Recenzja książki Andrzeja Bubrowieckiego: MNEMObiznes

W naszym dynamicznie zmieniającym się świecie trudno jest na bieżąco weryfikować swoją wiedzę i przyswajać nowe informacje. Naukowcy ciągle spierają się ile procent mózgu jesteśmy w stanie na co dzień wykorzystać, ale co do jednego są zgodni – mózg, podobnie jak nasze ciało, możemy trenować. 

Jak pokazuje Andrzej Bubrowiecki w swojej ostatniej książce „MNEMObiznes”, dobra pamięć i wiedza o tym, jak funkcjonuje nasz umysł, może przynieść nam wiele korzyści i przełożyć się na sukces w biznesie.

Obok przydatnych technik i porad z zakresu doskonalenia pamięci oraz rozwijania twórczego myślenia,  autor pokazuje, jak mechanizmy działania pamięci wpływają na nasze decyzje zakupowe, dlaczego wybieramy określone marki i produkty. 

Następnie wykorzystując tę wiedzę, Bubrowiecki daje wskazówki  dotyczące budowania przekazu reklamowego, prezentacji, czy prowadzenia rozmowy handlowej  tak, żeby np. zaktywizować obie półkule mózgowe odbiorców, a dzięki temu zostać lepiej zapamiętanym i wzbudzać pozytywne emocje.

„MNEMObiznes” to podana w przystępny sposób wiedza w pigułce o tym, w jaki sposób  można budować przewagę konkurencyjną własną lub firmy, wykorzystując  znajomość  podstawowych zasad m.in. z: psychologii pamięci, neuromarketingu, czy psychologii sprzedaży.

Wydawnictwo Złote Myśli Sp. z o.o.

Podziel się z przyjaciółmi przez:

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski