Szkolenie: Budowanie zgranego zespołu. Szkolenia zamknięte

 

Szkolenie: Budowanie zgranego zespołu.
Szkolenia zamknięte

O zespole nie stanowi ilość członków lecz jakość współpracy, relacji i wspierania się członków zespołu. Możesz mieć pracowników efektywnie pracujących w zepole, ale jako samodzielne jednostki, wolne elektrony. Tymczasem możliwość liczenia na siebie nawzajem, uzupełniania się i wspierania, zarówno merytorycznie jak i relacyjnie, jest niezwyłkym zasobem, dzięki któremu Twój zespół będzie jeszcze bardziej efektywny a jego członkowie na myśl o przyjściu do pracy będą się uśmiechać.

 
Zadzwoń:
 
791 412 204
Szkolenie: HR Biznes Partner
 

Program szkolenia


Szkolenie może być realizowane w kilkugodzinnych modułach (np 4 godziny dziennie) lub w pełnych blokach dziennych (maksymalnie 2 dni).

Poniższy program jest propozycją, ostateczny kształt programu przedstawimy po zbadaniu potrzeb i oczekiwań koordynatora merytorycznego projektu oraz Uczestników.

Moduł I: Budowanie zaufania

PROBLEM:

Pracownicy nie do końca sobie ufają,

CEL:

Zbudowanie zaufania, więzi i otwartości na konstruktywną krytykę pomiędzy członkami zespołu. Zbudowanie tożsamości zespołu w nowym składzie.

TECHNIKI:

  • 5 dysfunkcji zespołu
  • Narzędzia do budowania zespołu na pierwszych dwóch etapach dysfunkcji

KORZYŚCI:

Ten moduł przeważnie pozwala włączyć przełożonego, do współpracy w pełnej otwartości na szkoleniu ( w większości wypadków przełożony na szkoleniu powoduje niechęć przed pełnym otworzeniem siępracowników i spotkanicznym zachowaniem). Pracownicy będą znali narzędzia do budowania zespołu oraz nauczą się je stosować, dzięki czemu będzie rósł poziom zaufania i więzi między członkami. Efektem będzie większa chęć wspierania się w sytuacji wspólnego wdrażania zmiany – tworzenia nowego wizerunku HR. Zespół stanie się także czynnikiem przywracającym komfort pracy oraz obniżającym poziom stresu – stanie się buforem bilansującym negatywne oddziaływania z otoczenia.

Do spisu

Co zawiera pakiet szkoleniowy i czym wyróżniamy się wśród konkurencji


Szkolenie - badamy potrzeby UczestnikaBadamy potrzeby Koordynatora i Uczestników przed szkoleniem

Na podstawie wyników badania program szkolenia w pełni dostosowujemy do firmy, tzn. jej kultury organizacyjnej, kontekstu branżowego, sytuacji problemowych i celów. Często tak się dzieje, że proponowany przez nas program jest punktem wyjścia do stworzenia zupełnie dedykowanego szkolenia.

Szkolenie - Follow-up przez rokPrzez rok utrwalamy wiedzę Uczestnika

Nowo zdobytą wiedzę najefektywniej zapamiętujemy, gdy w pierwszych miesiącach regularnie ją odświeżamy na różne sposoby oraz gdy wykorzystujemy ją do rozwiązywania nowych problemów. Dlatego przez rok będziemy przysyłać Ci, Uczestniku, najciekawsze i najważszniejsze treści ze szkolenia pod różnorodną postacią:

  • Study case – opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Materiały z teorią – opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Quizy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów. Po rozwiązaniu każdego zadania quizu Uczestnik otrzymuje automatycznie informacje zwrotną z poprawnymi odpowiedziami oraz ich uzasadnieniem, dzięki czemu od razu uczysz się, jeśli popełnisz błąd. Na końcu quizu Uczestnik otrzymuje podsumowanie wyników z raportem i punktacją.
    Ilość: 4, forma – ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Pięciosekundówki – jedno, dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.
    Ilość: 12, forma – zawartość w mailu.

Materiały szkolenioweProdukujemy materiały szkoleniowe sprzyjające uczeniu się

Uczestnicy otrzymają materiały, na które składa się część szkoleniowa i poszkoleniowa. Część szkoleniowa jest zaprojektowane tak, aby każdy Uczestnik słuchając w odpowiednich częściach szkolenia, mógł notować korzystając z nadawanej przez materiał struktury. Część poszkoleniowa materiałów zawiera opis przedstawianych teorii
i technik wraz z przykładami ich użycia. Nasze materiały są kolorowe i obfitują w zdjęcia, grafiki, diagramy ułatwiające kojarzenie i zapamiętywanie!

Do spisu

Opinie o trenerze


Perfekcyjnie prowadzone szkolenie, doskonale dostosowane do określonego zapotrzebowania. Doskonały trener perfekcyjnie nawiązujący kontakt z uczestnikami, prowadzący grupę do określonego celu i wyniku. Najlepsze szkolenie na jakim do tej pory byłem.
Mirosław Tauer, Dyrektor Techniczny, Vaillant Saunier Duval Sp. z o.o.

Zaskakująca metoda prowadzenia szkolenia, nadająca mu nowy wymiar i wartość. Fantastyczne rezultaty! Wiele się dowiedziałam o sobie, a co więcej dzięki poznanym technikom byłam w stanie wprowadzić zmiany od razu. I to zmiany, które zostały pozytywnie zweryfikowane przez pozostałych uczestników szkolenia. Polecam wszystkim.
Monika Grzegrzółka, Manager ds. aplikacji, Bank Handlowy w Warszawie S.A.

Innowacyjne oraz psychologiczne podejście do uczestników. Zaskoczenie i fakt, że co chwilę byłem pobudzony do coraz to innych interakcji na pewno w znacznym stopniu przyczynią się do polecenia przeze mnie tego szkolenia.
Michał Grabowski, ds. operacyjnego zarządzania procesami sprzedaży, Bre Bank S.A.

Bardzo praktyczne szkolenie porządkujące dotychczasowe umiejętności oraz wprowadzające nowe techniki. Szkolenie inne niż wszystkie, o wyraźnym rysie psychologicznym. Aktywizujące, skłaniające do działania.
Michał Glinka, Dyrektor ds. Strategii Bankowości Osobistej, Raiffeisen Bank Polska Sp. z o.o.

Mateusz, to trener o wyjątkowej osobowości. Jego styl pracy zachęcał mnie do bardzo aktywnego uczestnictwa. Uważam szkolenie za bardzo owocne i bardzo polecam wszystkim, którzy chcą wziąć odpowiedzialność za swoje życie.
Jadwiga Moszyńska, Dyrektor Sprzedaży - Kluczowi Klienci OEM, Tikkurila Polska S.A.

Więcej opinii

 

Do spisu

Trener prowadzący szkolenie


Mateusz Dąbrowski

Trener szkolenie Warszawa: Mateusz DąbrowskiPrezes, trener i coach 4GROW. Certyfikowany coach ICC oraz trener AKN. Praktyk biznesu – stworzył firmę 4GROW i obecnie nią zarządza. Wcześniej pracował w obszarze HR wspierając menedżerów w zakresie procesów rekrutacyjnych, szkoleniowych i rozwojowych. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia. Psycholog biznesu, metodyk – twórca metodologii, programów, teorii oraz technik szkoleniowych ... Czytaj więcej

Do spisu

Metodologia naszych szkoleń


Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta LewinaProjektujemy szkolenia zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia ćwiczonej kompetencji
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju kompetencji
  3. Przekazywanie oraz prowokowanie do tworzenia techniki dotyczącej radzenia sobie z sytuacją
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia w kontekście jego życia zawodowego
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia w sytuacji realnej lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROWFormy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko.

Trenerzy korzystają z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:

  • Gorące krzesło
  • Konkurs z nagrodami
  • Nagranie kamerą
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Do spisu

Kup voucher, nie trać budżetu!


Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2017 roku. Voucher ma ważność do końca 2017 roku - niewykorzystane środki z vouchera zostaną zwrócone na konto płatnika (Twojej firmy bądź Twoje, w zależności kto płacił), a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Zleceniodawcy otrzymują  do wypełnienia i podpisania formularz Vouchera Formularz zapisu na szkolenie 4GROW.pdf, w którym opisane są wszystkie szczegóły. Jeżeli voucher jest prezentem - zostanie przesłany pocztą tradycyjną.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Moniką Dąbrowską: 500 29 40 35.

Do spisu

 

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski