Opinia ze szkolenia - Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym. Krzysztof Śmieja, Specjalista ds. Analiz Biznesowych, Advicom Spółka z o.o.

Szkolenie: Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Trener prowadzący:  Mateusz Dąbrowski
Trener przekazał w łatwy sposób wiedzę merytoryczną. Technika alternatywy daje duże możliwości w kontaktach z klientem. Zaskakujący był wstęp i pobudzanie do myślenia. Trener zbudował relację swobodną, ale pokazującą kto jest szefem. Styl trenera był odpowiedni do zakresu i merytoryki.
Krzysztof Śmieja, Specjalista ds. Analiz Biznesowych, Advicom Spółka z o.o.

Podziel się z przyjaciółmi przez:

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski