Wyniki wyszukiwania
-
Obsługa klienta – czy to się opłaca?
… wyciągnąć, angażując czas i działania w satysfakcję klientów? Multiplikacja klientów Lubimy powtarzać pozytywne … marketingowych polega na tym, by uzyskać wiarygodne opinie, feedback od klientów. Złożone analizy mają za …
0 komentarzy
-
7 złotych zasad profesjonalnej obsługi klienta
… dynamicznie zmieniającym się świecie, gdzie oczekiwania klientów rosną szybciej niż kiedykolwiek, firmy stoją … zyskują nie tylko większą lojalność, ale i pozytywne opinie, które w dzisiejszym świecie mediów … oferowanych usług i produktów. Firmy, które traktują opinie klientów poważnie i demonstrują, że te opinie …
0 komentarzy
-
3 najskuteczniejsze techniki organizacji czasu
… firmie generuje 20% działań lub 80% konwersji tworzy 20% klientów. Warto więc się przyjrzeć, … - przeczytaj podpisane imieniem, nazwiskiem oraz firmą opinie naszych dotychczasowych klientów. Takie dowody uznania nie mogą być dziełem …
0 komentarzy
-
Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta.
… czasem i przebiegiem Jak rozpoznawać typy zachowań klientów i dostosowywać do nich sposób rozmowy Jak … pracy SZKOLENIE opinie Profesjonalnie … SZKOLENIE blok ref - referencje-opinie SZKOLENIE opinie/referencje …
-
(Nie)czytając w myślach Klienta… czyli algorytm badania potrzeb
… z tego, że koniec końców prawie każdy z potencjalnych Klientów decydował się na ofertę jej firmy – … pomysł, jak wybrnąć z tej sytuacji. Rabat dla nowych klientów nie wchodził w grę, jednak nie chciała ucinać … dzięki czemu otrzymają Państwo wyczerpującą opinię od konkretnych osób ( ROZWIĄZANIE ) . Czy …
-
Psychologia sprzedaży - szkolenie dla handlowców
… relację i rozmawiać o potrzebach z różnymi typami klientów? Odkryjesz potęgę psychologii … SZKOLENIE blok ref - referencje-opinie SZKOLENIE opinie/referencje wstęp Tytuł …
-
Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta - Biznes Partner
… 4. Jaki jest Twój klient wewnętrzny Typy klientów i rodzaje zachowań Style komunikowania się - … na szkolenie! SZKOLENIE opinie Korzystając ze … SZKOLENIE blok ref - referencje-opinie SZKOLENIE opinie/referencje …
-
Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta – kluczowe kompetencje
… w stanie nie tylko lepiej rozumieć i reagować na potrzeby klientów, ale także budować długoterminowe relacje … które są nieuniknione w każdej branży obsługującej klientów. Szkolenie "Trudny klient" intensywnie koncentruje … coachingowe lub mentoringowe. Regularne, konstruktywne opinie na temat pracy pozwalają pracownikom zrozumieć, w …
0 komentarzy
-
Partnerskie relacje ze współpracownikami: Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej. Feedback i Feedforward w praktyce dla każdego.
… profesjonalisty, podbij serca Współpracowników i Klientów Wewnętrznych! Zapisz się na szkolenie! SZKOLENIE opinie Korzystając ze … SZKOLENIE blok ref - referencje-opinie SZKOLENIE opinie/referencje …
-
Kurs trenerski / Train the Trainer 4GROW™: Narzędzia Coacha dla Trenerów
… satysfakcji uczestników oraz liczne grono zadowolonych klientów. Train the Trainer 4GROW™ to okazja … SZKOLENIE blok ref - referencje-opinie SZKOLENIE opinie/referencje wstęp Tytuł …