4GROW Mateusz Dąbrowski 4GROW https://4grow.pl mailto:[email protected] 531314431 Mo-Fri 08:00-17:00 4GROW to butikowa, rodzinna firma szkoleniowa oferująca szkolenia najwyższej jakości z obszaru kompetencji miękkich, osobistych i menedżerskich 4grow.pl https://4grow.pl https://www.facebook.com/4GROW/ 4GROW
Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
4GROW firma szkoleniowa szkolenia z kompetencji miękkich szkolenia menadżerskie
About searching

Wyniki wyszukiwania

  1. Obsługa klienta – czy to się opłaca?

    … wyciągnąć, angażując czas i działania w satysfakcję klientów? Multiplikacja klientów Lubimy powtarzać pozytywne … marketingowych polega na tym, by uzyskać wiarygodne opinie, feedback od klientów. Złożone analizy mają za …

    0 komentarzy

  2. 7 złotych zasad profesjonalnej obsługi klienta

    … dynamicznie zmieniającym się świecie, gdzie oczekiwania klientów rosną szybciej niż kiedykolwiek, firmy stoją … zyskują nie tylko większą lojalność, ale i pozytywne opinie, które w dzisiejszym świecie mediów … oferowanych usług i produktów. Firmy, które traktują opinie klientów poważnie i demonstrują, że te opinie

    0 komentarzy

  3. 3 najskuteczniejsze techniki organizacji czasu

    … firmie generuje 20% działań lub 80% konwersji tworzy 20% klientów. Warto więc się przyjrzeć, … - przeczytaj podpisane imieniem, nazwiskiem oraz firmą opinie naszych dotychczasowych klientów. Takie dowody uznania nie mogą być dziełem …

    0 komentarzy

  4. Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta.

    … czasem i przebiegiem Jak rozpoznawać typy zachowań klientów i dostosowywać do nich sposób rozmowy Jak … pracy SZKOLENIE opinie Profesjonalnie … SZKOLENIE blok ref - referencje-opinie SZKOLENIE opinie/referencje …

  5. (Nie)czytając w myślach Klienta… czyli algorytm badania potrzeb

    … z tego, że koniec końców prawie każdy z potencjalnych Klientów decydował się na ofertę jej firmy – … pomysł, jak wybrnąć z tej sytuacji. Rabat dla nowych klientów nie wchodził w grę, jednak nie chciała ucinać … dzięki czemu otrzymają Państwo wyczerpującą opinię od konkretnych osób ( ROZWIĄZANIE ) . Czy …

  6. Psychologia sprzedaży - szkolenie dla handlowców

    … relację i rozmawiać o potrzebach z różnymi typami klientów? Odkryjesz potęgę psychologii … SZKOLENIE blok ref - referencje-opinie SZKOLENIE opinie/referencje wstęp Tytuł …

  7. Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta - Biznes Partner

    … 4. Jaki jest Twój klient wewnętrzny Typy klientów i rodzaje zachowań Style komunikowania się - … na szkolenie! SZKOLENIE opinie Korzystając ze … SZKOLENIE blok ref - referencje-opinie SZKOLENIE opinie/referencje …

  8. Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta – kluczowe kompetencje

    … w stanie nie tylko lepiej rozumieć i reagować na potrzeby klientów, ale także budować długoterminowe relacje … które są nieuniknione w każdej branży obsługującej klientów. Szkolenie "Trudny klient" intensywnie koncentruje … coachingowe lub mentoringowe. Regularne, konstruktywne opinie na temat pracy pozwalają pracownikom zrozumieć, w …

    0 komentarzy

  9. Partnerskie relacje ze współpracownikami: Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej. Feedback i Feedforward w praktyce dla każdego.

    … profesjonalisty, podbij serca Współpracowników i Klientów Wewnętrznych! Zapisz się na szkolenie! SZKOLENIE opinie Korzystając ze … SZKOLENIE blok ref - referencje-opinie SZKOLENIE opinie/referencje …

  10. Kurs trenerski / Train the Trainer 4GROW™: Narzędzia Coacha dla Trenerów

    … satysfakcji uczestników oraz liczne grono zadowolonych klientów. Train the Trainer 4GROW™ to okazja … SZKOLENIE blok ref - referencje-opinie SZKOLENIE opinie/referencje wstęp Tytuł …