Opinie Uczestników naszych szkoleń

Szkolenie: Profesjonalna obsługa Klienta.

Trener prowadzący: Marta Krawczyk
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Przygotowanie merytoryczne  trenera na najwyższym poziomie. Bardzo miła atmosfera. W Sali szkoleniowej można się poczuć jak w domu – świetny klimat, wygodne fotele. Polecam tę firmę wszystkim.
Agnieszka Kozłowska, Senior VIP Specjalista ds. Obsługi Klienta, Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego

Szkolenie: Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego. Biznes Partner

Trener prowadzący: Mateusz Dąbrowski
Zdobycie wiedzy, umiejętności, świadomości, że słowa mają dużą moc sprawczą.
Katarzyna Jarocka, Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji

Szkolenie: Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego. Biznes Partner

Trener prowadzący: Mateusz Dąbrowski
Szkolenie było bardzo ciekawe, prowadzący kompetentny. Potrafił w sposób ciekawy przekazać wiedzę i  umiejętnie prowadzić  szkolenie.
Paulina Baumgart, Starszy Specjalista ds. Rekrutacji i HR

Szkolenie: Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego. Biznes Partner

Trener prowadzący: Mateusz Dąbrowski
Szkolenie jest kompilacją różnych technik asertywności. Uczestnicy maja okazję w praktyce poznać różne metody asertywności i zarządzania konfliktem.
szkolenie oceniam wysoko ze względu na warsztatowy charakter i duże zaangażowanie trenera.
Marta Wichlińska, Specjalista ds. Rekrutacji i HR

Szkolenie: Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego. Biznes Partner

Trener prowadzący: Mateusz Dąbrowski
Uważam, że szkolenie było bardzo pomocne w zrozumieniu swojej słabości. Dostarczyło nam wiele technik, pomysłów jak radzić sobie w trudnych sytuacjach. Jestem zadowolona że mogłam uczestniczyć w tym szkoleniu. 
Kamila Drozdowicz, Starszy Specjalista ds. Rekrutacji i HR, Sii Sp. z o.o.

Szkolenie: Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Trener prowadzący: Marta Krawczyk
Szkolenie zostało poprowadzone w sposób przeze mnie oczekiwany. Poznane narzędzia i techniki przydadzą się wszystkim tym, którzy mają kontakt zarówno ze współpracownikami, jak i kontrahentami. Szkolenie polecam! Trener posiadał odpowiednią wiedzę, którą potrafił przekazać w interesujący sposób.
Artur Wojciechowski, Specjalista ds. Zakupów, Bridgestone Stargard Sp. z o. o.

Szkolenie: Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego i zewnętrznego

Trener prowadzący: Mateusz Dąbrowski
Szkolenie odbyło się, mimo, iż tylko dwóch uczestników sie na nie zgłosiło. Brawo za taką postawę.  Szkolenie było dobrze przemyślane, prowadzone w przyjaznej atmosferze, w trybie warsztatów. Dużo ćwiczeń praktycznych, scenek do odgrywania. Każda minuta spędzona na tym szkoleniu poszerzyła moją wiedzę z zakresu obsługi trudnego klienta biznesowego.
Ewa Jeśkiewicz, Kontroler Projektów IT, RWE IT Poland Sp. z o.o.

Szkolenie: Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego i zewnętrznego

Trener prowadzący:  Mateusz Dąbrowski
Dzięki szkoleniu z profesjonalnej obsługi klienta zyskałam narzędzia do radzenia sobie w sytuacjach problematycznych i konfliktowych, a co za tym idzie - większą pewność siebie w kontakcie z klientem. Każda z technik komunikacji przedstawiona na szkoleniu, a także możliwość ich łączenia ze sobą daje szeroki wachlarz reakcji oraz działania. Atmosfera na szkoleniu była bardzo przyjemna, a relacje z trenerem kumplowskie, co sprawiło, że czułam się bardzo swobodnie. Jestem bardzo zadowolona.
Anna Kurpiewska

Szkolenie: Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego i zewnętrznego

Trener prowadzący:  Mateusz Dąbrowski
Korzystając ze szkolenia 4GROW byłem całkowicie zaskoczony jego formą prowadzenia. Była ona całkowicie inna od tej, jaką znałem ze szkoleń, w których do tej pory uczestniczyłem. Dzięki temu było ono bardziej efektywne dla mnie. Relacja zbudowana przez trenera z uczestnikami była wyjątkowa, pozytywnie wpływająca na sposób nauczania. Myślę, że dzięki temu szkoleniu wiele ulegnie zmianie na lepsze, co pozwoli mi na osiągnięcie wielu, do tej pory niedostępnych dla mnie rzeczy.
Marcin Kryska, Grupa Żywiec S.A.

Szkolenie: Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego i zewnętrznego

Trener prowadzący:  Mateusz Dąbrowski
Dzięki szkoleniu zapoznałem się z technikami, które niewątpliwie są mi pomocne w codziennej pracy. Najbardziej wartościowymi elementami szkolenia były scenki, które uczestnicy na sobie ćwiczyli. Trener prowadzacy szkolenie zbudował koleżeńską relację z uczestnikami szkolenia. Sposób prowadzenia oceniam pozytywnie - na 9 (w skali od 0 do 10). Luźny styl prowadzenia szkolenia z miejscem na wyjaśnienie problemów, jakie napotyka konkretny uczestnik szkolenia w profesjonalnej obsłudze klienta.
Emil Głuchowski, Doradca Technolog

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski