Szkolenia: Rekrutacja - wywiad behawioralny

20-21.01
 

Rekrutacja
- wywiad behawioralny, zaawansowane techniki.
Szkolenie, Warszawa

W Twoich rękach leży odpowiedzialność za kompetentną kadrę firmy - kształtujesz firmę poprzez najważniejszy jej czynnik - ludzi.
Jak znaleźć tych, których nasz biznes potrzebuje? Jak zbadać te kompetencje, które rzeczywiście chcemy badać? I jak zbadać je dokładnie przy pomocy najefektywniejszych narzędzi na rynku?

Zapraszamy na fascynującą podróż przez psychikę menedżera, kandydata i rekrutera!

Szkolenie 3-dniowe + trening indywidualny.
Cena pakietu: od 1779 do 2385 zł netto
Szkolenie: Rekrutacja i selekcja - Warszawa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu: 791 412 204

 
 

Program szkolenia


Tworzenie profilu kompetencyjnego oraz wywiad kompetencyjny

  • Pojęcie kompetencji miękkich, twardych i wskaźnika behawioralnego
  • Autorski model kompetencji oraz ich struktura
  • Kolejność tworzenia profilu kompetencyjnego
  • Ilość kompetencji i wskaźników w profilu
  • Najczęściej popełniane błędy w posługiwaniu się kompetencjami oraz wnioskowaniem na ich podstawie
  • Wywiad kompetencyjny

Warsztat: Uczestnicy tworzą profil kompetencyjny oraz definiują pożądane kompetencje dla wybranego przez siebie procesu rekrutacyjnego. Następnie przeprowadzają wywiad kompetencyjny.

Skala behawioralna kompetencji

  • Tworzenie behawioralnej skali nasilenia wskaźników kompetencji
  • Wnioskowanie o wystąpieniu kompetencji na podstawie występowania i nasilenia wskaźników (ewidencje)
  • Najczęściej popełniane błędy w tworzeniu wskaźników nasilenia kompetencji

Warsztat: Uczestnicy tworzą skalę behawioralną dla zdefiniowanych kompetencji w profilu oraz definiują pożądane nasilenia wskaźników behawioralnych dla wybranego przez siebie procesu rekrutacyjnego.

Wywiad behawioralny

  • Cel i możliwości interview (indywidualne, grupowe, rekrutacja wewnętrzna, zewnętrzna)
  • Struktura spotkania przy rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej – otwarcie (m.in. wprowadzanie kandydata w odpowiedni stan psychiczny), interview właściwe, zamknięcie (m.in. radzenie sobie z nadzieją kandydata, prośbą o informacje zwrotne – formalne i nieformalne)
  • STAR – metodologia wywiadu behawioralnego
  • Najczęściej popełniane błędy rekrutera w stosowaniu wywiadu behawioralnego
  • Najczęściej stosowane chwyty kandydata w wywiadzie behawioralnym

Warsztat:
Konkurs. Uczestnicy wyłapują błędy rekruterów w stosowaniu STARa na materiałach video.  
Gorące krzesła. Uczestnicy prowadzą wywiad behawioralny na kandydacie-aktorze w wybranym przez siebie procesie rekrutacyjnym. Scenka jest rejestrowana kamerą a następnie analizowana w grupie pod kątem właściwych zachowań i błędów.
Praca w zespołach 3-osobowych. Uczestnicy prowadzą wywiad na partnerze-kandydacie, obserwator udziela informacji zwrotnej pod kątem właściwych zachowań rekrutera i błędów.

Zadania behawioralne jako zaawansowany aspekt wywiadu behawioralnego

  • Cel i możliwości zadań behawioralnych
  • Zadania indywidualne i grupowe
  • Rodzaje zadań – prowokacje, symulacje, scenki, gry
  • Behawioralne skale obserwacyjne i ewidencjonowanie wskaźników behawioralnych

Warsztat:
Zadania behawioralne. Uczestnicy biorą udział w serii zadań behawioralnych, grupowych i indywidualnych. Post-factum – analiza zachowań oraz możliwych i założonych do zbadania kompetencji na podstawie ewidencji wskaźników behawioralnych.

Rekrutacja to nie tylko weryfikacja kompetencji, to także:

  • Negocjacje oczekiwań finansowych i oferty
  • Weryfikacja referencji
  • Ofertowanie kandydata
  • Exit interview - kopalnia wiedzy o rynku i employer branding

Do spisu

Możesz też zaproponować dowolny inny termin - na każdą propozycję odpowiemy w ciągu 1 dnia: info (at) 4grow.pl, 500 294 035, lub zapisz się do powiadomień o nowych terminach tego szkolenia i objęciu gwarancją kolejnych terminów (możesz wypisać się w dowolnym momencie przez link w stopce maila):

Do spisu

Efekty szkolenia


Nauczysz się zaawansowanych technik rekrutacyjnych oraz profesjonalnego ich stosowania połączonego z dogłębnym zrozumieniem. Na szkoleniu kładziemy największy nacisk na definiowanie pożądanych zachowań i kompetencji oraz na wnioskowanie o nich na podstawie wskaźników behawioralnych tak, aby Uczestnik nigdy więcej nie miał wątpliwości po interview, czy to jest odpowiedni kandydat, a jesli ma poczucie, że tak - żeby wiedział i potrafił uzasadnić dlaczego.

Do spisu

8 cech, którymi nasze szkolenia wygrywają z konkurencją


1. Gwarantujemy realizację szkolenia już od pierwszego Uczestnika!

Jesteśmy jedyną firmą szkoleniową na rynku, która gwarantuje realizację szkolenia już od pierwszego Uczestnika. Jeżeli widzisz etykietę "Termin gwarantowany" na naszym szkoleniu, to znaczy, że szkolenie odbędzie się na 100%. Etykieta "Gwarancja terminu" oznacza, że zostanie on zagwarantowany wraz z pierwszym zapisem. Nawet gdyby tak się zdarzyło, że na dany termin zapiszesz się tylko Ty, przeprowadzimy to szkolenie tylko dla Ciebie. To oznacza, że otrzymasz  droższą i efektywniejszą formę szkolenia: trening indywidualny! Dlaczego nie odwołujemy szkoleń? Ponieważ większą wartość ma dla nas bycie odpowiedzialnym i wiarygodnym partnerem, niż maksymalizowanie zysków za wszelką cenę. Jest to również z naszej strony wyraz szacunku dla Klienta.

2. Przez rok przesyłamy Ci materiały utrwalające wiedzę

Nowo zdobytą wiedzę najefektywniej zapamiętujemy, gdy w pierwszych miesiącach regularnie ją odświeżamy na różne sposoby oraz gdy wykorzystujemy ją do rozwiązywania nowych problemów. Dlatego przez rok będziemy przysyłać Ci, Uczestniku, najciekawsze i najważniejsze treści ze szkolenia pod różnorodną postacią:

  • Study case – opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Materiały z teorią – opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Quizy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów. Po rozwiązaniu każdego zadania quizu Uczestnik otrzymuje automatycznie informacje zwrotną z poprawnymi odpowiedziami oraz ich uzasadnieniem, dzięki czemu od razu uczysz się, jeśli popełnisz błąd. Na końcu quizu Uczestnik otrzymuje podsumowanie wyników z raportem i punktacją.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Pięciosekundówki – jedno, dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.
    Ilość: 12, forma – zawartość w mailu.

3. Dostajesz trening indywidualny po szkoleniu

Chcemy, by był taki czas, gdy trener jest tylko dla Ciebie, Uczestniku, i nikogo więcej - byś mógł nie przejmując się niczyją obecnością zająć się najtrudniejszymi dla Ciebie sprawami, byś mógł przećwiczyć z trenerem techniki sam na sam i dostać spersonalizowany feedback, by cała uwaga trenera była tylko dla Ciebie. Dlatego w ciągu roku od szkolenia dajemy Ci 60 min indywidualnego treningu - sam na sam ze mną - trenerem.

4. Zbadamy Twoje potrzeby przed szkoleniem

Trener kontaktuje się z Tobą 2 dni po zgłoszeniu, by poznać Twoje potrzeby (czyli co jest dla Ciebie problemem, wyzwaniem, trudnością w temacie szkolenia) i kontekst zawodowy, dzięki czemu wie, co dla każdego Uczestnika jest ważne i na co zwrócić uwagę prowadząc szkolenie. Jeśli Twoje potrzeby będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi Ci zmianę tematu szkolenia.

5. Uczestnik ma kontakt telefoniczny z trenerem

Już dwa dni po szkoleniu trener badając Twoje potrzeby zostawia do siebie telefon, byś miał swobodę kontaktu z nim w razie potrzeby. A po szkoleniu, przez 3 miesiące, trener wspiera Cię telefonicznie, gdy chcesz porozmawiać, potrzebujesz porady, masz pytania lub wątpliwości.

6. Najwyższy poziom wygody

Sala szkoleniowa 4GROW

Postanowiliśmy stworzyć w Warszawie, w naszym biurze własną salę szkoleniową, z najwyższym poziomem wygody dla Uczestnika. Postawiliśmy przede wszystkim na szerokie, wygodne fotele, ładny widok za oknami na zieleń i bogatą przerwę kawową obejmującą deskę serów z orzechami, oliwkami, owoce, kawę z ekspresu ciśnieniowego i soki owocowe 100%. Wynajmując sale w innych miastach dbamy o to, aby poziom wygód był jak najwyższy - zwracamy uwagę na toalety, okna, siedzenia, a nawet widok za oknami.

7. Opinie o naszych szkoleniach są wiarygodne, bo weryfikowalne

Większość opinii o naszych szkoleniach jest podpisanych pełnym nazwiskiem, stanowiskiem i nazwą firmy Uczestnika. Dzięki temu masz pewność, że opinia ta jest prawdziwa - możesz ją zweryfikować dzwoniąc do tejże firmy i prosząc odpowiednią osobę. Oczywiście nie każdy piszący opinię chce podać pełne dane osobowe, ale jest to mniejszość.

8. Wraz z zapisem 10 osoby zamykamy zapisy na dany termin

Każdy Uczestnik zużywa około 30 minut czasu szkolenia – na swoje wypowiedzi, pytania, indywidualne ćwiczenia na forum. Dwie osoby więcej i potencjalnie godzina mniej dla Ciebie - dlatego stawiamy twardą granicę wraz z liczbą10, by każdy miał czas na własną aktywność w komfortowych warunkach.

Do spisu

Nasza polityka rabatowa


Mocno wierzymy w to, że są wartości, które budują pozytywne relacje, także z Klientami. Dlatego nasza polityka rabatowa jest oparta o wartości:

  • Sprawiedliwość - każdy Klient może otrzymać u nas rabat na tych samych zasadach:
    • Terminu płatności (rabat 10% za przedpłatę najpóźniej 30 dni przed szkoleniem – liczymy datę zaksięgowania środków na naszym koncie);
    • Liczby Uczestników (rabat 20% dla każdej kolejnej zgłoszonej osoby na ten sam termin przez tego samego zgłaszającego).
  • Wiarygodność i uczciwość - nasze ceny i rabaty są prawdziwe i nie zmieniamy ich pod wpływem negocjacji – oferujemy najlepsze ceny i rabaty, jakie możemy dać. 

Do spisu

 

Informacje organizacyjne


  • Dzień szkoleniowy trwa 8 godzin, 1 przerwa na lunch (45 min) i 2 przerwy kawowe (15 min). Pierwszy dzień szkolenia rozpoczyna się o godzinie 10:00 i kończy o 18:00, w szkoleniach kilkudniowcyh kolejny dzień szkolenia rozpoczynamy o godz 9:00 i kończymy o 17:00.
  • Szkolenie odbywa się w 95% przypadków przy ulicy Panieńskiej 9 lokal 16 w siedzibie 4GROW.
  • Dla osób przyjezdnych: najdogodniejsze połączenie pociągiem jest na Dworzec Wschodni - który mieście się 11 minut drogi komunikacją miejską od naszego biura (tramwaj 13 i 23 do przystanku Park Praski). W połowie drogi, przystanek Ząbkowska, mieści się Hotel Hetman, z którego korzysta większość naszych przyjezdnych Uczestników. Piechotą z naszego biura do hotelu idzie się 10 min, do dworca 20min.
  • Trener kontaktuje się z Uczestnikiem 2 dni po zgłoszeniu, by poznać jego potrzeby i kontekst zawodowy, dzięki czemu będzie wiedział, co dla niego jest ważne i na co zwrócić uwagę prowadząc szkolenie. Jeśli potrzeby Uczestnika będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi zmianę tematu szkolenia.
  • Pakiet szkoleniowy składa się ze szkolenia i treningu indywidualnego, na którym trener będzie tylko i wyłącznie do dyspozycji Uczestnika.
  • Obiady jemy w restauracji 10 minut spacerem od sali, a podczas przerw do dyspozycji Uczestników są: kawa, herbata, naturalne soki, owoce, deska serów z orzechami i suszonymi owocami oraz czekoladowe i kruche ciastka.
  • Grupa składa się maksymalnie z 10 osób - tworzymy małe grupy, by każdemu dać więcej przestrzeni do wypowiedzi oraz uwagi od trenera.
  • Trening indywidualny trwa 60 min dla szkolenia 1-dniowego, 90 minut dla 2-dniowego i dłuższych szkoleń, termin należy umówić z trenerem w ciągu roku od szkolenia. Trening odbywa się w siedzibie 4GROW lub w przypadku szkoleń w innych miastach miejsce jest ustalane odrębnie. Treningi odbywają się raz w miesiącu.
  • Jeżeli szkolenie jest prowadzone w postaci treningu indywidualnego, odbywa się w siedzibie 4GROW.
  • Cena szkolenia zawiera: badanie potrzeb przed szkoleniem, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, kontakt telefoniczny z trenerem bez ograniczeń, follow-upy przez 12 miesięcy, trening indywidualny do wykorzystania w ciągu roku po szkoleniu oraz  pełny catering - obiad i przerwy kawowe.

 

Do spisu

Opinie o szkoleniu


Po szkoleniu Rekrutacja i Selekcja mam tylko pozytywne wrażenia. To bardzo profesjonalnie przygotowane szkolenie dało mi świetną możliwość zapoznać się z najnowszymi trendami rekrutacyjnymi oraz wymienić się doświadczeniem z innymi specjalistami i początkującymi w tej branży. Metody prowadzenia tego szkolenia są według mnie jak najbardziej skuteczne: ustalenie indywidualnych potrzeb przed szkoleniem, liczne gry, dyskusje, wspólne ćwiczenia, nawet trudniejsze tematy zostały w taki sposób lepiej zrozumiane. Bardzo polecam te szkolenie wszystkim, zamierzającym pracować w branży rekrutacyjnej i potrzebującym praktycznej wiedzy w tym obszarze, a także wszystkim, którzy mają doświadczenie w rekrutacji i chcą poznać nowe trendy i nowe podejścia. Dziękuje bardzo 4GROW!
Natalya Gusseva-Fouchet, Recruitment Manager

Kameralne spotkanie.
Atmosfera otwartości i nastawienia na potrzeby uczestników.
Ciekawe informacje na temat działań podejmowanych przez inne firmy - standardy.
Agnieszka Kmita, Kierownik Sekcji Rekrutacji i Rozwoju Pracowników, Ceramika Paradyż Sp. z o.o.

Szkolenie na najwyższym poziomie. Trener reprezentuje wysokie umiejętności trenerskie poparte również praktyką. Wiele elementów do praktycznego wykorzystania w procesie rekrutacji, solidne podejście do oczekiwań. Dlatego wychodząc ze szkolenia ma się poczucie, że warto było...
Joanna Kurant, Kierownik ds. szkoleń, Gedeon Richter Marketing Polska Sp.z o.o.

Uczestnictwo w warsztatach, które przyniesie realne efekty dla mnie, jako rekrutera, było czystą przyjemnością. Szkolenie było prowadzone przez kompetentnego trenera, który posiada wiedzę teoretyczną i praktyczną - jakże cenną dla mnie, jako uczestnika warsztatów. Dziękuję za wkład wniesiony w mój rozwój w postaci wiedzy i jej wykorzystania. Pozdrawiam, Renata
Renata Turek, CEMEX Polska sp. z o.o.

Więcej opinii

 

Do spisu

Uczestnik pracuje na własnym procesie rekrutacyjnym:


Uczestnik przygotowuje na szkolenie wedle swojej dotychczasowej praktyki:

  • opis stanowiska, na które rekrutuje, rekrutował lub będzie rekrutował w najbliższej przyszłości
  • oczekiwania wobec przyszłego pracownika
  • ogłoszenie rekrutacyjne
  • pytania i/lub zadania, jakimi posłużyłby się podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Uczestnicy będą weryfikować swoje dokumenty i narzędzia oraz analizować je z perspektywy narzędzi poznanych i ćwiczonych podczas szkolenia.

Trener prowadzący szkolenie


Mateusz Dąbrowski

Trener szkolenie Warszawa: Mateusz DąbrowskiPrezes, trener i coach 4GROW. Certyfikowany coach ICC oraz trener AKN. Praktyk biznesu – stworzył firmę 4GROW i obecnie nią zarządza. Wcześniej pracował w obszarze HR wspierając menedżerów korporacji w zakresie procesów rekrutacyjnych, szkoleniowych i rozwojowych. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia. Psycholog biznesu, metodyk – twórca teorii oraz technik efektywnego działania, m.in. technik i narzędzi rekrutacyjnych ... Czytaj więcej

Do spisu

Metodologia naszych szkoleń


Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta LewinaProjektujemy szkolenia zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia ćwiczonej kompetencji
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju kompetencji
  3. Przekazywanie oraz prowokowanie do tworzenia techniki dotyczącej radzenia sobie z sytuacją
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia w kontekście jego życia zawodowego
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia w sytuacji realnej lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROWFormy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko.

Trenerzy korzystają z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:

  • Gorące krzesło
  • Konkurs z nagrodami
  • Nagranie kamerą
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Do spisu

Kup voucher, nie trać budżetu!


Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2017 roku. Voucher ma ważność do końca 2017 roku - niewykorzystane środki z vouchera zostaną zwrócone na konto płatnika (Twojej firmy bądź Twoje, w zależności kto płacił), a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Zleceniodawcy otrzymują  do wypełnienia i podpisania formularz Vouchera Formularz zapisu na szkolenie 4GROW.pdf, w którym opisane są wszystkie szczegóły. Jeżeli voucher jest prezentem - zostanie przesłany pocztą tradycyjną.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Moniką Dąbrowską: 500 29 40 35.

Do spisu

Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki to najlepsza inwestycja Twojej firmy  

W każdej firmie, w każdej branży sukces zależy od ludzi – ich kompetencji, zaangażowania, efektywności. Kluczowe znaczenie ma zatem rekrutacja. Wywiad behawioralny, zaawansowane techniki pozwalają upewnić się, czy kandydat posiada potrzebne predyspozycje jeszcze zanim zacznie pracę. Niestety, zazwyczaj weryfikacja następuje zbyt późno, gdy widoczne są efekty niedopasowania pracownika do stanowiska czy kultury organizacyjnej. To powoduje znaczny wzrost kosztów rekrutacji. Wywiad behawioralny, zaawansowane techniki rekrutacyjne początkowo mogą wydawać się HR-owcom zbędnym luksusem, są to jednak narzędzia, dzięki którym w przyszłości unikniemy dodatkowych wydatków - związanych z efektywnością pracownika. Na szkoleniu poznasz sekrety skutecznej rekrutacji, wywiadu behawioralnego – zaawansowanych technik!     

Przed każdym procesem rekrutacji, wywiadem behawioralnym należy zastanowić się, co właściwie oznaczają poszczególne kompetencje, niezależnie od tego, czy zostały zdefiniowane już w opisach stanowisk funkcjonujących w Twojej firmie, czy dopiero tworzysz ich listę. Podczas rekrutacji, wywiadu behawioralnego, zaawansowanych technik kompetencje często traktowane są jako słowa klucze z jednej strony i ogólniki z drugiej. Dlatego tak ważne jest, byś przed rozpoczęciem rekrutacji, wywiadu behawioralnego uspójnił sposób myślenia i doprecyzował daną kompetencję, zanim zaczniesz weryfikować jej poziom u kandydata. Definiowanie kompetencji to proces, który stanowi podstawę rekrutacji i wywiadu behawioralnego, dlatego wymaga szczególnej uważności.

Często HR-owcy zatrzymują się na tym etapie, przyjmując że szukają osoby kreatywnej, asertywnej czy potrafiącej zarządzać zespołem. To jednak za mało, by proces rekrutacji, wywiad behawioralny był skuteczny. Aby zweryfikować dane kompetencje u kandydata, potrzebujesz jednolitych standardów i precyzyjnych oczekiwań. Podczas szkolenia: Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki nauczysz się je określać, dzięki czemu kluczowy moment procesu rekrutacji – wywiad behawioralny będzie dużo prostszy do przeprowadzenia i przede wszystkim efektywny.

Rzadko podczas rekrutacji, wywiadu behawioralnego mamy do czynienia z czarno-białymi kandydatami, którzy posiadają lub nie oczekiwaną przez nas kompetencję. Sami również mamy zróżnicowane oczekiwania względem opanowania kompetencji, którą weryfikujemy podczas rekrutacji, wywiadu behawioralnego. Dlatego podczas szkolenia: Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki nauczymy Cię, jak tworzyć skale, opisywać kompetencje i ich wskaźniki na kilku poziomach. Podczas procesu rekrutacji, wywiadu behawioralnego narzędzia te umożliwiają odniesienie poziomu kompetencji przejawianego przez kandydata do poziomu przez nas oczekiwanego oraz obiektywne porównanie kandydatów.

Wszystkie te techniki są przydatne dopiero w kontekście wywiadu – obowiązkowego elementu każdego procesu rekrutacji. Niestety, brak odpowiednich kompetencji często powoduje, że podczas rekrutacji wywiad behawioralny zamienia się w zwykłą rozmowę, źródło wielu „przeczuć” i „wrażeń”, na których później rekruterzy opierają swoją ocenę. Aby podczas rekrutacji, wywiadu behawioralnego zweryfikować kompetencje kandydata, należy umiejętnie zadawać pytania. Tę sztukę opanujesz podczas szkolenia: Rekrutacja - wywiad behawioralny, zaawansowane techniki

Czas, jaki zainwestujesz w przygotowanie do procesu rekrutacji, wywiadu behawioralnego, zwróci się w postaci pracownika dopasowanego do wymagań i możliwości na danym stanowisku. Warto, prawda? Zapraszamy!

 

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski