Czy w tym szaleństwie tkwi metoda?

obsluga-klienta-szkolenieCzyli ekscentryczna obsługa klienta – szkolenie i techniki dla tych, którzy nie mają nic do stracenia

Gdy myślę, o wczorajszym wieczorze, przysięgam nie mam 100% pewności, czy to wydarzyło się naprawdę, czy mój umysł płata mi figle… Dla pewności odstawiłem picie mocnej herbaty i ograniczyłem spożywanie cukru po 18. W ogóle to, co dzieję się ostatnio w moim życiu, bije na głowę scenariusz „Mody na sukces” – nieszczęsna obsługa klienta, szkolenie, fatalna randka, niezrozumiali klienci… À propos tych ostatnich... Widzicie, ja naprawdę wychodzę do ludzi z sercem na dłoni - chcę ich wysłuchać, zrozumieć, pomóc – ale są tacy, którzy po prostu to uniemożliwiają. No, zwyczajnie nawet anioł wyskoczyłby ze skrzydeł. Ja i tak jestem cierpliwy, ale psycholog mówi, że powinienem zmienić zawód, bo wykańcza mnie ta obsługa klienta. Szkolenie z ostatniego tygodnia, które okazało się katastrofą, nauczyło mnie trzech rzeczy. Po pierwsze nie objadaj się przekąskami z niewiadomego źródła, po drugie nie siadaj w środku sali, jeśli chcesz wymknąć się niepostrzeżenie w połowie szkolenia i po trzecie nawet z szalonej rady warto skorzystać, jeśli nie ma się nic lepszego w zanadrzu (cóż, ten punkt życie zweryfikowało negatywnie). Postanowiłem udoskonalić poziom, na jakim znajduje się moja obsługa klienta. Szkolenie dostarczyło mi do tego narzędzi i jedno z nich postanowiłem przetestować na klientce, która właśnie  weszła do biura. Byłem ciekaw, czy poproszenie klienta o przysługę wzbudzi w nim lojalność, tak jak mówił to nasz ekscentryczny prelegent. Na pierwszy ogień trafiło mi się wyzwanie – klientka od samego wejścia dawała mi znać, że ja tu tylko sprzątam. Być może miałem zaszczyt obcować z jakąś arystokratyczną postacią, a może nawet obsluga-klienta-szkoleniecelebrytką… niestety ledwo patrzyła w moim kierunku, więc nie byłem w stanie dokładnie jej się przyjrzeć. Jednak, gdy wspomniała, że wuj siostry jej matki jest bratem prezesa tej firmy i w związku z tym oczekuje rabatu, postanowiłem wykorzystać szansę i działać. Ciekaw byłem, jak zadziała taka obsługa klienta, szkolenie zostanie zweryfikowane.
Hmm, cóż… skoro zna Pani tak ważne osobistości, to może byłaby szansa, no wie Pani, tak przy okazji, napomknąć (wiem wiem, nie szło mi najlepiej, ale nie od razu Rzym zbudowano!)…No, może wuj siostry Pani matki mógłby bratu szepnąć dobre słówko na mój temat, w tym miesiącu przyznawana będzie nagroda dla najlepszego pracownika… - wyrzuciłem z siebie jednym tchem.
Chyba coś poszło nie tak… wydawało mi się, że Klientka miała pozostać lojalna wobec mnie, ona jednak skierowała kroki do gabinetu szefa…

Przemek Pracownik Miesiąca

Podziel się z przyjaciółmi przez:

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski