Szkolenia: Negocjacje w biznesie. Szkolenie zamknięte

 

Szkolenie:
Negocjacje w biznesie.
Szkolenia zamknięte

Osiągnięciem jest budowanie porozumienia tam, gdzie rozmówcom wydaje się, że są
po dwóch przeciwnych stronach, mających sprzeczne interesy.

Sztuką jest łączyć strony w poczuciu wspólnego celu i interesu tak, by wszyscy zaangażowali się
w szukanie rozwiązań dających szansę na obopólną satysfakcję.

 
Zadzwoń:
 
531 314 431
Szkolenie zamknięte: Negocjacje
 

Program szkolenia 2-dniowego


Poniższy program jest propozycją, ostateczny kształt programu przedstawimy po zbadaniu potrzeb i oczekiwań koordynatora merytorycznego projektu oraz Uczestników.

Jak być twardym negocjatorem

  • Chwyty w twardych negocjacjach
    • Cenne ustępstwo
    • Dobry – zły glina
    • Co by było, gdyby...
    • Drzwi w twarz
    • Nagroda w raju
    • Na dobry początek
    • Niepełne pełnomocnictwa
    • Manipulowanie czasem
    • Deprecjacja
    • Pozorne ustępstwa
    • Proteza (zw. też ‘złamaną nogą’)
    • Próbny balon
    • Pusty portfel
    • Skubanie
    • Stopa w drzwi
    • Udany szok
    • Zasada konkurencji
  • Zasady twardego negocjatora
  • Study case – na podstawie filmu – analiza zastosowanych chwytów i efektywności
  • Gra negocjacyjna – Uczestnicy wcielają się w role negocjatorów w opisanej sytuacji - opracowują swoją strategię oraz testują ją praktyce. Cel – przećwiczyć wykorzystanie chwytów, zasad negocjacyjnych oraz stworzonej strategii negocjacyjnej
  • Wnioski i adaptacja najefektywniejszych technik i strategii do zastosowania w konkretnych, oczekiwanych przez Uczestników sytuacjach.

Jak sprawić, by to drugiej stronie zależało bardziej

  • Wyznaczanie własnych granic i ZOPA
  • BATNA i WATNA
  • Jak rozpoznać BATNĘ drugiej strony i uchronić się przed jej wpływem
  • Study case – na podstawie filmu – analiza zastosowanej BATNY i jej efektywności
  • Gra negocjacyjna. Cel – przećwiczyć wykorzystanie BATNY, ZOPY oraz stworzonej strategii negocjacyjnej
  • Wnioski i adaptacja

Jak z oczywistej różnicy interesów zbudować obustronną satysfakcję

  • Budowanie relacji
  • Badanie potrzeb po obydwu stronach
  • Wyznaczanie celu
  • Weryfikacja przekładania się celu i planu działań na wartości
  • Poziom oczekiwań
  • Reagowanie na oferty
  • Reagowanie na zaczepki, atak i deprecjonowanie
  • Reagowanie na impas w negocjacjach
  • Zarządzanie trudnymi emocjami w negocjacjach
  • Doprowadzanie do porozumienia z konfliktu

Wywieranie wpływu i perswadowanie - charyzmatyczny negocjator:

  • Presupozycje sprawczości i siły
  • Retoryka dominacji

Finalizowanie negocjacji:

  • Kiedy i jak zakończyć negocjacje?
  • Gdy druga strona odchodzi...

Gra negocjacyjna podsumowująca

  • Uczestnicy wybierają najefektywniejszą strategię i narzędzia i testują je w praktyce
  • Przebieg gry jest nagrywany kamerą i odtwarzany w celu analizy efektywności
  • W trakcie gry trener robi stop-klatki na konfrontowanie Uczestników z popełnionymi błędami oraz możliwość zrewidowania założeń i poprawienia działań.

Gorące krzesła

Każdy Uczestnik ćwiczy z trenerem jeden na jednego negocjacje w określonych sytuacjach. Każdy Uczestnik przechodzi w trakcie ćwiczenia audyt silnych stron i obszarów do rozwoju w kontekście negocjacji. Trener na bieżąco daje informacje zwrotną robiąc stop-klatki - Uczestnik na bieżąco doskonali swój warsztat = wychodzi doświadczeniem sukcesu w zastosowaniu technik o raz wykorzystaniu nowych zasobów.

Do spisu

Co zawiera pakiet szkoleniowy i czym wyróżniamy się wśród konkurencji


Szkolenie - badamy potrzeby UczestnikaBadamy potrzeby Koordynatora i Uczestników przed szkoleniem

Na podstawie wyników badania program szkolenia w pełni dostosowujemy do firmy, tzn. jej kultury organizacyjnej, kontekstu branżowego, sytuacji problemowych i celów. Często tak się dzieje, że proponowany przez nas program jest punktem wyjścia do stworzenia zupełnie dedykowanego szkolenia.

Szkolenie - Follow-up przez rokPrzez rok utrwalamy wiedzę Uczestnika

Nowo zdobytą wiedzę najefektywniej zapamiętujemy, gdy w pierwszych miesiącach regularnie ją odświeżamy na różne sposoby oraz gdy wykorzystujemy ją do rozwiązywania nowych problemów. Dlatego przez rok będziemy przysyłać Ci, Uczestniku, najciekawsze i najważszniejsze treści ze szkolenia pod różnorodną postacią:

  • Study case – opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Materiały z teorią – opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Quizy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów. Po rozwiązaniu każdego zadania quizu Uczestnik otrzymuje automatycznie informacje zwrotną z poprawnymi odpowiedziami oraz ich uzasadnieniem, dzięki czemu od razu uczysz się, jeśli popełnisz błąd. Na końcu quizu Uczestnik otrzymuje podsumowanie wyników z raportem i punktacją.
    Ilość: 4, forma – ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Pięciosekundówki – jedno, dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.
    Ilość: 12, forma – zawartość w mailu.

Materiały szkolenioweProdukujemy materiały szkoleniowe sprzyjające uczeniu się

Uczestnicy otrzymają materiały, na które składa się część szkoleniowa i poszkoleniowa. Część szkoleniowa jest zaprojektowane tak, aby każdy Uczestnik słuchając w odpowiednich częściach szkolenia, mógł notować korzystając z nadawanej przez materiał struktury. Część poszkoleniowa materiałów zawiera opis przedstawianych teorii
i technik wraz z przykładami ich użycia. Nasze materiały są kolorowe i obfitują w zdjęcia, grafiki, diagramy ułatwiające kojarzenie i zapamiętywanie!

Do spisu

Efekty szkolenia


Nauczysz się:

  • Rozpoznawać styl negocjacyjny wykorzystywany przez partnera negocjacyjnego oraz świadomie dobierać swój styl negocjacyjny w zależności od własnego celu
  • Rozpoznawać chwyty oraz gry negocjacyjne stosowane w negocjacjach twardych oraz radzić sobie z nimi odpowiednio do obranego stylu negocjacyjnego
  • Stosować styl negocjacyjny win-win, twardy lub unikowy w zależności od celu
  • Negocjować każde warunki porozumienia biznesowego

Do spisu

Opinie o szkoleniu


Jestem pod dużym wrażeniem szkolenia „Negocjacje w biznesie” i gorąco polecam je wszystkim, którzy chcą zdobyć/pogłębić wiedzę w tym obszarze. Zastanawiałam się wcześniej co robię nie tak i dlatego nie osiągałam zamierzonego celu. Teraz mając narzędzia, mam pewność , iż odniosę sukces. Szkolenie jest świetnie przygotowane i na wysokim poziomie merytorycznym, a praca z trenerem (nawet jeśli wychodzisz ze strefy komfortu) jest czysta przyjemnością.
Joanna Zastawna, Młodszy Specjalista ds.Kwotacji, Jabil Circuit Poland Sp. z o.o.

W szkoleniu najcenniejsze było bezpośrednie połączenie treści teoretycznych oraz ćwiczenie ich w zadaniach. Atmosfera na warsztatach pomogła w szczerych i konstruktywnym wyrażaniu uwag.Treści merytoryczne na bardzo wysokim poziomie przekazywane przystępnie i łatwo.
Anna Kalicka, Specjalistka ds. rozwoju organizacji, PKPP Lewiatan

Szkolenie nauczyło mnie praktycznych narzędzi, które można wykorzystać w negocjacji, ale także tego, jak spowodować, żeby narzędzia nie były potrzebne. Jedno z bardziej inspirujących szkoleń w jakich brałam udział.
Agnieszka Pietrzak, Dyrektor Biura ds. Badań Naukowych, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

Szkolenie w bardzo efektywny sposób obrazowało zagadnienie negocjacji w biznesie , ale nie tylko. Daje okazje do przećwiczenia wielu case study i uświadomienia sobie własnych obszarów do dalszego rozwoju. Prowadzone w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze prze kompetentnego trenera. Dzięki MateuszJ.
Krzysztof Janusz, Kierownik Programu, Gtech Poland Sp. z o.o.

Więcej opinii

 

Do spisu

Trener prowadzący szkolenie


Mateusz Dąbrowski

Trener szkolenie Warszawa: Mateusz DąbrowskiPrezes, trener i coach 4GROW. Certyfikowany coach ICC oraz trener AKN. Praktyk biznesu – stworzył firmę 4GROW i obecnie nią zarządza. Odpowiedzialny za sprzedaż usług i negocjacje z Klientami i kontrahentami. Wcześniej pracował w sprzedaży usług z obszaru HR gdzie również był odpowiedzialny za negocjacje warunków umowy, w tym ceny. Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia. Psycholog biznesu, metodyk – twórca teorii oraz technik efektywnego działania, programów szkoleniowych ... Czytaj więcej

Do spisu

Metodologia naszych szkoleń


Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta LewinaProjektujemy szkolenia zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia ćwiczonej kompetencji
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju kompetencji
  3. Przekazywanie oraz prowokowanie do tworzenia techniki dotyczącej radzenia sobie z sytuacją
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia w kontekście jego życia zawodowego
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia w sytuacji realnej lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROWFormy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko.

Trenerzy korzystają z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:

  • Gorące krzesło
  • Konkurs z nagrodami
  • Nagranie kamerą
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Do spisu

Kup voucher, nie trać budżetu!


Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2017 roku. Voucher ma ważność do końca 2017 roku - niewykorzystane środki z vouchera zostaną zwrócone na konto płatnika (Twojej firmy bądź Twoje, w zależności kto płacił), a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Zleceniodawcy otrzymują  do wypełnienia i podpisania formularz Vouchera Formularz zapisu na szkolenie 4GROW.pdf, w którym opisane są wszystkie szczegóły. Jeżeli voucher jest prezentem - zostanie przesłany pocztą tradycyjną.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Moniką Dąbrowską: 500 29 40 35.

Do spisu

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski