Charyzma i skuteczność interpersonalna lidera. Szkolenia zamknięte

 

Charyzma i skuteczność interpersonalna lidera
4GROW, Warszawa

Charyzma jest jak "Św. Graal" rozwoju dla większości liderów. Wzbudza emocje, kontrowersje, jest obiektem marzeń. Niewiele osób ją posiada, bo też panuje powszechne przekonanie, że trzeba się z nią urodzić. To tylko wymówka. Charyzmatyczni liderzy nie szukają usprawiedliwień - odważnie przełamują schematy w poszukiwaniu nowych możliwości rozwoju. Wybierają świadomie.
Jaki jest Twój wybór?

 

 
Zadzwoń:
 
791 412 204
Szkolenie: Charyzma i skuteczność lidera
 

Program szkolenia


To szkolenie jest inne. Nie ma programu prowadzonego według wcześniej ustalonej agendy. To szkolenie jest żywym organizmem, który powstaje w wyniku zetknięcia się Uczestników i trenera. Trener w zależności od silnych i słabych stron Uczestników, wprowadza odpowiednie techniki i narzędzia, doprowadzając do osiągnięcia rozwoju w następujących obszarach składających się na kompetencję charyzmy:

  1. Egzekwowanie
  2. Krytykowanie
  3. Stawianie granic
  4. Porozumiewanie się bez słów lub wbrew słowom
  5. Wywieranie wpływu, perswazja
  6. Zarządzanie konfliktem, obiekcjami, oporem
  7. Budowanie wizerunku przez mechanizmy podświadomego odbióru rozmówcy
  8. Motywowanie
  9. Inspirowanie
  10. Budowanie poczucia wartości
  11. Mierzenie efektywności

Do spisu

Co zawiera pakiet szkoleniowy i czym wyróżniamy się wśród konkurencji


Szkolenie - badamy potrzeby UczestnikaBadamy potrzeby Koordynatora i Uczestników przed szkoleniem

Na podstawie wyników badania program szkolenia w pełni dostosowujemy do firmy, tzn. jej kultury organizacyjnej, kontekstu branżowego, sytuacji problemowych i celów. Często tak się dzieje, że proponowany przez nas program jest punktem wyjścia do stworzenia zupełnie dedykowanego szkolenia.

Szkolenie - Follow-up przez rokPrzez rok utrwalamy wiedzę Uczestnika

Nowo zdobytą wiedzę najefektywniej zapamiętujemy, gdy w pierwszych miesiącach regularnie ją odświeżamy na różne sposoby oraz gdy wykorzystujemy ją do rozwiązywania nowych problemów. Dlatego przez rok będziemy przysyłać Ci, Uczestniku, najciekawsze i najważszniejsze treści ze szkolenia pod różnorodną postacią:

  • Study case – opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Materiały z teorią – opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Quizy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów. Po rozwiązaniu każdego zadania quizu Uczestnik otrzymuje automatycznie informacje zwrotną z poprawnymi odpowiedziami oraz ich uzasadnieniem, dzięki czemu od razu uczysz się, jeśli popełnisz błąd. Na końcu quizu Uczestnik otrzymuje podsumowanie wyników z raportem i punktacją.
    Ilość: 4, forma – ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Pięciosekundówki – jedno, dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.
    Ilość: 12, forma – zawartość w mailu.

Materiały szkolenioweProdukujemy materiały szkoleniowe sprzyjające uczeniu się

Uczestnicy otrzymają materiały, na które składa się część szkoleniowa i poszkoleniowa. Część szkoleniowa jest zaprojektowane tak, aby każdy Uczestnik słuchając w odpowiednich częściach szkolenia, mógł notować korzystając z nadawanej przez materiał struktury. Część poszkoleniowa materiałów zawiera opis przedstawianych teorii
i technik wraz z przykładami ich użycia. Nasze materiały są kolorowe i obfitują w zdjęcia, grafiki, diagramy ułatwiające kojarzenie i zapamiętywanie!

Do spisu

Dla kogo jest to szkolenie


Uwaga. To szkolenie jest trudne - wymaga odwagi i gotowości na dyskomfort, w zamian - udział dostarcza wrażeń i satysfakcji. To szkolenie jest dedykowane menedżerom, dyrektorom i prezesom.

Do spisu

Czym to szkolenie wyróżnia się wśród konkurencji


Bazując na swoim bogatym doświadczeniu trenersko-coachingowym oraz wykształceniu psychologicznym, Mateusz Dąbrowski stworzył autorską metodologię, którą charakteryzują następujące cechy:

  1. Unikatowość: szkoleń z charyzmy praktycznie nie ma na rynku, ponieważ niewielu jest trenerów, którzy są charyzmatyczni, w dodatku sama definicja charyzmy i wypracowanie narzędzi potrzebnych do jej wyćwiczenia, jak do tej pory nastręcza trenerom trudności. Mateusz Dąbrowski stworzył i zebrał takie narzędzia, zastosował je w swoim życiu, sprawdził a rezultaty - widać w opiniach.
  2. Prowokatywny styl: Dyrektorzy, prezesi, menedżerowie potrzebują wyzwań. Klasyczne szkolenia już odbyli, wiedzą już bardzo dużo, na szkoleniu potrzebują zupełnie nowych wyzwań. Dlatego doświadczenie w tym szkoleniu jest bardzo intensywne, wyczerpujące, a zarazem satysfakcjonujące dzięki aktywnej postawie trenera, który naturalny rytm szkolenia nasyca  realnymi sytuacjami stanowiącymi interpersonalne wyzwania oraz okazje do stosowania technik. Dzięki temu Uczestnik ma jeszcze więcej sytuacji, w których trenuje oraz sytuacje te są bardziej zróżnicowane niż w klasycznym szkoleniu.
  3. Wielowymiarowość: Sytuacje pojawiające się podczas szkolenia są nie tylko okazją do poznania i przećwiczenia nowych technik, ale również do zwiększenia samoświadomości i samorozwoju. Trener obserwując interakcje, na bieżąco wprowadza narzędzia, dzięki którym Uczestnik efektywniej radzi sobie z trudnymi sytuacjami. Praca na wielu poziomach daje gwarancję głębszych i bardziej trwałych zmian w życiu człowieka. Dzięki temu, rozwój kompetencji następuje szybciej niż w klasycznym szkoleniu.
  4. Interdyscyplinarność: Połączenie narzędzi warsztatu trenerskiego, coachingowego i psychologicznego oraz doświadczenia biznesowego  trenera bezpośrednio przekłada się na – efektywniejsze funkcjonowanie Uczestników w interpersonalnych relacjach biznesowych.
  5. Indywidualne wsparcie: Uczestnik ma możliwość przepracowania istotnych kwestii pojawiających się podczas szkolenia, wymagających indywidualnej formy pracy, z Mateuszem Dąbrowskim podczas 2 indywidualnych sesji treningu(2 x 100 min) pomiędzy zjazdami lub po szkoleniu.

Do spisu

Na co zwrócić uwagę wybierając szkolenie?


  1. Osoba trenera - kim jest, jakie ma doświadczenia: czy pracował w biznesie, czy stworzył biznes, czy zarządzał? W szkoleniu trener jest jednym z głównych narzędzi, które ma wpływ na jakość i efekt Twojej pracy - wybierz je świadomie.
  2. Opinie o trenerze. Certyfikaty i wykształcenie to jeszcze za mało - oczekuj weryfikowalnej praktyki na najwyższym poziomie, a taką potwierdzają opinie z imienia, nazwiska, stanowiska i firmy - wtedy masz pewność, że opinia taka jest prawdziwa i możliwa do potwierdzenia.
  3. Liczba Uczestników. U nas grupa Uczestników wynosi maksymalnie 10 osób - limit Uczestników daje Ci gwarancję pewnej ilości czasu uwagi zwróconej ze strony wszystkich na Ciebie. Na przykład przy 10 osobach jest więcej uwagi dla każdego indywidualnie i trening jest bardziej intensywny i efektywny niż przy 12 osobach.

Do spisu

Szkolenie prowadzone w metodologii prowokatywnej


W odróżnieniu od tradycyjnego szkolenia, Uczestnik nie jest zapraszany do scenek, ćwiczeń, gorącego krzesła - nie ma sytuacji fikcyjnych, odgrywanych.

Metodologia prowokatywna oznacza, że Uczestnik jest stawiany w realnych trudnych sytuacjach, wymagających uruchomienia pożądanych kompetencji. Np. trener tak moderuje sytuacją, że doprowadza do sytuacji konfliktowej (z innymi Uczestnikiami lub trenerem). Trener w kulminacyjnym momencie prowokacji konfrontuje Uczestnika z podjętą przez niego strategią zachowań, myśli, decyzji. Uczestnik uświadamia sobie własne luki kompetencyjne (nie jest w stanie sobie poradzić). Dzięki temu wytwarza się w nim motywacja do zdobycia sposobu poradzenia sobie z daną sytuacją. Wtedy trener metodą sokratejską doprowadza Uczestnika do wniosków oraz zmiany decyzji, czasem nawet doprowadza do stworzenia techniki przez samego Uczestnika albo podaje taką technikę. Uczestnik z chęciąstosuje skorygowane zachowania.

Dzięki takiej metodologii Uczestnik ćwiczy w realnych sytuacjach i nie jest w stanie powiedzieć, że w życiu realnym będzie trudniej, albo że technika w życiu realnym nie sprawdzi się. Dla Uczestnika taka metodologia dostarcza też więcej wrażeń, jest większym wyzwaniem, jest bardziej autentyczna. W tak prowadzonym treningu proces nabywania kompetencji zachodzi o wiele szybciej i jest trwalszy.

Szkolenie jest w 80% prowadzone treningowo (ćwiczenie w realnych sytuacjach).

Do spisu

Informacje organizacyjne


  • Pakiet szkoleniowy składa się ze szkolenia oraz 2 sesji treningu indywidualnego, na których trener będzie tylko i wyłącznie do dyspozycji Uczestnika.
  • Szkolenie składa się z 4 dni po 8 godzin w 2 zjazdach po 2 dni. Pierwszy dzień zjazdu rozpoczyna się o godzinie 10:00 i kończy o 18:00, drugi dzień zjazdu zaczyna się o godz. 9:00 i kończy się o 17:00.
  • W trakcie szkolenia są: 1 przerwa na lunch (45 min) i 2 przerwy kawowe (15 min).
  • Przeważnie szkolenie odbywa się w siedzibie 4GROW przy ulicy Panieńskiej 9 lokal 16.
  • Obiady jemy w restauracji 10 minut spacerem od sali, a podczas przerw do dyspozycji Uczestników są: kawa, herbata, naturalne soki, owoce oraz czekoladowe i kruche ciastka.
  • Grupa składa się maksymalnie z 10 osób - tworzymy małe grupy, by każdemu dać więcej przestrzeni do wypowiedzi oraz uwagi od trenera.
  • Sesja treningu trwa 100 minut, termin należy umówić w ciągu roku od szkolenia. Treningi odbywają się jednego dnia miesiąca w siedzibie 4GROW.

Do spisu

Opinie o trenerze


Wyjątkowy sposób prowadzenia szkolenia, uświadamiający problemy oraz dający praktyczne mozliwości ich naprawy.
Wyjątkowo dobra relacja trenera z uczestnikami szkolenia. Pełen profesjonalizm i wyjątkowy styl prowadzenia szkolenia przez trenera.
Mariusz Stec, Dyrektor Marketingu, Vaillant Saunier Duval Sp. z o.o.

Nietuzinkowe szkolenie, które odkrywa w człowieku widoki na własne ułomności w zakresie komunikacji w innym człowiekiem lub grupą współpracowników.
Wymusza na uczestnikach samoanalizę swoich zachowań i sposobu komunikowania.
Witold Kosieradzki, Dyrektor Finansowy, Vaillant Saunier Duval Sp. z o.o.

Trening zorientowany na rzeczywiste potrzeby uczestników. Trener reagował na sytuację podczas dyskusji i odpowiednio modyfikował spotkanie. Otrzymaliśmy narzędzia do pracy.
Henryk Zabawski, Dyrektor Generalny, Vaillant Saunier Duval Sp. z o.o.

Jeżeli myslisz, że wiesz o sobie wszystko, to zapraszam na szkolenie 4GROW. Gwarantuję Tobie, że nie wiesz. Gorąco polecam!!!
Arkadiusz Syrociak, Dyrektor Sprzedaży, Vaillant Saunier Duval Sp. z o.o.

Perfekcyjnie prowadzone szkolenie, doskonale dostosowane do określonego zapotrzebowania. Doskonały trener perfekcyjnie nawiązujący kontakt z uczestnikami, prowadzący grupę do określonego celu i wyniku. Najlepsze szkolenie na jakim do tej pory byłem.
Mirosław Tauer, Dyrektor Techniczny, Vaillant Saunier Duval Sp. z o.o.

Zaskakująca metoda prowadzenia szkolenia, nadająca mu nowy wymiar i wartość. Fantastyczne rezultaty! Wiele się dowiedziałam o sobie, a co więcej dzięki poznanym technikom byłam w stanie wprowadzić zmiany od razu. I to zmiany, które zostały pozytywnie zweryfikowane przez pozostałych uczestników szkolenia. Polecam wszystkim.
Monika Grzegrzółka, Manager ds. aplikacji, Bank Handlowy w Warszawie S.A.

Innowacyjne oraz psychologiczne podejście do uczestników. Zaskoczenie i fakt, że co chwilę byłem pobudzony do coraz to innych interakcji na pewno w znacznym stopniu przyczynią się do polecenia przeze mnie tego szkolenia.
Michał Grabowski, ds. operacyjnego zarządzania procesami sprzedaży, Bre Bank S.A.

Bardzo praktyczne szkolenie porządkujące dotychczasowe umiejętności oraz wprowadzające nowe techniki. Szkolenie inne niż wszystkie, o wyraźnym rysie psychologicznym. Aktywizujące, skłaniające do działania.
Michał Glinka, Dyrektor ds. Strategii Bankowości Osobistej, Raiffeisen Bank Polska Sp. z o.o.

Mateusz, to trener o wyjątkowej osobowości. Jego styl pracy zachęcał mnie do bardzo aktywnego uczestnictwa. Uważam szkolenie za bardzo owocne i bardzo polecam wszystkim, którzy chcą wziąć odpowiedzialność za swoje życie.
Jadwiga Moszyńska, Dyrektor Sprzedaży - Kluczowi Klienci OEM, Tikkurila Polska S.A.

Więcej opinii

 

Do spisu

Trener prowadzący szkolenie


Mateusz Dąbrowski

Trener szkolenie Warszawa: Mateusz DąbrowskiPrezes, trener i coach 4GROW. Certyfikowany coach ICC oraz trener AKN. Psycholog biznesu, metodyk – twórca metodologii rozwojowych, teorii oraz technik psychologicznych, autor programów szkoleniowych. Praktyk biznesu – stworzył firmę 4GROW i obecnie nią zarządza. Odpowiedzialny za strategię firmy oraz sprzedaż usług. Wcześniej pracował w sprzedaży usług z obszaru HR oraz w HR, gdzie zajmował się rekrutacją i szkoleniami.  Ekspert komentujący w mediach: Polsat, TVP2, TTV, Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia. ... Czytaj więcej

Do spisu

Metodologia naszych szkoleń


Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Cykl 4GROW na bazie Cyklu Kolba i Kurta LewinaProjektujemy szkolenia zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia ćwiczonej kompetencji
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów uczestnika do rozwoju kompetencji
  3. Przekazywanie oraz prowokowanie do tworzenia techniki dotyczącej radzenia sobie z sytuacją
  4. Wsparcie uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia w kontekście jego życia zawodowego
  5. Przećwiczenie z uczestnikiem techniki lub narzędzia w sytuacji realnej lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Poziomy Diltsa zmodyfikowane 4GROWFormy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko.

Trenerzy korzystają z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:

  • Gorące krzesło
  • Konkurs z nagrodami
  • Nagranie kamerą
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

Do spisu

Kup voucher, nie trać budżetu!


Na voucher możesz wykupić dowolną ilość szkoleń i wykorzystać go na dowolne szkolenia bez konieczności deklarowania terminu i tematu szkolenia. Decyzję możesz podjąć w każdym momencie. Część szkoleń możesz odbyć jeszcze w tym roku, część w kolejnym, lub wszystkie w 2017 roku. Voucher ma ważność do końca 2017 roku - niewykorzystane środki z vouchera zostaną zwrócone na konto płatnika (Twojej firmy bądź Twoje, w zależności kto płacił), a więc nie masz nic do stracenia! Jesteśmy też elastyczni jeśli chodzi o tytuł faktury.

Zleceniodawcy otrzymują  do wypełnienia i podpisania formularz Vouchera Formularz zapisu na szkolenie 4GROW.pdf, w którym opisane są wszystkie szczegóły. Jeżeli voucher jest prezentem - zostanie przesłany pocztą tradycyjną.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z Moniką Dąbrowską: 500 29 40 35.

Do spisu

AKTUALNOŚCI

Charyzmatycznym nie trzeba "być", wystarczy takim "bywać"...

 

Mateusz Dąbrowski: Niech inni zobaczą Twoją siłę!
Starając się zrobić na innych wrażenie, często osiągamy odwrotny efekt... Dowiedz się, co działa na ludzi, jak magnes!

... [czytaj dalej]
© copyright 4GROW 2010-2014
Oferta  Kontakt  O firmie  Zespół  Opinie  |  Tel. +48 505 574 723 | Adres: ul. Panieńska 9 lok. 16, 03-704 Warszawa
design: LUK | powered by YASNE | development: Mateusz Dąbrowski