzyłem i zebrałem takie narzędzia, zastosowałem je w swoim życiu, sprawdziłem a rezultaty - widać w opiniach.
  2. Prowokatywny styl: Dyrektorzy, prezesi, menedżerowie i "talenty" potrzebują wyzwań. Klasyczne szkolenia już odbyli, wiedzą już bardzo dużo, na szkoleniu potrzebują zupełnie nowych wyzwań. Dlatego doświadczenie w tym szkoleniu jest bardzo intensywne, wyczerpujące, a zarazem satysfakcjonujące dzięki mojej aktywnej postawie, którą nasycam  naturalny rytm szkolenia realnymi sytuacjami stanowiącymi interpersonalne wyzwania oraz okazje do stosowania technik. Dzięki temu masz jeszcze więcej sytuacji, w których trenujesz oraz sytuacje te są bardziej zróżnicowane niż w klasycznym szkoleniu.
  3. Wielowymiarowość: Sytuacje pojawiające się podczas szkolenia są nie tylko okazją do poznania i przećwiczenia nowych technik, ale również do zwiększenia Twojej samoświadomości i samorozwoju. Obserwując Twoje interakcje, na bieżąco wprowadzam narzędzia, dzięki którym efektywniej radzisz sobie z trudnymi sytuacjami. Praca na wielu poziomach daje gwarancję głębszych i bardziej trwałych zmian w życiu człowieka. Dzięki temu, rozwój kompetencji następuje szybciej niż w klasycznym szkoleniu.
  4. Interdyscyplinarność: Połączenie narzędzi warsztatu trenerskiego, coachingowego i psychologicznego oraz doświadczenia biznesowego  trenera bezpośrednio przekłada się na – efektywniejsze funkcjonowanie Uczestników w interpersonalnych relacjach biznesowych.
  5. Indywidualne wsparcie: Masz możliwość przepracowania istotnych kwestii pojawiających się podczas szkolenia, wymagających indywidualnej formy pracy, ze mną podczas indywidualnej sesji treningu (90 min) po szkoleniu.

Do spisu

Na co zwrócić uwagę wybierając szkolenie?


  1. Osoba trenera - kim jest, jakie ma doświadczenia: czy pracował w biznesie, czy stworzył biznes, czy zarządzał? W szkoleniu trener jest jednym z głównych narzędzi, które ma wpływ na jakość i efekt Twojej pracy - wybierz je świadomie.
  2. Opinie o trenerze. Certyfikaty i wykształcenie to jeszcze za mało - oczekuj weryfikowalnej praktyki na najwyższym poziomie, a taką potwierdzają opinie z imienia, nazwiska, stanowiska i firmy - wtedy masz pewność, że opinia taka jest prawdziwa i możliwa do potwierdzenia.
  3. Liczba Uczestników. U nas grupa Uczestników wynosi maksymalnie 10 osób - limit Uczestników daje Ci gwarancję pewnej ilości czasu uwagi zwróconej ze strony wszystkich na Ciebie. Na przykład przy 10 osobach jest więcej uwagi dla każdego indywidualnie i trening jest bardziej intensywny i efektywny niż przy 12 osobach.

Do spisu

Szkolenie prowadzone w metodologii prowokatywnej, team coachingu i treningu interpersonalnego


To szkolenie w odróżnieniu od tradycyjnego szkolenia, ma w sobie coś jeszcze poza ćwiczeniami, grami i symulacjami.

Metodologia prowokatywna oznacza, że Uczestnik jest stawiany w realnych trudnych sytuacjach, wymagających uruchomienia pożądanych kompetencji. Np. tak moderuję sytuacją, że doprowadzam Cię do sytuacji konfliktowej (z innymi Uczestnikiami i/lub mną). W kulminacyjnym momencie prowokacji konfrontuję Cię z podjętą strategią zachowań, myśli, decyzji. Uświadamiasz sobie własne luki kompetencyjne (nie jesteś w stanie sobie poradzić). Dzięki temu wytwarza się w Tobie motywacja do zdobycia sposobu poradzenia sobie z daną sytuacją. Wtedy metodą sokratejską doprowadzam Cię do wniosków oraz zmiany decyzji, czasem nawet doprowadzam Cię do stworzenia techniki przez Ciebie samego albo podaje taką technikę. To sprawia, że z chęcią stosujesz skorygowane zachowania.

Metodologia team coachingu i treningu interpersonalnego oznacza, że "używam" i dopuszczam innych Uczestników do skonfrontowania Cię z Twoimi obszarami do doskonalenia jak i z Twoimi silnymi stronami. Pracujesz nie tylko na relacji i interakcji ze mną, ale także z innymi Uczestnikami. Pracujemy jako jeden zespół na prawdziwych problemach pojawiających się w naszych interakcjach.

Dzięki takiej metodologii ćwiczysz w realnych sytuacjach i nie jesteś w stanie powiedzieć, że w życiu realnym będzie trudniej, albo że technika w życiu realnym nie sprawdzi się. Dla Ciebie taka metodologia dostarcza też więcej wrażeń, jest większym wyzwaniem, jest bardziej autentyczna. W tak prowadzonym treningu proces nabywania kompetencji zachodzi o wiele szybciej i jest trwalszy.

Szkolenie jest w 80% prowadzone treningowo (ćwiczenie w realnych sytuacjach).

Czujesz gotowość do zmian? Zapisz się na szkolenie!

Chcesz upewnić się, że to szkolenie zmieni Cię? Przeczytaj opinie poniżej:

 

Do spisu

Opinie o szkoleniach z charyzmy i zarządzania konfliktem


Korzyścią jest dla mnie zdobycie wiedzy o swoich kompetencjach i lukach kompetencyjnych. Szczególnie wartościowe jest dla mnie szerokie podejście do zagadnienia „Charyzmy lidera”. Wymagające, angażujące, może nawet miejscami szokujące. Na tle innych szkoleń zdecydowanie się wyróżniające jakością dotykanych zagadnień. Świetna relacja i kontakt trenera z uczestnikami. Otwarty styl prowadzenia szkolenia i dobre podejście do uczestników.
Aleksander Jakubczak, Dyrektor Programu, Orange Polska S.A.

Bardzo dobre szkolenie, podczas którego oprócz tego, że dużo się nauczyłem, to także sporo dowiedziałem się o sobie.
Radek Wojdowski, Manager, Ernst & Young sp. z o.o. Business Advisory spółka komandytowa

Jeżeli myslisz, że wiesz o sobie wszystko, to zapraszam na szkolenie 4GROW. Gwarantuję Tobie, że nie wiesz. Gorąco polecam!!!
Arkadiusz Syrociak, Dyrektor Sprzedaży, Vaillant Saunier Duval Sp. z o.o.

To, co ja wyniosłem ze szkolenia, to zupełnie inne widzenie samego siebie. Swoich silnych i słabych stron.
Kluczem do takiego efektu, był sposób prowadzenia przez Ciebie szkolenia. Liczne prowokacje, które uderzały bardzo mocno w moje ego i słabe strony. Pierwsze dwa dni były dla mnie zaskakujące. Dwa kolejne dni były trudne – obfite w męczące konfrontacje z Tobą, dzięki którym mogłem poznać swoje strategie myśli i zachowań oraz przećwiczyć poznane techniki w takich sytuacjach.
Jestem pod wrażeniem intensywności szkolenia i braku wymuszanych przerw z Twojej strony, czy przerzucania pracy tylko na mnie. Nie zauważyłem tego, co zdarza się na innych szkoleniach -  proszę o zrobienie ćwiczenia i za 10 minut …., czy bardzo długich wywodów teoretycznych.
Cały czas czułem, że jesteś ze mną na tym szkoleniu i w pełni się w nie angażujesz. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Podsumowując szkolenie - oceniam je bardzo dobrze i jestem pewien, że na długo zostanie w mojej głowie.
Grzegorz Iwański, Kierownik produkcji, Man Trucks Sp.z o.o.

Więcej opinii

Do spisu

8 cech, którymi nasze szkolenia wygrywają z konkurencją


1. Gwarantujemy realizację szkolenia już od pierwszego Uczestnika!

Jesteśmy jedyną firmą szkoleniową na rynku, która gwarantuje realizację szkolenia już od pierwszego Uczestnika. Jeżeli widzisz etykietę "Termin gwarantowany" na naszym szkoleniu, to znaczy, że szkolenie odbędzie się na 100%. Etykieta "Gwarancja terminu" oznacza, że zostanie on zagwarantowany wraz z pierwszym zapisem. Nawet gdyby tak się zdarzyło, że na dany termin zapiszesz się tylko Ty, przeprowadzimy to szkolenie tylko dla Ciebie. To oznacza, że otrzymasz  droższą i efektywniejszą formę szkolenia: trening indywidualny! Dlaczego nie odwołujemy szkoleń? Ponieważ większą wartość ma dla nas bycie odpowiedzialnym i wiarygodnym partnerem, niż maksymalizowanie zysków za wszelką cenę. Jest to również z naszej strony wyraz szacunku dla Klienta.

2. Przez rok przesyłamy Ci materiały utrwalające wiedzę

Nowo zdobytą wiedzę najefektywniej zapamiętujemy, gdy w pierwszych miesiącach regularnie ją odświeżamy na różne sposoby oraz gdy wykorzystujemy ją do rozwiązywania nowych problemów. Dlatego przez rok będziemy przysyłać Ci, Uczestniku, najciekawsze i najważniejsze treści ze szkolenia pod różnorodną postacią:

  • Study case – opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Materiały z teorią – opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Quizy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów. Po rozwiązaniu każdego zadania quizu Uczestnik otrzymuje automatycznie informacje zwrotną z poprawnymi odpowiedziami oraz ich uzasadnieniem, dzięki czemu od razu uczysz się, jeśli popełnisz błąd. Na końcu quizu Uczestnik otrzymuje podsumowanie wyników z raportem i punktacją.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Pięciosekundówki – jedno, dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.
    Ilość: 12, forma – zawartość w mailu.

3. Dostajesz trening indywidualny po szkoleniu

Chcemy, by był taki czas, gdy trener jest tylko dla Ciebie, Uczestniku, i nikogo więcej - byś mógł nie przejmując się niczyją obecnością zająć się najtrudniejszymi dla Ciebie sprawami, byś mógł przećwiczyć z trenerem techniki sam na sam i dostać spersonalizowany feedback, by cała uwaga trenera była tylko dla Ciebie. Dlatego w ciągu roku od szkolenia dajemy Ci 60 min indywidualnego treningu - sam na sam ze mną - trenerem.

4. Zbadamy Twoje potrzeby przed szkoleniem

Trener kontaktuje się z Tobą 2 dni po zgłoszeniu, by poznać Twoje potrzeby (czyli co jest dla Ciebie problemem, wyzwaniem, trudnością w temacie szkolenia) i kontekst zawodowy, dzięki czemu wie, co dla każdego Uczestnika jest ważne i na co zwrócić uwagę prowadząc szkolenie. Jeśli Twoje potrzeby będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi Ci zmianę tematu szkolenia.

5. Uczestnik ma kontakt telefoniczny z trenerem

Już dwa dni po szkoleniu trener badając Twoje potrzeby zostawia do siebie telefon, byś miał swobodę kontaktu z nim w razie potrzeby. A po szkoleniu, przez 3 miesiące, trener wspiera Cię telefonicznie, gdy chcesz porozmawiać, potrzebujesz porady, masz pytania lub wątpliwości.

6. Najwyższy poziom wygody

Sala szkoleniowa 4GROW

Postanowiliśmy stworzyć w Warszawie, w naszym biurze własną salę szkoleniową, z najwyższym poziomem wygody dla Uczestnika. Postawiliśmy przede wszystkim na szerokie, wygodne fotele, ładny widok za oknami na zieleń i bogatą przerwę kawową obejmującą deskę serów z orzechami, oliwkami, owoce, kawę z ekspresu ciśnieniowego i soki owocowe 100%. Wynajmując sale w innych miastach dbamy o to, aby poziom wygód był jak najwyższy - zwracamy uwagę na toalety, okna, siedzenia, a nawet widok za oknami.

7. Opinie o naszych szkoleniach są wiarygodne, bo weryfikowalne

Większość opinii o naszych szkoleniach jest podpisanych pełnym nazwiskiem, stanowiskiem i nazwą firmy Uczestnika. Dzięki temu masz pewność, że opinia ta jest prawdziwa - możesz ją zweryfikować dzwoniąc do tejże firmy i prosząc odpowiednią osobę. Oczywiście nie każdy piszący opinię chce podać pełne dane osobowe, ale jest to mniejszość.

8. Wraz z zapisem 10 osoby zamykamy zapisy na dany termin

Każdy Uczestnik zużywa około 30 minut czasu szkolenia – na swoje wypowiedzi, pytania, indywidualne ćwiczenia na forum. Dwie osoby więcej i potencjalnie godzina mniej dla Ciebie - dlatego stawiamy twardą granicę wraz z liczbą10, by każdy miał czas na własną aktywność w komfortowych warunkach.

Do spisu

Nasza polityka rabatowa


Mocno wierzymy w to, że są wartości, które budują pozytywne relacje, także z Klientami. Dlatego nasza polityka rabatowa jest oparta o wartości:

  • Sprawiedliwość - każdy Klient może otrzymać u nas rabat na tych samych zasadach:
    • Terminu płatności (rabat 10% za przedpłatę najpóźniej 30 dni przed szkoleniem – liczymy datę zaksięgowania środków na naszym koncie);
    • Liczby Uczestników (rabat 20% dla każdej kolejnej zgłoszonej osoby na ten sam termin przez tego samego zgłaszającego).
  • Wiarygodność i uczciwość - nasze ceny i rabaty są prawdziwe i nie zmieniamy ich pod wpływem negocjacji – oferujemy najlepsze ceny i rabaty, jakie możemy dać. 

Do spisu

 

Kim jestem? Trener prowadzący szkolenie


Mateusz Dąbrowski

Trener szkolenie Warszawa: Mateusz DąbrowskiPrezes, trener i coach 4GROW. Certyfikowany coach ICC oraz trener AKN. Praktyk biznesu – stworzył firmę 4GROW i obecnie nią zarządza. Prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Wcześniej pracował w obszarze HR wspierając menedżerów korporacji w zakresie procesów rekrutacyjnych, szkoleniowych i rozwojowych. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia. Psycholog biznesu, metodyk – twórca teorii oraz technik efektywnego działania, m.in. technik konstruktywnej krytyki, asertywności i egzekwowania ... Czytaj więcej

Do spisu

Terminy w 2017 roku:


  • 11-12 maja

    Warszawa

    - TERMIN GWARANTOWANY

Możesz też zaproponować dowolny inny termin - na każdą propozycję odpowiemy w ciągu 1 dnia: info (at) 4grow.pl, 500 294 035

Do spisu

Informacje organizacyjne


  • Dzień szkoleniowy trwa 8 godzin, 1 przerwa na lunch (45 min) i 2 przerwy kawowe (15 min). Pierwszy dzień szkolenia rozpoczyna się o godzinie 10:00 i kończy o 18:00, w szkoleniach kilkudniowcyh kolejny dzień szkolenia rozpoczynamy o godz 9:00 i kończymy o 17:00.
  • Szkolenie odbywa się w 95% przypadków przy ulicy Panieńskiej 9 lokal 16 w siedzibie 4GROW.
  • Dla osób przyjezdnych: najdogodniejsze połączenie pociągiem jest na Dworzec Wschodni - który mieście się 11 minut drogi komunikacją miejską od naszego biura (tramwaj 13 i 23 do przystanku Park Praski). W połowie drogi, przystanek Ząbkowska, mieści się Hotel Hetman, z którego korzysta większość naszych przyjezdnych Uczestników. Piechotą z naszego biura do hotelu idzie się 10 min, do dworca 20min.
  • Trener kontaktuje się z Uczestnikiem 2 dni po zgłoszeniu, by poznać jego potrzeby i kontekst zawodowy, dzięki czemu będzie wiedział, co dla niego jest ważne i na co zwrócić uwagę prowadząc szkolenie. Jeśli potrzeby Uczestnika będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi zmianę tematu szkolenia.
  • Pakiet szkoleniowy składa się ze szkolenia i treningu indywidualnego, na którym trener będzie tylko i wyłącznie do dyspozycji Uczestnika.
  • Obiady jemy w restauracji 10 minut spacerem od sali, a podczas przerw do dyspozycji Uczestników są: kawa, herbata, naturalne soki, owoce, deska serów z orzechami i suszonymi owocami oraz czekoladowe i kruche ciastka.
  • Grupa składa się maksymalnie z 10 osób - tworzymy małe grupy, by każdemu dać więcej przestrzeni do wypowiedzi oraz uwagi od trenera.
  • Trening indywidualny trwa 60 min dla szkolenia 1-dniowego, 90 minut dla 2-dniowego i dłuższych szkoleń, termin należy umówić z trenerem w ciągu roku od szkolenia. Trening odbywa się w siedzibie 4GROW lub w przypadku szkoleń w innych miastach miejsce jest ustalane odrębnie. Treningi odbywają się raz w miesiącu.
  • Jeżeli szkolenie jest prowadzone w postaci treningu indywidualnego, odbywa się w siedzibie 4GROW.
  • Cena szkolenia zawiera: badanie potrzeb przed szkoleniem, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, kontakt telefoniczny z trenerem bez ograniczeń, follow-upy przez 12 miesięcy, trening indywidualny do wykorzystania w ciągu roku po szkoleniu oraz  pełny catering - obiad i przerwy kawowe.

 

Do spisu

Metodologia naszych szkoleń


Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta LewinaProjektujemy szkolenia zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia ćwiczonej kompetencji
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju kompetencji
  3. Przekazywanie oraz prowokowanie do tworzenia techniki dotyczącej radzenia sobie z sytuacją
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia w kontekście jego życia zawodowego
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia w sytuacji realnej lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROWFormy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko.

Trenerzy korzystają z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:

  • Gorące krzesło
  • Konkurs z nagrodami
  • Nagranie kamerą
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Do spisu

Kup voucher, nie trać budżetu!


Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2017 roku. Voucher ma ważność do końca 2017 roku - niewykorzystane środki z vouchera zostaną zwrócone na konto płatnika (Twojej firmy bądź Twoje, w zależności kto płacił), a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Zleceniodawcy otrzymują  do wypełnienia i podpisania formularz Vouchera Formularz zapisu na szkolenie 4GROW.pdf, w którym opisane są wszystkie szczegóły. Jeżeli voucher jest prezentem - zostanie przesłany pocztą tradycyjną.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Moniką Dąbrowską: 500 29 40 35.

Do spisu

Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem – wybierz ścieżkę dla odważnych!

Kto nie chciałby być postrzegany, jako osoba, posiadająca charyzmę, umiejętność wywierania wpływu i zarządzania konfliktem? Inspirować, przewodzić, być skutecznym… Niestety żaden tytuł naukowy, pozycja zawodowa czy iloraz IQ nie są gwarantem charyzmy, wywierania wpływu czy umiejętności zarządzania konfliktem. Większość osób na stanowiskach przywódczych w rzeczywistości nie jest przywódcami. Część menedżerów sądzi, że charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem sprowadzają się do rządów „twardą ręką”. Ograniczają możliwości pracowników, kontrolują ich i strofują. Jednak taki autorytet jest „skuteczny” wyłącznie w granicach obowiązujących praw i wynikających z nich kar. Pracownik wykona polecenie szefa lub uwzględni jego uwagi przy projekcie, z obawy przed konsekwencjami innego zachowania. Ponieważ nie zrobił tego ze względu na charyzmę, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem, najprawdopodobniej przy najbliższej okazji będzie podważał wśród kolegów zasadność tych działań i robił „po swojemu”, gdy tylko nie będzie kontrolowany. Na przeciwnym biegunie znajdują się liderzy niepewni swojej roli, nie potrafiący egzekwować poleceń, stanowczo wyrażać opinii, w efekcie nie posiadający umiejętności wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem. Im również daleko do posiadania charyzmy.
Zarówno jedni, jak i drudzy często tkwią w niekonstruktywnych wzorcach, kierując zespołami w sposób, który nie pozwala osiągnąć im pełnej efektywności. Powód? Charyzma, umiejętności wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem postrzegane są, jako cecha osobowości, temperamentu - coś, z czym się rodzimy lub nie, zatem zmiana jest trudna lub wręcz niemożliwa.   

Czy więc charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem to coś, czego można się nauczyć?

Tak! Ponieważ charyzma nie jest cechą wrodzoną, czymś ulotnym ani ezoterycznym. To konkretne kompetencje, składające się z określonej wiedzy, postaw i zachowań. To prawda, że ich opanowanie jest trudne. Zwłaszcza, gdy nikt nie przystawi Ci „społecznego lustra”, wskazując miejsca, które wymagają jeszcze rozwoju, które dla Ciebie samego są pewnym problemem. Taka konfrontacja jest trudna, wymaga odwagi. Gdy jednak ma miejsce w trakcie szkolenia „Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem”, otrzymujesz bezcenną informację zwrotną na temat budowanego przez Ciebie wizerunku, masz szansę na bieżąco korygować i doskonalić ważne obszary. To proces, w trakcie którego rozwijasz się w obszarze charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem. Stajesz się przywódcą, który łączy w sobie siłę i zrozumienie. Którego komunikaty, działania, a nawet postawa podkreślają sprawczość i pewność siebie. Który, nie tylko posiada jasną wizję tego, dokąd zmierza on i cała organizacja, ale powoduje, że pracownicy z chęcią i bez obaw w tym kierunku podążają. Stawia jasne granice i wymaga od siebie tyle samo, co od innych. Jest zdecydowany i perswazyjny. Buduje zaufanie, dzięki umiejętności rozmowy i badania potrzeb pracowników. Na tym polega prawdziwa charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem.

Co możesz zyskać ucząc się charyzmy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem? Zaangażowanych i lojalnych pracowników, rozwijającą się firmę i lepsze wyniki, własną samorealizację i wzrost efektywności.
A co się stanie, jeśli nic nie zrobisz? nie zapiszesz się na szkolenie „Charyzma, wywieranie wpływu i zarządzanie konfliktem”? Prawdopodobnie będziesz funkcjonować w bezpiecznym poczuciu, że robisz wszystko, co do Ciebie należy, albo nic więcej nie da się zmienić…Jednak Twoi pracownicy będą stopniowo tracić motywację i zaangażowanie.
Możesz dać z siebie więcej! Możesz zdobyć charyzmę, umiejętność wywierania wpływu i zarządzania konfliktem! Zamiast utartych ścieżek, wybierz tę dla odważnych – pełną wyzwań i niezwykle satysfakcjonującą.

Pamiętaj, autentyczne przywództwo rodzi się niezależnie od formalnego autorytetu!

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski